Pien,heeel herkenbaar en beschuitje bij jou ook. Hier ook huilbuien en mezelf compleet gek maken door te denken dat ik al zwanger ben (!) terwijl zoiets echt niet kan want ei is net geweest pff. Veel mooie dingen kopen helpt wel maar geld is op. Ik heb trouwens ook geen zin meer om moeite te doen met de seks,het helpt toch niet. Beschuitje heb je altijd chlomid gebruikt of ook puregon. Als je eerst iets ander had en mooie eitjes had zou ik die chlomid de deur uit doen! Pien veel sterkte met je komende cyclus alvast. Ik duim voor je. Hoi tess,welkom hier en succes met je escape. Hopelijk lukt ie.
De zwemmers van vriendlief zaten de 1e keer op 700.000, 2e keer 2miljoen en 3e keer 4miljoen en laatste keer beweeglijkheid was 25% , leek mij zo slecht nog niet maar kregen wel gelijk icsi , maar goed 2de keer dus ook niet goed.. 1e icsi in maart had ik 150 menopur , op dag 11 , 11 mooie grote eitjes , klaar dus , na bloedtest mogen bellen in middag , helaas waardes torenhoog absolute rust , wat voelde ik me ziek ,waarde voor punctie ligt max op 12.000 en ik had 21.000 dus echt te hoog.. Mocht eindelijk weer beginnen en dan met 75 starten , dag 8 , niet veel , dag 12 ook niet , 1 ei rechts en wat kleine links , verhoogd na bloed test naar 112.5 en vrijdag dus echo gehad en rechts gegroeid en m'n eitjes 5 stuks links niet, baarmoederslijmvlies was wel 11 , dus idd met 1 ei word het hem niet , arts snapt ook niks van m'n waardes 1ste keer dus misschien als dit niet lukt toch weer naar 150.. Gelukkig behoud ik m'n 3 pogingen wel.. Baal wel dat m'n lichaam niet doet wat het moet doen terwijl bij mij alles oké was , nou ja wie weet de iui , ga 19de op vakantie dus op vakantie testen... Hoop ook dat vriendlief z'n zaad maandag goed is, spannend. 1 vraag nog , kunnen die 5 eitjes links niks doen , omdat het om die van rechts gaat , schrok er al van , weet niet of ze eerst echo doen? Pregnyl zit er in iedergeval vanaf 6 in....
Klaproos: je was paar dagen terug nog ongi toch? Ook al op een vreemd moment? Hoe kan dan net je ei al gesprongen zijn? Of was je ei juist laat en had je misschien een eisprong bloeding oid? Vreemd he.... Tess: het zaad lijkt me ook niet super slecht. In elk geval niet zo slecht dat je met IUI helemaal geen kans zou maken lijkt mij. Die hele kleine eitjes zullen niet gaan springen hoor. En mocht dat wel zo zijn, zullen ze niet rijp genoeg zijn om bevrucht te worden. Daar zou ik me dus niet zo'n zorgen om maken. Bij mij hebben ze helemaal geen bloed geprikt voor de punctie, zou dus niet weten wat voor waardes ik had. ik had 9 follikels met 150 menopur en voelde me op zich redelijk prima. Succes met de IUI!
Beschuitje,ja wel vreemd. Ik zou liever aan de puregon gaan. Moet je wel spuiten maar dat moet met pregnyl ook. Nu moet ik erbij zeggen dat bij puregon de kans groot is dat je meerdere eitjes hebt,misschien dat sommige zkh het daarom niet meer doen (?) ik had drie eitjes en mocht gewoon iui doen maar sommige zkh zeggen dan echt nee. Pugon is wel prettiger dan chlomid wat ik hoor. Ben van puregon nooit chagrijnig ofzo geweest. Pien,ik weet niet wat die rare bloeding was,nog nooit zoiets gehad want ik had het terwijl ik vruchtbaar slijm had. Het was ook geen innestelingsbloeding want het was echt veel. Afijn het is overgegaan en toen kreeg ik een eisprong en nu niets meer dus weet genoeg Zucht. Tess het zaad lijkt mij ook niet slecht. Mijn vriend had veel minder en wij hebben iui gedaan maar misschien dat ze icsi doen bij je omdat er te weinig bewegen? Ik denk dat die vijf trouwens ook gewoon zouden springen tenzij ze echt te klein zijn.
Pffff vandaag een heel opgeblazen buik gevoel. Wat steekjes enzo. Zal je zien dat de eisprong dinsdag weer geweest is... Zit me toch wel wat druk over te maken.
Nou de opbrengst was zo slecht nog niet zei ze en de beweeglijke zaadjes waren er 800.000 van over.. Die zwemnen nu vrolijk in mij hoop ik haha , eendebek vond ik vervelend maar niet als pijn ofzo , dat in brengen voelde ik helemaal niet. Mag mits ik niet ongesteld ben 25ste testen. Kreeg al utrogestan mee voordat ik het vroeg.. Nu wel vervelende buikpijn... Uh wij hadden icsi idd omdat t allemaal ook slecht bewoog en dit voor ons de beste kans was/is
Hoi meiden. Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Ik had dit keer nog steeds precies dezelfde kleine eitjes net als voorgaande twee keren. Er groeit dus opeens niks. Morgenochtend moet ik starten met provera om de menstruatie op te wekken. Dan in die week bloedprikken om te kijken wat er aan de hand is. ALS je al iets kunt zien aan het bloed. Daarna hoor ik meer. Iemand bekend met provera? Ga ik daar heel erg van menstrueren? Meer dan normaal bedoel ik. Ik moet het een week gebruiken en dan schijn ik daarna ongesteld te worden.
Getsie, balen Beschuitje! Weer geen kans . Ik heb wel eens primolut gehad, vergelijkbaar met provera. Daar werd ik volgens mij niet meer of minder ongesteld van... Knuffel voor jou!
Beschuitje: hoe is het nou? Ben je al met de provera gestart en al weer ongi geworden? Wat een ellende toch he... ga je volgende ronde iets anders gebruiken denk je? Hoe is het met de rest? Zijn er nog meiden die binnenkort met het e.e.a. starten? All: vandaag echo om te kijken of baarmoederslijmvlies goed was. En ja hoor, zoals ik al voorspeld had, was het vandaag al dik genoeg. (Ze kunnen me nog meer zeggen dat dag 9 wel erg vroeg is ). Dus komende vrijdag mag ik voor een terugplaatsing als alles goed gaat . Heb nog ff gevraagd wat volgens haar de kans is dat het niet goed ontdooit en dat was 10% volgens haar. Nou da's niet veel, dus laat ik maar van het positieve uitgaan. Maar ik zei ook: o da's dan evenveel als de kans dat het lukt. Maar nee, ze zei dat dat 15% was. Nou dus... Ik zei ook: ach ja, wat hebben we er aan, we hebben een kans, laten we die maar nemen!
Ohh pien wat spannend zeg ! Vrijdag al, is dat vandaag of volgende week? Volgende week neem ik aan. Helemaal leuk voor je , dan gebeurt er weer wat hè? Hier al vanaf woensdag aan de provera. Ik had begrepen dat ik pas na het stoppen met provera ongesteld zou worden. Dus na volgende week woensdag. Het schijnt net zo iets te zijn als stoppen met de pil. Daarna komt het op gang. Spannend he? Ik heb dus nog wel even te gaan voor er iets gaat gebeuren.
Beschuitje: ja volgende week vrijdag, ik was niet zo duidelijk geloof ik . Ja ben blij dat er weer iets gebeurd. Al met al weer 3 maanden verder sinds de eerste terugplaatsing. Vind het ook wel weer spannend, want er komt ook weer een periode van hoop en (vooral) vrees aan... Ja balen voor jou dat het weer niet goed gelopen is... Het schiet gewoon niet op he. En dan ook nog aan de Provera, niks aan! Heb je nog wel wat leuke dingetjes op de planning staan?
Nou ik heb eigenlijk niet heel veel leuks in de planning 😉 Ik moet binnenkort weer een taartje maken voor een vierjarige. Daar heb ik wel weer zin in !
Hoe is het hier meiden? Beschuitje al weer wat over de teleurstelling heen en al ongesteld geworden? Ik wacht in spanning af tot het vrijdag is, ik hoop zo dat het doorgaat! Ben wel wat onzeker hoor of het allemaal wel goed gaat. Heb ook wat bloedverlies gehad afgelopen dagen en hoop dat dat nog ophoudt voordat de terugplaatsing is... Heb ook last van mijn maag en darmen, denk van de medicijnen. Ben blij als het zaterdag is!
Pien ik duim voor je !!! Her nog steeds niet ongesteld. Vandaag de laatste provera op dus ik verwacht nu wel ongesteld te gaan worden..ergens..donderdag of zo? Afwachten maar. Hoe is het met de rest? Ik vind het toch wel een heel stil clubje worden hoor, ben aan het denken om een tweede clubje op te richten, want ik vind het wel leuk om elke dag even wat te schrijven en te kletsen met anderen.
Goh duurt best lang die ongi van je. Hopelijk komt het wel snel dan, want dan kun je tenminste weer vooruit kijken. Ik vind het ook stilletjes hier. Maar ik klets ook wel nog op 2 andere topics waar over het algemeen wel dagelijks wat gepost wordt. Ik zou het wel jammer vinden als dit clubje verdwijnt, maar ja, je kunt het niet afdwingen he... En we zijn nog maar met een paar en dan zitten sommigen van ons ook nog in een pauze, dus ja ik begrijp ook wel dat je dan wat minder schrijft. Ik heb morgen nog even een echo. Ik had namelijk al een paar dagen wat last van bloedverlies en wilde dat toch nog ff gecheckt hebben. Ik moet nu geen eisprong krijgen door de medicijnen die ik slik, maar omdat ik voor de eisprong normaal gesproken vaak ook wat bloedverlies heb, was ik een beetje bang geworden of er stiekem toch nog een eisprong aan zat te komen... En sowieso vind ik bloedverlies rondom de terugplaatsing niet echt een opbeurend idee. Maar goed, vandaag was het ineens weer weg, dus misschien is het ook wel over nu en gewoon klaar. Begint wel spannend te worden, hoop zo dat de terugplaatsing door gaat. De arts zegt dat 90% goed ontdooit, dat is natuurlijk heel veel, dus het moet haast wel goed gaan, maar toch... ik heb ook wel andere cijfers gelezen. 'Gewoon' vertrouwen hebben!
Morgen weet je meer toch Pien? Ik duim voor je hoor ! Ja ik vind het ook jammer als dit clubje zou stoppen. Misschien moet ik me ook gewoon bij nog een paar andere clubs aanmelden, dan heb ik vanzelf wat meer aanspraak Hier nu 1 dag na de laatste provera. Nog geen spoor van ongesteldheid. Wel wat steekjes en soms een beetje gek gevoel. Het is wel in werking gezet allemaal denk ik...
Ik weet vrijdag pas of de terugplaatsing doorgaat. Ze bellen me niet als het goed is, maar als ze wel bellen, dan is het niet goed. Je kunt je gewoon ergens tussen wurmen hoor . Dan heb je inderdaad wat meer aanspraak . Maar dan wel gezellig hier ook blijven buurten he, want ik wil graag weten hoe het met je gaat!