JA, ik ga wel steeds meer zien dat de menstruatie er aan komt hoor miracle dus het lijkt er echt op dat mijn derde iui mislukt is. Heb nogal gedoe op het werk, dus ik had me zo gefocust op onze kinderwens dat het nu zo'n vreselijke tegenvaller is. Nog meer dan al die andere maanden. Ga zo ff een potje huilen bij mijn therapeut Misschien helpt het.
Nou hier ook ongesteld. Niet bepaald een verrassing. miracle,het is wel zo dat ik telkens weer verdrietig ben als ik ongesteld word Beschuitje,he kut wat ontzettend jammer miracle,heb ook van die pillen gehoord. Misschien dat ik het nog eens ga proberen.
Meiden ik moet wat geks vertellen, ik was er heilig van overtuigd dat ik ging menstrueren,maar het zet maar niet door. Al vanaf woensdag wel lichte verkleuring met afvegen ( *sorry for details* ) maar er gebeurd verder nog niks. Normaal duurt het ook wel even voor het doorzet, maar ik krijg opeens zo'n gek gevoel...Ik snap er niks meer van. Wil niets in mijn hoofd halen, maar mijn buik voelt niet echt of ik ga menstrueren nog...pffff ik word gek. Ik ga pas zondag testen als het zo blijft, maar ik wil niet weer hopen en straks een teleurstelling dus ik reken maar nergens op...zal je zien nu ik dit typ ben ik morgen ongesteld
Nou vandaag is het in alle hevigheid doorgebroken. Maandag het ziekenhuis bellen. Van nijd heb ik twee repen chocola gegeten... Zucht... En nu weer spijt...
beschuitje sterkte wat zit ons lijf raar in elkaar... steeds die onzekerheid. Hier wachten op ongesteldheid en beginnen met deca. Heb weer alle kenmerken dat het eraan komt. Dus maar weer een poging wagen. Op naar poging 4... Fijne zondag allemaal
Nou ik ga dus ook op naar poging vier. Morgen maar weer bellen. Wat een heerlijk weer he? Heb vanmorgen in de tuin gewerkt. Onkruid bah bah bah... Nu mag ik lekker met een tijdschrift op de lounge bank 😉
Er he dat onkruid. Je draaid je om en het staat er weer haha. Het was wel heerlijk weer vandaag! Lekker in de tiun gezeten aan t water vanaf vandaag lekker 3 weken vakantie! Kan ik in alle rust aan poging 4 beginnen
Oei zo ineens was mijn abonnement op dit topic weg... Sorry meiden! Beschuitje: ach nee.... en je was zo hoopvol. Balen meid! Wel van je middagje op de loungebank genoten? Hier was het wel aardig weer, maar niet super... Miracle: o lekker zeg 3 weken vakantie! Gaan jullie nog ergens naar toe of richten jullie je nu eerst op poging 4? All: de stemming is wat wisselend bij mij. Mijn hersenpan blijft maar malen he... irritant is dat. Heb vrijdag het Nij Barrahus gebeld en gevraagd of ze een second opinion zouden willen doen en of ze meer onderzoeken of meer mogelijkheden hebben. De assistente zei dat het zeker de moeite waard was om eens een gesprek met de gyn daar te hebben. Dus ik denk dat ik dat wel wil doen. Gewoon om eens te horen wat een ander van onze situatie vind en wat voor mogelijkheden hij voor ons ziet. Maar eerst de evaluatie van ons eigen ziekenhuis over deze IVF maar eens horen. Ik heb 11 juli een afspraak. En komende cyclus willen we onze enige cryo nog terug laten plaatsen.
Hoi dames, Wij zijn weer terug van onze vakantie. Het was super! Lekker kunnen relaxen, maar ook veel kunnen zien en doen. Heeft ons echt goed gedaan. Helaas geen positieve berichten tijdens mijn vakantie. @pien ik snap dat je hersens blijven malen over t waarom, dus misschien is zo'n second opinion inderdaad geen slecht idee. Succes! Hopelijk brengt jullie cryo meer geluk. @beschuitje jammer dat je iui is mislukt. Geef niet op meid! Het is al een keer gelukt! En wat betreft die chocolade vreetkick...gun het jezelf zo af en toe!!! @miracle lekker vakantie! Doet zeker goed even weg zijn. Waar gaan jullie naar toe? En die pillen heb ik over gehoord. Ben benieuwd naar je ervaringen. @klaproos die vervelende ongie ook van ons. Wanneer mogen wij nou 9 maanden ongie vrij zijn
Ben 3 weken geleden al naar turkije geweest dus nu gewoon thuis. Had heel veel uren staan dus dat is wel lekker. Nu alle tijd voor poging 4
Mysterious: fijn meid dat je genoten hebt van je vakantie! Wel jammer dat je toch weer ongi bent geworden. De hoop blijft he... Miracle: jee, ik ben jaloers op jouw vakantiedagen! Ik heb straks 2 weken en met moeite kunnen we dan in het najaar misschien nog een paar dagen weg, maar dan kan ik rond kerst bijna niet meer vrij nemen. Dan zal ik echt wat extra uren moeten gaan werken... Maar voor jou erg fijn om rustig met nr. 4 te starten. Ik hoop dat dat een goede basis is !
Dan zal ik maar niks zeggen met mijn zes weken zomervakantie 😉 Nou ja vijf. De laatste week werk ik alweer ook al zijn de kinderen er dan nog niet bij.
@pien dat was idd minder. Mijn menstruatie was tijdens de vakantie heel weinig, dus ik had een beetje hoop, maar ik denk dat ik een lichte menstruatie had door het warme klimaat daar. Heb ik trouwens nooit eerder gehad zo een lichte menstruatie. Had nog een test over (weliswaar over datum) en vanochtend getest, maar helaas.
Mysterious: ja dan ga je toch een beetje hoop krijgen he. Tsja wie weet dat het warme klimaat invloed heeft? Ik moet zeggen dat mijn menstruaties de laatste maanden ook wat minder lang lijken te zijn. Nou was ik altijd extreem lang ongesteld, maar nu lijkt het wat normaler te zijn en is het met een week wel klaar. Met de IVF zat ik zwaar aan de hormonen en werd mijn eigen cyclus onderdrukt en daardoor had ik even geen last van bloedingen tussentijds. Nu heb ik dat wel weer. Had ergens de hoop dat dat misschien wel over zou zijn . Maar nu heb ik al weer een paar dagen wat rozig/bruinig slijmverlies. Dat heb ik dus altijd tussen ongi en eisprong in. En nog steeds jammergenoeg... Beschuitje: ja dat is wel het grote voordeel van het onderwijs he. Ik mis die vakanties die 6 weken duurden. Sinds ik werk nooit meer gehad. Ik werk 36 uur. Ik zou 40 uur kunnen gaan werken en dan heb ik veel meer vakantiedagen, maar ik ben zo gehecht aan mijn vrije vrijdag, ik werk namelijk 4 x 9. Maar dan moet ik het doen met een dikke 5 weken in het jaar...
Ik ga komend schooljaar ook lekker een dagje minder werken. Ik vind die lange vakanties heerlijk, maar ik mis wel Soms even tijd voor mezelf. Als ik eens een afspraak heb bij de dokter, tandarts of vriendin moet ik het altijd na het werk ( wat vaak niet lukt) of in het weekeind plannen. Ik kijk erg uit naar een dagje voor mezelf. Hier vandaag beetje hoofdpijn. Bah.. Vandaag ziekenhuis gebeld, moest vandaag of morgen met Clomid beginnen. Kom ik bij de apotheek is dat spul er niet... Fijn als je je rot haast uit je werk. Morgen weer proberen, hoop maar dat het er nu wel is dan. Moet morgen echt beginnen. Nou ik ga lekker even gtst kijken, lekker flut tv
So ik ben jullie ook even vergeten,sorry! Heb vandaag en gisteren ook lekker in de tuin gewerkt maar ik word achterlijk van dat zevenblad,grrrr. Beschuitje,heel veel sterkte met je rot ongi Ik kan wel lekker zeggen dat het bij mij pas bij de 7e IUI is gelukt maar daar heb je ook geen moer aan. Pien,goed dat je een gesprek aangaat. Misschien kunnen ze je AMH nog meten maar als je makkelijk te stimuleren bent denk ik niet dat dat aan de orde is eigenlijk. Miracle,fijne vakantie! Hopelijk word het wat beter weer. (= 25 graden) Myst,fijn dat je van je vakantie hebt genoten! Op naar de volgende poging maar weer! Ik ga morgen de verzekering bellen om te vragen of IVF in het buitenland vergoed word. Zo ja,bel ik meteen naar dokter S. De wachttijden zijn 6 maanden dus dan heb ik nog even tijd om te oefenen.
Klaproos, ja dat zevenblad is echt VRESELIJK spul. Om gek van te worden. De tuin staat hier ook steeds vol met dat spul. Je krijgt het ook niet meer weg als het eenmaal in je tuin groeit.
Ik twijfel ook telkens of ik minder ga werken of niet. 40 uur is af en toe wel zwaar. Het enige voordeel is dat ik 25 dagen + 13 ATV dagen heb, dus aan dagen geen tekort. Ik hoop telkens maar dat ik zwanger wordt zodat ik sowieso minder kan gaan werken. Morgen ben ik trouwens jarig