Dank je voor de schop pien! 😃 Deze dag is niets meer geworden. Heb teveel gesnoept, morgen weer verder dan maar..
Meiden, ik kom net uit het ziekenhuis. Ik heb aanstaande vrijdag mijn derde iui. De follikels waren iets kleiner dan verwacht nog dus vandaar pas vrijdag. Spannend weer !
Mooi beschuitje, die ligt maar weer in de planning! Spannend hoor! All: vanochtend gebeld met het ziekenhuis en er kon 1 embryo ingevroren worden. Beetje dubbel: het is geen monsterscore, maar ja, wie het kleine niet eert...
Pien geweldig dat je een terugplaatsing hebt gehad! En nu ga ik heel erg hard voor je duimen! Ik wist het trouwens ook niet van die regels,eerst kreeg je er na je 36e 2 terug nu helaas niet meer. Beschuitje,spannend zeg! Gezellig met Pien en mij op de wachtbank haha. Nou morgen moet ik ff een echo laten maken in het zkh omdat ik toch een miskraam heb gehad ook al was ik maar een paar dagen overtijd. Aangezien ik wel zwanger ben geweest. Hopelijk ziet alles er goed uit. Ik voel gelukkig wel alweer een eisprong komen. Ik laat me ook meteen doorverwijzen naar de fertiliteitsafdeling. miss,ik snap dat je het druk hebt met alles bijhouden. Ik lees af en toe ook wel eens mee in het poffertjes topic dus ik hoop snel te lezen dat het je weer gelukt is zwanger te worden. Myst,hoe is het met jou? Lekker zeg,vakantie! Hopelijk vinden jullie een mooie bestemming.
Hoi dames, Nog 2 dagen werken en dan eindelijk vakantie!! Jippie!!! Kan niet wachten. In de vakantie verwacht ik weer m'n ongie...of niet natuurlijk Hopelijk doet wat ontspanning goed. Dus gezellig met z'n vieren op de wachtbank. Vandaag op kraamvisite geweest bij een collega. Was super leuk! Mocht de baby ook vasthouden. Altijd leuk. @pien, gelukkig dat alles goed is gegaan. Nu hopen op een goede voortzetting. En ik snap dat je wat teleurgesteld bent om 't aantal in te vriezen embryo's, maar we gaan er gewoon vanuit dat het nu gewoon raak zal zijn. @beschuitje spannend weer een iui! Heel veel succes meid! Hopelijk is het weer snel raak!! @klaproos hopelijk is de echo goed. En je weet wat ze zeggen hè...driemaal scheepsrecht Succes meid!
Fijne vakantie alvast Myst! Heerlijk zeg zo vroeg. Word je niet verdrietig van de baby vasthouden? Hopelijk lukt het jullie op vakantie zwanger te worden,je weet maar nooit. Zelf geloof ik er niet zo in Zo vandaag echo gehad,gelukkig geen restweefsel meer van de miskramen en een mooi ei te zien. Ook zijn we onze bruiloft aan het regelen,we trouwen in januari. Wat een hoop werk is dat zeg,jakkes! Ik heb trouwens in het zkh gezegd dat we zelf nog even willen proberen aangezien het 2x spontaan gelukt is en dat we in november verder kijken. Had een lieve gyn gelukkig.
Een bruiloft regelen is toch hartstikke leuk??? Ik zou ook wel willen trouwen haha maar mijn lief begrijpt de hints niet zo. Hier morgen de iui toch wel weer spannend. Vandaag een vreselijke jankdag gehad.. Op en top vol hormonen!!
Mysterious: vakantie! heerlijk meid! Ga je nog ergens naar toe? Klaproos: het is een hoop geregel ja, ik weet het . Maar je hebt nog genoeg tijd joh, geen stress. Het wordt hartstikke leuk! En ja waarom inderdaad niet nog eventjes zelf proberen, want je hebt nu toch bewijzen dat het kan he. Wie weet hoe vruchtbaar jullie ineens zijn . Ik duim voor je! Beschuitje: succes morgen met de IUI meid! En ja je weet ook weer even hoe het zat met die akelige hormonen... Komt goed! ALl: voel me langzamerhand steeds weer wat beter. Eierstokken zijn niet zo gevoelig meer. Dus da's wel prettig. En verder voel ik zoals gewoonlijk eigenlijk niets . Maakt me wel onzeker hoor. Maar ja, gewoon wachten, wachten...
Hoi dames, Wij gaan volgende week 1,5 week naar Griekenland. Heb er veel zin in! Even weg met z'n tweetjes. Geen werk, geen stress @klaproos ik word altijd heel blij als ik een baby vasthou. Tuurlijk is t dubbel, maar t voelt goed. Leuk hoor jullie bruiloft plannen. En nog even zelf proberen is toch heel goed. Je hebt bewezen dat 't kan. @beschuitje die stomme hormonen ook!! Heel veel succes met je iui. Dat 't een positief resultaat mag worden. @pien gelukkig voelt t wat rustiger. En ik snap wel hoe spannend het voor je is. Ik duim voor je meid! Alvast een fijn weekend! Voor m'n vakantie kom ik nog wel even buurten.
Wow lekker griekenland! Fijn myst,hopelijk met mooi weer! Ik ken dat,het voelt goed maar ook heel dubbel. Mijn broer gaat nu ook aan kinderen beginnen en zijn vrouw (verloofde) is 10 jaar jonger dan mij dus ze zullen zo zwanger zijn vrees ik. Vind het wel fijn maar ik was graag voorgegaan. Beschuitje,heel veel succes vandaag! En sterkte met de hormonsters. Pien op welke dag zit je nu? Sorry ben het even vergeten..Fijn dat je eierstokken niet zoveel pijn meer doen. Trouwens toen ik zwanger werd voelde ik ook echt helemaal NIETS,dacht gewoon ongi te worden,zelfs toen ik een week overtijd was. Na 5 weken kwam de misselijkheid pas. Bruiloft regelen is niets aan vind ik. De dag zelf natuurlijk wel
Mysterious: o wat heerlijk, ben lichtelijk jaloers . Heb je vast heel mooi weer, iets waar iedereen wel aan toe zou zijn. Geniet er lekker van hoor! En baby's vind ik ook altijd dubbel. Maar ik moet zeggen dat niet veel met baby's van anderen heb op zich, of klink ik nu heel gek ? Dan moet het al familie zijn . Althans ik heb nooit zo de behoefte om de baby van een ander vast te houden, omdat ze dan zo op je gaan letten... dan denk ik dat ze mij ongeschikt vinden ofzo, een soort onzekerheid tegenover echte ouders komt bij mij dan boven... Dus ik voel me er dan niet zo gemakkelijk bij. Doe mij maar een eigen baby, zonder pottekijkers haha! Klaproos: dit is zeker niet hetzelfde schoonzusje van je als die toen haar kindje verloor? Dat zal inderdaad wel dubbel zijn als dat snel lukt, ook voor je andere schoonzusje. Goed te weten dat jij ook niets gevoeld hebt. Ik probeer me maar aan dat soort verhalen vast te houden, want hoe vaak je wel niet leest wat ze allemaal wel niet gevoeld hebben... Ze noemen dat voorpret Klaproos, maar da's kennelijk niet aan jou besteed
Meiden ik ben net terug van mijn iui behandeling. Het is allemaal goed gegaan. Bij wie mag ik op het wachtbankje kruipen? Nu lekker rustig aan, heb wel wat kramp in mijn buik. Ik wilde eigenlijk even wat onkruid wieden enzo, maar bij nader inzien lijkt me dat toch niet zo'n goed idee. Nu lekker op de bank met een kop thee. Pien dat je niks voelt zegt helemaal niks he... Ik voelde in eerste instantie trouwens ook nog niet heel veel hoor toen ik zwanger was. Wel een beetje gerommel en af en toe een beetje misselijk maar ja dat denk ik wel vaker te voelen als ik zit te wachten op mijn testmoment. Meiden het wordt weer spannend. Eind juni mag ik testen denk ik. Vorige keer zeiden ze dat ik 17 dagen moest wachten, nu hebben ze eigenlijk niks gezegd. Ben het ook vergeten te vragen. Myst. girl alvast een heel fijne vakantie gewenst hoor ! Lekker ontspannen maar. Dat is altijd goed.
Beschuitje: mooi zo, dat zit er weer in . Je mag bij mij aanschuiven, gezellig! En misschien ook wel bij Klaproos, weet ik eigenlijk niet. Doe maar even rustig aan hoor! Ik ben overigens wel de tuin in gedoken. We hebben vanavond bbq dus wilde het ff wat bijgewerkt hebben. Je kunt wel na een dag of 14 testen hoor. Veel eerder heeft niet zoveel zin, maar 17 dagen is erg ruim. Ik mocht ook pas 17 dagen na punctie testen, maar dat valt op een maandag. Ik test dan liever, als het dan nog nodig is, een dag eerder op zondag, of misschien wel zaterdag. Wat de uitslag ook is, dat weet ik liever in het weekend en niet op maandag vlak voordat ik werken moet...
Ja pien ik test denk ik ook op een zondag over twee weken. Dan zit ik op dag 16 ( misschien wel zaterdag dag 15 al haha als ik het niet meer hou Moet nog wel testen kopen bedenk ik me nu..😃
Pien,nee dit is de aanstaande vrouw van mijn broer,het andere schoonzusje wat haar kleine is verloren is de zus van mijn man. (uhm verloofde ) Zij kennen elkaar ook niet. Beschuitje en Pien,gezellig op de wachtbank! Volgens mij is mijn ei vanochtend geweest. Weet het niet zeker. Ik heb ook geen idee wat mijn cyclussen doen verder. Ik gebruik wel DHEA,wie weet ligt het daar aan.
Beschuitje,iets wat schijnbaar verjongend werkt en als je oude eicellen hebt zou dit helpen zwanger te worden. Weet niet of het een wondermiddel is maar ik ben wel spontaan zwanger geworden afgelopen maand. Zover ik weet is het ook niet schadelijk. Veel dames in het Dusseldorf topic gebruiken het,daar heb ik de info van.