Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Mimami, hoop voor je dat het snel weer gewoon is allemaal en je door kunt! Dat wachten is niks!!

2. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    @m676 Ik ben van plan het ook op het werk aan mijn manager te vertellen maar wil daarvoor eerst weten welk traject we precies in gaan. Als we eind maart weer naar het zkh zijn geweest voor de 2e uitslag van spermaonderzoek en ik weet dan meer dan ga ik het op het werk vertellen. Want ik zal dan idd ook regelmatig vervangen moeten worden.
    Mijn naaste collega's waarmee ik op de groep werk die weten het al, dat moet ook wel als je zo nauw samenwerkt :).
    Ik vind het verder erg spannend wat er allemaal op ons af gaat komen!

3. Lusvi

Lusvi Bekend lid

Oct 16, 2012
    570
    19
    18
    In afwachting om te starten:
    m676 - 2e kindje - IUI - IVF - Voorlichting 18/2
    Tammie87 - 2e kindje - ICSI 1 - Midden feb. start prikken
    Doom8 - 1e kindje -- IVF 1 - Start deca 22/2
    Enschede007 - 1e kindje - ICSI 1 -
    Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - Start feb?
    Beschuitje - 1e kindje - ntb
    Fisher - 1e kindje - IVF 2 - ntb
    Boboke - 1e kindje - IVF 2 - Eerst onderzoek naar herhaalde miskramen
    Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten
    Lusvi - 1e kindje - IVF - Start april/mei

In afwachting om een nieuwe behandeling te starten (in dit topic):
    Pien - 1 kindje - IVF 2 met cryo
    Ups and downs - 1 kindje- IVF 1
    Mimami - 2 kindjes - IVF 1 - Opnieuw vanwege overstimulatie

Onderdrukkende fase (lang protocol):
    Katja77 - 1e kindje - IVF 1 -- 1/2 start Decapeptyl - 20/2 uitgangsecho

Stimulerende fase:
    -

Punctie/terugplaatsing/nod:
    Grirlliej - 1e kindje - ICSI 1 - punctie 13/2 - TP 16/02 - NOD 2/3
    fozzy - 1e kindje - IVF 1 - punctie 13/2 - TP 16/02 - NOD 2 maart
    Klaproos - 1e kindje - ICSI 1- NOD 29/3
    Kriti- 1e kindje - IVF 1- punctie 11/2
    ster - 1e kindje - IVF 1 - punctie 17/02 - TP 20/02- NOD 6 maart

@Ster heel veel succes morgen, hopelijk valt het allemaal mee! :)

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    :)Haha meiden laat mij maar kletsen... Het is een beetje uiten van frustratie... Er wordt zoveel gezegd over zwanger worden enz dat ik er een beetje kriebelig van word. Maar misschien is het wel zo hoor, dat die eitjes er niet tegen kunnen. Ik uitte meer mijn frustratie over alles rondom het zwanger worden. Was eigenlijk niet van toepassing..

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik smeer trouwens altijd extra mijn bovenbenen in als ik een echo heb...mag dat dan ook niet bij een punctie ? Daar zit toch een geurtje aan.?

6. Lusvi

Lusvi Bekend lid

Oct 16, 2012
    570
    19
    18
    Ik heb er nog totaal geen ervaring mee beschuitje, maar zoals hier al eerder werd gezegd: Baat het niet, dan schaadt het niet.

Of het heel erg slecht is weet ik niet, maar als ik zo hoor dat sommigen dat te horen hebben gekregen via hun ziekenhuis.. Ze zullen het niet zomaar zeggen, denk ik..

7. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Dankjewel meiden voor het geluk wensen en de reacties.
    Ik zal morgen laten weten hoe het gegaan is.

8. mimami

mimami Actief lid

Jan 27, 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuitje, waarom smeer je je bovenbenen extra.in?? Ik vind het een beetje grappig... En gooi die frustraties er maar lekker uit hoor!!

Weet je meiden af en toe denk ik raar... Dan denk ik, wat nou als we er hier achter komen dat we allemaal geen banaan eten? Misschien is dat dan wel de reden waarom het niet lukt... Of iets anders gemeenschappelijks. Stom he?! Rare kronkels in mn kop....

9. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girl lekker broeden!!

Mimami...pfff ja wachten en geduld zijn twee sleutelwoorden helaas :(
    Wat een gedoe allemaal.

Sorry dat ik niet uitgereid reageer op mobiel is lastig. Is hier leuk! Voornamelijk werken, zit op een boot dus kan niet anders eigenlijk, shifts van 12u en achter elkaar door dus geen weekend. Ben nog brak van de 36urige reis dus ga weer mn mandje in! K lees trouw mee!

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Mimami ik smeer mijn bovenbenen lekker in zodat als ik een echo krijg de arts in ieder geval een lekker luchtje ruikt haha... Sorry heel stom maar ik ben altijd bang dat ik niet fris ruik.. Terwijl ik me uitgebreid was voor ik ga hahaha... Het is het idee he. Toch een beetje schaamte, ongemakkelijk gevoel ook al heb je het nu al zovaak meegemaakt..

Trouwens je vindt dat van mij een beetje raar hahahahaahah jij met je bananen... 😉

11. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ster hoe is het gegaan??

beschuitje ik doe dt ook met een lekkere body lotion:p
    gewoon voor t idee

fisher jeetje wat zwaar wat voor werk doe dat heb ik zeker gemist?

12. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Hai allemaal,

Ookal reageer ik niet, ik lees ook trouw mee hoor. Veel te spannend allemaal om niet meer te volgen ;) daarvoor leef ik teveel met jullie allemaal mee!

Pff boboke, wat ben ik verdrietig voor jou! Ik had het je zó gegund!! Sterkte met het verwerken, wat soms extra lastig gaat als je ook nog niets in het vooruitzicht hebt... Maar ja, die onderzoeken lijken me wel wezenlijk!

Alle meiden die tp hebben gehad, heel vee sterkte op het wachtbankje! Ik hoop dat het allemaal plakbeebjes zijn. Ik las al een paar 8-cellige, jee dat moet wel een goed gevoel geven toch?! Knuffel voor jullie!

Ster, ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag!
    Fisher 'werkze!' jammer dat je niet van de omgeving kunt genieten. Mijn huwelijksreis ging naar Mexico en het is écht prachtig!

Mimami, Katja en m676, wachten wachten wachten... :( het is allemaal wat... Sterkte meiden!! En mimami wel écht rustig aan doen he?!

Beschuitje, ik hoop dat je steeds weer meer vertrouwen krijgt!

Nieuwe meiden, welkom! Spannend allemaal he? Maar wij hebben het allemaal gehad (werk inlichten, onzekerheid over welke behandeling, welke procedure, etc.) dus je bent hier op de goede plek ;)

Hier natuurlijk niets nieuws. Ik ben 2 dg na het stoppen met utro netjes ongesteld geworden. En dat is na een week weer over gegaan. Opzich bij mij wel bijzonder, het was zonder stimulatie vaak 2 wk op en 2 wk af.

Ik ga vanaf morgen is aan de ovulatietesten. Deze hadden eerder bij mij nooit resultaat, omdat ik die uit mezelf niet krijg. Maar wie weet, niet geschoten...

Als ik weer ongesteld wordt mag ik gelijk starten aan IVF poging '1B'. Nu gaan stimuleren met 200 puregon (ipv de 100 puregon afgelopen cyclus).

13. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Ik was in de auto al aan het huilen omdat ik zo zenuwachtig was

Rechts had ik 5 follikels. Dat deed wel zeer maar met een paar keer goed in en uit ademen was het wel te doen.

Toen even pauze

Links had ik 5 follikels. Wat deed dat zeer!! Au au au. Mijn eierstok ligt verhoogt en ze konden er niet goed bij. Er waren er 3 aangeprikt en toen moesten we ff stoppen omdat het niet meer ging.

Daarna hebben ze heel hard op mijn buik gedrukt en moest ik op mijn zij liggen en daarna op de andere zij maar ze konden er niet bijkomen.

Van de 10 follikels zijn er dus 8 aangeprikt. 2 lukte niet.

Van de 8 eiblaasjes zijn er 7 eicellen
    Mooie score toch?

Jammer van die 2

Donderdag om half 11 tp
    We worden tussen 9 en 10 gebeld of er embryo's zijn

Nu lig ik dizzy op de bank.
    Dit zit er op Gelukkig

Ik reageer morgen ff op de rest. Nu even geen energie voor

14. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Fijn om te horen dat je een goede score had Ster! Minder om te horen dat het dus toch nog behoorlijk pijnlijk is geweest. Sterkte met bijkomen. Het zit er gelukkig op en hopelijk een goed resultaat dat je dit helemaal achter je kunt laten!

Hoop op een mooie terugplaatsing voor je a.s. donderdag!

15. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie score ster hopelijk ook een mooie score van embryo's!
    Ik vind je wel heel stoer je hebt het toch maar even gedaan meid!

hebben jullie eigenlijk allemaal embryos kunnen invriezen bij de poging van ivf od icsi?

wij waarschijnlijk helemaal niets vind dat zo jammer! ligt het dan aan t zaad? of toch aan t eitje?

16. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Knuffel voor jou ster! Hardstikke trots op jullie moedige meiden.

Hoop dat ik net zo moedig ben.. :( brrrrr zo eng!

17. enschede007

enschede007 Actief lid

Nov 9, 2013
    123
    27
    28
    Hey dames,

Hier gaat het ook beginnen. Gisteren ongesteld geworden en begin vanavond (over een half uurtje) met mijn eerste spuit(je)...morgen mijn eerste fm...
    Nu komt het wel heel dichtbij....

18. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend enschede succes met spuiten!:)

19. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen de afspraak met de gyn voor uitleg prikken.

Ik ga zondag 6 dagen naar ierland en slik daarom wat langer de pil door omdat ik anders in ierland ongesteld word.

Ik moet alleen zaterdag al beginnen met prikken? Ik ben pas een week later ongi. Is dat vreemd als ik nu bij jou de eerste prik lees bij ongesteldheid?

20. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook moeten prikken voor ik ongesteld werd op dag 3 van de pil geloof ik..

Share This Page