Spannend Beschuitje! Misschien hoef je nu wel minder lang te slikken, dus dan scheelt dat misschien in dat opzicht weer
Hoi, kwam even kijken hoe het met jou gaat beschuitje, wat een goed nieuws, ik hoop zo gaat het deze ronde bingo is . Bij ons heeft clomid heel erg geholpen, ik hoop ook dat het voor een wondertje zorgt voor jullie. Hoeveel clomid krijg je? Groetjes Janneke
Hey Pien,dat boek kende ik nog helemaal niet. Misschien bestel ik het ook wel! Net zoals dat 'is your body baby friendly'. Ik geloof dat het bij jou misschien ook wel aan de schildklier kan liggen. Goed dat je na deze cryopoging -ik hoop dat het niet nodig is!- eens verder gaat kijken. Als ze samenwerken met DD zullen ze ook wel heel veel testen doen denk ik. Wanneer krijg je je cryo terugplaatsing? Beschuitje,ik hoop ook dat de chlomid je gaat helpen. Kan me voorstellen dat je bang bent voor je buien,heb ik zelf ook altijd. Hopelijk is het maar eenmalig! Ik zit in mn eisprong en veel 'eipijn' haha. Wie weet levert het wel iets op (grapje)
Janneke ik zie nu pas je berichtje aan mij. Ik had je al een PBtje gestuurd naar aanleiding van dat andere berichtje. Haha ik vind het fijn dat jij het goed nieuws noemt allemaal. Zelf ben ik niet zo in de feeststemming. Nogal sago
Hallo lieve meiden! Ik wil al heel lang weer eens met jullie bij komen kletsen en ga dat ook zeker snel doen, maar breek nu even in om te zeggen dat dit boek fan-tas-tisch is!!! Ik zeg bestellen! Ik eet al zo sinds mijn diagnose vervroegde overgang en ik heb ook haar 3-daagse cursus (fertiliteitsyoga en voeding) gevolgd en ik voel me er super bij. Op deze manier eten, is namelijk sowieso goed voor je. Zoek maar eens op paleo en oervoeding. Ik heb het erg druk met mijn nieuwe baan en voel me behoorlijk ellendig door mijn 2 mislukte ICSI pogingen (met name door het afkicken van de hoge dosis hormonen), dus ik probeer snel uitgebreider bij te komen kletsen. Ga zo mijn bedje weer in, anders kom ik de week niet door! Veel liefs en tot snel!
He Miss! Lief dat je weer even komt buurten! Ben benieuwd hoe het verder met je is! Kan me voorstellen dat je behoorlijk teleurgesteld bent na dit alles. Hopelijk vind je de moed weer om door te gaan! Heb het boek al besteld, fijn dat het jij er goede ervaringen mee hebt! Denk niet dat ik het voor 100% kan gaan volgen, het lijkt me erg ingewikkeld allemaal... maar alle beetjes helpen he .
Ohhhhhh gaat dit over paleo? Hmmm dan haak ik direct af. Ik vind het vreselijk, mensen die als oermens willen eten. We leven niet meer in de oertijd denk ik dan. Maar ieder zo zijn ding. Ik zal niemand veroordelen, wil niet meteen ruzie met iedereen..Ben benieuwd wat de rest ervan vind.
Wist ik ook niet Beschuitje... Ik denk dat die principes er wel wat in verwerkt zitten, maar zo wordt het niet gepresenteerd. Dat zou ik ook nooit kunnen, leven als een oermens . Maar ieder z'n ding natuurlijk. As je je er beter door gaat voelen, waarom niet? Ik neem over wat ik denk over te kunnen nemen. Ik vind het b.v. Wel belangrijk om meer biologisch te gaan eten, m.n. Vlees. En ik probeer minder e-nummers te eten, dus minder uit potjes enzo. Voelt gezonder, niet dat ik me er anders door voel ofzo hoor .
Pien dat doen wij ook. Maken niet meer zoveel uit pakjes en zakjes. Soms wel als we haast hebben 😉 ook die plofkippen wil ik zo min mogelijk eten. We proberen ook daar op te letten. Ik ken mensen die volgens paleo eten en die zijn zo obsessief dat is niet normaal, vandaar een beetje mijn afkeer ook.
hoi meiden, ben dr weer haha moet even wat kwijt. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen. 1 keer 29 dagen gehad en zit nu op dag 33. Ik voel dat mn ongi eraan komt, maar elke x als ik naar de wc ga.... niks. Durf niet te testen want ben bang dat mn gevoel klopt. En het dus niet zo is.... vind het wel raar. Al 3 jaar nooit een langere cyclus gehad als 29 dagen. AAAHHH ik word gek Denk dat mn lijf gewoon van slag is door al die zooi...
Jee Miracle, wat spannend . Toch maar een testje wagen meid, dan weet je het tenminste . Hou je ons op de hoogte?
Ben vandaag ongesteld geworden hoor!! denk dat mn cyclus gewoon in de war is. Die laatste poging heeft me geen goed gedaan geloof ik 13 eitjes en nu 6 dagen 'overtijd' hoe gaat het nu met jou pien?
Jammer miracle het zou wel gaaf geweest zijn, weer eens goed nieuws. We houden moed !! Ik moet woensdag voor een echo en schat in vrijdag iui ( als alles nu weer normaal loopt )
Oh jammer Miracle! Maar idd zou best kunnen dat die iui poging de boel even inde war heeft geschopt... Gaat wel goed hier. Voel me weer prima! Denk dat ik met een week wel ongesteld ben en dan mag ik beginnen met hormonen voor de cryo. Heb de pillen al in huis! Beschuitje: ik hoop voor je dat het nu weer normaal verloopt. Wel spannen die echo denk ik gezien de nieuwe hoeveelheid Clomid. Voel je je ook anders of valt dat wel mee?
Miracle,jammer zeg! Ik heb ook ooit heel veel eitjes gehad en was toen bijna 2 weken overtijd. Maar ja ze gaven me ook geen pregnyl om er vanaf te komen. Beschuitje,ik hoop dat alles normaal verloopt. Zou wel spannend zijn,vrijdag weer een IUI! Pien,fijn dat je je weer prima voelt. Hoop dat je snel ongesteld word en dat jullie cryo goed uit de vriezer komt. Ik ben na 18 dagen alweer ongesteld ppfff. Snap dat niet! Baal er goed van.
Spannend ook voor jou dus pien! Dus alle pillen al in huis. Dan wordt het weer echt he ? Hier niet echt te merken dat ik meer last heb of meer kribbig ben gelukkig. Ik heb het wel maar niet echt meer dan normaal gelukkig. Klaproos balen weer die ongesteldheid. Morgen beginnen hier de scholen weer, maar vanaf dit schooljaar ga ik maar vier dagen werken. Ik heb dus nog een extra dagje vakantie joepie !
Klaproos: bah wat raar, een cyclus van 18 dagen. Is het wel echt een ongesteldheid? Wel apart... enig idee wanneer je ei is geweest? Beschuitje: o lekker meid, een dagje minder werken . Onderwijs lijkt me sowieso al erg pittig, dus dagje minder lijkt me wel prettig voor je! Ik werk ook 4 dagen, maar wel fulltime, dus 4 x 9 uur. Dat kan als je ambtenaar bent . Ook wel ideaal. Ik heb wel zin in die cryo . Alleen ik probeer me wel een beetje in te houden, want ja, het kan best nog zo zijn dat ie niet goed ontdooit en dat zou wel knap lullig zijn natuurlijk... Ik moet wel aan de medicijnen om mijn cyclus stil te leggen en baarmoederslijmvlies op te bouwen, dus het is dan wel erg sneu als je kans dan niet doorgaat. En bovendien dan moeten we dan weer het hele IVF circus opnieuw starten... Maar in elk geval voel ik me er wel weer klaar voor!
Beschuitje,lekker 4 dagen werken! Is ook meer dan genoeg vind ik eigenlijk. Fijn dat je niet zoveel last hebt van de hormonsters. Pien,spannend weer ja. Ik wist eigenlijk niet dat je voor een cryo ook weer aan de medicatie moest. Hoop dat je embryo het redt. Wanneer mag ie uit de vriezer? Pien,ik heb mn ei pas net gehad,dacht dus eerst aan een innestelingsbloeding maar helaas is het echt alweer flink veel vloeien dus die vlieger gaat niet op Bij de eerste zw schap was het helderrood en deed een minuut of 5 mega zeer. die pijn heb ik ook niet gehad helaas.
Hoi dames, Sorry dat ik de laatste tijd niet meer zo veel reageer, maar dat komt omdat ik t soms toch wel moeilijk heb. Ik lees altijd wel mee, maar heb soms gewoon de kracht niet om te reageren. @miracle jammer van je ongie en van je cyclus. Hopelijk is je cyclus snel weer gewoon. @beschuitje succes! En hopelijk snel een volgende iui. @pien spannend een cryo. Dat dit de rake poging zal worden. @klaproos balen van je ongie. En dat na 18 dagen. Wat raar! Ik denk aan jullie dames en vergeet jullie zeker niet.
Klaproos: bij ons doen ze standaard medicatie bij de cryo, dat is makkelijker te plannen... maar ik kan wel meedoen met een studie waarbij je ook ingeloot kan worden om het in eigen cyclus te doen. Echter dat wil ik niet, mijn enige positieve ervaring is nu met IVF geweest waarbij ik ook strak van de hormonen stond . Ik wordt a.s. weekend ergens ongesteld, misschien al iets eerder en dan kan ik beginnen met de medicatie. Dan een week of 2-3 later de tp, mits de cryo goed ontdooit natuurlijk. Wat apart toch van je ongi... zet het al een paar dagen goed door? Maar ja, ga er idd maar vanuit dat het gewoon je menstruatie is. Kan een keer gebeuren. Heb ik ooit ook een keertje gehad. Miracle: wat vervelend meid dat je je niet lekker voelt. Wil je er iets over kwijt? Zie je op tegen de naderende IVF? Of durf je het misschien niet helemaal aan? Dat kan ik me best voorstellen hoor. Maar probeer ook de hoop die het biedt niet te vergeten. IVF is misschien best zwaar, maar geeft veel meer kans meid. Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan... Dikke knuffel voor jou!