Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mysterious: goedzo meid, dan heb je dat maar vast geregeld. En een kindje zou zeker een bekroning zijn op ons huwelijk!
    Beschuitje: ben je nu trouwens ook getrouwd, of niet? Weet dat je eerder getrouwd bent geweest, maar of je met je huidige partner ook getrouwd bent, weet ik eigenlijk niet ;). Wanneer moet hij onder het mes trouwesn? Schiet al aardig op of niet? Spannend hoor!
    Zuuske: he meid, leuk weer even van je te horen! Dus jullie hebben deze maand een ICSI poging? Heb je de punctie al gehad of niet? Ik hoop zo voor jullie dat hier mooie embryo's uitkomen! Moet gewoon!

All: zwaar aan de klus de laatste dagen weer. Nog 1,5 week en we zijn definitief over!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi pien! Ik ben niet getrouwd meer. Ma zo 'n scheiding krijgt het toch een andere betekenis. Ik zou op zich wel nu wel weer willen hoor. In het begin heb ik heel hard geroepen ik ga nooit meer trouwen. Nu wil mijn vriend het niet meer omdat hij dan denkt dag ik het alleen maar voor hem zou doen. Dat is niet waar hoor, maar ja krijg dat er maar eens in... Volgende week vrijdag is de operatie... Spannend...

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wat heerlijk dat je bijna over bent trouwens!!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Meiden, ik ben ff een paar dagen afwezig denk ik. Ben nu bij mijn ouders, dus kan ff internetten, maar i.v.m de verhuizing zitten we nu even zonder dus...
    Tot later!

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Succes Pien !!

Hier een heerlijk relaxed dagje gehad. We hebben de tuin weer opgehoogd met flink wat nieuwe aarde. Daarna onderuit in het zonnetje. Hebben jullie ook zo genoten?

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Pien,succes met de verhuizing!

Zuuske fijn dat je weer even komt. Ik hoop dat de ICSI goed verloopt.

Beschuitje,heerlijk weer is het he! Ben hier ook wel een klein beetje aan het genieten.

Mysterious,gefeliciteerd alvast met je 5-jarig huwelijk. En dat je een fijne vakantie mag hebben.

Ik ben nog best bedroefd,best wel erg eigenlijk :( Heb nog steeds een buikje wat er niet af gaat (snoep ook teveel) en slappe borsten en dat laatste vind ik afschuwelijk! Ik ga maar weer eens sporten deze week. Wij gaan trouwens trouwen! Afgelopen zaterdag even ringen gekeken,ben verliefd op eentje maar tjonge wat was ie duur :D

Iedereen succes met de wachtweken,behandelingen of wat ik dan ook vergeten mag zijn.

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klaproos wat leuk !!! Trouwen !!
    Gefeliciteerd zeg. En vertel vertel...hoe gaan jullie trouwen, groots, of klein...

8. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Succes met de verhuizing Pien!

@beschuitje lekker weer is het hè!
    Ik word er spontaan blij van :)

@klaproos dankjewel meid!
    Gefeliciteerd meid! En al een datum geprikt?
    Hopelijk brengt het wat positieve afleiding voor jullie!

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ff kort vanaf mijn telefoon: gefeliciteerd Klaproos! Ik hoop ook dat het je wat positieve afleiding geeft. Hoewel ik natuurlijk begrijp dat je nov steeds erg verdrietig bent. Knuffel!

All: we slapen vannacht voor het eerst in ons nieuwe huis. De kat ligt hier al bij mij op schoot. Apart is het wel ;)

10. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Wat leuk Pien! Geniet van jullie eerste avondje in jullie nieuwe huis.
    Dat dit huis jullie veel geluk mag brengen.

11. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Hee wat leuk Klaproos, gefeliciteerd!
    En Pien in het nieuwe huis, hoop dat je lekker geslapen hebt.

Het is uiteindelijk toch geen icsi geworden. Er waren maar 4 follikels doorgegroeid en vergeleken met de vorige keer (18 met maar 6 eicellen) vonden we dit wel weinig. We hopen dus de volgende keer met meer medicatie op een betere kans tot icsi.
    Nu hebben we er een IUI van gemaakt (tegen beter weten in, maar een kleinen kans is er altijd). Er is 1 follikel weggehaald met punctie, dus er zaten op moment van inseminatie 3 prachtige grote follikels. De artsen durfde het met 3 wel aan met de kanttekening dat er kans zou kunnen zijn op een meerling dan he? Maar ja, het ziet er niet naar uit bij ons dat IUI the way to go is, maar beter iets dan niets na heel dat hormoongespuit, :)

12. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Hoi Zuuske,

Wat jammer dat de ICSI niet door is gegaan, maar gelukkig niet helemaal een verloren poging door de IUI.
    En 3 eitjes voor een IUI is wel heel mooi.
    Wie weet brengt deze IUI jullie geluk.
    Veel succes!

13. Klaproos

Pien hoe bevalt je nieuwe huis? Heb je het naar je zin? Nog veel klussen?

Zuuske,rot van je ICSI maar wel fijn dat er dan IUI gedaan kan worden. In ons stomme zkh kon zoiets niet,ze doen er niet eens IVF.

Beschuitje en Mysterious hoe gaat het met jullie? Myst ik zie dat je ook even rust hebt. Is best lekker lijkt me.

We hebben nog geen trouwdatum want we zitten eraan te denken op een eiland te trouwen lekker met ons tweetjes. En heeel veeel later een tuinfeestje mocht ik me weer beter voelen. (Alleen een zwangerschap kan het beter maken maar ja;))

14. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @klaproos
    Hier alles ok. Zorgt wel voor wat rust om geen behandelingen te hebben. We zijn er nog wel mee bezig, maar wat minder bewust.

Lijkt me erg gaaf...trouwen op een eiland :):)
    Hoe gaat het verder met je?
    Denk aan je!

@ All Hoe gaat het met de rest?

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zuuske: goh toch jammer dat het niet door kon gaan, je stelt je er toch op in he... Maar wie weet, 3 mooie follikels en een IUI, in elk geval niet kansloos! Hoe gaat het verder met je?

Klaproos: leuk om te trouwen op een eiland! Bedoele je een Nederlands eiland of een lekker warm subtropisch eiland ;)?

Mysterious: fijn dat je nu even wat rust hebt. Mocht je straks doorgaan voor IVF is het hoe dan ook handig om goed uitgerust te beginnen! En wie weet wat de rust voor de rest nog voor wonderen doet ;).

Beschuitje: hoe ist met jou? Lekker vakantie zeker? Is je man al geopereerd? Is het goed gegaan?

En hoe is het met de rest?

All: nou we zijn dus verhuisd :). Op een paar rommeltjes na. Daar hebben we nog een paar dagen voor. Ik ben redelijk gesloopt moet ik zeggen. Maar het resultaat mag er zijn :).
    We hebben nog geen tv en internet, maar gelukkig kan ik via mijn mobiele telefoon toch ook internet hebben op mijn ipad (ook net geleerd ;))

Fijne dagen allemaal, geniet van je weekend!

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hi meiden, sorry dat ik even niets heb laten horen. Ben inderdaad druk geweest met het bezoeken van mijn man. Als het goed is komt hij morgen thuis (YES!) Ben ik wel weer blij mee. Moet 'm nog wel verzorgen deze komende tijd, maar dat geeft niet. Ik heb nu lekker twee weken vakantie, dus ook alle tijd. Heerlijk lekker vrij !
    Ik reageer morgen even op jullie verder ok? Ben nu zo moe, dat ik vroeg mijn bedje in duik.

17. Klaproos

Hoi allemaal ik kom weer even kijken.

Mysterious,ik kan me die rust wel voorstellen. Wij hebben ook pauze maar aangezien mijn leeftijd wil ik toch wel snel verder.

Pien geniet in jullie nieuwe huis! Hopelijk heb je alweer internet.

Beschuitje is je man al thuis en hoe gaat het met hem? Heeft hij veel pijn nog?

Zuuske hoe gaat het met jou verder?

Wij hebben besloten toch niet op een eiland te trouwen. Ik wilde dat omdat ik net mijn mk had gehad en geen zin had om te trouwen. Heb er nu veel meer zin in en wil ook een leuke jurk aan. Het word dus de 24e januari waarschijnlijk in mijn dorp en we hopen op mooie sneeuw :D

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Goed te horen Klaproos dat je zin hebt in de trouwerij! Het is heel logisch dat daar nou niet direct met je hoofd bij kon, maar fijn dat het nu wat begint :).
    Hier alles wel. We zitten heerlijk in ons nieuwe huis. Lekker ruim! Straks gaan we naar de notaris om de verkoop van ons oude huis officieel te maken. Dan hebben we officieel nog maar 1 huis. Wel apart hoor om afstand van het oude te doen, maar ja dat hoort erbij. Ik heb er nog niet echt een raar gevoel van ofzo. Misschien komt het nog ;).
    En ja we hebben weer fatsoenlijk internet! Da's toch wel heerlijk!
    Verder zit ik nog aan de pil, nog een week of 2. Vrijdag gaan we naar de maatschappelijk werkster i.v.m. de IVF behandeling. Dat bieden ze standaard aan en is min of meer een beetje verplicht. Nou ik vind het prima hoor, lijkt me heel goed. Ben benieuwd. En dan maandag opnieuw een prikinstructie. Lijkt me ook wel weer goed om dat even te herhalen. Gelukkig hebben we de boel hier in huis redelijk op orde nu en kan ik rustig naar de IVF toeleven.

Hoe ist het met alle meiden hier? Leuke koninginne/koning-dag gehad gisteren?

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hallo allemaal lieve meiden !
    Pien een maatschappelijk werkster bij ivf? Daar heb ik nooit eerder van gehoord. Is dat nodig dan? Om er over te praten lijkt me goed, maar dat kan toch ook lekker samen zolang er geen grote problemen zijn? Hoe bevalt je nieuwe huis meid?

Klaproos, wat heerlijk he die voorbereidingen voor je bruiloft. Heb je al enig idee hoe je het wil gaan doen? ( of heb ik daar overheen gelezen?) Gaat het lichamelijk gezien weer met je? Geestelijk blijf je nog lang last houden van de miskraam natuurlijk. Je hebt wel een vreselijk mooi sierraad gekocht trouwens.

Hier een gezellige koninginnedag gehad. Heb bijna alles op tv gezien haha...konden natuurlijk niet echt de deur uit vanwege de operatie van mijn man. Het is allemaal heel goed met hem. Nog wel veel moe van de narcose enzo maar hij heeft nog een paar weekjes tijd om te herstellen voor hij weer aan het werk gaat. Wij zouden in mei weer verder gaan met de iui maar ik denk dat dat nog wel iets te vroeg is voor hem. Zal dus wel juni worden. Zo onderhand begin ik wel te balen dat het nog langer gaat duren, maar ja uiteindelijk heb ik er ook zelf voor gekozen om een langere pauze te houden.
    Ik krijg er nu ook weer gewoon zin in, dat is wel een goed teken.
    Ik ga vanmorgen eens lekker achter de pc zitten. Ben bezig met mijn fotoalbum. Elke keer een stukje afmaken. Heb na de miskraam niks meer gedaan, terwijl ik het altijd zo leuk vond om te doen.
    Meiden ik kom nog wel even koekeloere hier straks.
    Waar hangt iedereen uit trouwens? Heb al van een paar meiden een tijd niks gehoord...

20. Klaproos

Pien het lijkt me fijn afstand te doen van het oude huis. Ik heb vaak ook zoiets dat nare herinneringen ook daar blijven :D

Maatschappelijk werkster vind ik niet vreemd. Ik heb er nu ook een om die MA te verwerken en als we met IVF beginnen wil ik haar ook aanhouden. Bij ons is het ook standaart dat je er eentje krijgt.

Beschuitje we trouwen 24 januari en ik hoop dat het dan heel hard sneeuwt :D Het eiland is van de baan,ik trouw toch liever thuis.

Wel fijn dat je er alweer zin in hebt eigenlijk. Ik heb dat zelf ook wel ahoewel ik ook nog erg veel verdriet heb. Hopelijk hebben jullie succes met de 3e IUI! Beterschap nog met je man en dank je voor de complimenten over mijn sieraad. Zo is onze tweeling altijd een beetje bij ons:(

Deel Deze Pagina