Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Morgen reageer ik wat uitgebreider maar nu even een dikke knuffel voor myst girl* knuffel* meid ik voel zo wat jij ook voelt. Zit er momenteel ook erg doorheen wat emoties betreft. Heb je al een idee wanneer je alles weer op wil gaan pakken? Of blijf je nog een tijdje even in rust...

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Miracle,dikke knuffel meid! Ik snap je heel goed! Het is wel zoals Pien zegt,IVF is denk ik heel zwaar maar wel 30% kans.

Pien,ik zou zeker ook geen terugplaatsing willen zonder medicijnen hoor!

Nou ongi zet weer niet door,zucccht. Was vorige maand ook al zo,toen dacht ik dat ik zwanger was,mooi niet dus.

Blij als ik met IVF kan beginnen,kunnen ze tenminste mn lichaam plat leggen zodat ik van die stomme cyclussen af ben.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Haha, jij de dingen ook zo lekker verwoorden Klaproos :). Maar wie weet is het dan toch een innestellingsbloeding geweest? Als het over een paar dagen nog weg is, kun altijd nog eens een testje wagen. En anders straks lekker je cyclus plat laten gooien ;)

Mijn hoofd schiet langzaamaan weer vol met kleine pukkeltjes, dus denk dat over een paar dagen de ongi zich wel aandienen zal. Het stomme is dat ik toch ook nog een beetje hoop heb dat het op de spontane manier is gelukt, waarom kan ik dat nou nooit eens helemaal loslaten? Best irritant...

4. Klaproos

Oh Pien,dat heb ik dus ook zo erg,dat je telkens denkt dat het spontaan gelukt is! Ik heb mn hoofd ook vol pukkels dus zegt al genoeg. En dan denk ik aan babykleertjes enzo en denk: misschien ben ik wel zwanger terwijl ik weet dat het niet zo is :(

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Meiden ik sta op punt om naar het ziekenhuis te gaan. Duim voor me dat dit keer de echo wel goed is. Jullie horen me straks !

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Nou het was weer een grote teleurstelling. Er waren eitjes te zien, meerdere zelfs, maar allemaal te klein. De grootste was 1 cm. Er was ook wat vocht te zien in mijn buik. Maar niet bij mijn eierstokken maar ernaast. Ze zei dat het geen kwaad kon maar vaag vind ik het wel. Ik hoorde van iemand die heel erg overstimulatie had dat zij toen ook heel veel vocht in haar buik had. Hopelijk is dit geen voorteken...Ik moet nu vrijdag terug komen voor een tweede echo. We blijven positief .... Ik vind het wel moeilijk...:(

7. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Dankjewel dames voor jullie lieve woorden!

@beschuitje dat is niet t nieuws waar je op hoopt.
    Hopelijk valt t allemaal mee en kun je over een aantal dagen toch nog voor een iui.
    Ik duim voor je meid!

@pien konden we onze gedachten op sommige momenten maar even stilzetten. Dan hoefden we ook niet te piekeren of t wel of niet gelukt was.

8. Klaproos

Oeps ipv miracle had er in mijn berichtje mysterious moeten staan..Hoop dat het je wat goed doet die rust Mysterious. Het is niet leuk want ik kan het zelf ook nog niet loslaten en hoop nog elke maand (dom dom!) Hoop dat jullie er samen uitkomen.

Beschuitje wat een rotnieuws! Ik hoop dat je eitjes toch allemaal zullen groeien,nou ja 3 dan ;)

9. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Beschuitje: goh wat balen toch weer... Wat vreemd dat er ook vocht bij zit, terwijl je nou ook weer niet de wereld aan eitjes aangemaakt hebt. Maar hopen dat dat wegtrekt, ik zou veel gaan drinken als ik jou was! Dat is ook altijd het advies bij overstimulatie. Ik hoop dat er niet teveel eitjes gaan groeien, maar wel dat er een of twee goed doorgroeien! Knuffel voor jou!

Mysterious: weet je al wanneer jullie gaan starten met IVF of stel je het liever nog even uit?

All: jawel, ben ongesteld geworden vandaag. Had vanochtend al buikpijn bij het opstaan en had al zo'n donkerbruin vermoeden. Bloed is gelijk mooi helder rood ipv bruin. Wat ik wel mooi vind eigenlijk, want volgens mij is die curretage daar eigenlijk wel goed voor geweest. Ff de boel flink opgeschoond. En het is nog niet zo veel, dus ben wel benieuwd hoe erg het bloeden deze keer wordt, misschien valt dat ook wel reuze mee ;). O ja wel jammer natuurlijk, weer geen spontaan wonder... Morgen starten met de medicatie voor de cryo! Zien hoe dat bevalt. Gelukkig geen prikken, maar pillen dit keer.

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Pien bedankt voor de tip. Veel water drinken doe ik nu ook sowieso wel met deze hitte haha... Balen van je ongesteldheid weer. Een spontaan wonder zou natuurlijk TOP zijn, maar ja die hoop heb ik ook al opgegeven. Morgen terug naar het ziekenhuis, dan horen jullie me weer.

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dames, wou even mee spieken hier.. Wij mogen maandag door voor een escape iui , 2de keer icsi afgebroken , 1ste keer te hoge waardes maar wel mooie eitjes en nu 1 groot ei van 18 mm en 5 links die na 2 weken stimuleren niet groeien.. dus escape iui.. Totaal geen rekening mee gehouden , is de behandeling pijnloos? Haha was voor bereid op een punctie ;) ..
    We kregen deze behandeling cadeau en houden onze 3 icsi pogingen.. alleen jammer eerst prikte ik 150 menopur en deze keer 75 en maandag dosis naar 112.5 dus vreemd lichaam

12. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Hoi Tess!
    IUI is goed te doen hoor. Alleen de eendebek is wat vervelend, maar ik weet uit ervaring dat een punctie vervelender is. Hoewel ook dat me eigenlijk best meeviel. Behalve dan dat de hele IVF op zichzelf wel zwaarder is dan een IUI behandeling.
    Dit clubje is met IUI begonnen in augustus vorig jaar trouwens ;). Dus de meesten hebben de IUI's al gehad en zijn op weg naar of al bezig met IVF.
    Jij veel succes met de IUI! Ik neem aan dat bij julie de zaadkwaliteit de reden voor ICSI is anders had je vast al wel IUI gehad, of niet? Wel fijn dat ze een escape IUI aanbieden, want zo maak je toch nog wat kans! Succes!

Beschuitje: ik hoop zo dat je vandaag beter nieuws krijgt!

All: ongi is wel wat zwaarder geworden en heb ook wel buikpijn. Maar ik heb nog niet het zwaarste maandverband nodig gehad dat ik anders gebruik ;).

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Helaas meiden. De eitjes waren niks gegroeid vanaf woensdag :(
    We weten niet waarom. Ik moet nu dinsdag terug komen in de hoop groei te zien. Is dat niet zo dan moeten we in gesprek om te kijken wat we dan gaan doen. Zucht. Soms zit het mee en meestal zit het tegen...sorry zit even in een dipje.

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Tess welkom! Kom je hier ook mee kletsen? Zou gezellig zijn. Iui is goed te doen hoor. Eendebek voelt nooit zo fijn , maar de rest voel je niks van. Ik heb meer last van al die hormonen slikken enzo 😉 succes alvast !!

15. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    He Jakkie Beschuitje :(, balen! Misschien reageer je niet meer goed op de clomid op de een of andere manier? Misschien is menopur of purgeon wel beter? Ik kreeg altijd menopur. Is alleen wel vervelend omdat je dan spuiten moet. Ik hoop alsnog dat het bij de volgende echo toch beter lijkt!

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik heb geen idee pien of het door Clomid komt. Het lijkt me zo raar dat het eerst vier keer gewoon goed gaat en dan opeens niet meer.
    Heb jij daar wel eens van gehoord dan? Ik ben heel benieuwd naar dinsdag. Ik ga straks even de stad in , beetje afleiding zoeken. Heb vreselijke huilbuien.

17. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Beschuitje: meid, ik vind het echt heel vervelend voor je :(. Volgens mij heb ik wel eens vaker gelezen dat sommige meiden overstappen van clomid naar iets sterkers. Maar weet nattuurlijk niet of dat bij jou ook nodig is of dat je nu 'gewoon' pech hebt... Knuffel!

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Bedankt Pien !

19. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    ik zit trouwens ook een beetje in een dip... Goede vriendin van me is gisteren bevallen van een tweeling. Alles gezond en wel. Prachtig natuurlijk! Maar ja, ik wordt er toch niet blij van... Daar moet ik binnenkort naar toe natuurlijk. Daar heb ik gewoon geen zin in... Vooral niet omdat er dan altijd andere mensen bij zijn i.v.m. de hulp die ze eerst nog nodig heeft. En het idee alleen al maakt me verdrietig. En het idee dat wij zoveel moeite moeten doen om uberhaupt een kans te maken om zwanger te raken, vind ik zo oneerlijk allemaal :(. De gedachten die weer alle kanten opgaan nu we weer officieel in een ronde zitten zijn ook vermoeiend. Die onzekerheid in elke stap die je zet: wanneer is de eerste echo, wanneer worden we ingepland voor de tp, gaat de cryo wel goed ontdooien, en dan 2 weken spanning met een zeer onzeker resultaat: 10% kans op iets positiefs.... Hoe moet ik dan positief blijven? Paar dagen geleden was ik nog positief en blij, maar daar is nu maar weinig van over...

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Pien ik heb een tip! Ik ben vanmiddag los gegaan in de stad en heb heeeeel veel kleren gekocht. Ben er wel weer wat blijer van geworden 😉
    Nee hoor dit lost natuurlijk niks op, het doet gewoon pijn zoiets. Knuffel xx

Share This Page