Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja meiden we zijn niet de snelsten he ;). Maar wat langzaam komt, komt goed zeggen ze. Laten we ons daar maar aan vasthouden.

Klaproos: geniet lekker van je vakantie meid!!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Jeetje pien er kwam dus nog veel meer. Wat naar allemaal. Ik hoop dat je nu weer wat tot jezelf kunt komen met wat rust. Vier jaar is ook al lang idd. Hier al de halve dag binnen mij veel te heet buiten.

3. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    Pien wat een ellende allemaal. Heel veel sterkte meis lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken.

Hier: weer stoppen met mmm. Ben er dus weer tjjdelijk tussenuit maar blijf wel meelezen hoor. Ga mn focus proberen ergens anders op te leggen voor zover dat kan dan... We zijn inderdaad allemaal niet de snelste he... Hier nu ook drie jaar. :(

4. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Pien, wat verschrikkelijk allemaal.
    Heel veel sterkte en beterschap!

Hier ook al 3 jaar bezig, maar sinds de vakantie kan ik 't allemaal wat meer los laten. Hopen dat het wat helpt.

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mysterious: fijn dat je het wat los kunt laten. Het zijn allemaal fases uiteindelijk he. Het ene moment kun je er beter mee omgaan dan het andere... Uiteindelijk zullen we door moeten blijven zetten om ons wondertje te kunnen krijgen. We zijn er nog niet, zolang er kansen zijn, is er hoop!
    Miracle: ik hoop dat je uiteindelijk de moed weer kunt vinden om door te gaan. Het is gewoon erg moeilijk iedere keer die teleurstellingen, dat weet ik... Af en toe een pauze is dan soms wel even nodig.

All: Gezien mijn leeftijd (31) gun ik mezelf nu eigenlijk geen pauze meer, tenzij het echt niet meer gaat. Ik weet dat sommige van jullie nog ietsje ouder zijn en zo bedoel ik het natuurlijk niet, maar jullie voelen vast die druk ook wel. Ik wil de kansen die ik heb zo goed mogelijk benutten en dus nog zo jong mogelijk zijn. Maar moet zeggen dat zo'n miskraam en curretage ertussendoor er wel inhakken... Maar ik heb er nu wel aan geroken, dat het kan, en nu wil ik nog liever dooooooor!! Ik heb dus nu wel het gevoel dat IVF voor ons wel meer kan opleveren dan dat hele IUI gebeuren. Ik hoop zo op ietsje meer geluk ;). Dat hoop ik voor jullie allemaal!

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Pien,ja ik herken het gevoel heel erg van door te willen,vooral doordat we allemaal niet zo piep meer zijn. (Ik als topper dan;)) Vooral dat even eraan mogen ruiken kan ik me voorstellen dat je dat echt diep geraakt heeft!

Myst,fijn dat je vakantie helpt! Ontspannen is altijd goed natuurlijk.

Hier is het elke dag 34 graden met uitschieters naar de 37,bah! Zou niet weten hoe ik zo zwanger kan worden;)

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klaproos: jij hebt er ook aan mogen ruiken, ik hoop dat dat snel meer mag worden dan dat :)! En tsja 34-37 is erg warm voor welke inspanning dan ook hihi ;).

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik weet niet hoe het kan maar ik had ons abbo er per ongeluk afgegooid denk ik. Gelukkig heb ik niet zoveel gemist ;)
    Wat betreft de leeftijd, dat heb ik ook hoor. Ben nu 35 en de kans dat ik voor mijn 36e een kindje krijg wordt met de dag kleiner. Daarom zit een pauze er voor ons ook echt niet meer in.

Wat doen jullie vandaag? Hier gister een heerlijke stranddag gehad met familie,dus vandaag lekker een dagje relaxen op de lounge set in de tuin. En een beetje Zp-en natuurlijk met de laptop op schoot haha...
    Woensdag moet ik voor echo controle, ik verwacht vrijdag iui nummer 5 te krijgen.

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Waat is iedereen ? Echoooooooo.....;)

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Beetje jammer, komen net uit het ziekenhuis voor meting van mijn follikels. Het grootste eitje was maar 1 cm dus nog geen afspraak voor iui kunnen maken. Maandag weer terug komen. Tot nu toe heb ik blijkbaar steeds geluk gehad. Hadden al helemaal met de planning rekening gehouden dat we vrijdag de iui zouden hebben. Zo ging het tot nu toe steeds. Nu moet ik volgende week waarschijnlijk een logeerafspraakje afzeggen. Dat gaan ze niet leuk vinden :(
    Maar ja het lichaam is niet te peilen he.

11. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    Ahhhhh jammer beschuitje :( inderdaad niet te plannen nee ons lichaam ;) Hopelijk krijg je maandag een goed ei te zien en kun je weer verder!

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Het is rustig hier he. Je bent de enige die op dit moment actief met een behandeling is Beschuitje. Ik hoop snel weer met je mee te doen in elke geval :). Balen dat je ei ineens wat trager is. Kan gebeuren. Bij mij ging het in de meeste gevallen vrij snel, maar ik heb er ook wel eens een langzaam ei tussen gehad ;).

Ik heb vandaag contact gehad met de fertipoli en mag eerder komen dan gepland. Nu is er in elk geval nog kans dat ik na mijn volgende menstruatie wel kan beginnen met de cryo-tp. De meningen zijn kennelijk wat verdeeld tussen de artsen van hoe lang je er op moet wachten. Ik hoop dat ze m.b.v. een echo bij de komende afspraak een beetje kunnen inschatten of mijn baarmoeder weer voldoende hersteld is van de miskraam/curretage. Ik wil het liefst zo snel mogelijk weer verder. Ik heb de afspraak nu staan op dag 27 van mijn cyclus. Dus dat zou op tijd moeten zijn uitgaande van mijn normale cyclus. Maar grote kans dat deze langer gaat duren dan anders. Ik deed gisteren nog een zwangerschapstestje en deze was best nog positief. Wel minder dan het testje dat ik deed toen ik net wist dat ik zwanger was geweest. Volgende week maar weer eens testen, kijken of het dan weer minder is. Volgens mij moet het hcg eruit zijn voor je weer een eisprong kan krijgen. Maar weet dat niet zeker. Ik voel me verder wel weer redelijk normaal. Ik heb alleen nog een beetje bruine afscheiding, maar da's volgens mij niet vreemd een week na de curretage.

Miracle: hoe is het nu met jou? Ben je al weer wat over de teleurstelling heen?

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Joehoe.... :)

Hoe ist hier meiden? Hoe is de stemming?
    Deze week weer volledig aan het werk geweest, ook al weer 2 x hardgelopen, wel rustig aan hoor. Nu toch spierpijn ;). Ben moe vandaag, maar dat heb ik vaker op vrijdag als ik uitgeslapen heb...
    Vanavond vriendinnetje op bezoek die ik niet zo vaak zie, dus da's wel gezellig. Jullie nog weekendplannen?
    Klaproos: al terug van vakantie of zit je nog lekker in oostenrijk?
    Beschuitje: al wat over de teleurstelling heen? Maandag heb je een mooi ei hoor!
    Mysterious: hoe ist met jou? Al een idee wanneer jullie starten met de IVF? Was het niet september? Komt wel dichterbij nu he, spannend hoor!
    Miracle: klets je nog gezellig mee of geloof je het wel even? Knuffel!

Goed weekend allemaal meiden!

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ha meiden, Hier steeds gekeken of jullie al reactie hadden gegeven, maar ik zag tot vanmorgen niks staan. Ik begrijp er niks van. Pien had allang reactie gegeven.
    Goed dat je alweer aan het hardlopen bent enzo. Je bent moe als je hebt uitgeslapen? Ik snap 'm niet helemaal haha...:(Wij hebben geen grootse weekeind plannen. Een goede vriendin komt met haar man lekker bij ons bbqen morgen. Wel veel zin in:D.
    Miracle hoe is het met jou?
    Ik ben inderdaad de enige die nu deze maand in de weer is, jammer hoor. Maar we blijven moed houden he meiden. Ik merk aan mezelf dat ik het heel moeilijk vind om nog te denken dat het wel zal lukken. Maar ja je moet toch positief blijven anders wil het vast helemaal niet. Dat weet ik zeker. Maar moeilijk is het wel hoor.
    Wel spannend dat er nu een aantal van ons al met IVF gaan beginnen. Vinden jullie het niet 'eng' dat je nog maar een paar keer hebt dat je verzekerd krijgt? Ik begin me er steeds meer van bewust te raken dat er eigenlijk niet zoveel kansen meer zijn. Hoe zit dat eigenlijk, als je niet meer 'mag' kan je dan op eigen kosten net zoveel door gaan als je wilt? Niet dat ik daar nu al aan wil denken hoor, maar meer nieuwsgierigheid:). Fijn weekeind allen !

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Misschien heb je je abonnement per ongeluk afgezegd? Ik heb dat ook wel eens gehad met de Ipad, voor je het weet tik je een beetje scheel en ben je je abo kwijt ;).
    Ik vind het ook wel spannend worden beschuitje. Heb nu 1 IVF gehad en maar 1 cryo in de vriezer. Dat zijn dus maximaal maar 2 pogingen uit 1 IVF. Als dat zo doorgaat en ik niet zwanger raak, zou ik maar 6 pogingen in totaal hebben. Ik hoop natuurlijk dat dat genoeg is. Zodra je langer dan 12 weken zwanger bent, staat de IVF teller weer op 0.
    Ik weet dat je na 3 hele IVF pogingen op zich nog wel verder mag. Je moet dan inderdaad zelf betalen. Het hangt een beetje van het ziekenhuis af en of zij nog heil in behandeling zien. Je ziet ook steeds vaker dat meiden naar Duitsland of Belgie trekken als het hier niet lukt.
    Maar ik probeer er nog maar niet teveel aan te denken, richt me nu eerst maar op de komende cryo terugplaatsing. De miskraam heeft me ergens wel weer wat nieuwe hoop gegeven.

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik ben nog een leek wat dat betreft Pien. Dus met 12 weken zwangerschap staat de teller weer op nul. Ik bedacht me laatst toevallig ook, stel het is gelukt en je wilt een tweede begin je dan weer opnieuw met alle pogingen, ik bedoel krijg je ze dan weer opnieuw verzekerd? Ja dus :)
    Nou ja daar denken we inderdaad nog maar niet aan hoor. Ik weet trouwens niet wat er was met dit topic. Vorige keer was ik mijn abbo kwijt, maar nu was dat niet zo. Nou ja het doet er ook niet toe.

17. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    hier alles weer rustig hoor. Weer een pauze ingelast... heb er zo geen zin meer in sinds de laatste 'mislukte' afgebroken poging. Ben dr klaar mee ;) wil er ff gewoon is niet zo op gefocust zijn. Voor zover dat lukt dan he... ga me maar op mn werk richten, er komen daar veel veranderingen aan dus genoeg afleiding. En vanaf volgende week weer sporten. Had ik met dat warme weer echt even geen fut voor hoor haha.
    Succes met deze poging beschuitje!!
    Pien hoe gaat t met je buikje? Nog bruin gezien of is dat nu over
    ?

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Miracle: lekker doen waar je je goed bij voelt meid! Ieder beleeft zo'n traject ook weer anders. Ik denk op zich dat het wel heel goed is voor je lijf om af en toe een break te nemen. Even de focus weer op andere dingen! Ik hoop dat je het even een beetje naast je neer kunt leggen.

Ja mijn lijf is al weer aardig hersteld. Heb nu bijna geen gekleurde afscheiding meer. Dus dat gaat goed. En vandaag weer een testje gedaan en die is al weer ietsje lichter dan dindag. Dus langzamerhand verdwijnt de hcg dus wel uit mijn lijf.

Beschuitje: alles op z'n tijd. Wat je nu niet hoeft te weten, hoef je niet te weten ;). Alleen ik ben van het type vooruit denken... Kan er niets aan doen, maar denk altijd 10 stappen vooruit ;)

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier hetzelfde hoor pien. Ik denk ook altijd vooruit en vaak nog doemdenken ook... Dat is dan weer jammer!

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Heel herkenbaar ;)

Deel Deze Pagina