Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    beschuitje wat lief dat je vriendin je helpt met prikken!

Liefde overwint, wat spannend!!!

mys girl *heeeele dikke knuffel* wat verschrikkelijk jammer... hoe kan de ongi dan zo snel komen? het is nog hartstikke vroeg voor een ongi toch? kop op meid...

Hier vanmorgen getest en zoals verwacht was ie echt knal negatief, zo wit dat het bijna zeer doet aan je ogen...
    ookal wist ik dit, ben er toch een beetje sip over. de confrontatie denk ik.

strakjes maar naar het ziekenhuis bellen.
    Bekijk bijlage 271710

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    update: gebeld met het ziekenhuis, ik mag vandaag nog met provera beginnen... dan wachten op de ongi en dan mag ik de volgende ronde beginnen met 100 eh puregon spuiten

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    MissM, toch balen ook al verwacht je het al. Inderdaad..die confrontatie. Maar op naar een nieuwe ronde, hoe cru dat ook is.

4. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Mysteriousgirl OHHNEEE het spijt me zo voor je meis.. het is ook niet eerlijk he? Ik ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis want dit lijkt mij ook veel te vroeg toch? of komt dit vaker voor? Sterkte meid, ik denk aan je...

5. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Beschuitje, Ik wens je alvast heel veel succes met de IUI morgen! Dat er en mooi beebje mag uitkomen :)

Liefde Overwint, die onzekerheid is echt niet leuk, nog een weekje meid, heel veel succes!

Miranda, dat is altijd balen om zo'n test te zien!... Al is dat een schrale troost, je kan in elk geval weer verder met Provera en straks weer vol goede moed aan de nieuwe ronde beginnen.

Knuf voor iedereen, ik duim voor jullie :)

6. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    #306 Mysteriousgirl, 3 sep 2012
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
    Hoi dames,

Vanmiddag de arts gesproken en ik mag woensdag weer beginnen met Menopur spuiten voor een week. Op dag 9 terugkomen voor de follikelmeting. En ik krijg deze cyclus vaginale tabletten die ik na de IUI 3 maal daags moet inbrengen. Dit omdat de tweede helft van mijn cyclus te kort was. Deze pillen moeten ervoor zorgen dat de tweede helft langer wordt.
    Ben wel blij dat ik zo snel verder mag.
    Nieuwe ronde nieuwe kansen :)

@Beschuitje goed om te lezen dat 't spuitje is gezet.
    Succes met je IUI morgen!

@Miss Miranda jammer van de negatieve test :(. Nu op naar een succesvolle poging.

@liefde overwint hopelijk voor jou wel goed nieuws. Ik had ook de hele week last van super gespannen borsten. Bij mij was dit helaas de voorbode van mijn menstruatie. Hopelijk bij jou voorbode van een zwangerschap.
    Succes meid!

7. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @Lovely79 @Pien15
    Hoe gaat het met jullie?

Jullie ook veel succes!

8. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Mysgirl... wel fijn dat je weer zo snel kan beginnen. Ik hoop echt dat je de komende ronde meer geluk hebt, het is je zo gegund!. Girlpower!

Ik heb nog steeds ongi klachten die vandaag erg opspelen, weet niet wat ik ervan moet denken. We zullen zien...

9. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @lovely79 dankjewel meid!
    Hopelijk zijn jouw klachten een voorbode van iets moois.

10. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Das toevallig :)

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He meiden,

Hier vandaag allereerste follikelmeting gehad voor allereerste IUI, nou en wat denk je? 3 dominante follikels :$ van om en nabij de 15 mm. Ik had al zo'n vermoeden dat er wel wat gaande was, nou dat is gebleken. Fertiliteitsarts deed er vervolgens helemaal niet spannend over, ze vond het een hele mooie reactie ;). Ze zegt dat de kans echt maar heeeel klein is (minder dan een procent) dat het een 3-ling wordt. Nou en dat wil ik dan maar al te graag aannemen, want aan afbreken moet ik eerlijk gezegd ook niet denken nu. Heb morgen gelijk weer een afspraak staan, want ze twijfelde nog over woensdag, maar dat was misschien aan de late kant. Nou dat moeten we niet hebben natuurlijk, geen risico's! Aan de hand van morgen zou ze waarschijnlijk wel kunnen bepalen wanneer de IUI moet zijn.
    Ben op zich wel blij met 3 eitjes, was al bang dat het er echt te veel zouden zijn, en ook fijn dat er meer dan 1 is, omdat ik anders van mezelf toch ook wel 1 heb... en misschien toch ietsje meer kans dat er iets raak schiet dit keer? Natuurlijk bekruipt me wel de angst van een 3-ling...

Beschuitje: spannend, morgen de IUI! Nog over dat slijm: ik heb het nu ook al en gisteren ook al, en m'n eitjes zijn nog niet groot genoeg om te springen, dus dat zegt nog niets. Je bent vast mooi op tijd! Ik duim voor je!
    Mysgirl: goed dat ze je iets hebben meegegeven voor de 2e fase. Utrogestan o.i.d. zeker? Fijn dat ze daar in elk geval gelijk goed op reageren. Succes meid met opladen voor deze nieuwe ronde!
    Liefdeoverwint: ja moeilijk he die laatste week! Kan me zo goed voorstellen dat je testen wilt, maar dat moet je echt nog niet doen, want die pregnyl (of vervanger) zit nog in je lijf... dus dan zegt zo'n test nog niets. Het zegt pas echt iets op 14 DPO.
    Voor de rest een dikke knuffel!!

12. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    lol doen we het weer! dank je wel meid, ik hoop het.
    Knuf x

13. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Oe Pien dat klinkt wel super! Dan zou je denken dat 1 van de 3 minimaal raak moet zijn! Het begin is er en het komt vast goed! Zet hem op meid, fijn dat ze je goed onder controle houden en dan maar snel die IUI! Succes :)

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    o wat gaat dat snel ineens hier ;). Lovely: hopelijk een goed voorteken! Hoe ver ben je nu precies?

15. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Hoi Pien, ja het gaat heel snel hier, zelfs te snel voor mijn laptop die liep lekker vast net.....ik mag volgende week dinsdag testen, dus ik zit nog even op het wachtenbankje. Het ga je goed meid, ik duim voor je :)

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Myst. girl wat balen !!! Vreemd dat je zo snel ongesteld bent geworden zeg. Ik kan me voorstellen dat je heel erg baalt.
    Ik heb nu ook veel meer hoop nu bij de eerste iui maar besef me nu weer al te goed dat het niks zegt. Boem...twee benen weer op de grond. Sterkte meid !

Pien een drieling haha dat zou wat zijn. Ik zou er niet aan moeten denken, maar ja aan de andere kant ben je wel meteen klaar ..nee hoor grapje. Ik hoop dat het er netjes 1 f 2 zijn, dat is meer dan voldoende.

Lovely dat klinkt spannen hoor. Duimen draaien maar.

Ik moet morgen naar de gyn voor de iui. Begin al een beetje zenuwachtig te worden. Wat spannend toch. Ik moet om 12.15 uur aanwezig zijn. Kom morgen vertellen hoe het was. Hoef daarna niet meer te werken heerlijk he ?

17. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @Pien15 wauw wat goed 3 eitjes! Ik zou deze kans ook echt niet laten schieten. Op een naar een succesvolle IUI. Heel erg veel succes meid!
    Ik krijg morgen 't recept binnen. Zou best kunnen dat 't dat is.

@Beschuitje dankjewel meid! Ik wens je een succesvolle IUI toe.
    Dat 't meteen raak mag zijn.

@Lovely doen we 't idd weer :)
    Knuffel terug.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: succes morgen! Fijn dat je daarna niet hoeft te werken :). Ik hoop wat dat betreft dat ik IUI op vrijdag heb, dan ben ik altijd vrij, wel zo lekker he :).

Bedankt voor de opbeurende woorden allemaal :). Las ook al in topics adviezen om niet door te gaan met 3 eitjes... Nou dat wil ik eigenlijk helemaal niet lezen he.... dus gauw maar weer mee gestopt ;). Eerst morgen maar ff afwachten hoe 't met de eitjes is... wie weet net als bij Miranda nog spontane verdwijningen? En dan nog de IUI zelf natuurlijk. Ben ook wel benieuwd wat manlief nog weet te presteren ;). Tis toch al ruim 2 jaar terug dat hij zijn zaad heeft laten onderzoeken. Toen was alles goed, en ze gaan er vanuit dat het nog steeds zo is, maar ik wil het straks eerst wel weer eens zien hoor ;). pas als alles er in zit, kan het echte grote wachten beginnen. Voor nu leef ik een beetje van moment tot moment.

19. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    Hallo allemaal :)
    Wij zitten er straks ook middenin alle hormonen in huis en wachten tot ik ongi wordt...dan gaan wij eind van de maand de eerste iui ondergaan spannend!! Bij ons is de colclusie onbegrepen fertiliteit na 2 jaar proberen. HSG, samenlevingstest en alle andere onderzoeken waren allemaal perfect (ook de zaadkwaliteit boven gemiddeld), maar toch nog niet gelukt...
    Ik gebruik straks decapeptyl, gonal f 75 eh, ovitrelle en utrogestan tabletten.
    Allemaal ook heel veel succes met de iui de komende tijd! Hopelijk raken we allemaal snel zwanger :)

20. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @miracle87 welkom! Leuk dat je hier komt meeschrijven. Hopelijk mag ook jij snel zwanger zijn.
    Alvast veel succes toegewenst.

Deel Deze Pagina