Hoi meiden, wat een verhalen allemaal vandaag ! Gezellig om te lezen. Helaas niet allemaal leuke berichten. Klaproos, dat is 1 van de redenen dat ik echt echt niet meer eerder test dan ik mag. Meid kan me voorstellen dat je je rot voelt. Dan ook nog die stomme ongesteldheidspijntjes enz erbij pff... sterkte meid. Pien balen dat je nu over het weekeind heen gaat. Het zou fijn geweest zijn als je lekker voor het weekeind klaar bent. Myst. girl, je bent niet de enige die veel werkt Hier nog iemand die fulltime hele dagen werkt. Ik ben wel voornemens om komend schooljaar iets minder te gaan werken. Alvast. Is wel lekker, alvast een beetje minder..stel dat ik zwanger ben..haha hebben jullie dat ook zo vaak. Ik denk heel vaak..dit doe ik nu wel stel dat ik straks zwanger ben..of ALS ik zwanger ben dan ... Ik heb og even gebeld voor de dubbele dosis Clomid, maar dat was geen probleem. Het staat nu goed in de computer. Morgenochtend mijn eerste twee pillen weer innemen. Toch wel spannend weer...
Beschuitje: nou met wat geluk ben ik IN het weekend klaar . Dus vrijdag punctie en zondag terugplaatsing. Die gedachtes zijn erg herkenbaar, alleen ik laat me er wel minder door leiden, omdat het al zo lang duurt. Op een gegeven moment kan je haast niet meer serieus geloven dat je echt een keer zwanger kan zijn. Gelukkig is het goed gekomen met je afspraak en dubbele dosis. Succes met slikken morgen .
Pien,ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. hopelijk hou je het vol zonder moeite. We duimen voor je! Beschuitje,succes met de chlomid! Heb je er last van eigenlijk? Ik ben eigenlijk vooral verdrietig dat deze miskraam misschien veroorzaakt is door die val van afgelopen donderdag. Dat zal ik nooit zeker weten maar ik heb ook gekneusde ribben en een pijnlijke buik dus dat zegt misschien genoeg. Maar één ding geleerd: nooit meer vroeg testen! Ik wacht voortaan wel totdat ik een week overtijd ben en als ik zwanger blijf wil ik pas met 10 weken een echo,dan zie ik tenminste geen mooie echo's om daarna weer een dood kindje te zien. Sorry dames,ben effe in een rotstemming.
Klaproos, het lijkt me voor jou ook het beste als je wat langer wacht met testen. Is nog goedkoper ook Ik snap dat je in een rotstemming bent, maar houdt moed meid. Ik heb wel last van de Clomid. Meestal vanaf dag drie.. heb sneller last van boze buien en huilbuien. Vorige keer huilde ik al om een reclame op tv. Zie er wel wat tegenop hoor, maar ja alles voor het goede doel. Heb een soort gek gevoel over me dat het deze keer weer snel kan gaan. Of ik wil het gewoon te graag..dat kan ook..
Heb er niet echt van kunnen genieten nog...hele dag gewerkt. Morgenmiddag vrij eindelijk weekeind. Ben er aan toe... Zit op dag drie van de hormonen, ga het nu ook lekker merken in mijn humeur..
Hoi ladies! Klaproos: dat is inderdaad het beste: pas testen als je echt over tijd bent. Ik zelf ben eigenlijk nooit echt overtijd. Het kondigt zich meestal wel voor 14 dagen aan middels wat bruine troep. Voor mij is het dan al game-over. En de spaarzame testen die ik gedaan heb, waren witter dan wit.... Hoe voel je je nu? Al weer iets positiever gestemd? Beschuitje: ja bah die stomme hormonen ook he. Maar ze dienen een belangrijk doel . Ik weet ook niet waarom, maar ook ik denk dat het snel kan gaan bij jou . Je hebt bewezen het te kunnen he, dus waarom zou het niet gewoon weer gelijk raak zijn? En dan nu een plakkert natuurlijk! Mysterious: ik heb nog niet echt veel genoten van het mooie weer. Ja vorig weekend wel al wat. Maar heb verder hele week gewerkt. Morgen wordt het ook lastig, want dan heb ik dus de punctie.... brr... Dan zijn we de hele ochtend onder de pannen. Ik heb trouwens 9 follikels naar het schijnt. Dus hopelijk ook 9 eitjes . En dan hopelijk 9 embryo's. Maar dat is statistisch gezien dan wel een groot wonder haha. Dat verwacht ik eigenlijk ook niet hoor. Ik bedoel: ergens in het proces moet het toch bij ons misgaan? Ben wel heel benieuwd hoor of er fatsoenlijke bevruchtingen optreden... Dat horen we dan zondag. Tussen 9 en 10 worden we gebeld of er bevruchtingen zijn en hoe laat we dan die dag voor de terugplaatsing moeten komen. Spannend hoor!
Lieve Pien, heel veel sterkte en geluk morgen! Ik duim heel hard voor 9 mooie eitjes en 9 bevruchtingen! Toi toi toi X
Beschuitje,jij moet avond's natuurlijk ook veel nakijken ed neem ik aan he? En lessen voorbereiden? ik zie dat bij lief ook,die is vrijwel altijd aan het werk. Waarom mag je eigenlijk geen puregon of wil je dat niet? Ik word daar altijd blij van alleen veel pukkels. mijn cyclussen doen raar sinds de MK,normaal waren ze 25,nu 2x 30 dagen vandaar dat ik had getest. Hopelijk is de volgende cyclus weer normaal. Pien,spannend! Heel veel succes vandaag! Hopelijk valt de pijn ook mee.Ik hoop op mooie bevruchtingen,weet je in ieder geval dat het op dat punt goed zit. Zo ik ga nog lekker even genieten van het weer. Heerlijk! Hoop dat het lang zo blijft.
Hallo meiden! Ik kom even laten weten dat ik het niet red om regelmatig op 4 topics mee te schrijven, dus ik ga me beperken tot het Poffertjes en Dusseldorf topic. Anders zit ik voor mijn gevoel teveel op zp en dat voelt niet goed. Ook wil ik me niet schuldig hoeven voelen als ik even niet schrijf en dat gebeurt toch als je nog bij een topic 'hoort'. Dit betekent echter niet dat ik niet met jullie meelees! En als ik zie dat er iets spannends gebeurt, zal ik zeker reageren natuurlijk. Dus ik ben er nog wel, alleen wat meer op afstand. Als jullie benieuwd zijn hoe het met mij gaat, gewoon even op 1 van bovenstaande topics kijken, daar post ik wekelijks een update! Veel succes en geluk gewenst allemaal en een dikke knuffel van mij voor jullie Liefs, Miss
Eerst ff kort: 100% meegevallen die hele punctie! Amper wat van gevoeld. 9 follikels aangeprikt waaruit 6 eicellen zijn gekomen. Een gemiddelde score. Zondagochtend horen we of er wat teruggeplaatst kan worden. Nu lekker rustig aan doen, want mijn buik is nu wel gevoelig.
Miss: ik begrijp het wel meid... maar vind het wel jammer hoor. Het ga je goed, ik hoop snel ergens te lezen dat je zwanger bent!! Hoi meiden, nu even een iets langer verhaal Heb gisteren dus de punctie gehad. Het is eigenlijk heel goed gegaan. Althans ik heb de punctie helemaal niet als pijnlijk ervaren. De verdovingsprikken waren nog het vervelendst. Ik kreeg een half uur van te voren een morfine spuit met nog iets en nog een tabletjes. De gyn zetten vlak voor de punctie nog een aantal verdovingsspuitjes rond mijn baarmoedermond. Toen hij daadwerkelijk met het inwendige echoapparaat en naald naar binnen was gegaan, had ik helemaal niet in de gaten dat hij ook al follikels aan het leegzuigen was! Dus ik heb niet gevoeld dat hij door mijn vaginawand geprikt had en het aanprikken van de follikels voelde ik ook niet of nauwelijks. Ja een follikel was een heel klein beetje pijnlijk geloof ik. Niet noemenswaardig in elk geval. Hij heeft er 9 aangeprikt en uiteindelijk bleken daar 6 eitjes in te zitten. Ondertussen was de sfeer ook ontspannen, er stond zelfs muziek op en de gyn maakte tussendoor wat grapjes. Wat erg leuk was dat ik naast iemand lag die ook op dit forum zit. Zij vroeg of ik ook op een forum zat. En ja hoor, ik herkende haar wel en zij mij ook. Grappig he. Dus daar heb ik de hele ochtend mee gekletst terwijl onze mannen naar een ziekenhuis elders waren om de eitjes af te leveren en hun ding te doen. Manlief z'n ding was goed gegaan en nu is het tot zondagmorgen (tussen 9 en 10 krijgen we een telefoontje) afwachten of we zondag een terugplaatsing krijgen. Dat is nu wel erg spannend! Je weet het gewoon niet he. Er is bij ons niets gevonden, maar wie weet licht het wel ergens bij de bevruchting...
@klaproos hopelijk is je cyclus snel weer normaal. Snap wel dat je twijfelde om te testen als 't allemaal langer duurde dan normaal. @miss76 jammer, maar begrijpelijk. Take care! @pien gelukkig is de punctie meegevallen en zijn er 4 eitjes bevrucht. Mooi aantal! Succes met de terugplaatsing! Hoeveel worden er teruggeplaatst? Hopelijk hebben we over een week of 2 goed nieuws.
Pien wat een goed nieuws !! Jij hebt dus vanmiddag de terugplaatsing. Joepie !! En vier van de zes dat is top. Nu in spanning de komende weken he? Ik krijg als het goed is ook komende week mijn iui. Ik moet morgen voor een echo en over het algemeen ( de eerste twee keren ging het zo) heb ik twee dagen later de iui. Dan zitten we dus samen in spanning op het wachtbankje. Ik hoop het zo voor je meid ! En voor mezelf natuurlijk ook haha.. Toevallig joh dat je daar iemand van het forum tegen kwam. Wonen jullie ook in elkaars buurt? Zou leuk zijn. Miss 76 jammer dat je gaat. Succes daar in ieder geval en we horen vast nog wel eens wat van je. Klaproos en myst girl hoe is het met jullie? Gister ook zo genoten van het mooie weer? Dan is het vandaag wel weer een beetje een tegenvaller he, maar ja. Komende week wordt het geloof ik nog wel weer goed weer. Hier is het nu flink bewolkt. Heb vandaag een baaldag qua eten. Heb nu alweer te veel op. Ben inmiddels 6 kilo afgevallen en lijk nu even een dipje te hebben. Ik wil nog flink door dus moet mezelf een schop onder de kont geven...SCHOP
@beschuitje hier alles ok. Gisteren ook een heerlijk dagje gehad. Vandaag lekker gefietst met manlief. Het was wel iets fris, maar dat vind ik niet zo erg. Nu op zoek naar een last minute vakantie. Over een week zijn we lekker 2,5 week vrij. Je bent al een heel eind gekomen met afvallen, dus wees niet al te streng voor jezelf. @klaproos alles ok? @pien hoe is het gegaan? @de rest alles goed met jullie? Fijne dag!
Hoezo mooi weer gisteren? Wij noordelingen kwamen er weer redelijk bekaaid af... Alleen tussen de middag was het eventjes mooi. Vandaag was nog erger, alleen maar grijs... Schijnt komende week wel weer beter te worden. De terugplaatsing is goed gegaan. Er waren 4 eitjes bevrucht, maar 1 was niet goed bevrucht. Deze had 3 kernen. En dat is kennelijk niet de bedoeling... Dus blijven er 2 potentiele cryo's over. Maar ook dat is nog niet zeker, morgen kan ik bellen om te horen of ze nog goed verder gedeeld zijn. Dan pas gaan ze de vriezer in. Ik hoop het natuurlijk wel. Ik hoop ze niet nodig te hebben, maar het is wel fijn om wat 'achter de hand' te hebben natuurlijk. Die hele weg naar de terugplaatsing toe is toch niet misselijk... Mysterious: je krijgt er maar 1 teruggeplaatst. Daar zijn sinds dit jaar strengere regels voor i.v.m. bezuinigingen. Tweelingen zijn duurder... Bij de 3e IVF poging mag je wel 2 terug laten plaatsen en als je boven een bepaalde leeftijd komt, volgens mij 38. Beschuitje: wil je van mij ook nog ff een schop misschien? . Ik hoop voor je dat je komende week mij gaat vergezellen op het wachtbankje .