Miracle: o da's toch jammer meid... Maar wel fijn dat je nu minder pijn hebt zeg! Kan vast geen kwaad dat gewoon door t slikken. Nou hebben wij hier in het noorden ook eens geluk, we kwamen er de laatste tijd steeds heel bekaaid van af t.o.v. De rest van het land!
Hij schijnt nu hoor!! Joepieeee wel nog aardig wat wolken als de zon er is is het wel gelijk warm zeg pfff Morgen misschien lekker naar t strand
Ha meiden. Hier gaat het redelijk. Heb nog steeds erg veel last van de hormonen. Heb hoofdpijn ( normaal nooit!) en misselijk gevoel, kramp in maag. Maarrrrrrr ik zit nu wel heerlijk buiten in de tuin en heb weekeind dus ik probeer er maar het beste van te maken. Jullie nog leuke weekeind plannen? Gisteravond zijn we bij vrienden geweest. Hebben spelletjes gedaan is zo leuk. Normaal ben ik niet zo van de spelletjes doen maar als je met een leuk groepje bent is het wel beregezellig. Vandaag is manlief naar een sporttournooi op het strand dus ik heb het rijk alleen ! Beentjes op de bank, tijdschriften erbij, lekkere drankjes en hapjes binnen handbereik. Probeer ondanks de ongemakken maar even flink te genieten van dit weer.
Groot gelijk beschuitje, verwen jezelf maar eventjes! Ga ik straks ook doen. Krijg 2 vriendinnen over de vloer vandaag en morgen. Vanavond lekker barbecuen en rose drinken, hatsikidee! Ik vind het wel weer lekker zo'n rust maandje: niet meer na hoeven denken over wat je eet en drinkt, gewoon doen . Heb donderdag- en vrijdagavond al aan de wijn gezeten en vanavond gewoon weer. Ik haal de 'schade' even in geloof ik .
Beschuitje,fijn dat de zon bij jullie ook schijnt! Ik vind het nu al snikheet pfoe. Miracle,jammer van je ongi Wel fijn dat je minder krampen en pijn hebt. Pien,goed zo dat je je man hebt weten te verleiden! Veel plezier met de bbq! hiero: wij,2 sukkels zijn gisteren in slaap gevallen dus hebben nog niet kunnen bellen Nu mag lief maandag bellen. Ik heb eindelijk DE jurk gevonden,ooh ben zo verliefd,moest bijna janken. Maar ja hij is 2000 euro en ik hou dat geld liever in mn zak voor de IVF's die nog komen.Gelukkig kan mijn tante de jurk namaken maar ik had toch liever de echte
Pffff ik vind het nu ook alweer te heet hoor. Zit al vanaf drie uur weer binnen. Ik hou wel van een zonnetje maar dit is me alweer snel te warm. Ik ben niet zo van de hete dagen. Klaproos kan je niet overwegen om die mooie jurk gewoon te kopen? Misschien krijg je er later spijt van dat je het niet gedaan hebt? Pien veel plezier met de bbq , met dit weer zal het vast wel lukken
Klaproos je moet is kijken bij Saras bridal heb ik m ook gekocht! Die hebben allemaal imitatie jurken en dat zie je echt niet!!
Hi Miracle,mijn tante kan het gelukkig ook heel goed,het punt is alleen de goede stof te vinden,dat is niet makkelijk. Deze is het,zie plaatje. Hoop toch goede stof te vinden! Beschuitje ik zit ook binnen,tis niet te harden buiten! Dacht dat het aan mij lag dat het zo heet was maar het ís gewoon heet. Oh ja,mijn verhaal staat op Freya Ervaringsverhalen Lees bericht
Klaproos wat een mooie jurk !! Ik duim voor je dat je de stof vind. Ik heb je verhaal net gelezen op frea. Goed en mooi geschreven. Wel pijnlijk natuurlijk meis. *knuffel* Ik vroeg me wel af waarom jij zeven keer iui hebt gedaan. Ik krijg maar zes keer vergoed, is dat bij jou anders?
Hi Beschuitje, het zkh had een fout gemaakt. De secetaresse zei dat ik gewoon opnieuw mocht gaan spuiten nadat ik de keer daarvoor ongi werd. Dus ik heb iets van 10 dagen gespoten toen ik de gyn sprak en die zei dat ik dus geen IUI kreeg omdat het de 7e was. Toen is ie afgebroken en heb ruzie gehad in dat zkh en ben er meteen weggegaan Hoop dat mijn tante de stof kan vinden! Met jou alles goed verder?
Mooie jurk Klaproos ! Lastig he goede stof vinden... Mijn trouwjurk is ook gemaakt. In Arnhem was een hele mooie stoffenwinkel. Maar stof is ook nog best duur heb ik toen wel gemerkt... ik had voor 500 euro aan stof gekocht... En mooi jouw ervaringsverhaal te lezen, heel triest ook natuurlijk, maar het verhaal is nog niet afgelopen he, we gaan voor een goed einde!! Ik heb lekker genoten van het mooie weer vandaag. Bij ons was het nog niet echt te heet. Er stond nog wel een lekker briesje. Ja in de tuin uit de wind was het wel erg warm, maar we zijn er lekker even op uit geweest, richting het water. Hebben we lekker gelunched met z'n tweetjes . En vanavond wederom gebbqd .
Zo hier weer thuis van een dag werken. Dat valt niet mee met die hitte en een klas vol stuiterende kinderen. Ik ben blij dat ik thuis ben, ben dr helemaal klaar mee voor vandaag. Ik kom net thuis en voel ook meteen de aggressieve hormonen weer in me opkomen pff...dan moet ik echt even afreageren haha...heel de dag netjes moeten gedragen op het werk en vriendelijk lachen. Nu gewoon even lekker mezelf zijn. Ik moet nog tot eind volgende week werken en dan eindelijk heerlijk vakantie ! Ben er wel aan toe. Overmorgen moet ik voor de echo naar het ziekenhuis. Ben benieuwd of ik voor het weekend nog iui krijg. Hoop van wel eigenlijk. Klaproos, dat heb je geloof ik vertelt van je 7e iui. Sorry hoor ik mis soms wel eens wat. We kletsen ook zoveel. Je hebt ook geen beeld ( gezicht) bij iemand he dus dan vergeet je eerder wie wat gezegd heeft. Ik tenminste wel. Nou ik ga even lekker genieten in mijn tuintje ( wel in de schaduw hoor)
Pien,ik verwacht ook zoveel stof..Maar als ik 500 euro aan stof heb en maakkosten word het nog geen 2000 euro Had de jurk graag willen kopen maar om hem 1x te dragen vind ik eigenlijk zonde van zoveel geld. Tuurlijk gaan we voor een goed einde! Voor jou en alle meiden hier!!! Fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad. Beschuitje,ontzettend balen van die hormonen Dat is waarom ik de IVF nog heb uitgesteld,dan krijg je ook allemaal enge hormonen. Van de IUI had ik geen last alleen mega veel enge pukkels. Sla lekker met iets op je bed of ga een plant uitgraven in de tuin,helpt enorm vind ik! Trouwens je hebt wel een gezicht bij me,zie mijn fotoalbum haha. Zo ik ga lekker buiten lezen& de planten water geven! Ik zou mijn eisprong moeten hebben maar helemaal geen vruchtbaar slijm gezien of zin in seks. Ach de lyme zal wel weer zitten te rotzooien. Blij als het helemaal weg zou zijn,duurt zoooo lang
Hoi dames, Ik heb een leuk weekend gehad. Visite gehad voor m'n verjaardag. Druk, maar erg gezellig! Hier vandaag gehoord dat een naaste collega van mij zwanger is. Dat wordt weer 9 maanden lang verhalen aanhoren over de zwangerschap. Telkens wanneer ik weer moed heb om verder te gaan dan krijg je weer zulk nieuws. Lijkt wel of iedereen om me heen zwanger is, behalve ik Dat gevoel zullen jullie vast ook hebben. En wat betreft eigen risico daar heb ik begin van het jaar ook een rekening voor gehad. Ik twijfel zelf nog steeds wanneer we aan IVF willen beginnen. Heb er zo geen zin in @Klaproos: wat een prachtige jurk! Hopelijk kun je de perfecte stof vinden en wordt de jurk net zo mooi! Ik heb je verhalen gelezen. Een bijzonder, maar ook erg verdrietig verhaal. Ik hoop voor jou en ons allemaal dat wij trotse mama's mogen worden van gezonde baby's. @Beschuitje: die vervelende hormonen ook! Hier ook een drukke dag gehad op werk en dan ook nog dat nieuws van m'n collega. Heb 't ook ff gehad. Hopelijk een goede echo en snel weer een volgende en hopelijk laatste iui. @pien mooi dat je gisteren een fijne dag hebt gehad. Hoe is t verder met je? Hanging in there? @miracle hoe gaat het met jou meid?
Mysterious ik herken je gevoelens zo erg... Het lijkt inderdaad of het bij iedereen lukt zwanger te worden behalve bij jezelf. En je gunt het iedereen maar je gunt het jezelf gewoon ook heel erg pfff. Dat je ivf niet ziet zitten begrijp ik goed hoor. Zie het ook totaal niet zitten. We hadden eerst zo iets van we gaan gelijk door naar ivf gewoon voor de hogere slagingskans en t zat zijn om maar te wachten op niks.... Maar na een gesprek met de arts dat dan de drie iui pogingen vervallen toch nog maar drie x proberen. Dus verwacht er maar niet al te veel van van deze pogingen. Er is niks mis maar toch nog nooit gelukt in bijna drie jaar tijd. Hoop houden voor ons allemaal en zou dit jaar dan eindelijk ons jaar worden?
Nou meiden vandaag echo gehad. Een mooi follikel van 18 mm. Vanavond pregnyl en vrijdag iui nummer vier. Dan zit het er weer op 😄
Klaproos: klopt, je kunt zo flink besparen op je jurk. Heb je inmiddels al goede stof? Heb je verder ook nog veel last van je lyme? Mysterious: meid, dat zijn moeilijke momenten he. Ik heb het ook gehad. Mijn collega is nu net met zwangerschapsverlof dus eindelijk even geen dikke buik om me heen . Ik weet hoe ellendig je je dan af en toe kan voelen, maar toch is het me ook weer meegevallen uiteindelijk. Het went toch wel een beetje als je elkaar zoveel ziet. Ik snap ook dat je tegen de IVF opziet. Maar het is niet zo heel erg hoor. De behandeling zelf is me best meegevallen. Alleen de eerste week dat ik aan de decapetyl zat was vrij zwaar, omdat ik daar erg moe van werd. Ok bij mij eindigde het in een teleurstelling... En uiteindelijk is dat het zwaarst van alles. De behandelingen overleef je wel... . Miracle: terecht dat je wel al je IUI's afmaakt hoor. Elke kans is er weer 1. En IVF moet je niet te vroeg willen doen als het misschien niet eens nodig is. Ik hoop dat jullie het nog gaan redden met die laatste IUI's! Beschuitje: mooi zo! 4 x is scheepsrecht
@miracle wij zijn ook al bijna 3 jaar bezig met zwanger worden. Elke dag dat ik niet zwanger ben lijkt een eeuw te duren. Hopelijk word je toch verrast met een zwangerschap tijdens de resterende iui's. Dat zou geweldig zijn. Ze zeggen altijd wanneer je 't niet verwacht... @beschuitje goed om te horen meid! Alvast veel succes! Hopend op een succesvolle iui. @pien wat je zegt herken ik ook bij m'n vorige collega die vorig jaar zwanger was. Achteraf gezien is 't ook wel meegevallen, maar ik weet niet hoe ik me er nu door zal slaan. Het is gewoon moeilijk als mensen voor de 2e of 3e keer zwanger zijn, terwijl jij langer bezig bent Ik zie meer op tegen IVF omdat ik bang ben dat dit ook zal mislukken. En wat dan? Ik weet dat er hoop is en ik geloof er wel in dat ik ooit moeder zal worden, maar toch kan ik dat doemdenken niet laten. Wij verdienen het gewoon!!! Waarom luistert ons lichaam niet naar ons.
Mysterious: tsja ik ben ook heel goed in doemdenken... Het is echt een kunst om positief te blijven. De ene keer gaat dat beter dan de andere keer. All: morgen evaluatie over de eerste IVF poging. Ik wil ook de second opinion bespreken, hopelijk gaat dat wat soepel .
Beschuitje goed ei! Op naar vrijdag dan maar!! Alvast heel veel succes Mysterious bij jullie is ook niks mis toch voor de rest? Pien succes morgen met de evaluatie