Hier ben ik Beschuitje! Ja het is goed doorgebroken, het loopt mooi door . Schoonouders zijn op bezoek. In elk geval wat afleiding. Tis verder gewoon ontzettend balen en verdrietig. Maar ja... Ik zal eens op zoek naar een leuke vakantiebestemming.
Bah bah Pien! Wat zeiden ze in het ziekenhuis? Volgens mij moet je tussen de IVF's altijd een ronde overslaan he? Weet alleen niet of dat voor een cryo ook zo is. Fijn dat je wat afleiding hebt,al helpt het weinig.
Oh gelukkig je klinkt al wat beter. Afleiding is altijd goed. Ik durf het nu bijna niet meer te zeggen maar ik heb maar zo'n gevoel dat het bij mij raak is. Kan nog helemaal niet na 1 week maar ja. Heb al wel wat gevoel in mijn onderbuik en ik lijk het te herkennen van toen. Tepels lijken licht zeer te gaan doen en mijn hoofd zit onder de pukkels pffff wat duurt dat wachten toch langggg. Het kan ook gewoon allemaal van de hormonen zijn. Hebben vandaag in ieder geval vast twee testen gekocht, maar voorlopig moet ik nog een dikke week wachten. Jullie nog leuke weekeind plannen?
Ik moet inderdaad een ronde overslaan. Wat mij betreft hadden we wel direct door gekund en dan daarna op vakantie. Maar ja. Heb 17 juli pas evaluatie. Dan ben ik al weer ongesteld waarschijnlijk. Ik hoop alleen wel dat ik die ronde gelijk kan beginnen, want je moet op de eerste cyclusdag met hormonen beginnen. Snap eigenlijk niet waarom die hormonen nodig zijn, want je hoort vaak genoeg dat cryo terugplaatsing in eigen cyclus is. Ik heb gewoon een cyclus, dus waarom die ellendige hormonen dan weer? Beschuitje: nou meid dat klinkt goed toch? Ik hoop het voor je! Ik heb geen enkel moment er een goed gevoel over gehad, en jij weet hoe het voelt, dus ik geef je een goede kans .
Nou pien ik weet het ook niet hoor, maar ik probeer mezelf maar vast te houden aan het positieve gevoel!! Herken heel goed toch niet gelukt zijn. Maar waarom mag je dan niet meteen door ? Is dat niet goed ivm de hormonen of zo?
Geen idee. Een maandje rust is misschien beter voor het lijf? Goed weekend meiden!! Ik ga zo lekker even in bad relaxen.
Hier vandaag een druk dagje gehad. Vanmorgen in de tuin geploeterd..grrr wat groeit dat onkruid toch steeds snel. Hopen dat het nu even weg blijft. Er stonden planten onkruid tot knie hoogte haha. Vanmiddag heb ik een taartje versierd voor een vriendin. Ben benieuwd of ze het wat vindt, morgen komt ze 'm ophalen. Pien lekker gebadderd?
Beschuitje,ik dacht ook om je lichaam tot rust te laten komen. Weet het niet zeker. Ik hoop zo voor je dat het raak is! Spannend zeg,vooral dat lange wachten pfff. Pien,ik vind het ook raar,hormonen met een cryo terugplaatsing. Dacht ook niet dat elk zkh dat deed maar misschien doen ze het omdat het dan succesvoller is. Tenminste dat is het enigste wat ik ervan kan maken. Ik moet over een dag of 10 ongesteld worden. Geen innesteling gevoeld,vorige 2 keren wel maar misschien kan het nog.
@ pien knuffels voor jou! zo klote allemaal.... @ beschuitje succes met wachten. Wordt nog n langeeee week. heb weer even wat bijgelezen en vorige week ook het zh maar weer gebeld dat we na een half jaar pauze toch weer willen beginnen aan het traject. Wilde gelijk overstappen naar ivf, maar dan gaat er een streep door de overige 3 iui pogingen die we nog hebben. Dus na lang nadenken toch maar eerst iui afmaken. Zonde om die 'kansen' weg te gooien.
Miracle dat is ook zonde om die drie keer zomaar over te laten gaan. Groot gelijk dat je er toch voor gaat. Je weet nooit he. Succes in ieder geval weer.
Klaproos: ik ben er al achter waarom ze dat met medicatie doen: puur om het te kunnen plannen... dus geen grotere kansen helaas... En al een innestelling gevoeld? Hoe voelt dat dan? Ik zelf denk ook dat je iets moet kunnen voelen op een gegeven moment. Ik duim voor je! Heb jij eigenlijk je AMH laten meten? Zo ja waar? Beschuitje: en hoe voel je je nu? Nog steeds een goed gevoel? Miracle: he wat leuk dat je er weer bent ! Dus genoeg pauze gehad voorlopig? Hoop dat een nieuwe start geluk brengt meid! Kom maar gezellig weer meeschrijven! All: ben nog steeds wel teleurgesteld... vind het zo moeilijk te geloven en te accepteren dat het pech is. Kan ik gewoon niet bij... Ik zit steeds te googelen op mogelijke antwoorden, maar ik vind ze niet... moeilijk te handelen. Ik pieker me suf, maar het helpt me niets. Zucht...
Pien het heeft geen zin meid om overal naar te googlen. Je komt niet tot antwoorden, alleen maar meer frustratie vrees ik. Het is gewoon oneerlijk he. Hier eigenlijk nog steeds het gevoel of het gelukt is. Al voel ik me wel heel erg onzeker en ben ik vreselijk bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Zondag gaan we testen, maar voorlopig is het nog lang geen zondag dus er kan nog vanalles gebeuren...duimen jullie mee? Voel me wel een beetje opgelaten als ik dit zeg, zeker omdat een aantal van ons weer grote teleurstellingen hebben gehad. Laten we nog steeds positief blijven hoor meiden..!! Eens komt er voor ons allemaal een mooie tijd xx
Ja ik kom af en toe weer is meeschrijven. Toch wel fijn om er over te kunnen praten Waarom duurd wachten nou zo lang. En hebben we niet even een knop : uit kinderwens. Het moet toch gewoon gaan lukken bij ons allemaal?! Liefst deze maand Beschuitje laatbhet maar gauw zondag worden. Duimen dat je gevoel het goed heeft!! Dan is het misschien toch zo dat als je zwanger bent je het wel 'voelt'.
Miracle ja ik voel van alles en denk te voelen wat ik voelde toen ik zwanger was, maar ja het kan ook zomaar zijn dat je lijf je voor de gek houdt hé? Ik heb nu een licht kramperig gevoel maar dat kan ook naderende ongesteldheid zijn. Was het inderdaad maar vast zondag Hihi. Ik gun het ons allemaal zo!! Kom gewoon lekker kletsen hier dan peppen we elkaar op en komt het goed, ik weet het zeker!
Pien,kan me helemaal voorstellen dat je je kut voelt omdat het mislukt is en je gaat googelen. Deed ik zelf ook altijd. En ik bekijk nog steeds echo's van 9 weken op google Ik duim dat het de volgende keer gewoon goed gaat bij je. Heb m'n AMH nog niet laten meten. Weet niet of ze dat in ons zkh doen. Ik denk dat ik eerst een poging in ons ziekenhuis doen en dan naar DD. Ik heb bij beide zwangerschappen een innesteling gehad. Bij de tweeling mega kramp die 5 minuten duurde en helderrood bloed. Bij de 2e zwangerschap ook hele heftige krampen maar geen bloed. Denk dat het toen met innestelen mis is gegaan. Beschuitje ik duim voor je!! Maar ik denk dat hier game over is dus miracle,ik heb die knop best gevonden Ben meer met mijn hobbies bezig,onze bruiloft plannen en vakantieplannen maken. Ik denk wel vaak van zou het raak zijn maar reken nergens op. Fijn dat je toch nog mee komt kletsen.
klaproos. dat zijn leuke dingen waar je je mee bezig houd trouwen en vakantie plannen! helemaal top! waar vind je die knop? hahah had m even gevonden voor een tijdje, maar volgens mij komt ie weer omhoog maar is wel waar wat je zegt dat je nergens meer op rekent. ben er wel veel minder mee bezig als in het begin... ik dacht 2 jaar lang van alles te voelen, maar was het helemaal niks! dus daar ben ik ook maar mee op gehouden. we gaan maar weer wachten op de ongi ongeveer 3 juli en dan weer beginnen met spuiten voor ronde 4!
Meiden na de douche leek ik een lichte verkleuring te zien met afvegen... Ben bang dat het voor mij ook over is. Nog niet zeker maar ben nu zo in een dip dat ik er weinig hoop meer op heb.
beschuitje.... wat kut. Zegt nog niks maar snap dat je nu denk dat het er niet meer in zit. Vandaag begonnen met shatavari tabletten. Deze zouden het lichaam in balans brengen en de vruchtbaarheid bevorderen. Je moet toch wat he...