Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Aanstaande vrijdag de laatste iui. Ik vind het erg spannend. Vooral wat daarna allemaal komen gaat..duimen maar weer dus. Wie weet wordt dit een mooi kerstkindje.😉

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Pien hoe was 't bij jou? Of moet je vanmiddag pas..

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: oh wat zou dat toch mooi zijn zo'n kerstcadeau! Ik hoop met je mee!

Mijn maagonderzoek is goed gegaan, maar wat een hel zeg! Zo'n vreselijk medisch onderzoek heb ik nog nooit gehad! Echt heel naar, kan het niemand aanraden. Een IVF punctie is er niets bij! Maar de uitslag was goed, er was niets geks te zien. En ik ben nu al 2 dagen van de medicijnen af en het gaat nog goed (klop klop) .

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Beschuitje ik hoop ook op een kerstkindje!

Pien,vervelend he dat onderzoek..Heb het ook gehad echt afschuwelijk! Gelukkig was ik toen heel ziek dus nauwelijks iets van meegekregen gelukkig ;)Ben blij voor je dat de uitslag goed is,hoef je dat in elk geval niet meer te ondergaan.

Ik heb gisteren mijn lumbaalpunctie gehad (au!) zie de mooie foto in mijn album ;) De uitslag krijg ik 6 januari. Spannend weer dus en doodeng.

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klaproos, jeetje wat een vreselijk dikke naald! Zo een heb ik er gelukkig nog nooit gehad. Zal vast erg pijnlijk geweest zijn! En nu weer afwachten op die uitslag. Wat hoop je eigenlijk dat er uit komt?
    Ik heb dat maagonderzoek wel iets onderschat geloof ik... ik heb er iets teveel van meegekregen. Maar goed, het is weer voorbij en de keelpijn is ook al aardig afgezakt.
    Gisteren belde de internist voor mijn schildklierwaardes, bleek het toch aardig wat gestegen te zijn. Ik moest vorige keer minderen met de medicatie, omdat de TSH wel erg laat geworden was, namelijk 0,17, en nu was ie 2,5. Hij vroeg zich af of ik nog medicijnen ofzo had. Nou dat had ik ´m heus wel verteld dat er weer een IVF aan zat te komen. Dus vanwege de anticonceptiepil waar ik nu aan zit, is mijn TSH weer gestegen. Lekker onnozel van hem, want dan had ik de medicatie helemaal niet hoeven minderen. Zo blijkt maar weer dat je altijd zelf moet blijven nadenken... Ik ga de pil nu wel ´s avonds nemen i.p.v ´sochtends en dus niet meer tegelijk met de thyrax. Vorige keer toen ik aan de pil was, waren de waardes namelijk helemaal niet slechter geworden. Ik moet nu weer ophogen en hopelijk is het dan rond de punctie weer in orde. Hoewel 2,5 nog niet schrikbarend is natuurlijk. Maar ik zal altijd heel mooi rond de 1.

En vrijdag gaan we naar Parijs!! Dus daar heb ik wel heel veel zin in.

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klaproos was is een lumbaal punctie? Nog nooit van gehoord. Zal zo de foto eens bekijken maar ik lees al iets over een dikke naald brrr....
    Klaproos een maagonderzoek lijkt me niet fijn. Ze gaan dan toch met een slang door je slokdarm of niet? Moet er niet aan denken hoor. Wel stoer van je, het zit er weer op !! Hoe voelen jullie je verder? Het lijkt erop dat wij nog maar met z'n drietjes over zijn hier he.

Hier vandaag de laatste puregon gespoten. Wel doodzonde want ik moest een nieuw ampul aanbreken voor die ene keer. Volgende maand een maand pauze omdat we eerst het ivf gesprek hebben. Ik geloof dat je het dan niet meer mag gebruiken na een maand. Echt zonde, maar zou niet weten wat ik er nog mee moet... Morgen de pregnyl trouwens en vrijdag iui nummer zes.

Hebben jullie nog leuke plannen met kerst? Hier beide ouders bezoeken en tweede kerstdag lekker saampjes gourmetten. Hadden we een keer zin in !

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: da´s dan jammer van die purgeon hoor. Hoeveel blijft er van over dan, zoveel kan dat toch niet zijn? Heel veel succes vrijdag in elk geval met de laatste IUI!
    Wij vieren kerst met de familie. Schoonfamilie de ene dag en familie van mijn kant de andere dag, maar dan ook met ooms, tantes, neven en nichten etc. Ja wordt wel weer gezellig verwacht ik!
    En straks gewoon lekker met zijn tweetjes naar Parijs. Daar heb ik nog het meest zin :).
    Het lijkt er inderdaad op dat we met z´n drietjes zijn overgebleven... Wie weet haakt Mysterious bijvoorbeeld t.z.t. wel weer aan als ze er weer aan toe is. Zou wel gezellig zijn!

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Alvast heel veel plezier in Parijs !! Wij gaan in het voorjaar ook. Wat ga je daar allemaal doen? Al een heel reisschema gemaakt?

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Dankje :). Ik heb nog niet echt een reisschema, maar wil in elk geval wat highlights zien. Ben er ooit met school geweest, maar dat was maar heel kort en weet er maar weinig meer van. Er schijnt een hele grote kerstmarkt te zijn, dat lijkt me ook wel ff leuk :).
    In het voorjaar is Parijs vast ook erg mooi, leuk dat jullie er ook naar toe gaan :). Je moet jezelf af en toe wat verwennen!

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    De iui zit er weer op. Het was de beste keer tot nu toe. Perfecte zaadjes dus nu maar hopen op een goede afloop! Toch wel weer een beetje positief gevoel dus 😉

11. Klaproos

Ik duim voor je beschuitje!

pien,wow ik ben jaloers! Vind Parijs echt super en dan vooral dat kerkhof waar Jim Morrisson lag.

Gek ja dat we met ons drietjes zijn. Misschien hebben de meesten ondertussen al een kind. Ik lees soms nog wel eens terug.

Ik heb gisteren m'n eisprong gehad,heel laaat,dag 17 pas. Ook geklust,wie weet word het nog wat maar met een laag progesteron denk ik van niet.

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klaproos gebruik jij van die testen om precies te weten wanneer je eisprong is? Ik heb dat een of twee maanden gedaan maar toen was ik er wel weer klaar mee.
    Pien al terug van Parijs? Leuke dingen gekocht? Vast heel prachtig met kerst. Lekker romantisch ook Hihi
    Hier nu lekker lui en voor de buis. Ik zit love actualy te kijken. Had ik opgenomen. Geweldig foute maar zo heerlijk romantische film 😉

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: dus jij bent hoopvol tijdens de kerstdagen :). Ik duim voor je meid! Heerlijk van die films kijken toch, lekker met dit soort regenachtige dagen :).

Klaproos: o dat kerkhof heb ik dan weer niet gezien...
    maar wel heel veel andere dingen. Ik was er nog nooit echt geweest, dus we hebben gewoon de highlights bezocht. En de eiffeltoren beklommen. Ook echt beklommen t/m de tweede verdieping. Laatste stukje met de lift. Was best bijzonder, want het was donker en helder weer, dus echt een heel mooi gezicht zo met al die lichtjes.

Nou en ik duim toch ook voor jou Klaproos. Je bent wel al 2 x zwanger geraakt, dus je weet maar nooit he.

Een ding is zeker is dat ik in elk geval niet zwanger meer raak dit jaar ;). Dat is toch ook wel weer jammer hoor. Die aanloop tot zo'n IVF duurt zo lang :(. Vanaf de 27e moet ik beginnen met spuiten. Ik slik al veel te lang de pil, dus de menstruatie breekt er al meer dan een week half doorheen. Daardoor voel ik me ook niet al te top en zweet ik me 's nachts de pleuris. Moet nog een week slikken. Zal blij zijn weer ff gewoon ongesteld te worden. Maar goed, dan komen er andere akelige hormonen weer in mijn lijf. Enfin, allemaal voor het goede doel! Dat 2014 maar een vruchtbaar jaar mag worden voor ons allemaal en dat we dat jaar ook nog allemaal eindelijk moeder mogen worden!

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Pien en klaproos fijne kerstdag nog vandaag ! Hebben jullie het leuk tot nu toe? Ik ga lekker met mijn mannetje gourmetten, zala half Nederland doet haha...

Stoer hoor dat je de Eiffeltoren beklommen hebt. Ben je ook nog op de champs elysee geweest ? ( weet even niet precies of ik het zo goed schrijf haha)

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik zit nu op 9 dagen na de iui maar heb al sinds dag 7 een zeurderig gevoel in mijn onderbuik... Ik vind het retespannend worden. Toen ik zwanger was ( later miskraam) had ik ook giga zere borsten. Dat is nu niet zo heel erg. Hoe is t met jullie?

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi meiden!

Hier een een goede kerst gehad. Gezellig met familie, van mijn man en van mijn kant. En gisteren nog met vrienden gegourmet. De feestdagen kom ik wel aardig door gelukkig. Ben sinds eergisteren weer begonnen met spuiten van decapeptyl. Met mijn hoofd ben ik er nu weer wat meer mee bezig. Door alle drukte had ik daar nog niet zoveel tijd voor gehad, maar nu wel weer ;).

Beschuitje: spannend voor jou hoor. Goh wat zou het toch bijzonder zijn om het jaar nog met een positieve test af te sluiten zeg, ik duim me te pletter voor je :)!!

Hoe ist met jou Klaproos?

17. Klaproos

Beschuitje hoe gaat het nu? Zou gaaf zijn zwanger het nieuwe jaar uit! Ik ga helaas ongesteld het nieuwe jaar uit. Vandaag begonnen maar ik wist het al. Sinds ik zwanger ben geweest weet ik helaas op NOD meteen wanneer ik t niet ben.

Pien succes alvast met spuiten! En fijn dat de kerst goed bevallen is.

Oh ja ik krijg as maandag de uitslag van lyme. Als ik het heb hoop ik op 2tot 4 wk zkh en 24/7 antibiotica. En vriend laat zich ook testen want lyme kun je overdragen ahoewel er nog wel twijfel is of het kan via vrouw man. Andersom kan t wel. (Sperma)

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: ben wel erg benieuwd hoe het nu met je is! Nog geen bloed gespot hoop ik?

Klaproos: spannend zeg die uitslag! Wat bedoel je precies wat er gaat gebeuren als je het hebt? Moet je dan naar het ziekenhuis? En wat is 24/7 antibiotica? Misschien beetje onnozel, maar het is me net wat te cryptisch ;). Waar hoop je op eigenlijk?

Meiden: ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een heel goed nieuw jaar! Ik hoop dat het een jaar mag worden waarin onze wensen uit gaan komen!!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nou het is een beetje vaag... Had gister bloed gespot en vandaag getest omdat het niet doorzet, maar niet zwanger. Ik ga uit van niet zwanger maar twijfel toch een beetje.. Ik wens jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling en laten we hopen dat onze grote wens volgend jaar uit mag komen..

20. Klaproos

Bah beschuitje wat erg die onzekerheid zeg! Ik hoop dat je snel meer weet.

Pien,ik hoop dat ik het heb, dan moet ik in het ziekenhuis blijven voor 2 weken denk ik en krijg infuus met antibiotica. Ik hoop echt dat ze me niet afscheept met een kuurtje :(

Deel Deze Pagina