Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Vandaag gaan we voor de terugplaatsing als we niet van te voren gebeld worden. 4 uur vanmiddag. Kan ik mooi de hele dag in spanning zitten ;).
    Verder voel ik me al dagen niet fit. Last van mijn maag en darmen en sinds vandaag ook hoofdpijn, denk dat ik verkouden wordt... Al met al niet echt een optimale situatie voor de terugplaatsing... Maar ja, ik heb nu weekend en ga heeeeeeel rustig aan doen.

2. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Pien heel veel succes vandaag! Hoop op een mooie terug plaatsing. Geef de moed niet op ondanks dat je niet top fit bent!!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Onze cryo is niet goed ontooid :(:(. Ben er kapot van. Het hele circus kan overnieuw beginnen....

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    #2624 beschuitje, 20 sep 2013
    Laatst bewerkt: 20 sep 2013
    Ohhhhh pien wat een kl#te nieuws !! Meisje toch wat moet een mens allemaal doormaken om die ene grote wens in vervulling te laten gaan.. Ik denk aan je. Hoe nu verder?

Ik wilde even komen klagen dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden maar dat valt in het niet bij jouw boodschap. Ik trek me snel weer terug op de bank...

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liefde: toch bedankt meis, hopelijk met jou alles goed?
    Beschuitje: meid dat van jou is ook balen hoor... de hele MMM is gewoon balen :(

Ben volgens mij nog nooit zo verdrietig om het MMM gebeuren geweest als vandaag... Op een of andere manier kwam het nu heel hard binnen. Na de miskraam had ik stiekem toch hoop dat het wel zou kunnen en daarom had ik extra hoop op onze cryo... en nu is die hoop al weer aan diggelen :(. Heb flink zitten janken en dat was ook al een hele tijd geleden...

Ik heb vanmiddag met het Nij Barrahus gebeld voor een second opinion. Had ik al eens eerder mee gebeld, maar daar had ik nog geen afspraak gemaakt. Dat heb ik nu wel gedaan.

Verder krijg ik komende week met de post een nieuw schema met recepten voor IVF 2. Als ik ongesteld wordt, waarschijnlijk ongeveer over een week, mag ik weer met de pil beginnen. Pfff....

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Pien,wat ontzettend k*t! Alle moeite voor niets inderdaad. Heel veel sterkte :( Dit had ik helemaal niet verwacht.

*knuffel*

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Pien ik hoop dat het weer een klein beetje met je gaat...nee natuurlijk maar toch...

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Beetje geslapen Pien?

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi meiden, lief dat jullie meeleven!
    Ik heb redelijk geslapen beschuitje. Maar voel me wel belabberd. Heb nergens zin in. Het huis is een bende, mijn man is weg i.v.m. sporten en ik heb zo geen zin om er wat aan te doen...
    Heb net wel een mailtje gestuurd naar een lab in Denemarken waar ze DNA-fragmentatie op sperma testen. Ik heb gevraagd of we daar zelf iets naar toe kunnen sturen, of dat je perse langs moet komen. Zag dat ze in Dusseldorf ook samenwerken met dat lab. Mijn man zit aan de anti-depressiva en dat schijnt heel schadelijk voor het sperma te zijn, in elk geval voor het DNA. Misschien dat het een oorzaak is voor onze onvruchtbaarheid en de slechte IVF uitkomsten. Ik wil het in elk geval uitgesloten hebben. Ik hoop dat ze het voor ons kunnen onderzoeken zonder dat we naar het buitenland hoeven.
    Ik ben weer helemaal in de 'strijd-modus'. Na de miskraam had ik de hoop dat het misschien wel gewoon met IVF ging lukken, maar na de teleurstelling van gisteren, twijfel ik er weer aan of er toch niet iets goed mis is met ons. Dat het zo geen zin heeft om door te gaan, dat er echt nog dingen uitgezocht moeten worden, voordat we doorgaan. Aan de ene kant wil ik heel graag zo snel mogelijk door en denken dat we gewoon domme pech hebben gehad, dat het een volgende keer vast wel lukt, maar aan de andere kant ben ik bang dat we onze kansen misschien wel verspillen als we gewoon op dezelfde manier doorgaan... moeilijk hoor...

Hoe is het met jullie? Beschuitje ben je al ongsteld? Of bijna? En Klaproos hoe is het met de voorbereidingen van de trouwerij? Ik zag je in je trouwjurk in je foto-album, prachtig hoor! Mooi vooruitzicht :). En wanneer ga je naar DD?

10. Klaproos

Hey Pien,

Je moet gewoon lekker rustig aan doen en de boel de boel laten. Probeer iets leuks te doen...Uhm ja ik zou niet weten wat er leuker is dan zwanger zijn of in elk geval je terugplaatsing hebben :( Ik weet eigenlijk niet of antidepressiva zo schadelijk is bij de man? Heb er zelf nooit iets over gehoord. Weet ook niet hoe het bij de vrouw zit. Ik gebruik het zelf nl ook. Ik kan me die onzekerheid heeeel goed voorstellen. Dat denk ik dus telkens met mijn ziektetje. Of het daaraan ligt dat het allemaal misgaat. 3 december gaan we naar DD! Hoop dat ik meteen mag beginnen met IVF maar dat zal wel niet.

Beschuitje,heb je al getest?

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen meiden! Tja ik weet dat antidepressiva nou niet echt fris spul is. Het is rotzooi hoor. Het werkt wel, dat snap ik. Is er geen mogelijkheid dat je vriend ermee stopt of tijdelijk? Ik weet natuurlijk niet waarom hij het gebruikt. Ik blijf gewoon voor jullie duimen hoor pien! Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld. Wel zere borsten die steeds gevoeliger worden dus het zal heus wel ergens komen. Ik hou het mezelf maar voor want ik maak mezelf anders gek. Nog plannen voor vandaag Pien?

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    3 december klaproos dat is nog wel een eindje weg! Al gaat de tijd wel snel. Nee ik heb niet getest want ik weet zeker dat ik niet zwanger ben..

13. Klaproos

Beschuitje,dan zou ik ook niet testen. Heb het zooo vaak helaas. 3 december is nog ver weg ja maar we wachten al vanaf juni dus word steeds korter :D

Pien hoe gaat het vandaag met je?

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: zou je niet eens navragen bij het ziekenhuis hoe lang het nog kan duren? Je hebt immers spul gehad om de menstruatie op te wekken, dus het is wel gek dat het er nog niet is. En altijd als je belt, dan zal je zien dat het zich dan ineens aandient ;).

Ja anti-depressiva is raar spul. Ik heb dus een onderzoek gevonden waarin staat dat het het DNA van sperma kan aantasten, waardoor mannen onvruchtbaar worden. Maar aan de andere kant helpt het mijn man wel om zeg maar 'stabiel' te blijven. Hij heeft het niet voor depressies, maar meer voor een soort angsten waar hij anders wel toe nijgt. Hij is nu al een paar jaar aan dat spul en hij functioneert er prima bij. Dus wat dat aan gaat ben ik ook wel een beetje huiverig dat hij stopt. Ik hoop niet dat hij dan terugvalt zeg maar, want ik heb hem wel nodig in dit hele traject. Anders was ik altijd de stabiele basis, maar moet zeggen dat die rol me niet zo goed meer afgaat ;). Maar hopelijk kunnen we ergens zo'n test laten doen om de DNA schade vast te stellen, stel dat het helemaal niet slecht is, dan kunnen we dat ook weer uitsluiten.

Lichamelijk voel ik me al meer dan een week niet goed en gisteren was het best slecht. Mijn maag en darmen zijn flink overstuur. Ik dacht eerst dat het aan de hormonen lag, maar daar ben ik nu sinds vrijdag weer af. Ik hoop dat het binnenkort vanzelf weer wegtrekt. Zit er aan te denken om een weekje thuis te blijven van het werk. Ff alles laten bezinken en lichamelijk ook weer opknappen.

Klaproos: 3 december duurt nog wel ff ja. Ik hoop dat je dan direct kan beginnen met IVF, en waarom niet zou je zeggen? Je hebt lang genoeg aangemodderd... Hoop dat ze je goed kunnen helpen bij alles!

Jullie nog leuke plannen vandaag? Mijn oma is jarig, dus eigenlijk moet ik daar nog wel ff naar toe, maar heb niet zo'n zin in al die familie...

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Pien kan me voorstellen dat je even een weekje bijkomtijd nodig hebt. Heb je nog vrije dagen? Ik was net zo slim om eens de bijsluiter te lezen... Schaam... Tussen de 3 en 7 dagen kan kan ik de menstruatie verwachten. Zit dinsdag pas op 7...solly😊

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Haha beschuitje, nou gelukkig dan maar toch, dat verklaart weer het e.e.a. ;).
    Ik heb niet zo veel vrije dagen meer, maar ik ga me ziek melden. Voel me ook echt niet fit, dus...

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Dat zou ik niet kunnen hoor mezelf een week lang ziekmelden. Ik ben altijd zo'n brave die keurig gaat werken. Maar ja bij mij is er ook een klas juf-loos haha

18. Klaproos

He Pien,hoe lang is je MK geleden? Daar kun je nog goed beroerd van zijn hoor. Het is niet niks! Misschien ben je dan ook wel bevattelijker voor griep ed. Ik zou zowieso eens een weekje thuisblijven. Gewoon iets voor jezelf doen en even rust nemen. Wat jouw vriend heeft heb ik trouwens ook. Angstaanvallen heb ik dan maar ook depressief en dat spul helpt heel goed. Ik ben toen naar het zkh gegaan om te kijken of ik er mee zwanger mocht worden. Misschien hebben zij een antidepressiva die minder schade aanricht aan het DNA bij je vriend?

Beschuitje,oh je moet wachten tot dinsdag dan. Hmm duurt nog lang. Irritant is dat,wachten voor niets.

Ik hoop dat we snel in DD geholpen kunnen worden!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Inmiddels is de dinsdag bijna voorbij en nog geen ongesteldheid te spotten. Wat zouden jullie doen, wachten of morgen het ziekenhuis bellen?

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik zou morgen gewoon ff bellen beschuitje! Misschien kunnen ze je wat meer vertellen. Irritant zeg. Hoe is het verder met je?

Hier nog steeds niet fit hoor. Ik leef op beschuitjes en rijst en nog valt het eten me niet lekker. Als het vandaag en morgen niet beter wordt, denk ik dat ik vrijdag maar eens naar de dokter ga. Anders blijft er ook niets van me over ;).

We gaan hoogstwaarschijnlijk volgend jaar pas een nieuwe poging wagen. Is heel dubbel, want ik wil snel door, maar het is verstandiger om het nog even uit te stellen. Ander zou ik namelijk in december de punctie en testdatum hebben. Ik zit daar met al die feestdagen niet op te wachten. En mijn man gaat toch stoppen met de anti-depressiva, zonder dat we die dure test laten doen. Gelukkig ziet hij dat nu zelf ook in. De kans dat hij slecht scoort op die test is best groot (heb het nagevraagd bij dat lab, en die zeg 2/3 van de mannen aan de anti-depressiva scoort slecht). Dus ja, dan maar zelf de conclusie trekken denk ik dan. Nou en het zaad moet ook even kunnen herstellen, dus dan is volgend jaar ook beter. 2013 was niet ons jaar...

Deel Deze Pagina