Fisher als t goed is krijg ik daar nog de resultaten van. Als ik volgende week nog niks gehoord heb, ga ik wel bellen. Ben toch ook wel benieuwd of er iets gevonden is. Wanneer krijg jij ongeveer de uitslag? En ben je dan ook gelijk ingepland om weer te starten? m676 thanks Kriti oh spannend dinsdag de punctie! Gelukkig heb je de pregnyl nog kunnen krijgen. Girlliej en Klaproos hoe was t bij jullie? Fozzy succes morgen!
nou ik had 8 eitjes waarvan de grootste al 13 mm was.. dus het was even afwachten wat me bloeduitslag deed maar maandag de volgende meeting en woensdag waarscheinlijk al de punctie dus al 2 dagen naar voor gehaald.. ik vind het doodeng en me buik doet best zeer!:OIk durf niet..!:O Hoe was t bij jullie klaproos en kriti?
Lees het nu net kriti spannend we hebben het zelfde aantal hopelijk ook allebei een mooie opbrengst Succes morgen fozzy!!
Klinkt goed girlie, en fozzy succes morgen! Kristi succes vast met de punctie! Boboke ik moet morgen bloedprikken en daarna 3de dag van m'n menstruatie en dan op 21 feb bespreken wanneer beginnen etc. Mits de uitslagen goed zijn natuurlijk. Dat hoop ik wel! Maar zou dan wel de eerste keer zijn dat iets in een keer door loopt. Op een of andere manier kan bij ons namelijk nooit iets in een keer goed gaan
Ik heb de 17e van maart als het goed is de uitslag van het onderzoek, er zijn volgens mij wel iets van 8 buisjes afgenomen, niet normaal meer. Ik wil even aankijken wanneer ik mijn menstruatie verwacht, ik voel heel vaak mn eisprong en als nu blijkt dat ik net ongeveer ongrsteld moet worden rond de 17e dan wil ik ff bellen met de dokter om te vragen of ik gelijk mag beginnen, maar ik ben bang dat ik nog net een maand langer moet wachten en dan word het dus eind mei. Girl je hebt een mooie opbrengst zo te horen. Snap dat je bang bent maar die punctie kan je echt wel hebben. Je moet maar zo zien een bevalling is sws erger dus dan kan je die puntie wel aan, komt goed en is voor een goed doel!
Spannend allemaal meiden, ik moet nog even 2 weken wachten voor dat ik het gevoel heb ergens mee bezig te zijn
Hallo meiden! Die Gyn zei van de week niet dat het kritiek was ofzo, maar hij begon erover en dat vind ik niet zo prettig, zeg het maar gewoon als het mis gaat,verder niets. Ik heb het zelf toch niet in de hand, dus kan dan niks met die info. Ik ben dus ook niet minder gaan prikken, maar ook niet meer. Hij had het er vandaag weer over en geeft wel aan dat er wel heel veel kleintjes bij zitten. Ik had vanmorgen 12 grote, waarvan de grootste al 19 mm en de kleinste 15 mm, maar er zitten echt heel veel kleintjes om heen. Morgen nog een echo en bloed prikken. Hij verwacht dat die van 15 mm dan ook groot genoeg zijn. Ik kom later nog ff terug hoor!
Hi daar ben ik weer. lief jullie succeswensen zal zo even reageren op mijn eigen fm. Mimami: ik lees je berichtje? bedoel je nu dat je tegen overstimulatie aanzit vanwege die kleintjes? begrijp het evne niet. Girliej: ik voel mn eierstokken ook zwaar heb gister echt ff krampen gehad. maar vooral links waar ook de meeste activiteit is. Kriti: spannend volgende week je punctie ik duim dat alles goed mag gaan. Voel je je wel ok? Klaproos: hoe gaat het met jou? hoe was jouw FM? al zicht op de punctie? Pien en U&D denk aan julllie hopelijk komen jullie er snel bovenop. Katja: hoe gaat het met jou en spuiten? Beschuitje: hoe voel je je? gaat het al langzaamaan beter? Siepie: spannend dus de 21e weet je ongeveer hoe de komende tijd eruit gaat zien. Boboke: hoe gaat het met jou? voel je al wat meer? ego: vanochtend eerste FM meting gehad. Ik heb er een heel gemengd gevoel bij. totaal 10 eiblaasjes waarvan er 7 stuks tussen de 10mm en 16mm waren daarvan denken ze wel dat dat goed gaat komen. Er waren er 3 onder de 10 mm daar weten ze niet van of die nog mee gaan doen. Ik vond het best weinig omdat ik zo vaak grotere aantallen hoor. Ik had er vorige week bij de uitgangsecho ook 10 dus er is niks bij gaan groeien of iets dergelijks. Ik moet maandag weer terug en hoop dat er nog wat groeit en doorgroeit. Punctie kan woe/do/vrij zijn niets is nu nog zeker. bms was al 12mm dat was het enige waar de gyn echt uitgesproken positief over deed over de rest zei ze niks of het goed of slecht is. Lekker veel onzekerheid hier dus. Ga maar proberen te ontspannen. Zwaai voor de rest!
Fozzy 10 blaasjes is echt heel goed hoor voor de eerste FM. Bij mij was het zo dat zeker de laatste dagen het opeens heel snel ging. het belangrijkste is dat de blaasjes een eicel bevatten, als je ook echt 10 goede eicellen als opbrengst heb straks dan is dat echt een hele mooie score om mee te beginnen hoor. Verder is het hele proces sowieso een afvalrace, helaas. Ik had 11 eicellen, waarvan 8 goed genoeg voor ISCI en onderaan de streep 5 bevrucht. Er zijn ook weer andere die een 100% score hebben van bevruchting dus dat kan ook gewoon.
Hoi even een korte update Ik krijg ICSI ipv IVF en het VGZ begint nu al moelijk te doen. Ik vroeg me af welke verzekeringen jullie hebben en of ze moeilijk doen? Maandag is de punctie hier!! Fozzy,10 stuks is idd heel mooi! Ik heb er 8 en ze groeien niet gelijk dus ben bang dat de ene helft al weg is voor de andere goed zijn.
Fozzy: 10 is echt heel mooi. Kwaliteit boven kwantiteit, en dat is echt waar! Klaproos: wat idioot zeg dat je verzekering daar moeilijk over doet! Het ziekenhuis bepaalt toch welke methode voor jullie het beste is, zij moeten gewoon vergoeden. Waarom heb je eigenlijk contact met de verzekering hierover? Moet je straks niet gewoon de rekeningen indienen en dan de boel weer (deels) vergoed krijgen? All: vanochtend de officiële test gedaan, hartstikke wit natuurlijk. Ik wist het wel, maar het is niet leuk om het nog een keer te moeten constateren . Gisteravond was ik even weg geweest en was weer een klein beetje opgevrolijkt totdat ik mijn mailbox opende en daar een nicht heel blij aankondigde dat ze een tweede kindje verwacht. Gatsiedarrie, m'n hele stemming weer naar de gallemiezen! :x
Pien ook al had je t niet meer verwacht, t blijft toch zwaar weer een witte test . En dan ook nog die mededeling van je nichtje Dikke knuffel meis Klaproos waarom schakelt dr s nu op t laatst toch over op icsi? Ik ken jouw verzekering niet, maar de meeste betalen niet al te veel. Grote uitzondering is pno. Jammer dat je dit jaar niet al bent overgestapt. Hopelijk lukt t nog alle problemen op te lossen. Hier zit je niet op te wachten midden in een poging. Alvast succes voor maandag! Girlliej het komt vast helemaal goed. Probeer zo veel mogelijk te ontspannen en alles maar laten gebeuren (makkelijk gezegd, ik weet t ) Siepie oh ja dat was t . Hopelijk dit keer in 1x goed nieuws en dat je dan ook snel mag starten. Fisher wat duurt dat wachten lang hè! Ik hoop ook dat je gelijk mag beginnen rond de 17de, zou balen zijn als je weer zo lang moet wachten. Maar hoezo pas eind mei en niet in april?? Mimami hoe was je echo vandaag of moet je nog? Fozzy wow jij hebt al een lekker bedje klaarstaan voor je emmy . Het streven in de meeste ziekenhuizen is rond de 8 dus dan zit je prima. Maar ik begrijp je gevoel, ik wilde er ook liever meer, zodat je ook kans op cryo's hebt. Fijn weekend meiden!
Hallo dames. Sorry, ben even alleen maar met mezelf bezig. Vanmorgen echo en bloed prikken gehad. Ik steven toch af op overstimulatie en hoor vanmiddag hoe nu verder. Ik heb links 20 follikels en rechts 25, totaal dus 45. Nu snap ik waarom die man zo vaag deed en er steeds over begon. Er zaten al behoorlijk wat grote, maar al die kleintjes eromheen zijn nu ook mee gekomen. Veel zijn groot genoeg, veel zijn nog te klein, maar samen te veel. Het is afhakelijk van de bloedtest hoe nu verder.
Mimami jeetje dat zijn er wel heel erg veel ja . Wanneer krijg je te horen wat het vervolg zal zijn? In de tussentijd heel rustig aan doen en heeeeeel veel water drinken!
Oei Miami dat zijn er wel erg veel.... De tips van Bobo zijn zeker aan te raden! Sterkte! Ik hoop dat er toch een punctie kan plaatsvinden! Bobo: hoe ist met jou nu? Zijn er inmiddels al wat kwaaltjes opgekomen? Ik hoop zo voor je dat het dit keer goed zit! Ik denk het eigenlijk wel, vast omdat het nu natuurlijk is ontstaan, dat moet vast helpen .
Bedankt voor de tip. Ben niet zo'n drinker, maar net een groot glas water achterover geklokt. Tussen 14 en 16u verwacht ik een telefoontje. Zit nu dus in spanning af te wachten...
Mimami wat heftig meid!!! Ik hoop dat je heel snel een verlossend telefoontje krijgt. Sterkte! Misschien een hele hele kleine opsteker. Mijn arts zegt dat de zwangerschapskans na overstimulatie wel veel groter is omdat je zoveel hormonen in je lichaam hebt. Hoop dat je punctie door mag gaan! Pien :x dikke knuffel! Klaproos succes maandag! Kriti jij ook heel veel succes met je punctie! Fijn weekend allemaal!