Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    He meiden,
    Zal ik de stilte maar weer even verbreken? Ti's toch heftig dat nieuws van Klaproos :(. Meid hoe is het met je? Kun je het wat handelen? Denk aan je!

Hier zit ik in de laatste dagen van de cyclus. Ik durf nergens meer op te hopen, maar toch vind ik het nu wel weer erg spannend, nu ik weet dat het echt de laatste keer is voor IVF. Nog een paar dagen te gaan, dan weten we het weer....

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Spannend voor je Pien ! Ik duim...
    Ja ik ben ook heel benieuwd hoe het nu met Klaproos is. Meis laat je nog even wat van je horen?

Hier vandaag weer ongesteld geworden. Eind van de maand wordt mijn man geopereerd dus ik vrees dat mei 'm ook nog niet gaat worden. We hadden gehoopt op half april, dat was ons gezegd, maar uiteindelijk wordt het eind april. Dus ik vrees pas weer in juni aan de iui verder te kunnen. Ik moet zeggen dat ik er nu wel aan toe ben hoor om weer te beginnen...

3. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Beschuitje: vervelend dat de operatie uitgesteld is. En dan natuurlijk precies rond het moment van je ei. Maar misschien dat halverwege mei de IUI nog wel zou kunnen lukken? Ik weet niet hoe lang hij moet herstellen van de operatie, maar misschien is een week of 2 net genoeg om toch de IUI te kunnen doen? Begrijp dat je wel weer toe bent aan actie!

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    ja misschien zou het wel kunnen, maar je hebt ook last van de narcose. Dit is niet heel goed voor je zaad. Ik denk dat ik hem ook wel even wil laten bijkomen, lijkt me nou niet het eerste waar je aan gaat denken na een operatie.

5. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Dag dames,

Hier is t eerste bloedverlies alweer gespot en mijn laatste IUI is daarmee ook mislukt. Gadver! Ik had toch een klein beetje hoop :(

@pien succes met de laatste dagen.

@beschuitje balen dat ook jij weer ongesteld bent.
    En vervelend dat je nu pas weer later verder kunt.
    Ik snap dat je verder wilt.

Ik ben ook benieuwd hoe het met klaproos gaat.
    En met de rest natuurlijk.

6. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Meiden, ik doe 'gezellig' met jullie mee....
    Ik vind het niet eerlijk. Ik zit vandaag op dag 30 en ik heb in geen jaren meer een cyclus van 30 dagen of langer gehad. Dus ik had me voorgenomen om vanochtend te gaan testen, want ik had nog geen bruinverlies gehad. Tot vanochtend natuurlijk..... Toch ook maar even getest voor de bevestiging en natuurlijk was deze negatiever dan negatief.... Ik baal er zo van, ik kreeg echt goede hoop. Hoewel er niet echt aanwijsbare klachten waren dat het wel raak zou zijn, gaf de lengte van de cyclus me toch zeker wel hoop. Zoooo frustrererd dit...
    Dus straks naar de apotheek om de pil te gaan halen. En het IVF circus is bij deze een feit :(.

Mysterious en beschuitje: ik baal heel hard met jullie mee!

7. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    #2167 Mysteriousgirl, Apr 12, 2013
    Last edited: Apr 12, 2013
    @pien jammer meid!
    Wanneer zijn wij nou aan de beurt :(
    We geven niet op en blijven hoop houden.
    Hopelijk helpt IVF jullie bij jullie kinderwens.
    Veel succes!
    Wij gaan binnenkort maar eens een afspraak maken voor de intake voor IVF. Wanneer kun je dat het beste plannen in je cyclus?
    Of maakt dat niet uit?
    Wij nemen sowieso een paar maanden 'rust'.
    Hoe gaat zo'n intake te werk?

Fijn weekend dames!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Mysterious: voor een intakegesprek maakt het niet uit wanneer je in je cyclus zit. Ze vertellen je dan even hoe het IVF in z'n werk gaat. Je hoeft dan ook nog niet te starten, dat kun je zelf aangeven wanneer je denkt daar aan toe te zijn. Lijkt me goed om even rust te nemen meid. Misschien nog een keer lekker op vakantie tussendoor? Hebben wij ook gedaan. Het is niet eerlijk dat wij er zoveel moeite voor moeten doen, maar we gaan dapper door hoor! Alles voor een mooi wondertje.

Knuffel voor ons allemaal hier!

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoi meiden, wij zijn er even een weekeindje tussenuit geweest en ik moet zeggen dat dat wel heel goed gedaan heeft. Wat een beetje ontspanning en rust niet kan doen he? We zijn lekker in noord holland bij het strand geweest, een geweldige B&B met een heeeeerlijk ontbijt. Zo lekker is dat he, je eet altijd veel meer dan thuis s morgens haha....Nu weer thuis en dan is alles weer gewoon.
    Ik ben inmiddels weer van mijn ongesteldheid af. Sinds mijn miskraam ben is mijn cyclus veel korter lijkt het wel. Ik zit nu steeds rond de 27 dagen en voorheen was het ook vaak 32 dagen. Nou ja ik vind het wel best. Hoe is het hier allemaal? Ik heb klaproos nog steeds niet gezien hier. Meid hoe is het met je? Ik hoop dat je snel even langs komt, we leven met je mee...

10. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    He beschuitje: klinkt goed meid! Heerlijk er eventjes tussenuit, fijn dat je ervan genoten hebt!
    Hier weer de hele dag geverfd in het nieuwe huis. Pffff

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Meiden ik heb klaproos even 'gesproken' via pb. Ze vindt een pb berichtje fijn om te ontvangen. Het gaat nog niet zo goed na de miskraam. Paniekaanvallen zijn weer in alle heftigheid aanwezig en ze is nog erg verdrietig. Dussss allemaal pb-en om haar op te vrolijken...!!!!!:D

12. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Hoi Beschuitje,

Leuk dat je haar hebt gesproken.
    Kan me voorstellen dat t nog wel een hele tijd pijnlijk zal zijn.
    Jij weet er helaas alles van af.

Hoe is het verder met iedereen?

13. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Goed van je Beschuitje!
    Mysterious: prima hier. Wel erg moe. Vanavond weer bezig geweest in het nieuwe huis. Maar goed, verder wel goed. Ik moet vanavond de eerste pil slikken. Dus dat circus begint ook al. Hoe ist met jou? Heb je al plannen voor in je pauze?

14. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @pien succes meid!
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
    Wij gaan in juni op vakantie alleen de bestemming is nog onbekend, maar dat is meer een luxe probleem ;)
    We hebben trouwens bewust gewacht met het boeken van vakantie, omdat als 't raak zou zijn we niet naar een tropisch land zouden gaan.
    Bij ons is 't meestal een last minute reis.
    Hebben jullie al vakantieplannen?

15. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Volgende maand willen we trouwens ook nog een paar daagjes weg ivm ons 5 jarig huwelijk :)
    Binnenkort maar eens ff kijken waar we naar toe willen.

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Myst girl ik kan je een heel gaaf adresje aanraden voor een weekend weg ! Als je interesse hebt pb maar...

17. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Dus alle opties zijn nog open Mysterious, lekker toch :). En 5 jaar getrouwd, goed man! Wij zijn ook 5 jaar getrouwd. Grappig :). Hier verder nog geen vakantieplannen i.v.m. de verhuizing. We zien wel even. Ik wil wel er even tussenuit, maar het zal denk ik niet al te ver weg en duur zijn ;). Maar gewoon genieten van ons nieuwe huis vind ik ook wel een fijne gedachte :).

18. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Hoi dames,

Vandaag een afspraak gemaakt in 't ziekenhuis waar wij IVF willen gaan doen. Begin mei is de afspraak bij de fertiliteitsarts en van daar uit kijken naar het vervolg.

@Pien dat is toevallig dat jullie ook 5 jaar getrouwd zijn. Nu nog een kindje als kroon op ons huwelijk hè :)
    Lekker genieten van jullie nieuw huisje is ook heel leuk!

Hoe gaat het met de rest?

19. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Hoi meiden!

Hoe is het hier met iedereen? Is het allemaal nog vol te houden? Veel succes en sterkte voor jullie allemaal.

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Wij zijn deze zomer ook al vijf jaar samen !!! :)

Share This Page