Ja het wordt wel weer spannend! Ik heb nog 1 heel piepklein kansje deze ronde en dan moet ik er ongetwijfeld weer aan geloven . Jij hebt in elk geval ook iets erg moois in het vooruitzicht! Trouwen jullie in januari? Je hebt in elk geval een prachtige jurk heb ik wel gezien . Vervelend van die hoofdpijn zeg, niets aan... En ik snap wel dat je wat rustiger aan doet hier, ik heb de laatste tijd ook maar weinig te melden. Dat eeuwige wachten ook altijd...
En o ja, binnenkort heb ik een uitje met vriendinnen. Eentje heeft net via facebook aangekondigd dat ze zwanger is (ik zie ze niet zo vaak). Heel fijn dus. En een ander is net bevallen en die vraagt net of ze haar kindje mee mag nemen, omdat ze nog borstvoeding geeft... En natuurlijk reageert daar weer iemand heel positief op . Heb gelijk al geen zin meer he...
Hoi meiden, ik ben nog aan het wachten op mijn menstruatie dus nog niet begonnen met prikken. Aan mijn stemming te merken kan het nooit heel lang meer duren voor het komt😊 Ik ben mega vroeg wakker .. En dat voor een zondag. Ik wil uitslapennnnnnn !!! Het lukt niet. Jullie nog leuke plannen vandaag? Wij houden een chill dagje en gaan vanmiddag samen ergens brunchen ❤️
Jeetje Beschuitje, da's wel erg lang... en nu? Waag je een testje of durf je dat niet aan? Is er een kans?
Pien ik kan me ook voorstellen dat je geen zin meer hebt. Zo zou ik me ook voelen. Zo heb ik me trouwens ook gevoeld toen al mijn vriendinnen kinderen kregen en ik niet. Terwijl ik op m'n 25e al kinderen wilde! (toenmalige vriend nu dus ex wilde niet) Dank je wel trouwens voor mijn jurk Wij trouwen idd in januari,hopelijk ligt er sneeuw! Heb ik al verteld dat mijn broer papa word? Vind het erg leuk want zijn ex wilde geen kinderen maar zijn vrouw gelukkig wel. Alleen waarom het mij dan zeer doet weet ik niet. Ja omdat ik zelf ook graag wil,het leek me zo leuk tegelijk met haar zwanger te zijn en er samen gezellig over te babbelen Ik heb dr pfeiffer aan de foon gehad en die zei trouwens dat wat ik heb van die lyme vaker voorkomt (herxheimer,tegenreactie) en ik hoop dat ie me ervan kan genezen! Maar daar ga ik niet vanuit. Pien hoe gaat het nu? ben effe kwijt hoever je in je cyclus zit. beschuitje,kut dat het zo lang duurt met je ongi. Denk je een kans te hebben?
Klaproos: dat is inderdaad heel leuk voor je broer, maar toch begrijp ik je gevoel wel heel goed hoor! Het zou zo leuk zijn als jullie samen op konden gaan, maar wie weet kan dat toch nog voor een paar maandjes . Ben heel benieuwd wat die Pfeifer voor je kan betekenen. Ik hoop echt dat je er beter van wordt, maar in elk geval dat je er zwanger van raakt . Ik heb denk ik net de eisprong achter de rug. Mijn man is gestopt met de medicatie en dat kan ik merken in bed . Niet dat ie nou vaker zin heeft, maar het gaat allemaal een stuk vlotter zal ik maar zeggen, hihi. Maar goed, het was voorlopig de laatste keer dat we een natuurlijke poging hadden, want komende cyclus moet ik alweer aan de pil beginnen....
Vandaag toch maar even naar het ziekenhuis gebeld. Ik moet morgen in ieder geval testen, maar ik verwacht echt niet zwanger te zijn. De schildklier pilletjes schijnen wat langer de tijd nodig te hebben om in te werken, dus daarom waarschijnlijk nog steeds een verstoorde cyclus. Plaats dat ze dat nou van te voren zeggen. Ik moet nu zeer waarschijnlijk weer aan de provera om de menstruatie op te wekken. Heb er zwaar de pest over in. Ik hoopte in november en december de laatste twee keer iui te doen, maat ben nu al drie maanden aan het tobben. Ben zo boos en verdrietig tegelijk..STOM !
Beschuitje: dat is ook zo, misschien komt het inderdaad daar van. Maar aan de andere kant zou je cyclus er alleen maar beter van moeten worden uiteindelijk. Misschien is je lijf nog aan het wennen aan die thyrax... Bij mij ging mijn eisprong gewoon door en ook mijn cyclus veranderde niet toen ik met de thyrax begon. En dat terwijl mijn waardes super slecht waren... Ik hoop niet dat je weer aan de provera moet. Heb je al getest?
Vanmorgen getest maar natuurlijk niks..😞 ik ben er zo verdrietig van. Ik wacht tot maandag en anders begin ik met provera. Ik dacht heel licht iets van bloed te zien vanmorgen.
Sterkte en een dikke knuffel meid! Hopelijk hebben jullie nog iets leuks op stapel staan voor het weekend!
Vanmorgen om 7 uur wakker geworden met buikpijn en ongesteld. Ene kant dus wel blij dat ik nu die provera niet in hoef te nemen. Toch blijft het vaag allemaal. Nou ja morgen het ziekenhuis bellen en dan zal de iui toch weer beginnen..nu maar duimen dat het dit keer allemaal goed zal gaan.
Ziekenhuis gebeld. Morgen beginnen met spuiten en volgende week dinsdag voor de echo komen. Moet nog even bedenken wat een handige tijd is om te spuiten. Zat zelf te denken aan een uur of zes rond etenstijd, zou dat handig zijn?
Toch fijn dat je nu niet aan de Provera hoeft... Ik spoot altijd 's ochtends om 7 uur. Beetje jammer voor in het weekend, maar dan wist ik zeker dat ik thuis was. In het weekend dook ik daarna snel weer in bed. 'S avonds rond etenstijd kan ook, maar dan ben je niet zo flexibel mocht je eens een keertje weg van huis zijn of een etentje hebben. Zit je dan weer met die spuiten dat je die mee moet nemen en koel houden.
Ja er is voor beiden wat te zeggen. Ik voel er niet zoveel voor om in het weekeind de wekker te zetten. Ik denk dat ik toch maar voor de avond ga. Ik ben niet veel weg komende week.
Ik spoot ook altijd in de avond,meestal rond een uur of 8 wanneer ik rust had en op m'n gemak alles kon uitzoeken. Beschuitje wel fijn dat je niet aan de provera moet! Ik ben benieuwd hoe het met de puregon en pregnyl nu gaat,ik heb die combi ook gehad en ging prima. Pien jij bent geloof ik schildklierpatient he? Weet je er ook iets van? Ik heb mijn waarden van de vrije T4 opgevraagd en die is 11.7 en hoort tussen de 10 en 20 te zijn en beter meer richting de 20 dan de 10 (dank,goole) Scholtes in DD zal er waarschijnlijk iets aan willen doen maar betekend dit dat ik een trage schildklier heb? Trouwens ik heb ook bloedarmoede en vitamine b12 tekort pfff. Dank alvast voor het lezen en hoe is het met jou verder?
Klaproos ik heb die schildklier score ook vrij laag. Ik zit op 13. Het moest tussen de 11 en 21 zitten hoorde ik. Omdat ik vrij laag zit en dus een tikje traag werkende schildklier heb, heb ik tyrax gekregen. Misschien krijg jij ook wat hiervoor? Ik zou niet al te veel lezen oo internet meid, je leest zoveel het maakt je alleen maar onzeker. Hier de eerste puregon spuit gezet net, ik ben zo trots op mezelf! Eigenlijk deed het helemaal geen zeer, het is meer het idee en het moment dat je door moet zetten om die spuit erin te steken haha