Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Klaproos: ik weet ook niet of je dat echt altijd voelen zult hoor. Ik heb het toen na de IVF ook helemaal niet gevoeld. Kan ook zomaar wel raak zijn zonder dat je het in de gaten hebt ;).

Beschuitje: die pijnlijke borsten had ik ook wel na de IUI of na een eisprong. Moet zeggen dat ik dat de laatste maanden niet meer heb, maar het kan idd van de eisprong komen, want zo vroeg kan het nog geen hcg zijn. Ja van die van de pregnyl... Ik duim voor je meid, gewoon lekker positief blijven!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    We zullen geduld moeten hebben 😄

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Beschuitje & pien ik had toen met de innesteling helderrood bloedverlies en een hele heftige kramp waarbij ik wist dat ik ging bloeden. Ik dacht toen dat het een late eisprong was maar het was dus een innesteling! Ik hoop dat ik nog eens zwanger word zonder dat dat gebeurd maar ik denk dat het bij me hoort. We zullen zien. Spannend,nog een tijd wachten he? Zo vervelend eigenlijk want je droomt natuurlijk al over je kleintje..

Ik heb de hele zomer puregon gebruikt die ik nog over had. Nu mee gekapt,werd er toch niet zwanger van en het lijkt alsof ik ineens mooiere eisprongen heb. Idioot maar waar.

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik heb een vraag meiden. Ik ben de laatste drie weken erg aan het hoesten. Nu ben ik elke keer half aan het kokhalzen als ik hoest. Eerst dacht ik dat het daardoor kwam, maar ik begin nu ook het gevoel te krijgen dat het misselijke gevoel ook door puregon, pregnyl of tyrax kan komen.. Zou dit kunnen? Ik denk erover om morgen de huisarts eens te bellen. Ik voel me zo gek de hele tijd. Zwanger kan ik natuurlijk ook zijn maar ik zit nog geen week na de iui en ik had het al eerder.. Zucht. Ik wil me gewoon fit voelen. Ben nu al weken aan het tobben.

5. Klaproos

Hey beschuitje heb je geen longontsteking? Ik ben zelf niet misselijk geweest van puregon/pregnyl maar door mijn lyme heb ik ook veel moeten hoesten met kokhalsen. (is nu over)

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Nou ik verwacht het niet. Het is echt zo'n kriebelhoestje dat maar aanblijft houden. Heb nu ook een zeer voorhoofd en veel snot. Ga zo maar even de dokter bellen.😞

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Nou hier nu echt ziek , beetje jammer dit.
    Zit de hele dag al thuis op de bank, beetje hangen. Ik mag geen antibioticakuur dus probeer alles op te lossen met stomen en zoutoplossing spray enzo. Helpt me natuurlijk niet snel genoeg.

8. Klaproos

Dat is mooi k*t!! Hoop dat je stiekem wel zwanger bent. Pff sterkte nog met dagen tellen en beterschap.

9. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Beterschap Beschuitje! Ik hoop dat Klaproos gelijk heeft! Ik duim gewoon rustig door ondertussen hoor.

10. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Hoe is het nu Beschuitje? Al weer wat opgeknapt? En hoe ist met het buikje? Voel je al iets? Spannend hoor dat laatste weekje!

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoi pien! Ik ben tot vandaag nog ziek thuis geweest. Morgen een half dagje dus ik ga het maar proberen. Heb nu vijf dagen binnen gezeten Pfff... Heb nog wel steeds steekjes in mijn hoofd en snot maar ja dat moet denk ik ook wel slijten.
    Ik ben er zo klaar mee Pfff... Al weken aan het kwakkelen.
    Wat betreft mijn buik ja haha het wordt erg spannend nu. Ik heb vandaag wel veel lichte krampjes gevoeld maar ook momenten dat ik niks voel dus het zegt natuurlijk helemaal niks. Zondag is het twee weken geleden dus ik denk dat ik dan een testje waag. Officieel moet ik tot volgende week woensdag wachten. Als ik niet al te nieuwsgierig ben doe ik dat misschien wel.. Al heb ik het wel erg zwaar dit keer.
    Hoe is t met jou?

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Liefdeoverwint hoe is t met jou?

13. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

May 18, 2012
    200
    0
    16
    Beschuitje, spannend weer in de wacht weken!
    Hier gaat het goed. Over het algemeen hebben we een heel tevreden meisje.
    Korte nachten dat wel... Maar sta met plezier voor haar op. Als ik dan dat kamertje op kom en dr zie liggen word ik steeds meer verliefd op dr. Gezien dat ik borst voeding geef ben ik de gene die snachts op sta.

Hoop voor jullie allen dat jullie een wondertje in 2014 mogen krijgen!
    Blijf er in geloven.
    Knuffel voor jullie!

14. Klaproos

Liefde,ik denk idd dat het fantastisch is om je meisje te zien en van haar te genieten al lijken de nachten me zwaar. Geniet ervan!

Beschuitje,spannend! Ik zou ook eerder testen. Dacht dat pregnyl na 10 dg uit je lichaam is? Sterkte nog met ziek zijn.

Pien hoe gaat het met jou?

Zo wij beginnen waarschijnlijk 21 januari met IVF :D Het kon eerder maar laat ik nu net weer ongesteld zijn als de kliniek dicht is dus maandje overslaan. Maakt ook niet meer uit op 4 jaar. Mijn DHEA was veels te laag dus daar een recept voor meegekregen en mijn AMH is ook aan de lage kant net zoals de progesteron. Daarbij ook ijzergebrek. Scholte zei dat ik misschien spontaan zwanger zou worden nu alles wat aangevuld word. Denk het zelf niet door die Lyme. Daar moet ik trouwens een punctie voor ondergaan om vocht tussen de ruggewervels te krijgen. Zover ik weet is dat hetzelfde als een ruggeprik (hoop ik!) Dan kunnen ze zien of ik echt lyme in m'n hoofd heb en daardoor moeilijk/niet zwanger word. Ik weet niet of ze in NL aan die punctie kunnen meewerken maar ik krijg as dinsdag een neuroloog te spreken.

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Wat een verhaal klaproos. Ik heb echt bewondering voor je doorzetten.
    Liefde ik kan me voorstellen dat je geniet van je meisje. Nog wel even je banner tekst aanpassen he😉
    Hier vandaag weer gaan werken, maar het viel me erg zwaar. Nog niet helemaal fit dus. Ik heb opeens brandend maagzuur en een zeurderig gevoel in mijn buik. Heb zomaar het gevoel dat het wel eens raak kan zijn, maar het kan ook dat mijn lijf me weer voor de gek houdt.. Ik had vandaag ook heel doorzichtig slijmerige afscheiding zo gek.. Net of je eisprong eraan komt weet je wel...ik begin het nu wel weer heel spannend te vinden hoor.

16. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Klaproos: zo nou die datum heb je dan maar vast! En begin je dan vanaf die datum met hormooninjecties? Fijn dat ze zoveel onderzoeken en controleren. Ik hoop dat die arts gelijk heeft en dat de aanvullingen al voldoende mogen zijn ;). Ben benieuwd naar de uitslag van die punctie. Als het niet in NL kan doen ze het dan wel in Duitsland?

Beschuitje: oei de spanning stijgt weer, ik hoop heel erg met je mee :)!

Hier gaat het wel goed. Ben nu voor 3e keer bij de haptonoom geweest. Het is vooral gewoon praten over de situatie en de gevoelens die het oproept. Vandaag ook op de behandelbank geweest om de spanning in mijn lijf te leren herkennen. Denk dat dat best wel een goede set is. Hoop dat ik er wat aan heb, kwaad kan het zeker niet!

17. Klaproos

Beschuitje ik krijg tranen in m'n ogen van je opmerking,zeiden maar meer mensen dat,doet me zo goed:) Ik heb zelf zoiets als je doorzichtige afscheiding hebt,het best wel eens raak kan zijn!!

Pien,yup ik denk het wel maar dat hou ik voor heel mijn omgeving stil :D Goed dat je naar de haptonoom gaat. Praten is zoo fijn en dat gefrunnik aan je lijf ook vind ik altijd. Heerlijk!

Die punctie doen ze zowieso in Duitsland maar dan moet ik het zelf betalen dus liever in NL. En vandaag bloeduitslagen gekregen en mijn progesteron is ook te laag. En die gare dokter pfeiffer heeft nog geen uitslagen gestuurd:x Jammer want ik schat hem heeel hoog in.

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    De haptonoom is heerlijk! Vooral het ontstressen op de bank heerlijk. Ik ga een tot twee keer per maand momenteel. Jammer dat niet alles vergoed wordt maar dat heb ik er graag voor over. Ik hoop dat het jou ook echt helpt.
    Klaproos ik vind dat je soms even een woord van steun kunt gebruiken als je in de mmm zit. Ik merk dat zelf tenminste..
    Het is zwaar en vergt veel van je. Ik kreeg net een rekening van de zorgverzekeraar. 355 euro!! Medicijnen voor iui enz.... Verschrikkelijk ! Nu wel mijn eigen risico meteen betaald maar ja in januari begint het weer opnieuw..alsof de pijn van het niet zwanger worden niet erg genoeg is.

19. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

May 18, 2012
    200
    0
    16
    Klaproos,

Ik weet niet waar of hoe je verzekerd bent maar kijk even goed je dekking na voor ziekte kosten in het buitenland. Ik ben zelf bij cz verzekerd... Heb vorig jaar mijn verzekering laten aanpassen. Voor 5 euro meer in de maand was ik veel beter verzekerd voor ivf in Duitsland! Zou als het nodig was geweest met mijn oude verzekering bijna 600,- zelf moeten betalen. Met die 5 euro extra per maand kreeg ik die 600,- ook vergoed. Achteraf gezien toch niet nodig maar goed 5 euro per maand mis je niet zo snel maar in eens 600 is toch even slikken!

20. Klaproos

Beschuitje,een lief woord is inderdaad zooo belangrijk. En van de omgeving hoef ik dat helaas echt niet te verwachten. Ja ze zijn lief hoor maar telkens als het niet raak is die pijn zullen ze niet zo begrijpen. mijn vriendinnen die MA gelukkig wel en moeders ook. Kut he zulke hoge rekeningen. Hier ook het geval dus dag met eigen risico en in januari weer.

Liefde,dank voor de tip! Lief en ik gaan binnenkort trouwen en samenwonen dus gaan we zowieso effe naar de verzekeringen kijken ;)

Share This Page