mys gefeliciteerd!! zou ook wel minder willen werken wat ik zoiezo ga doen als het ooit gelukt is. Ik stel het daarom ook uit.
Myst,gefeliciteerd! Hoe oud ben je geworden als ik vragen mag? Minder werken zou ik ook doen denk ik,vind 40 uur echt heel veel. Beschuitje,van dat schoonmaakazijn erover heen schijnt te helpen tegen onkruid maar tegen zevenblad? Pff. Ik ga zo even bellen naar de winkel,kijken of ze dé jurk op voorraad hebben nog. Maar hij is uit 2012 dus ik verwacht van niet
Myst,wat jong nog! Nee helaas is mijn jurk nergens te krijgen Nu ga ik toch een pasafspraak maken bij een zaak voor jurken die erop lijken. Mijn tante maakt de jurk na en dat kan ze ook wel van een foto Ik BAAL. Vette rekening gekregen (350 euro) voor eigen risico van vruchtbaarheidsbehandelingen. Alsof ik dat in 1 keer kan dokken pfff.
Klaproos, dat is zuur !! Ik heb nog niets aan eigen risico hoeven betalen..Kan me voorstellen dat je het niet in een keer kan betalen. Ik vraag me meteen af of dat voor mij ook zou gelden, maar ik ben al een tijd bezig met behandelingen en onderzoeken. Heb nog niets hoeven betalen. Vandaag trouwens weer begonnen met Clomid.
Die rekening heb ik ook gehad Klaproos! Volgens mij was ik met de medicatie voor IVF in 1 x door mijn eigen risico heen. Maar goed, das nu dus op en voor de rest krijg ik alles vergoed. Maar als je het niet hebt staan, is het wel erg lastig ja...
Hier de rekening ook al gehad hoor in 2012. Voor dit jaar zal er wel weer een nieuwe op de mat vallen. Altijd fijn pffff
He Beschuitje . Hier ook niet zo heel veel. ja wel allerlei perikelen op het werk, reorganisatie die er aan zit te komen, maar nog allemaal erg onzeker allemaal. Verders denk ik dat mijn ei er weer aan zit te komen en vraag ik me af wat we daarmee aan moeten . Ook al is de kans erg klein dat we op de natuurlijk manier zwanger worden, toch blijft dat in mijn systeem zitten he. En zal ik manlief vanavond dan toch weer proberen te verleiden ook al heb ik zelf geen eens zin? .
Moeilijk he pien als je zelf niet veel zin hebt. Ik merk het hier ook aan ons beiden hoor. Als we niet 'hoeven' dan houden we ook echt even pauze haha..oh jij ook al gedoe op je werk? Hier ook al gedoe met mensen die weg moesten. Zo spannend allemaal...
Hier ook niks te melden hahah vandaag dag 28 en wordt dan altijd ongesteld, maar kan ook morgen nog komen. Dus hier wachten...... tot we kunnen beginnen.
Hier een baaldag...( ja het is weer donderdag ) Zit op dag drie vn de hormonen en dat is wel weer duidelijk te merken. De hele dag ook al maagkramp en een licht misselijk gevoel. Heb het gevoel dat dat ook vn de hormonen komt, maar ik kan ook wat onder de leden hebben natuurlijk. Zo lastig he je gooit alles nu maar op de hormonen...
bleghhh beschuitje.... niet leuk! Hopelijk voel je je snel weer iets beter. Heb je altijd last van bijwerkingen van de hormonen? Hier nog niks bijzonders vandaag dag 29 morgen dus 30. 30 dgn heb ik nog nooit gehaald, maar voel gewoon aan alles dat t eraan komt. Misschien komt het door de shatavari dat mn cyclus langer wordt? Iemand n idee misschien ?
Ach ja die rotrekeningen..Ben gewoon pissig dat ze die nu pas sturen,ze zijn van januari! Mag ik dus nog dokken voor mijn MA ook. Beschuitje,sterkte met de hormonen,nooit leuk Pien heb je je man nog verleid? Ikke de mijne wel maar of het zin heeft betwijfel ik. miracle,hoop dat je ongi wegblijft! Ik gebruik geen sharavati dus heb geen idee helaas Vanmiddag gaan lief en ik naar de kliniek in Dusseldorf bellen,spannend. Hoop dat we in augustus kunnen komen voor de afspraak en dan op de wachtlijst.
Hoi meiden! Ik zit lekker in het zonnetje . Eindelijk, dit zijn echt zomerse tempaturen! Beschuitje: balen van die bijwerkingen he. Ja je weet het nooit precies waar het van komt, maar het kan zeker van die hormonen komen hoor. Hopelijk trekt het weer wat bij! Miracle: geen ervaring met shatavari, maar hopelijk blijft je ongi toch weg, en anders even een testje wagen? Lijkt me niet leuk als de shatavari je cyclus alleen maar erg lang maakt... Klaproos: tis niet eerlijk he dat je betalen moet voor al die ellende... Maar we gaan er vanuit dat we er iets voor terugkrijgen he! En ja heb mijn man weten te verleiden. Heb verder geen ovutestje gedaan of getemperatuurd, dus of de timing perfect was weet ik niet, maar ik denk dat ik het ermee moet doen voor deze ronde
Klaproos heel veel succes met bellen vanmiddag!! spannend Vannacht toch ongesteld geworden. Alleen deze keer met veeeel minder buikpijn en krampen. Normaal lig ik bijna krom van de pijn en nu... bijna niks! Dus of het aan de shatavari ligt geen idee, maar blijf ze deze ronde iui ook gewoon doorslikken. Zonder die pillen word ik ook niet zwanger dus probeer t gewoon Vanavond weer decapeptyl... volgende week vrijdag uitgangsecho. Pien hier schijnt de zon helemaal niet