Hoi meiden, even een ego berichtje ben echt heel erg teleurgesteld! De echo wees uit dat er maar 3 eitjes doorgegroeid waren. Te weinig dus! Was nu toch mijn dosering maar aangepast voor het weekend! Baal er echt van al was het ook niet in te schatten hoe het zou lopen. Ze zien dat het beter kan dus er is aangeraden om deze maand te stoppen. Omdat er wel een eitje van 20 was heb ik gevraagd om toch nog IUI te doen deze keer en dat mocht. Dus nu heb ik vanmorgen de pregnyl gespoten en krijgen we morgen de inseminatie. Ik weet wel dat ik gewoon moet hopen dat dit nog wat wordt, maar ik ben zo teleurgesteld dat de IVF poging (waar ik meer hoop op heb) weer zo ver weg ligt met nog weer een rustmaand ertussen etc. En ook al dat spuiten voor niks! :x Ik moet nog helemaal omschakelen. Maar ja dat moet morgen wel gebeurd zijn... Nog wel bedankt voor alle lieve wensen allemaal! Ik zal morgen weer bijlezen en reageren.
Ah ups and downs wat lijkt me dat vreselijk om mee te maken. Geestelijk ook zo Waar. Dikke knuffel! Ik zit in het ziekenhuis van beverwijk en daar word ook de punctie gedaan. Het sperma en lab onderzoek/ terug plaatsing in het vu. Spannend!! Probeerde vandaag te bellen naar beverwijk voor iets meer informatie. Maar dit lukte niet en werd ook " betrapt" op werk. Heb daarom vandaag maar open kaart gespeeld op werk. Lucht vreselijk op er was ook begrip. Maar angst heb ik wel. Mijn contract verloopt in juli.
ups&downs,wat onzettend rot meis! Heel veel sterkte Daar zit je niet op te wachten. Vooral al spuiten voor niets. Doom,ik hoop dat ze je een nieuw contract geven op je werk! Ik zou het wel triest vinden als ze dat hierom niet zouden doen maar ja. Katja,hopen dat de tijd snel gaat en je mag beginnen! Ik zit ook te wachten op ongi maar wij hebben niets gedaan deze maand dus ook geen hoop daarop Yup nog 4 daagjes tot je verjaardag Ik hoop dat ik niet vergeet je te feliciteren omdat ik zo druk ben die dag Pien hoe is de echo gegaan? Effe stom vraagje hoor..Mijn lief gaat 21 februari op wintersport voor een week. Ik begin zodra ik ongesteld ben met stimulatie waarschijnlijk maar dan heb ik de punctie natuurlijk net in de week dat hij weg is? Ik hoop op het korte protocol zonder pil. Iedereen: knuffel!
Eerst ff echo: vanochtend weer fm gehad en nog teleurgestelder geraakt dan ik al was: er waren nu nog 4 follikels over... die 4 zijn dan wel weer erg hard gegaan en nu ben ik woensdag al voor de punctie ingepland. Ik vroeg of de punctie wel door moest gaan met 4 follikels, nou dat vond ze eigenlijk wel een vreemde vraag, in die zin dat haar ervaring was dat iedereen met 4 follikels altijd wel gewoon voor de punctie ging. Nou ik vind het echt het randje persoonlijk. Met 3 had ik het denk ik niet gedaan, maar nu doen we het toch maar. Ups and downs: voor jou vreselijk balen, maar je IVF poging blijft in elk geval staan, die van mij is straks voorbij en ik loop toch een aardig risico dat er geen terugplaatsing komt... Maar die teleurstelling die jij nu hebt, wilde ik ook niet... Nu vind ik het dus wel heel spannend worden, want ik wil wel heeeeel graag dat de terugplaatsing doorgaat. Vreselijk die spanning ...
Ups and down: nee he wat vervelend nieuws dat je nu over moet gaan op een iui poging. Inderdaad moet je toch wel hoop blijven houden dat je toch een positieve uitslag kunt hebben straks. Veel suc6 morgen met de iui. Digi knuffel voor jouw Pien:hoe ging jouw fm vandaag heeft het geholpen omdat je veel voelde in je buik zie nu je reactie al . Jammer dat je nu nog maar vier eitjes hebt wat raar hoe ze reageren op je vraag of de punctie kan doorgaan omdat je inderdaad vaker meer eitjes willen. Ik duim voor je dat het juiste eitje tussen die vier zit en heelveel suc6 woensdag tijdens de puntie en daarna rustig aan doen en je laten verwennen door je man boboke: ik heb ma 27 jan de eerste echo en nog een bloedonderzoek om te kijken hoe ik reageer op gonapetyl en om te kijken of ik die dag dan moet beginnen met vier of meer dossis altermon dus dat is nog geen fokkelmeting. Veel succes woensdag spannend fozzy: nog twee dagen en hopelijk mag je cahterer er woensdag nog uit Girlliej: hopelijk valt de datum voor jouw punctie in de goede week (maar zeven dag is erg snel , dat is bij mij alleen een keer gelukt tijdens mijn laatste iui poging maar voor een ivf poging heb je meer grote eitjes nodig) zodat je alles kunt doen wat er staat gepland met je werk. Katja: jammer dat het toch niet is gelukt nu inderdaad aftellen naar 1 feb. Het is wel leuk maar iedereen heeft bijna dezelfde naam hier als het ooit lukt om zwanger te worden en blijven een jongen zou zijn zou het nikos worden en een meisje xrisoula maar heb al gezegd een jongen naar je vader want die komt nog niet voor bij zijn broers en zus en de dochter van zijn zus is al vernoemd naar mijn schoonmoeder dus zou het leuk vinden om toch zelf een meisjes naam uit te kiezen maar dan wel een griekse anders heeft het geen naamdag enzo KLaproos: suc6 morgen wel vervelend nu je mag gaan beginnen en de punctie dan net zal vallen in de week van dat je man op vakantie zou morgen wel melden dat je man op vakantie gaat want anders als de punctie in de vakantie valt is al dat spuiten voor niks geweest en moet je weer langer wachten als je na de poging weer een maand moet wachten Tammie: mijn man vindt het niet eng om bij mij te prikken hij heeft ol zal injecties gegeven in zijn leven (ook al waren die injecties wel voor schapen) Hij zegt wel af en toe nu ga jij ze zelf maar zetten maar dit iets wat we samen doen dus betrek hem overal bij. Hopelijk lukt jouw kans nog om spontaan zwanger te worden Doom: wel fijn dat ze begrip toonde op je werk hopelijk wordt je contract gewoon verlengd Hier: voel wel meer tijdens het leegspuiten van de injectie eigenlijk raar was vandaag al injectie nummer 5 ben met de iui gewend vier injecties. Heb ook wel wat meer pijn nu in mijn onderbuik af en toe ook wat steekjes maar ja dat nemen we maar voor lief fijne avond veel liefs kriti
Katja: jammer meid, die hoop had ik toen ook . Het overkomt altijd anderen he, waarom zijn wij nooit die ander? Enfin... nu op naar de IVF! Hihi die namen van je ouders zijn idd niet heel inspirerend . Typisch van die generatie he. Mijn ouders hebben ook weinig hippe namen... Klaproos: wanneer begin je met stimuleren dan? En wanneer wordt je precies ongesteld? Zo kan ik niet zo goed met je meerekenen...
Hè bah meiden wat een teleurstellende berichtjes vandaag Pien ik vind t een hele terechte vraag hoor of de punctie dan wel door moet gaan. Als je nou een heel laag amh zou hebben en moeilijk te stimuleren dan zou je een gat in de lucht springen met 4 follikels, maar dat is bij jou niet het geval. Ik zou er ook heel hard over na moeten denken of ik de punctie wel door zou laten gaan, hoe frustrerend het ook is om dan voor niks gespoten te hebben. Duimen dat het gouden ei bij die 4 zit. Vanavond dan dus al de pregnyl? Mijn programma is al bekend en in huis . Ik ga synarel neusspray gebruiken als platlegger en 300 eh menopur (2x 150), kort ptotocol. Upsendowns jeetje dat zie je ook niet aankomen na afgelopen echo. Toen was er toch nog bijna geen groei? Gelukkig is er wel iui mogelijk. Gaan we voor jou duimen dat je helemaal geen ivf meer nodig hebt Succes morgen met de iui Fozzy groot gelijk dat je de pijnstilling omhoog gedaan hebt. De hele tijd zoveel pijn is ook niet uit te houden. Nog 2 daagjes... Girrliej het is inderdaad niet in te schatten wanneer de punctie zal zijn. Ik moest bv 16 dagen stimuleren. Hopelijk komt het gunstig uit voor je. Er wordt bij ons wel aangeraden om t iets rustiger aan te doen na de punctie, maar je voelt vanzelf wel wat gaat en wat niet. Moeilijk om de controle los te laten hè ?! Katja balen dat het niet gelukt is om onder de ivf uit te komen. Dan maar met goede moed op naar ivf! Tammie mijn directe collegae weten ervan. Het is bij mij ook niet te verbergen aangezien ik fulltime werk en een reistijd heb van 1 uur enkele reis. Ik moet dus altijd tijdens werktijd weg. Helaas alles in mijn eigen uren, behalve de punctie. Doom het valt ook niet mee om dit geheim te houden op het werk. Fijn dat er begripvol op gereageerd werd. het zou wel heel gemeen zijn om hiervoor je contract niet te verlengen. Klaproos je verwacht toch je ongi aankomend weekend? Het zou waarschijnlijk net lukken voor de vakantie van je vriend, maar dit hangt natuurlijk van veel factoren af, komt je ongi op tijd, hoe lang moet je stimuleren etc. Mocht het toch in die week uitkomen, gaat je vriend dan niet op vakantie of stellen jullie de ivf dan 1 maandje uit? Heel veel succes morgen. Ben benieuwd wat jullie plan van aanpak gaat worden. In DD is volgens mij alleen maar kort protocol Kriti lijkt me best lastig in zo'n dorpje, dat bijna alle mensen dezelfde naam hebben . het zou inderdaad wel leuk zijn als je zelf een naam zou kunnen uitkiezen wat volgens mij in het Grieks nog niet eens zo makkelijk is... De 27ste is dan wat ze hier in NL de uitgangsecho noemen.
In afwachting om te starten: Klaproos -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 21/1 uitgangsecho/gesprek Boboke -- 1ste kindje -- ivf 1(2) -- 22/1 uitgangsecho/gesprek Doom8 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 31/1 gesprek wanneer beginnen Katja77 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- start 1/2 deca Tammie87 -- 2e kindje -- icsi 1 -- midden feb. start prikken Enschede007 -- 1ste kindje -- icsi 1 -- m676 -- 2e kindje -- iui -- Beschuitje -- 1ste kindje -- ntb Fozzy -- 1ste kindje -- ivf 1 -- ntb Fisher -- 1ste kindje -- ivf 2 -- ntb Onderdrukkende fase (lang protocol): Grirlliej -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 19/1 laatste pil Kriti81 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 27/1 uitgangsecho Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/nod: Mariella1979 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- punctie 13/1, tp ?? Upsendowns -- 1ste kindje -- ivf 1 -- escape iui 21/1 Pien -- 1ste kindje -- ivf 2 -- punctie 22/1 Zwanger:
Hoi allemaal ik zit op de foon dus sorry vor de spelfouten..ik moet zaterdag geloof ik ongi worden. Dag 3 start puregon. Dag 8 echo. Dan misschien deca als het te snel gaat maar ik kreeg ook een ander hormoon met 4 injecties kant en klaar waar ik de naam nog nooit van gehoord heb. Afijn punctie moet dan denk ik rond de 14 feb zijn.vriend gaat de 17e weg maar als het de 20e punctie is moet ie maar wachten. Nu nog iemand vinden die ook rond mijn terugplaatsing in dd moet zijn. Ik wil niet dat vrienden ed het weten dus moet ff uitzoeken hoe ik met de trein kan komen anders. Pien wat rot zo weinig follikels! Ontzettend balen
Pien graag gedaan hoor . Ik ben altijd wel van de lijstjes, hou van overzicht Heeeeel veel succes morgen! Klaproos wat grappig dat jij een totaal ander protocol hebt dan ik. In ieder geval wel t korte protocol . Hopen dat het allemaal goed gaat met de vakantie van je vriend. Wil hij niet bij de tp aanwezig zijn? Heb je geen auto of heb je geen rijbewijs? Anders evt met een smoes een auto lenen van iemand.... Waar woon je ergens in t land?
@upsendowns wat rot dat het prikken voor niks is geweest! hopelijk geeft iui een goeie kans. @Doom toen wij voor de eerste gingen had ik het ook gezegd op mn werk. Tegen iedereen trouwens. Nu houden we het geheim. Alleen mn baas weet het en mn collega waar ik mee samen werk(werk op een kdv). Het lijkt mij namelijk zo leuk om het als verrassing te vertellen ipv dat iedereen je testdatum weet. Hopelijk mag je blijven op je werk. Kan het me niet voorstellen dat ze je ontslaan omdat je zwanger wilt worden of dan bent. @klaproos ik hoop ook op een korte protocol voor je! @Pien voor jou ook balen zeg! Hopelijk zit er gewoon 11 topper bij die ook nog eens blijft plakken. Fijne avond!
Vandaag bijna 3 uur met 'de baas' gepraat over de nabije toekomst. Ik ga een jaartje van alle verantwoordelijkheid naar gedeelde verantwoordelijkheid en krijg alle ruimte om vrij te hebben als ik naar het zh moet. Hoe goed kun je het hebben!! Doom, hopelijk gaat het bij jouw werk net zo positief. Pien succes morgen!! UPS en downs, vandaag iui? Hoe ging t?
Wat fijn voor je, geeft zeker wel een stukje rust of niet... Wat goed dat je baas zo meegaand is. Dat geluk heb ik gelukkig ook, lijkt me zo lastig als er moeilijk wordt gedaan op je werk.
m676 wat fijn dat je al die vrijheid krijgt.. dan heb je teminste rust en zit je niet in de stres op je werk! upsendowns wat balen zeg dat het nu toch iui word! ik ga voor je duimen dat het alsnog raak is boboke heel fijn die updates van jouw Nou ik ben zondag gestopt met de pil en wacht nu op mijn menstruatie als het gemiddeld 14 dagen duurt voor de punctie dan komt het nu alweer goed uit ben namelijk nog niet ongesteld geworden! ben benieuwd wanneeer het komt! Gister ging het prikken vreselijk mis het ging niet heb 4 x verkeerd geprikt en nu dus 1 blauwe plek en 3 gaatjes... pfff ik was moe en zat er even doorheen denk ik! Nu weer even proberen hopelijk lukt t nu weer in 1 x mijn vriend is nl weer weg!
M676: fijn meid dat het werk zo meewerkt. Maar eigenlijk hoor het ook gewoon voor iedereen zo te zijn. Ik heb het gelukkig ook goed getroffen, maar helaas is dat nog niet overal zo. Girlie: wat gaat er dan precies mis met het prikken? Wat bedoel je met verkeerd prikken? Ik hoop dat het vanavond goed gaat! Ik had gisteren iets behoorlijk stoms: ik had in eerste instantie alleen de vloeistof in me gespoten, ik was het vergeten te mengen... Gelukkig had ik nog een pregnyl van de vorige keer over en heb daarvan het vloeistof gebruikt. Dus toen moest ik alsnog weer 2 keer prikken . Ook zaten er vreemde oranje flapjes aan de naalden die ik bij de pregnyl kreeg. De opzuignaald had ik al verprutst voordat ik begon. Ik flapte dat oranje ding omhoog en toen kwam de naald erin te zitten en toen kreeg ik die er niet meer uit. Heel vaag, maar zal wel de bedoeling zijn geweest, maar ja, pas nadat je de naald gebruikt hebt natuurlijk. Dus toen maar een opzuignaald van de menopur erbij gepakt. Heel irritant dat spuiten. Maar gelukkig ben ik weer even van de spuiten af in elk geval!
Dag meiden! De IUI is vandaag goed gegaan, kwaliteit van mijn man was heel goed. Bedankt voor het duimen allemaal! Jullie zijn super lief Ja zal toch wat zijn als het nu nog lukt haha. Volgende week heb ik een tel afspraak over het weer starten met IVF. Heel misschien hoef ik geen rustmaand te hebben omdat ik nu toch maar 1 goede follikel had. We zullen zien. Pien, lekker hè even van de spuiten af! Maar wel nog even tanden op elkaar morgen heeeeel veeeel succes en sterkte. Mijn duimen draaien natuurlijk! Klaproos is morgen niet dé dag??? Je leest het dan vast niet meer, maar heel veel plezier. Geniet ervan met volle teugen!! Girlliej is het goed gegaan nu? Ik hoop het! Nog even doorbijten begrijp ik. Hoop dat het komt als het voor jou uitkomt hihi. Boboke, dank je voor de update!! Klinkt mooi 'escape IUI' zo had ik er nog niet naar gekeken succes met je gesprek morgen! M676 en doom tja het is wat hè met dat werk! Gelukkig bij mij heel veel begrip ook en kan altijd schuiven/thuiswerken of wat er nodig is. Doom in ieder geval fijn dat je er niet meer omheen hoeft te draaien en m676 voor jou super dat je je even op je privé situatie kunt richten!! Tammie hoe is het met jou? Is er nog een kans voordat het februari is? Kriti wat leuk die naamdag en je hebt het weer overleefd! Hoe bevalt je vrije tijd? Wachten tot de 27e begrijp ik. Weet je al meer over de hoeveelheid embryo's die je terug laat plaatsen? Fijne avond allemaal. Hoop dat er snel iemand met mij op het wachtbankje komt zitten!! Liefs!
ups&downs de iui is dus achter de rug. Ik duim voor je dat het gewoon raak is. lekker rustig aan doen vandaag. Girlie: wat vervelend dat het prikken niet lekker gaat. Hopelijk vandaag wel. m676: fijn dat je werk zo meedenkt. geeft je toch een hoop rust lijkt me. Bobo: hoe was/is het vandaag gegaan? Kriti: hoe gaat het spuiten bij jou? nog last van je buik? Katja: jammer van de ongi op naar de ivf. Wanneer begon je precies? Klaproos: vrijdag is het zo ver. al zenuwachtig of heb je er vooral zin in? geniet er met volle teugen van voor je het weet is die dag nl al voorbij. zo voelde mijn trouwdag iig terwijl ik zelfs 2 feesten had haha. Pien: je hebt de punctie overleefd lekker uitrusten nu. ego: ben vanochtend bij de gyn geweest. Littekens zijn netjes genezen zei ze. Catheters mogen er vrijdagochtend uit kon helaas niet eerder dus moet nog even 2 dagen op de tandjes bijten. Wel zei ze dat ik nu gewoon verder mag bij de ivf arts en zij blijft dan op de achtergrond meekijken. Vrijdag zie ik de ivf arts en krijg dan echo en hoor dan denk ik wanneer het allemaal gaat beginnen. spannend dus...
Meiden, sorry dat ik zo weinig van me laat horen. Ik merk aan mijn lijf dat ik echt even afstand moet nemen van het forum. Ik lees hier en daar nog wel mee hoor. Vanmiddag heb ik het intake gesprek voor ivf. Zijn er nog belangrijke dingen die ik moet vragen, waarvan jullie dachten oh dat had ik van te voren moeten vragen?
All: de punctie is achter de rug. Uit de 4 follikels zijn gelukkig ook 4 eitjes gekomen, dus in die zin een mooie score. De punctie verliep verder prima, beetje pijnlijk, maar wel goed te doen. Was ook snel klaar met 4 follikels . Vrijdag horen we of en hoeveel er bevrucht zijn en dan is ook de terugplaatsing als alles goed gaat. Nu beetje buikpijn, maar doe lekker rustig aan. Beschuitje: gewoon over je heen laten komen. Eventuele vragen die je later nog hebt, kun je altijd nog stellen. Succes vanmiddag en denk aan jezelf!