Fijn pien!! Spannende tijden dus! Blij dat je over de punctie begint. Ik vind dat toch wel heel spannend hoor!!
m676 wat een fijn gevoel moet dat zijn om zo'n begripvolle baas te hebben, die je alle ruimte geeft, echt super. Girlliej wat ging er dan mis, dat je 4x hebt moeten prikken?! Ging t gisteren wel goed? hoe lang duurt t normaal voordat je ongesteld wordt na t stoppen met de pil? Bij mij normaal 2 dagen, maar met de deca erbij duurde het opeens 5 of 6 dagen Gelukkig lijkt t qua planning nu allemaal goed te komen. Pien lees net je verhaal over je pregnylspuit hihi. Zou toch niet meer moeten gebeuren bij zo'n volleerd junkie Gelukkig zit de punctie erop en heb je een volledige score van je eitjes. Nu gaan de duimen draaien voor net zo veel bevruchtingen. Weet je eigenlijk hoe de uitslag was van je man? Was het te merken dat hij met zijn medicijnen gestopt is? Upsendowns fijn dat iui goed ging. Escape iui is volgens mij zelfs de echte naam die eraan gegeven wordt, maar ik heb m hier ook maar van t forum Wanneer mag je testen? Mocht het nu niet gelukt zijn, is het wel fijn dat je geen extra maand hoeft te wachten en gelijk doorkan. Fozzy wat fijn dat die ondingen er eindelijk uitmogen! Inderdaad nog 2 daagjes doorbijten, maar het einde is in zicht. Vrijdag dus weer een spannende dag voor jou Beschuitje daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, je moet doen wat voor jou goed voelt. Als je je weer wat beter voelt, kom je er gewoon weer gezellig bij. Vwb de voorlichting inderdaad zoals Pien al zei, gewoon over je heen laten gaan en vragen kunnen altijd later nog gesteld worden. Succes! Ego. Vandaag in DD geweest en we hebben groen licht . Gelukkig geen cystes. Hopelijk komt die ongi snel, zodat we eindelijk van start kunnen. Ook is er bloed afgenomen om een aantal dingen te onderzoeken, die van invloed kunnen zijn op het misgaan van mijn zwangerschappen. Over een week of 2 de uitslag.
Pien fijn dat de punctie achter de rug is! Wel fijn dat je toch 4 eitjes hebt. Hoop dat alles goed zal gaan! Jammer dat het er niet meer waren. Ik kan wel weer aankomen met een verhaal van die en die had maar zus en zoveel eitjes en is zwanger maar het is voor iedereen anders dus dat doe ik niet. Upsdowns,ik duim voor je! beschuitje,ik duim ook voor je! boboke,fijn dat ze onderzoek gaan doen! Hopelijk komt er niets ernstigs uit. Hier: ik heb een gek protocol Ik hoef alleen maar puregon te spuiten ,dan orgalutran na de echo op dag 8 en dan pregnyl. Na de punctie suprefact en utro omdat ik een korte lf heb. Volgens mij heb ik dus best mazzel met m'n naalden Vriend wil wel mee naar terugplaatsing maar is op vakantie. En ik wil dat niemand anders weet van onze IVF. Meestal ben ik best snel met eitjes aanmaken dus hopelijk lukt alles.
Pien gelukkig heb je 4 eitjes eruit gehaald! spannend nu allemaal zeg ik ga weer hard duimen voor je! hopelijk 4 mooie bevruchtingen Beschuitje als afstand voor jouw goed voelt moet je dat doen! jij moet je er goed bij voelen en niemand andersHeel veel succes met je voorlichting! upsendowns spannend zeg gelukkig is alles goed gegaan! ik duim voor je! Ja ik kreeg gewoon de spuit er niet in ik had het verdoofd met een ijsklontje maar het wilde niet ...en toen ging t bloeden dus weer een ander plekje nou dus nu had ik rechts 3 gaatjes en een blauw plekje en links 2 van gister.. gelukkig is me vriend er weer en die mag het gaan doen.. ik weet niet wanneer ik ongesteld word na deze pil dit is natuurlijk geen normale pil maar ik denk dat het door de decapeptyl tegen gehouden word..? hopelijk word ik het voor vrijdag want wat gebeurd er als je het niet binnen 7 dagen word? Als het nu ongeveer 2 weken duurt het stimuleren komt alles prima uit heel fijn dus! Kan je eigenlijk onder de zonnebank? heeft iemand enig idee? anders moet ik dat even vragen in t ziekenhuis!
Pien, fijn dat het er 4 zijn! Hopen dat ze allemaal doorgaan naar de volgende ronde Wat herkenbaar dat spuiten met die naalden met oranje flatjes! Ik ga de volgende x andere vragen. Bij zat m'n naald in m'n buik, maar toen ik de vloeistof wilde inspuiten ging de naald los van de spuit... Daar ging de helft van de pregnyl!! Girliej, gedoe het dat prikken? Fozzy, het aftellen kan beginnen! Hoop dat het heeeel snel vrijdag is! Klaproos, ik wil graag reageren op je protocol, maar ik heb er nog in het geheel geen kaas van gegeten, dus heb geen idee wat het precies anders maakt. GENIET van je dag morgen!!! We doen morgenvroeg allemaal ff een sneeuwdansje, je wilde toch graag sneeuw? Boboke, nu komt het echt in zicht, mooi! Ik ben vandaag ong geworden, dus weer in de race voor een iui!
Girlie: je moet gewoon doorprikken hoor, ook al denk je dat het niet wil, gewoon doordrukken, hij zakt echt wel, je moet een beetje durf hebben zal ik maar zeggen . Anders zit je inderdaad heel snel met heel veel gaatjes in je buik en na 3 weken spuiten heb je met 1-2 spuiten op een dag al genoeg gaatjes, dus wees lief voor je buik en prik in 1 keer goed door . M676: oei ja dat is ook knullig ja. Waarom zijn die medicijnen toch nog steeds in injectievorm, kunnen ze niets beters verzinnen? Klaproos trouwt vrijdag trouwens, niet morgen . Klaproos: jij hebt ook een exotisch protocol zeg, van sommige middelen heb ik nog niet eerder gehoord. Als het maar werkt he! Ik ga weer rustig aan doen en lekker op de bank voor de tv hangen. En proberen 'zen' te zijn en positief te blijven en niet te piekeren over wat er vrijdag gaat gebeuren .
haha dat snap ik pien maar soms willen ze gewoon er echt niet in op een bepaalt plekje.. de rest van de dagen nergens last van gehad...
Meiden het gesprek is goed gegaan. Ik kom morgen even op mijn gemakje verslag doen. Ben bekaf nu. Thanks voor steun xx
O nou Girlie ik ken jouw vel natuurijk ook niet. Heb ook wel eens momenten gehad dat ik merkte dat het niet wilde en het dan ook een heel pijnlijk plekje was. Heb misschien 1 of 2 keer de naald daarna verplaatst voor een ander plekje. Maar met de menopur ging het een stuk makkelijker, hoop voor jou dat dat ook voor de puregon geldt .
Pien, je klinkt alweer een stuk positiever. En goed dat er 4 eitjes zijn!! Spannend hoor, ik hoop dat je een beetje afleiding vind... Lijkt me twee zware dagen ... Afwachten of er bevruchtingen zijn. En dan de wachtweken nog ...... Hoe is het verder met je? Last van napijn? Reageer morgen even weer uitgebreider. Zit op mijn phone en dat typt wat lastig.
klaproos ik heb jouw protocol volgens mij ook nog niet gehoord, maar zo zie je maar dat het wel speciaal op jou wordt afgestemd Girlliej volgens mij moet je wel gemenstrueerd hebben voor je mag gaan stimuleren, zodat je baarmoeder leeg is en je vanaf dan alles weer kunt gaan opbouwen. Ik denk dat je dan nog een paar extra dagen moet wachten als het er met 7 dagen niet is. Anders even voor de zekerheid het ziekenhuis bellen. Zonnebank weet ik niet. Oh en puregon is echt peanuts ivm de deca. Die naald is zo dun en scherp daar voel je niks van m676 nu al ongi of is de tijd zo snel gegaan . Maar mooi dat je nu weer kunt starten. Hoeveel ga je nu spuiten? Pien ga je morgen weer werken of blijf je nog lekker thuis?
M76,doe maar een dagje later,de 24e haha. Maar zon is ook prima hoor!! Als het maar geen regen word,dat haaat ik! Pien,ik heb idd een excotisch protocol en verrekte veel mazzel als ik het vergelijk met jou en girrrlie. Ik hoef geen deca alleen als ik teveel eitjes aanmaak maar daar ga ik effe niet vanuit. Heb alleen maar kleine naalden behalve pregnyl. oh ja mijn aanstaande ligt al de hele dag in bed met keelontsteking!
wat is puregon? JA dat moet ook als je na 7 dagen nog niet menstrueerde moest je precies het ziekenhuis bellen.. nou hopelijk komt het 1 deze dagen! dan krijg ik iid op dag 4/5 mijn echo en dan kunnen we verder.. Dat meen je niet Klaproos dat is niet zo best! hopelijk is het vrijdag minder zodat hij ook kan genieten!!Beterschap voor je aanstaande
fozzy, nog 1 nachtje! Dan wordt je eindelijk verlost van je catheters. Op naar een volgende cyclus en dan beginnen met spuiten! Succes meis. beschuitje, ik hoop dat je in ieder geval voor jezelf merkt dat het steeds een beetje beter gaat! Digiknuff voor jou... Het gesprek zal je misschien wat rust hebben gegeven, tenminste dat hoop ik (en niet meer stress) pien, hou je het nog vol? Jemig wat zal het spannend zijn! Ik hoop zo dat er gewoon 4 zijn bevrucht met goede celdeling! Ook een knuff voor jou meis. Hoe is het met de pijn na de punctie? boboke, ik mag dinsdag 4 februari testen... tja de helweken zijn weer begonnen! Natuurlijk hoop ik dat de ivf niet meer nodig is, maar inderdaad als dat wel zo is zou het super fijn zijn om gelijk te mogen beginnen. Ik ben erg benieuwd. Al je medicijnen al een plekje gegeven? Succes met het starten straks. Heb jij er ook een soort van 'zin in' dat had ik wel, haha. Eindelijk gebeurt er weer wat Klaproos, dank je voor het duimen Morgen dus je grote dag, ik was in de war. Even wat anders aan je hoofd! Hoop dat je aanstaande ook weer fit is morgen! Geniet ervan en wees je bewust van de mooie momenten die je deelt met je naasten! Girlliej, jij ook bedankt voor het duimen Lastig hè plannen en onzekerheden, heb ik ook wel is hoor! Kan ik die afspraak nu wel... of toch maar niet maken... Maar ja controle heb je niet, dus laat het maar over je heen komen! Zonnebank, geen idee. Niet als je zwanger bent, maar nu? m676, ik hoop zo voor je dat je deze iui wel weer een kans krijgt meid! Welke medicijnen heb je? Succes deze ronde!! Hier: ik heb weinig te melden, haha. Het lange wachten is begonnen. Ik gebruik nu de utro omdat ook ik een korte lf heb. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Vorige keren heb ik hetzelfde geprobeerd met extra spuitjes pregnyl na inseminatie en lutinus (ander merk als utro). Van de lutinus kreeg ik heel veel pijn, daar heb ik tot nu toe geen last van. Maar ja fijn zijn die bolletjes ook niet Fijne dag allemaal en zwaai, voor de rest van de meiden!
Het lijstje weer even terug gehaald! In afwachting om te starten: Klaproos -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 21/1 uitgangsecho/gesprek Boboke -- 1ste kindje -- ivf 1(2) -- 22/1 uitgangsecho/gesprek Doom8 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 31/1 gesprek wanneer beginnen Katja77 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- start 1/2 deca Tammie87 -- 2e kindje -- icsi 1 -- midden feb. start prikken Enschede007 -- 1ste kindje -- icsi 1 -- Beschuitje -- 1ste kindje -- ntb Fozzy -- 1ste kindje -- ivf 1 -- ntb Fisher -- 1ste kindje -- ivf 2 -- ntb Onderdrukkende fase (lang protocol): Grirlliej -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 19/1 laatste pil Kriti81 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 27/1 uitgangsecho Stimulerende fase: m676 -- 2e kindje -- iui -- Punctie/terugplaatsing/nod: Mariella1979 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- punctie 13/1, tp ?? Upsendowns -- 1ste kindje -- ivf 1 -- escape iui 21/1 -- nod 4/2 Pien -- 1ste kindje -- ivf 2 -- punctie 22/1 Zwanger:
Ik dans door tot morgenvroeg klaproos tussendoor schietgebedjes dat je as beter is!! Ik krijg gonalf, 50 eh deze x. Betekende in het verleden dat er maar 1 eitje groeide. Is idd wel snel dat ik alweer ong ben! Morgen uitgangsecho.
m676:wat fijn dat je baas zo goed reageert is een stress minder . Suc6 met je iui poging moet je morgen beginnen met je eerste injectie? girlliej: hopelijk komt je ongesteld heid snel en kun je echt gaan beginnen Ups and down: fijn dat je iui goed is gegaan nu maar duimen dat ivf niet meer nodig is. Suc6 op het wachtbankje en hopelijk heb je nu geen last van de ultro fozzy: goed nieuws morgen mogen de cahteres er eindelijk uit nog effe een dagje volhouden en dan ben je eindelijk van verlost. OOk suc bij de ivf arts hopelijk mag je snel beginnen Pien: wat gijn dat punctie goed is gegaan en dat er uit de vier follikels vier mooie eitjes zijn gekomen duim voor je dat ze allemaal mooi en goed bevrucht worden en dat je morgen een terugplaatsing hebt. Zullen wel moeilijke dagen zijn sterkte en laat je maar lekker verwennnen door je mannnetje en lekker rustig aan doen Boboke: ook goed nieuws van jouw geen cystes en fijn dat je groen licht hebt gekregen en dat ze nog even wat testen doen hopelijk komt die ongesteldheid snel en kan je weer gaan beginnen (geef toch opluchting als je bent begonnen weer stapje dichterbij Klaproos hopelijk is de punctie er voor dat je vriend op vakantie is wat vervelend dat je man nu net ziek is hopelijk is hij vandaag al wat opgeknapt en voelt hij zich vanavond al weer helemaal beter. Eindelijk is het morgen zo ver Daar komt de bruid klaproos daar komt de bruidklaproos veel plezier op je grote dag met mooi weer beschuitje: fijn dat je gesprek goed is gegaan is weer een zorg minder hopelijk gaat het al iets beter met je Ik dacht dat je met lang protecol aan de pil moest maar ik doe het dan met injecties. Voel ze nog steeds goed soms brandt het ook een beetje. Helaas ben ik een volgens mij ziek aan worden paar dagen hoofdpijn en nu ook nog keelpijn en bij holtes dus ga nu maar aan de kippensoep en doe rustig aan knuffel voor iedereen ben benieuwd hoe het mariella gaat of ze een terugplaatsing heeft gehad
Bobo: ik zit lekker thuis, maar ben wel (deels) aan het werk. Heb een thuiswerkplek, dus kan ik toch nog wat uurtjes maken voor de baas. En het werkt wel lekker rustig thuis moet ik zeggen. Dus ik denk dat ik effectief misschien wel net zo veel gedaan heb vandaag in 5-6 uurtjes als dat ik anders in 9 uur doe... Klaproos: hoe is het nu met je aanstaande? Is ie weer wat opgeknapt? Probeer maar van alles om hem wat op te lappen, want morgen moet ie er goed bij zijn natuurlijk! Als ik je niet meer 'zie' hier, dan wens ik je alvast een heeeeeeeeeeeeele fijne dag morgen, geniet ervan!! Kriti: je kan je best beroerd voelen door die hormonen hoor. Ik had in de eerste fase ook vaak hoofdpijn en was erg moe. Wordt vanzelf weer beter, gewoon rustig aan doen . m676: succes morgen bij de uitgangsecho!