Kriti heb je morgen je punctie? heel veel succes! Laat je weten hoe het is gegaan? Pien jeetje toch balen zo een witte test! sterkte jknuffel voor jouw! Mimami jeetje wat heftig konden ze het medicijn niet naar beneden doen dan? toen ze de eerste FM deden? ik spuit maar 100 en volgens mij kan je nog lager spuiten als je er sterk op reageert:O Ik was een weekeindje weg dus vandaar dat ik niet had gereageert maar morgen horen we meer denk ik? Hopelijk heb ik 8 goede eitjes:O want vind het een beetje weinig haha! Ze groeien wel erg snel geloof ik in 6 dagen waren ze al 13mm :O of is dat normaal? Lekkere massage gehad vandaag dus hopelijk ben ik woensdag nog ontspannen haha ik hoop stiekem toch dat ik er morgen toch nog 2 bij heb ofzo(A)
Hoi hoi, zwaai naar iedereen... Ik ben er nog maar zit aan de tv geplakt ... Wil niets missen van de Olympische Spelen, voorbeschouwingen, nabeschouwingen, huldigingen etc etc. Wel een lekkere afleiding .. Maar na elke Olympische Spelen, EK of WK val ik dan in een diep gat .... Even niet meer weten hoe ik 'normaal' de dag ook alweer doorbracht. Ik heb twee weken vakantie opgenomen zodat ik niets hoef te missen. Mimami, dikke sh*t ... Wat rot dat het nu uitgesteld is. Sterkte!! Girliej, succes morgen met FM .. Hopelijk heb je wat extra eitjes! Kriti, wowoooo Pregnyl, dus binnenkort punctie! Spannend en veel succes! Klaproos, ook heel veel succes met de punctie. Ik ben even in de war.. Op de kalender staat ie voor vandaag. Maar ik begrijp dus morgen? Siepie, jij ook veel kijkplezier deze Olympische spelen. We staan nu tweede in medailleklassement.... Whooooohoooo. Gisteren een paar uur zelfs op de eerste plek. Fischer, Ola Mexico! Heel veel plezier! M676, hoop dat de IUI aanslaat en niet met IVF hoeft te beginnen. Ik begon wel direct na de voorlichting met Provera. Maar zal wel per ziekenhuis verschillen. Pien, dikke Knuffel, wat een rottig bericht direct na een Omo-test. Ik kan het tegenwoordig helemaal niet zo goed meer hebben, Ik moet ook niet te veel op Facebook kijken. Daar vliegen me de echo's, originele geboorteaankondigingen, eerste foto's van het pasgeboren kindje me om de oren. Ik ben nog steeds decapeptyl aan het prikken! merk er weinig van. Donderdag heb ik een eerste echo en begin ik waarschijnlijk met stimuleren. Vrijdag krijg ik nog belangrijke bloeduitslagen over mijn tromboseverleden. Afhankelijk van onderzoek moet ik tijdens een eventuele zwangerschap wel of geen bloedverdunners spuiten. Boboke, ben erg benieuwd naar jouw eerste echo a.s. Zwaai naar de rest!!
Katja ben erg jaloers op je dat je vrij hebt!! Ik kan deze week de samenvattingen kijken aangezien ik op m'n werk helaas niks kan kijken. Misschien gezellig bij m'n patiënten gaan zitten haha)
Hoi allemaal ik hou het effe kort. Punctie was om 9uur en ik had 13 eitjes. Superblij mee. Hopelijk word er ook iets bevrucht. Ik ben nog erg slapjes maar ga vanmiddag een rechts bijstand verzekering afsluiten want vgz doet moeilijk met uitbetalen medicatie en dat het icsi is ipv ivf.
Denk dat er wat fout is gegaan had toch een verhaaltje geschreven maar zie nu dat hij niet is aangekomen Bij het lijstje had ik een foutje gemaakt ik dacht dat het vandaag 9 feb was vandaar weer aangepast. Klaproos: ik was toch wel benieuwd hoe is gegaan vandaag met de punctie (vandaar dat ik nu even kijk wist niet hoe laat je de punctie had) Fijn dat punctie goed is gegaan. 13 eitjes wow nu maar hopen dat ze allemaal bevrucht worden wanneer wordt je gebeld over hoeveel eitjes er bevrucht zijn en want de tp is. Vervelend van de verzekering maar hopelijk komt nu alles goed met de verzekering Girliej: nee heb morgen punctie (had verkeerde datum in mijn hoofd dacht dat het vandaag de 9 de was). Hoe was je fm vandaag en belangrijker heb je je punctie woensdag? Hopelijk ben je dan woensdag nog ontspannen van de massage Katja: bijna is het zover je uitgangs echo spannend. Veel plezier met de olympische spelen en geniet van je vakantie fozzy: hoe was jouw fm vandaag en weet je al wanneer je punctie is
Ja klaproos, ik ben erg benieuwd hoe jij de punctie hebt ervaren.. Fijn dat het goed gegaan is. En 13 eitjes geweldig ! Ik zou wel even navragen als je een rechtsbijstand afsluit of je 'm meteen mag gebruiken. Soms moet je eerst een bepaalde tijd lid zijn. Ze willen niet dat mensen iets afsluiten voor een situatie. Nou ja beetje vaagmisschien, maar ik hoop dat je me snapt.
Klaproos, wat goed 13 stuks!! Ik duim voor je. En idd, wat beschuitje zegt.over de rechtsbijstand is ook mijn ervaring. Ik ban vanmorgen ter controle naar het ziekenhuis geweest. Moet inderdaad rusten en drinken. Bloed geprikt, daar krijg ik vanmiddag bericht van. Vrijdag weer terug voor een echo. Mn eierstokken zijn behoorlijk en ik ben misselijk en heb buikpijn, dus heb er toch wat last van. Komt vast allemaal goed, in elk geval neemt het ziekenhuis het allemaal heel serieus, dus dat is.fijn, onderzoeken neemt wel zorgen weg.
Ik snap je precies want dit is precies waar ik tegenaan ben gelopen. Ik zei dat ik al gesodemieter had met VGZ maar gelukkig was ze zo aardig om me toc die verzekering te geven hij gaat over 3 mnd pas in maar hopelijk komt het niet zo ver. Nou de punctie was een makkie maar ik zit dus in Duitsland en ben onder narcose geweest Ik heb wel pijnmedicatie nu dus geen idee als die uit is gewerkt of het pijn gaat doen. Ik heb een THL gehad (soort kijkoperatie) en daarbij was het bloedverlies heeeeel wat meer dan die paar veegjes die ik nu heb. Morgen tussen 10 en 12 bellen ze of er iets bevrucht is. mimami,sterkte nog meis,vind het zo rot voor je. Al die moeite
Klaproos wat fijn dat de punctie goed is gegaan en 13 eitjes is een mooie opbrengst hoor! Nu duimen voor veel bevruchtingen. Wat vervelend dat je elke keer zo problemen hebt met de verzekering, hopelijk betalen ze alsnog. zou toch te gek zijn dat een verzekering voor jou beslist welke behandeling het beste is ipv de arts! Probeer je niet druk te maken over dat geroddel. Er zijn altijd mensen die niks anders te doen hebben. Hopelijk kun je het over niet al te lange tijd bevestigen Mimami goed dat ze je zo in de gaten houden. Ik kan me voorstellen met een buik vol, dat je daar inderdaad wel wat last van kunt hebben ja. En dan ook nog elke keer een volle blaas door het vele drinken, die er op drukt . Zorg maar goed voor jezelf en laat je ook maar lekker verwennen. Kriti een beetje genoten van jullie uitstapje samen? En vandaag zomaar een spuitvrije dag . Heel veel succes morgen! Doom was het maar waar dat alles goed komt, zodra je in de mmm zit. Helaas is er voor velen alsnog een lange weg, maar er zijn ook gelukkig mensen waarbij het wel in 1x goed gaat. Dus hou hoop en laat je niet te veel afschrikken. Fisher heerlijk zeg 2 weken mexico . Is zeker een mooie afleiding tot 17 maart. Als je terugkomt is het al bijna zover! Siepie je weet maar nooit , ik had het ook totaal niet verwacht... Af en toe wel fijn zo'n weekendje voor jezelf, al moet ik zeggen dat ik heel slecht slaap als mijn vriend er niet is m676 het verschilt per ziekenhuis wanneer je kan beginnen. Sommigen direct en anderen alsnog een paar maanden later. mocht je nog midden in een iui zitten kan je natuurlijk ook zelf aangeven iets later te willen starten. Gelukkig is het einde van de pil weer in zicht. Girlliej was het gezellig je weekendje weg. Doe je goed zo net voor de ivf heel ontspannen Hoe was je fm? Katja eindelijk voor jou ook bijna tijd om te gaan beginnen met stimuleren. Tot die tijd gelukkig nog genoeg afleiding met de OS, veel plezier met kijken Fozzy en Ster hoe was het bij jullie? Pien hoe gaat t nu met jou? Kan je het al een beetje een plaatsje geven? Dikke knuffel Hopelijk ben ik niemand vergeten
Klaproos 13 eitjes wat goed! fijn dat de punctie is meegevallen! hopelijk heb je niet erg veel last als de medicatie is uitgewerkt.. wanneer heb je de terugplaatsing? Kriti spannend morgen je punctie! ik zal voor je duimen! ben je zenuwachtig?of laat je het over je heen komen? Fozzy hoe was je FM vandaag? Bij mijn geloof k nog steeds 8 eitjes 1 hele grote en 3 kleintjes... vanavond nog gonal F en decapeptyl en morgen de overtrielle zetten en donderdag heb ik mijn punctie om 8.30:O Zooo zenuwachtig:O
In afwachting om te starten: m676 -- 2e kindje -- iui -- ivf-voorlichting 18/2 Tammie87 -- 2e kindje -- icsi 1 -- midden feb. start prikken Doom8 -- 1e kindje -- ivf 1 -- start deca 22/2 Enschede007 -- 1e kindje -- icsi 1 -- Siepie85 -- 1e kindje -- ivf1 -- start feb? Beschuitje -- 1e kindje -- ntb Fisher -- 1e kindje -- ivf 2 -- ntb In afwachting om een nieuwe behandeling te starten (in dit topic): Pien- 1 kindje- ivf 2 met cryo Ups and downs- 1 kindje- ivf 1 Mimami-2 kindje- ivf 1 opnieuw vanwege overstimulatie Onderdrukkende fase (lang protocol): Katja77 -- 1e kindje -- ivf 1 -- 1/2 start Decapeptyl -- 13/2 uitgangsecho Stimulerende fase: Fozzy -- 1e kindje -- ivf1 -- fm 10/2 Ster80 -- 1e kindje -- ivf1 -- fm 12/2 Punctie/terugplaatsing/nod: Klaproos- 1e kindje -icsi 1- punctie 10/2 Kriti- 1e kindje - ivf1- punctie 11/2 Grirlliej -- 1e kindje -- icsi 1-- punctie 13/2 Zwanger: Boboke -- 1ste kindje -- ivf2 -- spontane zwangerschap, echo 14/2
Ff kort hoor. Klaproos: super zeg 13 eitjes! Dat is dan nog snel gegaan. Ik duim op mooie bevruchtingen! Katja: ben jaloers op jouw 2 vrije weken . Ik heb al het schaatsen vandaag net gemist. Maar wel schitterend resultaat weer vandaag!
Klaproos, 13! Mooi. Kriti jij morgen. Zal aan je denken. Girliej het is zo donderdag gelukkig! Katja, heerlijk die spelen. Ik kan niet alles zien, maar waar t kan kijk ik. Mimami, gelukkig maar dat het zh je goed in de gaten houdt en je zorg wat weg kan nemen. Siepie, hoop ook voor je dat de ong uitblijft. En ik vind het zeer verantwoord dat je zoveel tijd aan je patiënten besteedt 'n je verdiept in hun sportieve interesses 😉 Fisher, Mexico! Wauw! Is er naast werken tijd om te ontdekken? Boboke, hoe is t met jou? Thx voor de antwoorden op mijn vraag.
boboke,hoop dat het heeel gauw vrijdag is hoor! En een prachtige echo natuurlijk. Katja,fijn dat je eindelijk mag beginnen nu! Kriti,ik duim voor je! Succes met de punctie! nou ik heb helemaal GEEN pijn gehad verder. 2 jaar geleden heb ik een kijkoperatie gehad en zijn de eileiders doorgespoten. Toen heb ik een week krom gelopen. Dit is dus voor mij een makkie geweest. Wel makkelijk praten met narcose natuurlijk..
Gefeliciteerd klaproos! ! In het vu is de terug plaatsing 3 dagen later. Ben jij is dit dus langer, is hier een reden voor?
Doom ze gaan in de embryoscope om te zien of ze doordelen na 3 dagen. Het schijnt dat ze bij 5 dg beter innestelen.