Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Net de bloeduitslagen gekregen. Schildklier was goed maar bloedstolling heeft een afwijking. Komt erop neer dat ik vanaf een positieve zwangerschapstest antistolling moet gaan spuiten gedurende een hele zwangerschap tot zes weken na de bevalling. Ik word nog een echte prikexpert ... ;)

Verder weer braaf verder met decapeptyl maar blijft een beetje een teleurstelling dat ik niet kan beginnen met stimuleren ... Waarom uitgerekend nu een cyste :( Zal dat door de provera kunnen komen? Ik was al tegen een eisprong aan toen ik die moest gaan slikken. Iemand?

Fisher, is er bij jou een reden waarom ze je bloedstolling checken? Jij moet nog even wachten dus.

Girliej bedankt voor je ervaringsverhaal. Fijn dat het erop zit en nu spannend hoeveel er bevrucht zijn!

Beschuitje Nee hier doen we niet aan Valentijnsdag ... Heb er nooit wat mee gehad. Vroeger een keer een kaartje gehad... Weet nog steeds niet van wie. En een cassettebandje met een lief liedje ... Van iemand die het twee maanden later opbiechtte en toen heb ik hem uitgenodigd 'om brommers te kieken' in het fietsenhok ;).
    Leuk dat je mee blijft schrijven ... Je groeit er langzaam in, in alle termen en medicatie. Ik begin het ook steeds meer te begrijpen.

Welkom Tebbie en Lusvi

Boboke Ennnnn, hoe is het gegaan?

Klaproos, succes morgen met terugplaatsing!!

Kriti, heb jij vandaag een terugplaatsing gehad?

Hoe is het met de rest?

2. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaas eindigt onze droom hier weer :(

3. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah dat meen je niet boboke:O? wat erg!! heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jouw(K)

4. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik weet even niets te zeggen :( Ik vind het zo ontzettend vreselijk rot voor je :x

5. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Neeee lieverd toch
    Tranen rollen over mijn wangen. Zo oneerlijk.
    Wat verschrikkelijk !

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O neeeee Bobo, wat vreselijk :( :(. Het is zo oneerlijk. Weet niets zinnigs te zeggen, maar denk aan je...

7. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    o nee boboke ik vind het heel erg voor jouw en je man weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik wil jullie veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd en je een dikke knuffel geven.

8. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    vanmorgen mijn punctie gehad blijf het toch vervelend en een beetje pijnelijk vinden. het gaat iets anders dan bij de iui je kan meekijken omdat ze een echo doen zodat ze kunnen zien of ze uit het rietje zijn. Van te voren kreeg ik twee pilletjes en een beker water want ik mocht een uur van te voren niet meer naar de wc maaar hield dat niet vol had pijn in mijn buik dus mocht ik wel naar de wc om een beetje te plassen de dokter moest toch nog eerst een punctie doen bij een ander vrouw. Had wel pijn na de ts moest eerst 30 min blijven liggen en had veel pijn aan mijn linker kant kon niet goed lopen van de pijn. De dokter zei ook dat ik bloedverlies kan hebben omdat iets had weg geschraapt van vagina. Het zijn embryo's die 8 celdelig zijn.
    Moet vanaf vandaag alle medicatie nemen plus prezolon en salospir. Moet vandaag verplicht in bed verder mag ik twee dagen niet douchen en tot aan mijn bloed test 25 feb mag ik niet in bad. mocht in de kliniek ook geen trap lopen (dat ging toch niet had ook last met autorijden de wegen zijn niet zo goed hier veel hobbels en bochten)
    Ook moet ik mijn eieren blijven eten en kreeg gister ook het advies geen parfum.

9. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Katja: fijn dat je schildklier goed is je wordt inderdaad een prik expert

girlliej : wanneer heb je je tp, ik ga altijd voordat ik de ultro bollen moet inbrengen naar de wc meer voor het gevoel anders komt straks alles er gelijk weer uit

ster: hoe was fm vandaag

Klaproos: veel suc6 morgen

lusvi en tebbie: helaas welkom veel suc6

fisher ;wanneer ga je ook al weer op vakantie

fijne avond

veel liefs

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Boboke,dikke knuffel van mij. Vind het zo vreselijk voor je :(

11. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen krijg ik de horen hoeveel eitjes er zijn bevrucht en dan zondag 16-2 de terugplaatsing ja ik ging ook van te voren maar moest na een half uur weer maar opzich valt de troep mee:)

waarom mocht jij 2 dagen niet douchen had dat een reden?
    Ik drink nu iederen ochtend een glaasje granaatappelsap en gebruik die bollen verder niets...

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Boboke weet even niet wat ik moet zeggen, ik had zo voor jullie gehoopt!!!! Heel veel sterkte.

13. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Boboke heel veel sterkte.

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Bobo meis, wat vreselijk onverwacht. Had het je ontzettend gegund. Dikke kus. Hoop dat je veel aan elkaar hebt

15. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    O nee, Boboke, wat vreselijk verdrietig! Dat had ik helemaal niet zien aankomen! Vreselijk! Meid, veel sterkte!

16. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag wederom een echo gehad. Alles zit er nog... Ben de hele week thuis gebleven. Vanmorgen gaan werken en verwacht dat de echo verbetering zou laten zirn. Niet dus... Volgende week weer controle. Als het zo doorgaat duurt het wel ff voor ik weer kan starten met prikken. Baal wel een beetje, maar ben de frustraties van afgelopen weekend wel wat kwijt.

17. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ontzettend veel sterkte boboke. Dit had ik ook niet verwacht :(

18. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Boboke, je weet verder wat ik ervan vind...pfff gewoon oneerlijk. Knuf! Xx

Girl fijn dat het uiteindelijk meeviel, altijd weer spannend om te horen hoeveel er bevrucht zijn!

Ik ben na 36u reizen eindelijk aangekomen op het kraanschip van mn werk welke in de Golf van Mexico ligt. Pfff was een hele lange reis maar word een super ervaring en gelukkig wifi dus kan jullie blijven volgen! Reden dat ze bij mij onderzoek doen is gewoon om dingen uit te sluiten vanwege de twee miskramen die ik heb gehad, er zit verder niets in de familie ofzo...

19. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden dank jullie wel. Helaas hebben wij het wel zien aankomen, gezien het verloop zonder kwaaltjes en de ervaring van 2 eerdere MA/miskramen. Ondanks dat hadden we natuurlijk gehoopt dat het deze keer, omdat het spontaan was, sterker was en we het fout hadden. Volgende week wel nog een echo voor de zekerheid, maar de arts heeft al gezegd dat de kans nihil is dat het wel goed gaat. Er gaat nu wel onderzoek gedaan worden naar het waarom, maar dit betekent dat we ook minstens 3 maanden niet verder kunnen. Ik zal dan ook wat minder aanwezig zijn, maar blijf wel meelezen hoe t jullie vergaat.
    Heel veel succes iedereen!

Liefs Boboke

20. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    #3380 ster80, 15 feb 2014
    Laatst bewerkt: 15 feb 2014
    Hoi meiden ik heb gisteren weer een echo gehad.follikel meting 3
    maandag had ik 4 eicellen. Woensdag 9 en vrijdag 10.
    Links: 13/14/14/16/20.
    rechts: 13/15/17/17/17
    Maandag punctie ...... Spannend!!
    Donderdag terug plaatsing

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje eng.
    Ben een beetje bang voor de pijn.
    hopelijk groeien ook alle eicellen mee. Hopelijk worden die van 13/14/15 nog op tijd groot genoeg.

ik heb vreselijke buikpijn de hele tijd.

Deel Deze Pagina