Ik heb een gezellige avond gehad. Veel gelachen om de film. We moeten er misschien gewoon niet al te veel over nadenken en het gewoon maar doen. Hopen op het beste. Meer kunnen we niet doen. Ik heb vandaag ook gehoord dat een oud collega van mij voor de derde keer in verwachting is. Natuurlijk ongepland. Wanneer overkomt ons dat wonder...gepland of niet Wat is het leven soms zo oneerlijk.
Ik heb het zoooooo warm!!!!!! Zit hier met een klas hysterische kinderen die vanmiddag vakantie krijgen. Alles moet opgeruimd, spullen verhuizen van lokaal, afscheidnemen ahhhhhhh ik ben zo blij als het half 4 is 😄
Succes beschuitje! Daarna lekker genieten van je vakantie! Ik ben volgende week ook weer lekker een weekje vrij.
Eieren zijn geteld hihi 2 van 12 mm 1 van 14. Maandag weer terug komen. Allemaal fijn weekend. Het wordt heerlijk weer
Zoooooo drie eitjes? Wat veel!!!! Hier is de vakantie begonnen, vijf weken niks moet alles mag jeeaaahhhhh !!!
Hopen dat er 1 te bevruchten valt. Had de vorige keren ook twee of drie eitjes en nooit n keer gelukt.... Lekker hoor beschuitje vijf weken vrij!!!
miracle,herken dat ja,die machteloosheid. Hoop dat het nu wél eens goed gaat bij jullie! Beschuitje,geniet van je welverdiende vakantie! Ik ben ongesteld helaas. Maar ach ik heb een schitterende bruidsjurk gekocht gisteren en moest huilen toen ik hem voor de eerste keer aanhad in de winkel,zo genant. Foto's in mijn album
Oh klaproos heerlijk toch een traantje weg pinken, hoort er allemaal bij. Balen van je ongesteldheid weer Focus je maar even lekker op je mooie jurk!! Wat een hitte vandaag he.. Ik vind er niet veel aan. Heb er last van als het zo heet is. Hier was het 34 graden in de tuin...
Nou hier ook 34 graden,woon jij ook in het zuiden? Ikke bij Eindhoven,daar is het altijd het allerwarmste. zit maar op de bank met de ventilator aan anders is het niet te doen! Ik ben idd bezig met mijn jurk en probeer maar even niet aan mn verdriet enzo te denken..he dom vraagje,maar je zit nog op het wachtbankje he?
Ja ik zit nog op het wachtbankje. Deze week gaat het spannend worden. Vorige maand ontdekte ik op woensdag dat het mislukt was dus deze week elke keer naar de wc haha even kijken. Vind het ook zo spannend. Al heb ik niet echt het idee dat het gelukt is, geen idee waarom. Heb ook nog geen aanleiding iets wel of niet te denken. Blijft dus spannend !
hier niet echt goed nieuws....... net terug van echo eitjes tellen en had zoo buikpijn. Heb ik dus nu al 10 grote eitjes en kunnen er ook nog meer worden. Dus nu pillen nemen om de menstruatie op te wekken en decapeptyl blijven doorspuiten. Anders kans op zeker een zes ling of mn eierstokken kunnen kapot gaan. dit had ik zo niet verwacht.... en nu verdrietig weer een poging weg. Nu een soort van doorstart maken als ik vrijdag ongesteld wordt bellen voor een echo kijken of ze weg zijn en dan eerst weer een week decapeptyl en daarna weer gonal f erbij en gaat het rijtje gewoon weer verder. Wordt er zo moe van... (zacht uitgedrukt) Punctie voor escape ivf kon dus ook niet omdat mn eierstokken bij de 75 eh die ik spuit nu niet goed zijn voor de punctie...dat ging ik niet fijn vinden zei de arts. AAAHHHH Wil eigenlijk nu gewoon zelf proberen maar ze weet niet of het nu goed gaat komen met mn eierstokken dus eigen gezondheid gaat voor zei de arts. En 1 lijkt me ook meer dan genoeg dus toch beginnen met de pillen.
Wow miracle,dat is echt enorm veel voor IUI! Hoe komt dat zo ineens? Hebben ze de 75 opgehoogd ofzo? Ik heb het mijn eerste IUI gehad,5 eitjes en nog wat kleintjes met 75 eh puregon maar daarna altijd 50 gehad en 3 eitjes. Beschuitje,word spannend! Ik hoop dat je gevoel niet juist is
Ach miracle dat is geen goed nieuws... Je zal wel erg veel buikpijn hebben. Heb je ook een opgeblazen buik? Ik ken iemand die had ook overstimulatie en zij leek wel vier maanden zwanger.
Hier trouwens nog niks te melden. Af en toe wat zeurderige buik. Geduld geduld...zondag testen als er niks gebeurd
Beetje opgezette buik maar niet heel erg hoor. Heb nu vijf van die pillen op om menstruatie op te wekken dus buikpijn lijkt iets minder te worden. Ik heb gewoon 75 gespoten net als altijd dus ze snapte er in t zh niks van. Ik zat ineens te denken misschien van de shatavari? Maar dat kan toch niet is homeopatisch? Zal wel raar zijn. Beschuitje het is bijna zondag hihi spannenddddd
Hoi meiden, ik ben er weer! Heb ff terug moeten lezen. Mysterious: getsiederrie weer ongi dus . Je moet niet te bang zijn voor IVF hoor. Gewoon over je heen laten komen. Het valt uiteindelijk best mee. En als het resultaat er dan eindelijk wel naar is, is dat alleen maar super natuurlijk! Maar er aan beginnen als je er aan toe bent. Misschien is het wel lekker om na de zomer te beginnen, kun je nu proberen wat te genieten van het mooie weer. Beschuitje: spannend meid, ik duim voor je. Die laatste dagen zijn killing. Maar zo te horen op het werk genoeg afleiding, nog een paar dagen, zou een mooie start van de vakantie zijn he zondag . Klaproos: wow, je hebt de trouwjurk! Super zeg! En mooi toch dat je een traantje weggepinkt hebt . Romantisch hoor . Miracle: jeetje meid, dat is me toch ook wat! Dat verwacht je toch ook niet nee bij IUI. Erg balen zeg. maar wat je zegt, die shatavari, of wat dan ook, wie weet wat voor invloed dat spul heeft... misschien in combinatie met behandelingen toch maar niet meer gebruiken? Geen idee hoor, maar ik zou het even laten staan als ik jou was... Knuffel meid! Inmiddels ben ik dus weer terug van vakantie en is er niets gebeurd. Alles zit er nog. Heb een heeeel klein beetje lichtrood bloed verlies gehad, maar niet noemenswaardig. Op 1 nacht werd ik wakker van erge pijn in mijn buik, moest zelfs overgeven. Ik dacht toen dat het wel snel los zou gaan, maar dat bleek dus niet het geval. Ondertussen zou ik morgen dan 10 weken zwanger zijn als het goed gegaan was. En het is bij 5-6 weken al misgegaan. Dus het zit er al best lang... A.s. vrijdag ga ik naar de gyn. Ik ben benieuwd wat hij zegt. Ik vraag me af wat beter is: medicijnen of curretage. Kiezen tussen 2 kwaden is niet echt prettig....
Hey Pien,ik zou zelf denk ik kiezen voor medicijnen. Doet wel echt mega mega pijn maar als je naproxen neemt is het goed te doen. Ik wilde geen curretage omdat ik bang ben voor Asherman. Heb zo al problemen genoeg.Bij mij heeft het er trouwens 2 weken gezeten en ik heb helemaal geen bloedverlies oid gehad. Heb je wel een fijne vakantie gehad? miracle,wie weet dat het van de shatavari is? Ik hoor er best goede dingen over! Beschuitje,hou je het nog vol tot zondag? Ik vind het vervelend 6 maanden niets te kunnen doen tot Dusseldorf. Tsja we maken het saampjes maar gezellig,wie weet
Klaproos: hoe snel kwam het bij jou op gang na het nemen van die medicijnen? En heb je toen gelijk naproxen ingenomen en was het dan te doen? En moet je vervolgens de hele tijd op de plee zitten om te wachten tot het eruit komt of hoeft dat niet? Het lijkt me zo naar...
Welkom terug pien beetje goede vakantie gehad? Hoop dat het een beetje te doen is als je die medicijnen krijgt Ben ook gelijk gestopt met de shatavari...die gebruik ik niet meer in combi met iui. Nog niet ongesteld geworden, misschien morgen.
Hey pien ik ben denk ik een gevalletje abnormaal..2 uur nadat ik de tabletten erin had gedaan (moet van onderen) begonnen de 'weeen'. Toen heb ik meteen 1 naproxen gehad maar was haast te laat,zo snel ging het! Nog eentje erbij en nog een (derde was achteraf niet nodig maar goed,was in paniek) en 3 uur later was het al gebeurd. miracle,ik zou het denk ik ook niet doen. Misschien ben je heel makkelijk te stimuleren en krijg je van die sharavati gewoon teveel eicellen!