Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Gisteravond op pakjesavond ongesteld geworden 😔 voel me zo verdrietig...

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O nee Beschuitje, wat ontzetten balen :(
    Hele dikke knuffel!

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Het is hier vandaag in alle hevigheid losgebarsten. Kon wel meteen mooi het ziekenhuis bellen. Zondag beginnen met spuiten voor de laatste keer iui. Nu maar hopen op de laatste keer, zie zo tegen ivf op. Maar ja wie niet he... Ik had zo graag het jaar goed af willen sluiten.

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Och beschuitje heel veel sterkte meis :(:( Ik had ook gehoopt dat je zwanger zou zijn :(

Hier is het ook flink losgebarsten ik ga kapot van de buikpijn en heb te horen gekregen dat het progesteron niet goed is. Hoeveel buikpijn ga ik hebben voordat het wel goed is???

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Nou wat een baalweekend voor jullie toch :(. Beschuitje natuurlijk hoop ik voor je dat de laatste IUI raak is en je niet aan de IVF hoeft! Dus je kunt nog net voor kerst een inseminatie krijgen, gelukkig maar.

Klaproos: betekent zo'n uitslag van lage progesteron dat je dan elke cyclus een laag progesteron hebt? Of kan het ook toeval zijn? En merk je er zelf dan iets van? Je hoort toch vaak dat vrouwen dan een korte LF hebben of al heel snel na de eisprong bruin bloedverlies hebben. Met wat utrogesan zou het probleem volgens mij redelijk simpel op te lossen zijn, toch? Kun je dat niet krijgen voor in je eigen cyclus?

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nou pien ik hoop dat het net voor kerst gaat lukken. Is een beetje eigen berekening, maar je weet het loopt altijd anders dan gepland. Kan ook zomaar na kerst of zo worden. We zien wel ! Vandaag pyjama dag en zo lekker de kerstboom opzetten. Mijn schatje is erg lief voor me. ( schrok nogal van mijn huilbui denk ik) hij is nu de weekboodschappen halen, de schat.

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Laat je maar lekker even verwennen meid!
    Je hebt nog 17 dagen tot kerst, dus met een beetje mazzel moet die IUI nog net voor kerst kunnen.
    De kerstboom opzetten is altijd leuk! Ik heb geen auto vanmiddag, maar anders had ik er ook wel eentje willen halen nu. En dan morgen lekker optuigen. Zal wel volgende week worden.
    Goed weekend meid, rust lekker uit!

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Meiden ik moet vandaag weer gaan spuiten. Hoe doe ik dat nou met dat ampul dat nog in mijn spuit zit? Ik lees dat het na openen vier weken goed is. Ik moet 100 eenheden spuiten, maar hoe kan ik zien of er nog genoeg inzit? Ik wil niet halverwege het spuiten merken dat ik teweinig gespoten heb en ik moet hannesen met een ampul en nieuwe naald. Dan weet ik niet op hoeveel ik 'm in moet stellen.
    Zouden jullie gewoon die nieuwe ampul erin doen? Hoe doen jullie dat?
    ( Sorry beetje vaag beschreven, hoop dat jullie het snappen…)

9. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hey Pien ik denk het wel. En ik heb idd een korte lf,meestal maar 10 of 11 dagen. Ik hoop ook dat de utro helpt! Ik heb het aan scholtes geschreven dat die waarden niet goed waren maar vergeten te zeggen van mn korte lf.

Beschuitje ik zou gewoon wisselen hoor,echt stelt niets voor,tenminste je spuit puregon he? (kan zo je ondertekening niet zien.) Ik zou hem leegspuiten,dan zie je als ie leeg is op dat maatrondje bijvoorbeeld 50 staan als je 100 had ingesteld. Is er dus 50 uit en bij de nieuwe spuit moet je dan nog 50 bijspuiten. Dit weet je zelf volgens mij ook wel maar als je het niet wist,bij deze dan. Laat je even weten hoe het gegaan is meis?

10. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Veel sterkte beschuitje! :(

Wij hebben nu onze 1e IUI gehad, op 25 nov, en op 2dec, een week later heb ik nog eens Pregnyl 5000 gespoten.
    Morgen, nog eens een week later zou ik mogen testen... Zijn deze dan betrouwbaar? Of kan ik een vals resultaat bekomen door de Pregnyl?

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Jij82 ik denk dat ik nog even zou wachten,maar ik heb geen ervaring met Pregnyl spuiten NA de iui.

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje is het gelukt met je spuiten? Ik heb zoiets nog nooit hoeven doen, dus kan je helaas niet helpen. Ik spoot menopur, 1 x 75 met IUI en 2 x 75 bij de IVF. Dus hoefde niets te bewaren voor een volgende dag.

Klaproos: hoe is het met de voorbereidingen van de trouwerij, zijn jullie er al klaar voor? In januari ergens toch?

Jij: als je morgen mag testen, denk ik dat het vandaag ook al redelijk betrouwbaar is. Zeker als je een hele duidelijke streep hebt, zal dat vast voor een groot deel van jezelf zijn. Kijk als het een vaag streepje is, dan is het lastig zeggen... Maar ga er maar vanuit dat als het ziekenhuis zegt dat je mag testen, dat het dan wel betrouwbaar is. Succes!

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Pien ik ga pas om zes uur spuiten! Vind ik een fijne tijd zo rond etenstijd. Je hoort hoe het ging.

14. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nja, had nog eens gebeld naar zh en ze zeiden dat morgen kon en indien positief ze dan bloed zouden trekken...
    Ben heel nerveus om te testen, beetje bang ook voor een hele grote teleursteling alweer :(

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jij: spannend he. Zeker na zo'n eerste IUI. Ik begrijp je angst voor een teleurstelling. Dat herkennen we hier maar al te goed. Beschuitje is net begonnen aan haar zesde en laatste IUI en de rest is al door alle IUI's heen en op weg naar IVF. Ik heb al 1 IVF behandeling gehad. Het mislukken daarvan was ook weer een enorme teleurstelling. Na de IUI's was al mijn hoop op de IVF gericht. Het is wel eventjes gelukt, helaas werd het een MK. Nu heb ik dus best wel weer veel hoop op IVF 2, maar ben ook heel erg bang voor een nieuwe teleurstelling. Dat is gewoon het zware van die hele MMM. Ik hoop voor jou dat de eerste IUI gelijk raak is meid, en dat de rest je bespaard mag blijven!

Beschuitje: dus je spuit zit er weer in neem ik aan, goed gegaan?

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja hoor de spuit zit er weer in! Ik heb mijn ampul nu leeggespoten ( op een heeeel klein beetje na) dus nu meteen die nieuwe er maar ingestopt zodat ik morgen genoeg heb. Het spuiten gaat me makkelijker af, maar psychisch moet ik wel steeds over een drempeltje heen. Weet je wat ik zo gek vind.. De mmm is erg zwaar maar psychisch word je eigenlijk helemaal niet geholpen... Ik heb trouwens het ivf info pakket al binnen gekregen. Pittig hoor. Heel wat leesvoer..

Morgen testen dus jij? Spannend! Laat je het ons weten?

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: hoe gaat het nu met je? Heb je je al wat verdiept in de IVF? Ik hoop niet dat je er al teveel tegenop ziet. Maar goed, eerst die IUI nog een keer natuurlijk. Je weet maar nooit!!

Klaproos: hoe is het met jou? Ik las ergens anders dat je morgen die punctie voor de lyme hebt? Heel veel succes meid!

Jij: en, nog getest?

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ha pien, ik heb morgen mijn eerste echo weer dus dan heb ik meer nieuws. Ik heb de map met ivf spullen maar even weggelegd tot januari. Als deze iui erop zit ga ik me er maar wat meer in verdiepen. Dat leek me beter. Hoe is het met jou ?

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja met mij wel goed. Maar morgen maagonderzoek... da's weer wat minder. Denk eigenlijk ook niet dat er iets uitkomt, maar ja, de afspraak staat nu toch al. Maar goed, heb ook een goed vooruitzicht, namelijk een weekend Parijs :).

Je hebt gelijk hoor, focus je nog maar even op deze laatste IUI. IVF komt daarna wel, maar hopelijk niet!

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Sterkte vandaag pien! Hoelaat moet je voor je onderzoek? Waarom heb je dat eigenlijk? Ohhhhh vet naar Parijs !!!!!

Deel Deze Pagina