Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#3061 Klaproos, Jan 26, 2014
    Last edited by a moderator: Jan 26, 2014
    In afwachting om te starten:
    Boboke -- 1ste kindje -- ivf 1(2) -- 22/1 uitgangsecho/gesprek
    Doom8 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 31/1 gesprek wanneer beginnen
    Katja77 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- start 1/2 deca
    Tammie87 -- 2e kindje -- icsi 1 -- midden feb. start prikken
    Enschede007 -- 1ste kindje -- icsi 1 --
    Beschuitje -- 1ste kindje -- ntb
    Fozzy -- 1ste kindje -- ivf 1 -- ntb
    Fisher -- 1ste kindje -- ivf 2 -- ntb

Onderdrukkende fase (lang protocol):
    Grirlliej -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 19/1 laatste pil
    Kriti81 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 27/1 uitgangsecho

Stimulerende fase:
    m676 -- 2e kindje -- iui --
    Klaproos-eerste kindje 26 januari start spuiten IVF.1

Punctie/terugplaatsing/nod:
    Mariella1979 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- punctie 13/1, tp ??
    Upsendowns -- 1ste kindje -- ivf 1 -- escape iui 21/1 -- nod 4/2
    Pien -- 1ste kindje -- ivf 2 -- punctie 22/1, tp 24/1 -- testdatum 8/2

Zwanger:

Dames ik heb mezelf even aangepast,ik begin vandaag met spuiten. Eerst puregon. Heb al gesodemieter met de apotheek omdat ze het niet konden leveren maar gelukkig mocht ik van iemand hier overnemen en dat is net binnen anders was ik dus te laat geweest :$ We hebben een topdag gehad!! Natuurlijk wel weer ongesteld op bruiloft,gegarandeerd dat dat altijd zo is op feestdagen bij mij;)

M76,wat een ontzettende tegenvaller. Ik vind het zo kut voor je meis :(Niet lullig bedoeld maar ik ben blij dat ik niet de enigste ben die al op leeftijd is :)

Beschuitje hoe voel je je? Ik hoop wat beter ik gun het niemand om depressief te zijn en paniekaanvallen te hebben.

Boboke,gefeliciteerd!!!!!!Op naar een plakker!!

Fisher,wat een lange wachtijd! Bah! Sterkte ermee.

Sorry lieverds als ik iemand vergeet! Ben nog even heel druk met zooi ruimen in en rondom huis :D

2. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boboke -- 1ste kindje -- ivf 1(2) -- 22/1 uitgangsecho/gesprek
    Doom8 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 31/1 gesprek wanneer beginnen
    Katja77 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- start 1/2 deca
    m676 -- 2de kindje -- iui -- ivf-voorlichting 18/2
    Enschede007 -- 1ste kindje -- icsi 1 --
    Beschuitje -- 1ste kindje -- ntb
    Fozzy -- 1ste kindje -- ivf 1 -- ntb
    Fisher -- 1ste kindje -- ivf 2 -- ntb

Grirlliej -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 19/1 laatste pil
    Kriti81 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- 27/1 uitgangsecho

Stimulerende fase:
    Klaproos -- 1ste kindje -- ivf1 -- 26/1 start puregon -- fm 31/1?

Mariella1979 -- 1ste kindje -- ivf 1 -- punctie 13/1, tp ??
    Upsendowns -- 1ste kindje -- ivf 1 -- escape iui 21/1 -- nod 4/2
    Pien -- 1ste kindje -- ivf 2 -- punctie 22/1, tp 24/1 -- testdatum 8/2

Zwanger:

Ik heb even de quotetekens weggehaald ;)

Klaproos wat jammer dat je net op je bruiloft ongesteld bent geworden, maar gelukkig heb je toch een super mooie dag gehad :). Je bent trouwens niet de enige "op leeftijd" hoor. Ik ben ook 36 ;) Heb je nu wel genoeg om te spuiten tot de punctie of gaat de apotheek nog leveren?

Grilliej ben je nu ondertusssen al ongesteld geworden? Of heb ik dat over het hoofd gezien??

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hier ook een ouwetje...35 jaar!!
    Balen klaproos precies op je bruiloft ongesteld. Hoe krijg je het voor elkaar...fijn dat het een mooie dag was. Oh enne depressief ben ik niet hoor. Zit er even doorheen eigenlijk.

4. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    hopelijk lukt het nu weg net een verhaal tikken wordt het scherm helemaal zwart

Boboke: wow GEFELICITEERD:D met jullie zwangerschap. Ik duim en hoop voor een mooie plakbaby. (Drie keer is scheepsrecht). Moet je nu sneller voor een echo en krijg je meer controles omdat je in het verleden miskramen hebt gehad. Zal wel een moeilijk tijd zijn voor jullie maar POSITIEF blijven . Dank je wel voor de suc6 wens morgen

Klaproos: wat fijn dat je zo een topdag heb gehad met jullie bruiloft ondanks dat nu net die dag je menstruatie is begonnen. Was je mannetje wel helemaal beter? Je hebt wel een geluk gehad dat je van iemand de medicijnen kon overnemen zou toch wat zijn dan kon je niet beginnen omdat de medicijnen er niet waren (had ik ook met een iui poging voor deze ivf poging hebben ze de medicijnen in nov al besteld omdat kerst enz er tussen zat )Ging je eerste spuit goed of moet je deze vanavond zetten veel suc6 het is nu echt begonnen.

katja: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen vrijdag helemaal vergeten fijn dat je een leuke dag hebt gehad

Pien: gelukkig als goed gegaan bij de terugplaatsing nu maar lekker broeden op je ei en rustig aan doen. Hopen op een mooie test uitslag. Wanneer hoor je of de cryo is ingevroren hopelijk heb je die pas over twee jaar nodig of zo

mc676. Geen fijn nieuws dat je weer moet wachten digi knuffel Wel fijn dat je als een afspraak hebt staan voor de ivf behandeling

Fozzy: jippie ze zijn er eindelijk uit voel je nu al weer wat beter. Bijna mag je beginnen wel fijn kort protecol.

Fisher: geniet nog maar even van je verplichte rust wel vervelend elke keer zo lang moeten wachten op uitslagen. Allemaal leuke dingen plannen en dan vliegt de tijd voorbij en dan mag ook jij gaan beginnen

Enschede: spannend fijn dat je mag gaan beginnen

beschuitje: hoe gaat het met jouw?

Ups and downs : hoe gaat het op het vervelende wachtbankje

doom 8 voor jouw komt 31 jan ook al dichterbij spannend

Tammie: nog een paar weekjes en dan mag ook jij beginnen

fisher wanneer mag jij beginnen

grirlliej ben je al begonnen met prikken

update van mij: ben nog steeds niet helemaal lekker buikpijn hoofdpijn enz. Even een vraagje weet iemand dat van jullie ik ben begonnen op dag 21 met spuiten maar krijg hierdoor dan niet mijn menstruatie nu nog steeds niks ben al vier a vijf dagen te laat. Heb nu al wel voor de zekerheid een test gedaan maar niks (meer omdat ik toch elke dag een injectie moet).

veel liefs
    fijne avond

5. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Ja en ik ben ook een oudje ... 37 jaar en twee dagen oud. Bizar, toen ik begon om zwanger te worden in 2003 vond iedereen me zo jong en inmiddels krijg ik soms opmerkingen als 'dat krijg je ervan als je eerst voor carrière kiest'...

Boboke? Wanneer heb je test gedaan?

6. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Boboke, van harte!!! :D Super zeg, het is moeilijk, zeker de komende 8 wk maar blijf positief em heb vertrouwen! Hebben ze de 22e niks gezien met de echo? Heb je vanmorgen getest? Verplaats jezelf maar naar zwanger hoor! :D:D

Klaproos, van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Echt prachtige foto's, je straalt helemaal :D geniet van je witte broodsweken, al zal straks een spannende tijd aanbreken! Succes met spuiten, gelukkig had je alles op tijd!

Kriti, wat vervelend dat je nog steeds niet fit bent... Ik weet niet hoe dat zit met je ongi... Kun je morgen niet bellen naar je dokter. Goed dat je toch vast hebt getest, ik weet dat ze duur zijn bij jullie ;) beterschapsknuffel voor jou!

Fisher, lastig weer een wachtperiode, maar probeer er van te genieten om even niet op de klok te hoeven leven. Heb ik ook gedaan in december en dat heeft me zeker goed gedaan.

Pien, hoor je morgen per brief over je embryo of kan dat nog langer duren? Succes in ieder geval. Vermaak jij je een beetje deze dagen? Hoop voor ons dat het snel volgende week is hihi.

Katja, vandaag begon het voor jou? In ieder geval succes en fijn dat je je verjaardag goed hebt gevierd :)

M676, fijn dat je op de wachtlijst staat! Maar wel balen dat je toch weer een maand moet rusten en aan de pil. Lijkt me heel tegenstrijdig. Hoop dat je niet meer zo verdrietig bent, knuffel ook voor jou!

Fozzy hoe gaat het nu met je?? Begin je je weer een beetje jezelf te voelen? Ben even kwijt wanneer je nu mag beginnen van je gyn?

Andere meiden, zwaai naar jullie!!

Hier gaat het aardig. Vergeet af en toe mijn middag dosis utro... Hopenlijk komt het snel in mijn systeem. Was 1 keer 1,5 uur te laat hoop niet dat het erg nauw komt... Het gaat in ieder geval veel beter als met de lutinus. Het geeft nog wel wat zooi maar ik heb geen pijn :) nu de tijd snel een week doorspoelen hahaha.

Fijne avond nog allemaal!

7. fozzy

fozzy Actief lid

Jul 18, 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    ups&downs het gaat best goed met me. nog wel wat rugpijnen maar ik ben weer begonnen met m'n yoga oefeningen en dat lukt al aardig vorige week lukte echt amper een oefening dus zonder die dingen begint de beweeglijkheid terug te komen :) ik start 31 jan kheb in de ochtend een echo en zal in de avond beginnen met spuiten. weet alleen niet wat precies maar dat hoor ik in de ochtend. was allemaal wat anders vanwege de lucrin.
    vind het echt een beetje eng wil zo graag niet piekeren en bang zijn.
    ik moet t eigenlijk positief zien heb eindelijk een kans!
    alles was bij mij nl zo verkleefd dat ik in het jaar dat geprobeerd heb echt v niks heb geprobeerd. wel gezellige herinneringen met m'n man maar een hoop teleurstelling en super pijnlijke menstruaties.

dat wachtbankje is zo verschrikkelijk idd lekker ff de tijd vooruit spoelen en dat je maar een mooi positief testje in je handen hebt.
    wij allemaal!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Klaproos: mooie foto's meid, zo te zien hebben jullie een prachtige dag gehad :)! Gelukkig net op tijd de puregon! Frustrerend dat de apotheek zo lastig doet. Maar had je niet naar de ziekenhuis apotheek moeten gaan? Wat bobo eerder al aangaf is dat nieuw beleid in NL en kun je alleen daar nog fertiliteitsmedicatie ophalen. Dus wie weet lukt het daar wel ;). Maar je bent gestart meid, top!

Katja: ja jeetje kun je nagaan he. En wat mensen allemaal wel niet denken en zeggen. Maar goed ik doe vaak ook zelf aannames hoor ;). Ik vond dat ik ook mooi op tijd begonnen was op mijn 27e. En inmiddels net 32... Maar zo lang als jij al op een kindje wacht, respect hoor!

Ups and downs: ik ben ook niet zo heel precies met de utro hoor en dat hoeft volgens mij ook niet zo precies. Het moet 3 keer op een dag en een beetje evenredig verdeeld. Mijn dag in het weekend begint wat later en eindigt wat later dan door de week, dus dat gaat nooit helemaal hetzelfde zijn. Bovendien als je het over 24 uur berekend moet je om de 8 uur bolletjes plaatsen, dus dan gaat het advies van het ziekenhuis van 8 uur, 16 uur en 22 uur ook niet helemaal op ;).

Fozzy: je bent nu optimaal voorbereid op de IVF, heb vertrouwen in je lijf. Al kan ik me je angst heel goed voorstellen hoor! Vertrouwen hebben is niet vanzelfsprekend helaas ;).

Fijne avond allemaal en voor degenen die morgen weer moeten werken: werk ze!!

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Klaproos ik heb net je trouwfoto's even bekeken. Ziet er allemaal erg gezellig uit. Ik had me een heel andere man bij jou voorgesteld Hihi grappig he hoe je daar je eigen beeld bij hebt...
    Maar die suite zag er ook heel knus uit. Waar zijn jullie geweest?

10. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    boboke gefeliciteeerd hopelijk blijft deze plakken daar duim ik voor!
    Wat een super goed nieuws! de eerste in ons rijtje van zwanger:)

Ik was afgelopen donderdag al ongesteld geworden ik mag dinsdag voor me eerste echo om te kijken of ik geen cystes heb! en dan kan ik beginnen met stimuleren!

Kriti jij heb morgen je echo he? spannend zeg..maar nog niet ongesteld geworden? wanneer moest je dat worden dan? heb je het ziekenhuis al gebeld?
    Ik werd zelf ook 4 dagen later pas ongesteld denk door de decapeptyl..? ik moest 5/6 dagen na mijn eerste dag menstruatie de eerste echo laten maken...stond de echo bij jouw sowiso gepland?

11. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wauw boboke gefeliciteerd! !

12. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Boboke -- 1e kindje -- ivf 1(2) -- 22/1 uitgangsecho/gesprek
    Doom8 -- 1e kindje -- ivf 1 -- 31/1 gesprek wanneer beginnen
    Katja77 -- 1e kindje -- ivf 1 -- start 1/2 deca
    m676 -- 2e kindje -- iui -- ivf-voorlichting 18/2
    Enschede007 -- 1e kindje -- icsi 1 --
    Beschuitje -- 1e kindje -- ntb
    Fozzy -- 1e kindje -- ivf 1 -- ntb
    Fisher -- 1e kindje -- ivf 2 -- ntb

Grirlliej -- 1e kindje -- ivf 1 -- 19/1 laatste pil
    Kriti81 -- 1e kindje -- ivf 1 -- 27/1 uitgangsecho

Stimulerende fase:
    Klaproos -- 1e kindje -- ivf1 -- 26/1 start puregon -- fm 31/1?

Mariella1979 -- 1e kindje -- ivf 1 -- punctie 13/1, tp ??
    Upsendowns -- 1e kindje -- ivf 1 -- escape iui 21/1 -- nod 4/2
    Pien -- 1e kindje -- ivf 2 -- punctie 22/1, tp 24/1 -- testdatum 8/2

Zwanger:
    - Boboke, spontane zwangerschap

13. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Katja77;16480145]In afwachting om te starten:
    Boboke -- 1e kindje -- ivf 1(2) -- 22/1 uitgangsecho/gesprek
    Doom8 -- 1e kindje -- ivf 1 -- 31/1 gesprek wanneer beginnen
    Katja77 -- 1e kindje -- ivf 1 -- start 1/2 deca
    m676 -- 2e kindje -- iui -- ivf-voorlichting 18/2
    Enschede007 -- 1e kindje -- icsi 1 --
    Beschuitje -- 1e kindje -- ntb
    Fozzy -- 1e kindje -- ivf 1 -- ntb
    Fisher -- 1e kindje -- ivf 2 -- ntb

Grirlliej -- 1e kindje -- ivf 1 -- 19/1 laatste pil -- 28/01 uitgangsecho
    Kriti81 -- 1e kindje -- ivf 1 -- 27/1 uitgangsecho

Stimulerende fase:
    Klaproos -- 1e kindje -- ivf1 -- 26/1 start puregon -- fm 31/1?

Mariella1979 -- 1e kindje -- ivf 1 -- punctie 13/1, tp ??
    Upsendowns -- 1e kindje -- ivf 1 -- escape iui 21/1 -- nod 4/2
    Pien -- 1e kindje -- ivf 2 -- punctie 22/1, tp 24/1 -- testdatum 8/2

Zwanger:
    - Boboke, spontane zwangerschap

14. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Goedzo Katja, je hebt Bobo alvast in het zwangere lijstje gezet! Ik zat er ook al aan te denken. Bobo: dat had jij nog niet gedurfd denk ik? Wij wel hoor :).

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Beschuitje,we zaten gewoon in ons mooie Brabant,ik wil de locatie wel zeggen maar ben bang herkend te worden ;) Op zich toch wel makkelijk omdat ik over mn lyme schrijf maar toch..Ik dacht van jou trouwens dat je echt 10 jaar jonger bent dan mij,geen idee hoe ik erbij kom!

kriti,jammer dat je nog niet fit bent :(

ups&downs erg he telkens aan je medicijnen te moeten denken! Ik ben dus gisteren begonnen met spuiten puregon en was het al bijna vergeten..

Pien,ik ga zó voor je duimen he!!!

girlly,eindelijk beginnen,spannend!!

fozzy,ik duim voor je meis en vooral dat die rot endo wegblijft. Wat een akelige ziekte is dat toch,bah.

boboke,hoe voel je je? In de wolken?:D

16. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
  17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Katja wat vervelend voor je dat je op het verkeerde been bent gezet. Al was je wel ongesteld geweest, ik weet niet of ik er dan twijfel over gehad had Hihi.. Ik test ook heel weinig om dit soort dingen te voorkomen. Ik merkte vanmorgen ook weer het prille begin van ongesteldheid dus voor mij is het ook weer feest. Al wist ik het wel omdat we geen behandelingen hebben gehad. Het zou wel leuk zijn als het spontaan komt hoor.
    Klaproos ik zou wel 25 willen zijn haha maar leuk he hoe je een eigen beeld van iemand in je hoofd hebt. Ik snap het hoor dat je de lokatie niet zegt ivm herkenning. Ik zou dat ook hebben.

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Pien kom je de tijd een beetje door?

19. kriti81

kriti81 Actief lid

Feb 10, 2013
    239
    5
    18
    Girllieje dokter zei zie je vaak dat de menstruatie later komt door de medicijnen geeft niet. Had vanmorgen al rose en een beetje oud bloed verlies. Hij kon op de echo ook zien dat mijn menstrustie er aankomt. Normaal had mijn menstruatie eigenlijk afgelopen wo/ do moeten komen. Suc6 morgen met je echo duim voor je geen vervelende cystes dan lopen we misschien gelijk op.

Ups and down: heb niet gebeld naar de dokter had toch al een afspraak staan voor vandaag uitgangsecho en bloedtest. Hier hoef ik niet apart naar het ziekenhuis toe. Mijn gynecoloog zit in de kliniek zelf hij doet zelf altijd de echo's een twee verdieping naar beneden is het bloedprik lab en een verdieping naar boven doen ze de iui ivf enz ook moet mijn man daar zijn werkje (laat maar zeggen) doen. Heb wel eens gelezen dat bij sommige vrouwen hier ze de echo door iemand anders moeten laten doen. KOm je al een beetje in het ritme met de ultro (hoe vaak per dag moet je dit inbrengen).

Klaproos: hoe ging het spuiten gisteren?

Katja: wow dan wordt je inderdaad zeker even op het verkeerde been gezet zeker als dit de eerste keer was in 10 jaar wel jammer dat de test vanmorgen omo wit was maar het is inderdaad wel fijn dat je nu zonder zorgen met je medicijnen kan beginnen laat zondag maar komen dan mag je beginnen spannend

Boboke: hoe gaat het heb je al gebeld wanneer je mag langskomen

Hier:
    Vanmorgen bij de dokter geweest. Een uitgangs echo gehad zag er goed uit maar hij zei ik weet niet of het lukt om de eitjes uit je rechter eileider te halen want hij ligt onder (als ik het goed begrepen heb) de baarmoeder en dan kan hij niet goed bij komen maar dat zien we later wel en daarna zei hij je ligt te slapen tijdens de punctie dus zal wat meer moeten duwen. Dus ben benieuwd tegen mijn man zei hij alles gaat goed volgens plan. Nu moet ik morgen nog een gonapeptyl injectie spuiten en vanaf woensdag elke ochtend een halve injectie gonapeptyl en elke avond drie eenheden altermon. Als er iets veranderd naar aanleiding van de uitslag van mijn bloedtest vandaag wordt ik vanmiddag of morgen gebeld. Nu moet maandagochtend 3 januari weer komen voor een echo (die ochtend moet ik nog wel gonapeptyl spuiten en hoor dan hoe het verder gaat met altermon)

Veel liefs kriti

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoezo lig jij te slapen tijdens de punctie Kriti? Wil jij er niet gewoon bij zijn, ben je helemaal onder narcose? ( sorry ik weet niet of ik iets gemist heb..:))

Share This Page