Beschuitje,ik denk dat ik ook zoiets krijg. Bah en ik slik al zoveel medicatie Vond je het spuiten eng? Ik vind die puregon nooit zo erg,de pregnyl best wel. En in januari mag ik elke dag 2 of 3 van die spuiten in m'n buik steken,hoera
Klaproos: Ik ben inderdaad schildklierpatient. volgens mij is het inderdaad op het randje met jouw T4. Maar mijn internist benoemd mijn T4 vrijwel nooit. Hij vaart op de TSH. Als die goed is, zou de T4 ook goed moeten zijn. Maar van verhalen op internet weet ik ook dat dat niet altijd waar is. Uiteindelijk is de T4 volgens mij de hoeveelheid schildklierhormoon en die moet gewoon niet te laag zijn (maar ook niet te hoog). Weet je ook wat je TSH is?
Hey Pien die is 2.4. Achter die uitslag staat wat normaal is en daar valt ie prima tussen volgens mij? Maar ik lees dus ook op internet dat de T4 en de TSH samen beoordeeld moeten worden en die T4 is bij mij dus idd op het randje
Meiden ik wilde even zeggen dat ik aanstaande zondag de vijfde iui heb. Ik weet niet of iemand hier nog leest?
Ah spannend Beschuitje! Maar komt er dus op neer dat het spuiten goede resultaten oplevert? Dat is wel fijn zeg, eindelijk weer actie! Ja ik lees nog steeds mee, want zie wel of er iets geschreven is. Maar ja, ik heb zelf ook niet zoveel te melden. Ik ben net weer aan de pil begonnen, maar voordat het echt begint is het al januari. Hoe is het verder met iedereen hier? Ik hoop dat het straks weer wat begint te lopen als er weer wat meiden in behandeling zijn.
Ja het spuiten lijkt te helpen! Ben er dus weer klaar voor. Ja ik snap dat je wel mee leest. Hoe is 't met de rest?
Hey Beschuitje,ik lees en schrijf nog gewoon mee hoor! De 5e IUI alweer,hoop dat het em gaat worden meis! Wat spoot je nu ook alweer? Ben het vergeten..Puregon? Wij beginnen ook pas in januari met IVF dus niets te melden. Overigens heeft het zkh mijn schildklierwaarden gemeten toen ik zwanger was en die waren volgens mij toen ook niet goed fT4 (vrijf T4) pmol/L 12.8 TSH 1.4 Anti thyriod per kU/L 12
Ja ik spoot puregon samen met pregnyl natuurlijk. De vijfde keer alweer. Om eerlijk te zijn denk ik dat het uiteindelijk wel ivf gaat worden.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook denk met alle respect Ik heb er 7 gehad waarbij 2 geen inseminatie dan maar wel de hormonen en hier word het ook IVF. Maar...wie weet! Bij mij was het dus de 7e raak! Alleen wel MA dus het kan wel
Het kan heel goed Beschuitje! Kijk bij mij kan het niet, want ik ben nog nooit zwanger geweest op een (semi) natuurlijke manier... Maar bij jullie kan het wel hoor . En zeker bij Beschuitje, ik bedoel: je hebt al lange tijd geen serieuze kans meer gehad, maar als daar straks weer een mooi eitje zit dan zou het zomaar weer kunnen! Ik duim voor je! Klaproos: gaan wij 'gezellig' IVF-en in januari .
Ik ben weer terug. De iui is goed gegaan hoor! Eigenlijk pijnloos dit keer. Soms kan je die eendebek zo voelen. Er waren maar drie stellen. Ik ben heel blij met ons ziekenhuis , ze schijnen het niet overal op zondag te doen. Nu lig ik wel even op de bank, sinds een half uurtje heel erg kramp in mijn buik. Lijkt wel nakrampen ofzo..? Nu de verschrikkelijke wachtweken weer in...
Beschuitje: ja dat is echt luxe hoor dat ze IUI op zondag doen. Deden ze bij ons niet hoor. Fijn dat het weer goed gegaan is! En die nakrampen had ik ook wel eens. Kan van het gewassen sperma komen die ze in je gespoten hebben, zit in een soort vloeistof waar je baarmoeder wat op kan reageren. Verder geen probleem. En ja nu de wachtweken maar weer in, nou die eerste valt altijd wel mee toch. Ik duim voor je!
Oh oké het kan dus door die vloeistof komen? Wist ik niet. Ik vind het ook echt top dat ze het op zondag doen. Nu inderdaad een rustig weekje, de tweede week zal een stuk spannender worden😊
Wow Beschuitje,op zondag,nee dat doen ze bij ons ook echt niet. Ik ga heel erg voor je duimen! De nakrampen kan ook komen doordat ze met een tang even je baarmoederhals beetpakken. Tenminste ik dacht dat ze dat zo deden om het slangetje er doorheen te doen. Bah wat klinkt dat akelig. k hoop heel erg voor je dat het gelukt is,zou mooi zijn,een jaar na jullie eerste kindje...(Ik noem een MK al een kindje) Pien,yup lekker IVF'en in januari Hopelijk lukt het!
Klaproos: met een tang je baarmoedermond beetpakken? Echt? Nou ja misschien ook wel haha, maar dat heb ik volgens mij nog nooit gehad. Het is hoe dan ook geen pretje natuurlijk. En laten we hopen dat januari voor ons heel veel geluk brengt !
Ja he? Goh nooit iets van gemerkt dan, maar dat kan aan mij liggen haha. Vond vooral dat open knijpen van die eendebek altijd erg vervelend. Ik hoop voor je dat het de laatste keer was !
Yup met die eendebek. Bij mij in het zkh zeiden ze dat ze mn baarmoedermond even zouden vastpakken en ik had dan ook krampen erna. Die eendebek vond ik niet zo heel erg maar dat vastpakken is vervelend. Zo ik ben al een tijdje zonder hormonen en vreemd genoeg heb ik ineens heel mooie eisprongen,althans deze maand. Alleen geen bevruchting De vorige keer had ik een innesteling dus nu weet ik a meteen wanneer het niet raak is. Bah!
Klaproos dat is bijzonder dat je nu opeens mooie eisprongen hebt? Maar hoe weet je dan dat er geen innesteling is? Voel jij dat? Hier nu tweede dag na de iui en heb al sinds gisteren zere borsten. Beetje vreemd. Zal wel door de pregnyl komen, ik weet echt niet meer of ik dat nou eerder ook had..of door de eisprong of zo? Ik merk dat ik nu sl heel erg bezig ben met het feit dat ik nu wel zwanger kan zijn..haha maar moet nog heel lang wachten..