Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    klaproos ik had even gemist dat je toch aan de antidepressiva bent gegaan. Sorry. Dat duurt inderdaad wel eventjes voor het aanslaat.
    Heb je het idee dat het nu al een beetje begint te werken?

Miss nog steeds niet veel nieuws dus van jouw kant. Je bent in ieder geval nog zwanger, maar ja toch wil je weten of het goed zit.
    Sterkte met wachten meid.

Myst girl antwerpen is leuk ! Ik wens je heel veel plezier meid. Lekker shoppen ;) Even wat afleiding voor de nieuwe drukke periode is ook wel heerlijk.

Hier vandaag echt vrij weinig gedaan, beetje rommelen in huis en lekker genieten van een vrije dag. Ik ben trouwens al een paar weekjes fanatiek bezig met afvallen. Er was vanmorgen precies vier kilo af. Ben wel blij. Maar ik wil er zeker nog 20 dus nog wel even bezig.

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Moederdag vind ik confronterend...Ik voel me een beetje verdrietig..

Ik zag net op facebook allerlei berichtjes van vriendinnen. Leuke gezellige ontbijtjes, liedjes, cadeautjes....Heel stiekem steekt het me toch een beetje..en eigenlijk wil ik dit niet zo voelen...:(

Ik gun het iedereen van harte, maar ik zou zo heel graag zelf ook mamma willen zijn:). Mijn vriend vindt dat ik me hier niet zo mee bezig moet houden, ( "het komt vanzelf bij ons ook..") mannen zijn daar denk ik toch wat nuchterder in...Hebben jullie dat ook?

Ik denk vandaag in het bijzonder ook aan iedereen die zijn lieve mamma moet missen. Dat zet mij weer met twee benen op de grond. Gelukkig heb ik mijn mamma nog en ga ik daar straks lekker thee drinken:).
    Een fijne dag allemaal.

3. Miss76

Miss76 Bekend lid

Jan 24, 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve Beschuitje,

Ik wilde net onderstaand berichtje hier komen posten. Ik hoop dat het je wat steun biedt! En ja, ik denk ook altijd aan diegenen die hun moeder moeten missen. Ben heel dankbaar dat ik de mijne nog heb!

Sterkte vandaag en een dikke knuffel!

Liefs,

Miss

4. Miss76

Miss76 Bekend lid

Jan 24, 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve meiden,

Ook voor ons mama's die in ons hart allang moeder zijn, maar helaas nog steeds met lege handen staan:

Een hele fijne Moederdag! Hopelijk zijn wij volgend jaar of het jaar erna ook aan de beurt om in het zonnetje gezet te worden!

Ik zag op Facebook dit prachtige gedichtje en vond het zo lief dat iemand aan ons heeft gedacht, dat ik 'm ook met jullie wil delen. Ik moest er zelf wel even een traantje om laten. Hoop niet dat ik jullie er onnodig verdriet mee doe, maar dat het je steunt dat wij niet vergeten worden.

Veel liefs,

Miss

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik had 'm ook al gezien op fb wel een lief gedichtje he?

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Lief gedichtje en ik voel me ook erg verdrietig :( Ik had verdorie 16 weken zwanger moeten zijn. Voor degene die het vroegen: ik heb meerdere medicatie geprobeerd maar werkte niet,het is altijd even zoeken welke het beste werkt. Denk dat ik het nu gevonden heb :D

Miss,ik hoop dat je HCG goed verdubbeld maar ik vind het eigenlijk wel positief klinken. Helaas heb ik er verder geen verstand van.

Pien,hoe gaat het spuiten? En heb je bijwerkingen?

Myst,succes nog met de onderzoekjes,hoop dat er niets geks word gevonden.

Ik ben zoooo moe de laatste tijd en ga even tukken. Wel irritant maar normaal kan ik nooit slapen en dat is dus nog 10x erger. Ik mis mn baby ook zo,snap niet dat dat nogniet over is:x

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Klaproos dikke knuffel ook voor jou. Ik moet de hele tijd maar denken dat het volgende maand juni is en dat dan mijn uitgerekende datum zou zijn. Ook zo raar. Het is alweer bijna een half jaar geleden dat ik een miskraam kreeg, maar ik mis het nog iedere dag..
    Ik ga komende maand weer beginnen, moet nu wachten op mijn menstruatie. Ik merk aan mezelf dat ik er weer net zo mee bezig ben in mijn hoofd als voordat ik een rustpauze nam. Gek he, van de week erover gesproken met mijn lief en sindsdien laat het me niet meer los. Zelfs als ik onder de douche sta betrap ik mezelf erop dat ik aan een kleine beeb denk. Probeer er toch wat van te maken vandaag meiden ! Denk aan je lieve mamma. Die hebben wij tenminste nog :)

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Meiden, hoe zijn jullie deze dag doorgekomen? Wij zijn vanmiddag even bij mijn ouders geweest. Verder rustig dagje eigenlijk.

9. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Hai dames,

Ik ben de dag goed doorgekomen.
    Gezellig met familie doorgebracht.
    Toen ik dit gedicht las kreeg ik wel ff een brok in m'n keel, maar een mooi gedicht is het zeker.

Denk ook aan al jullie dames. Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het voor iedereen is.

10. Klaproos

Beschuitje,sterkte alvast met de uitgerekende datum. Lijkt me heel moeilijk :(

Ik heb gelukkig niet veel aan deze dag gedacht. Wel een flinke beker ijs gehad met een smaak ertussen die 'la mama' heet. (moederdagijs) Was erg lekker ;) Ik heb gelukkig ook mijn lieve mama nog. Sterkte nog andere dames.

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Klaproos die datum is pas eind juni dus ik heb nog even 😉

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Klinkt trouwens lekker dat ijs !!😜

13. Klaproos

Beschuitje,dan ga ik voor je duimen dat je voor die datum zwanger bent. Dat zou zó geweldig zijn!

Dat ijs is té lekker. Ik ben 5 kilo aangekomen de laatste weken door al mijn gesnoep :(

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik ben nu 4,5 kilo afgevallen de laatste weken!! ( even plagen hahahah) maar ik moet er nog 20 van mezelf dus ik ben er nog niet. Ja zwanger zijn voor die datum zou TOP zijn !! We duimen voor ons allemaal weer. Fijne dag vandaag!

15. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Oei schandalig, ik ben te lang hier niet geweest, maar kom ook net tot de ontdekking dat ik dit abonnement per ongeluk had gewist! Die stomme ipad ook, want dat is me al eens eerder overkomen, dan wil je doorgaan naar de laatste pagina, maar dan zit je ineens met je vinger op 'abonnement verwijderen'... Sorry meiden!
    Zie dat het nier weer erg rustig is. Hoe gaat het met iedereeen?
    Miss: las ik nou ergens dat je hcg nog niet goed zit? Wat erg onzeker zeg :(. Wanneer weet je meer? Dikke knuffel voor jou!
    Beschuitje: wanneer begin je weer met de IUI? Komende ronde toch?
    Klaproos: hoe gaat het met jou? Heb je je angstaanvallen weer wat onder controle? En weet je al wanneer jullie weer starten? En start je dan met ivf in DD?
    Mysterious: meid hoe gaat het met jou? Je bent ook al een tijdje stil. Maar hopelijk geniet je een beetje van je welverdiende pauze!

All: ik zit aan de decapeptyl. Valt me mee moet ik zeggen. Moet wel elke ochtend vroeg op, omdat ik door de week om 7 uur spuit, moet dat in het weekend ook ;). Heb de laatste pil gehad en moet een dezer dagen dus ongesteld worden. Eindelijk weer eens, want slik al een tijdje de pil door. Duurt allemaal wel lang moet ik zeggen. 30 mei pas de eerste echo. Tot die tijd alleen maar spuiten....

16. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Hoi dames,

Wij hebben gezellige dagen gehad in Antwerpen.
    Heeft wel goed gedaan.
    Nog ff genieten van de laatste vrije dagen.
    A.s. dinsdag voor de IVF informatie avond.
    Ben benieuwd!

Hoe gaat het met jullie?

17. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @pien gelukkig vallen de spuitjes mee.
    Nog even volhouden meid!
    Je gaat een spannende tijd tegemoet.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Mysterious: fijn dat jullie het leuk hebben gehad in Antwerpen. Lekker hoor er eventjes tussenuit :). Dus dinsdag de informatieavond. Spannend. Denk dat je inmiddels al wel een aardig beeld hebt over IVF. Ik hoor trouwens veel hier op het forum over zo'n informatieavond. Heb ik nooit gehad. En moet eerlijk zeggen dat ik dat ook niet zo erg vind. Ik heb wel info over IVF gehad van de fertiliteitsarts, maar dat was dus gewoon persoonlijk en niet in een grotere groep. Dat lijkt me namelijk zo gek dat je met andere mensen in een groep zit. Maar misschien is dat ook wel weer ergens goed hoor. Dan zie je toch dat je er niet alleen in staat ;). Succes in elk geval dinsdag!

Ik zei dat het best goed ging, maar inmiddels kom ik daar wel wat van terug. Ben vrijdag ongesteld geworden. En ook erg moe, hoofdpijn, maagpijn, slaap slecht, moet steeds vroeg op staan voor die stomme spuit... Dus voel me eigenlijk al een paar dagen lamlendig. Maar goed, gelukkig ben ik vrij en kan ik het over me heen laten komen. Ik hoop dat het straks toch weer wat beter gaat. Misschien dat dat ook wel komt als de ongi weer afgezakt is.

Jullie hebben zeker allemaal mooi weer gehad vandaag? Nou hier in het noorden is ie niet gezien geweest, echt balen. Die weermannen voorspellen altijd het weer voor midden, west, en zuid Nederland. Wat nou mooi weer, ben gewoon echt teleurgesteld....

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Mysterious leuk is Antwerpen he? Ik ben daar een keer met mijn collega's geweest. Lekker winkelen en een wafel met aardbeien en slagroom eten ;)
    Dinsdag info avond over IVF, ik heb er ook nog niet eerder van gehoord. Organiseren ze dat in het ziekenhuis? Wel fijn, dan hoor je alles even goed op 1 avond. Kladblok erbij haha..maar inderdaad misschien weet je het meeste al wel?
    Ik zou wel een beetje bang zijn dat ik daar opeen bekenden tegenkom. Heb jij dat niet?
    Ik probeer het toch allemaal niet al te erg aan de grote klok te hangen. Ook al weten mijn collega's het al.

Pien wat rot dat het toch niet zo lekker met je gaat. Ja dat vroege spuiten is niet lekker als je vrij bent. Kan je dat spuiten niet 's avonds doen of mag dat niet? Sorry als ik domme vragen stel, ik ben er nog niet zo van op de hoogte..:)Voel je je inmiddels al iets beter? *Knuffel*

Klaproos hoe is het met jou?

@All.... waar hangen jullie uit:D? Ik mis echt de aanspraak hier;). Ik kom hier elke dag even kijken, maar er wordt zo weinig geschreven. Ik heb ook niet altijd nieuws hoor, maar ik mis de dagen dat we lekker veel te kletsen hadden ;)

Hier een gezellig dagje gehad:). Het kindje van mijn beste vriendin was jarig. Er was ook een baby van 2 weken op visite. Pff daar heb ik wel even met een brok in mijn keel naar zitten kijken. Dan krijg ik wel weer meer zin om door te gaan hoor. Heb een beetje een rot week verder. Ik sta al een week stil met mijn afvalrace. Ik kan daar zo niet tegen pff... dan doe ik mijn best, snoep niet, sport heel veel, loop meer en dan zie je geen resultaat. Beetje jammer. :x

Nou ja vandaag wel een mooi weertje geweest hier. Heb lekker gewandeld en probeer toch maar door te zetten.
    Hoop snel weer iemand hier te zien hoor..echoooooooooo:p:p:p:p

20. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    #2240 Mysteriousgirl, May 20, 2013
    Last edited: May 20, 2013
    Hoi dames,

Antwerpen is idd een hele leuke stad.
    Lekker geshopt, chocola gegeten, naar de dierentuin geweest.

Ik weet idd wel al wat van IVF af, maar lijkt me toch best goed om hier wat meer over te horen.
    En eng dat we bekenden tegenkomen daar dacht ik ook aan, maar goed. Ik kom zelf niet uit 't zuiden en ken hier dus ook niet veel mensen. En mochten we toch bekenden tegenkomen, dan zitten ze ook in t zelfde schuitje.

Vandaag was het lekker weer. De bbq tevoorschijn gehaald en lekker buiten gezeten. In de avond was t toch wel fris.

@pien vervelend weer die ongie. Was ik tijdens m'n tripje ook.
    Dat heeft toen ook wel even m'n humeur verpest, maar goed heb het de pret niet laten bederven.

@beschuitje stom hè dat gevoel. Ik betrap me er ook weleens op.
    Laatste tijd fantaseer ik vaak over hoe t zou zijn als wij een kindje zouden hebben. We liepen in Antwerpen langs een babywinkel en toen had ik ook even een brok in m'n keel. Zoveel dingen die ik zou willen kopen :(
    Hopelijk komt onze tijd voor een baby snel!

En wat verschrikkelijk hè dat nieuws over die twee jongens.
    Zijn dus toch dood gevonden.
    Geen woorden voor.

Share This Page