Hey dames,even een ego bericht. Heb rood gespot en de test is negatief helaas. Eigenlijk mag ik pas maandag testen maar ik weet genoeg
Ik zit te denken,volgens mij ben ik veels te vroeg..Ik heb pas 1 wachtweek gehad en moet er denk ik nog eentje. Dacht dat ze tegen me zei de 27e testen maar ik bel maandag wel effe Boboke meis,wanneer heb je weer een echo? Duimen draaien hier he,dat weet je!
klaproos jij mag toch pas 1/3 testen? misschien is t wel innestelings bloed... ik hoop t!! Mijn borsten doen zo zeer moet nu met een sport bh slapen pf....hebben jullie hier ook last van? komt dit door de utrogestan bollen?
Klaproos, ik hoop dat het van de innesteling is... Girliej, niet te hard van stapel lopen hoor. Uiteraard.hoop je bij alles wat je voelt dat een goed teken is. Ik denk dat het heel onwaarschijnlijk is dar je nu al kwaaltjes hebt van de zwangerschap. Afwachten en ik hoop dat het raak is. Boboke, ik krijg kippenvel van jouw nieuwtjes, vreselijk! Wat een spanning moet dat ook geven. Ik duim voor je dat het goed komt! Hier dus zaterdag echt ongesteld geweest. De.echo liet zien dat het.slijmvlies weg is. De arts vond het goed nieuws. Mijn lijf neemt alles snel weer over. Eierstokken zijn ook veel rustiger. 7 maart moet ik weer, dan hoor ik of ik weer mag beginnen. Het ziet er nu goed uit! Heel blij mee. Nu duimen dat ik inderdaad 7 maart weer mag beginnen.
Ster, wat jammer dat het allemaal zo naar is gegaan. Ik denk wel dat je dat aan moet geven. Het lijkt me belangrijk dat een ziekenhuis goed omgaat met mensen in deze situatie. Het geeft allemaal al genoeg stress. Hopelijk is het eindresultaat wel goed! In ster haar verhaal las ik over de eendenbek... Daar heb ik dus angst voor. Gebruiken ze die bij de punctie en de tp? En altijd of in sommige ziekenhuizen ook niet? Ik heb een overactieve bekkenbodemspier en een echo.doet al zeer, een eendenbek ervaar ik als veel erger...
Mimami ze gebruiken idd bij beide een eendenbek. Enige tip die ik kan meegeven is ontspannen, want hoe meer je je spieren aanspant hoe vervelender het is. Ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Siepie, I know... Ben er een half jaar voor in therapie geweest, dus ik ken de trucjes. Nu nog toepassen en hopen dat het mee valt. In het dagelijks leven gaat het al beter. Stom he, ik denk dat ik nog het meest opzie tegen die eendenbek.
Het is al een stuk prettiger als ze verwarmd zijn. Ik moet maandag de hsg en daar gebruiken ze de grootste variant voor, daar heb ik ook geen zin in haha. De meest vriendelijke vind ik die van plastic die ze tegenwoordig hebben. Kan je wel zeggen het is wel ff anders hem zelf ingebracht krijgen dan hem inbrengen heb 3/4 jaar als arts assistent niet in opleiding (zaalarts) op de gynaecologie en verloskunde gewerkt en toen deed ik het elke dag maar je wordt er wel nederig van als je hetzelf ondergaat.
Hcg is toch met zo'n cupje die ze in gaan brengen? Die heb ik niet gehad omdat de gyn dacht dat dat bij mij niet ging lukken. ik heb toen een maparosvopie gekregn. Bij het uitstrijkje voor 30 jarugen heeft de assistent ook een kleinere gehaald, want de normale ging niet lukken...
Eerste deca zit erin. Met dikke tranen en een bezweet hoofd. Maar ik heb het gedaan en het viel me wat ik al niet anders had verwacht alles mee. Wat kan een mens toch angst hebben voor prikken
Doom, het wordt.steeds makkelijker! En als deze is gelukt dan komt het met de volgenden ook wel goed!
Doom,goed zo! En het prikken went vanzelf wel,alleen leuk is anders.. Ik denk dinsdag eens te testen. Vandaag omo wit natuurlijk. Die eendebek waar jullie het over hebben is afschuwelijk. Ik vind dat echt zeer doen en het lijkt me ook een smerig gezicht voor de arts hihi
Klaproos klinkt heel gek maar het is niet smerig haha je kijkt zoekt naar de baarmoeder mond en de rest eromheen zie je niet eens. Dus daarom als je daar ligt de arts kijkt echt nergens anders naar, wat veel mensen wel denken wat ik wel eens terug lees op het forum. Mimami, ik krijg juist de HSG omdat ik echt geen operatie meer wil onder gaan. Al teveel en te vaak buiten mn buik om ook nog andere operaties gehad. En daarbij dat tijdens mn vorige operatie dus ook te lezen valt dat ze de verklevingen hebben getracht weg te halen. Mijn vriend kon helaas niet vrij nemen, maar mn moeder werkt gelukkig niet meer fulltime dus die gaat mee. Super lief ze hoefde geen 3 sec na te denken ze zei meteen ja!
Gek genoeg maak ik me totaal niet druk over wat de arts ziet of ruikt. Tuurlijk.douche ik altijd voor ik heen ga, maar ik denk altijd maar dat de arts wel 30 dozen op een dag ziet, dan is de mijne vast prima en zal hij echt niet onthouden hoe het eruit ziet. Misschien scheelt het wel dat ik al een kindje heb. Hoewel het me toen ook weinig kon schelen.
mimami: Gelukkig gaat het weer beter en ziet alles er goed uit hopelijk hoor je dat je 7 maart gelijk weer mag gaan beginnen. Inderdaad de eenden bek is niet fijn (tijdens mijn iui moest hij er twee gebruiken want hij brak) Girlliej: heb eigenlijk altijd last van mijn borsten in de laatste week voor dat ik ongesteld moet worden dus daar valt niks van te zeggen Doom: goed dat het gelukt is Klaproos: ik moet hier 14 dagen rekenen vanaf de punctie om te testen wel met een bloedtest (dan is het dag 11 vanaf de tp).
hey dames, eerste fm meting zit erop. Het ziet er tot nu toe goed uit. Ze had het over 13 stuks, best goed toch? Woensdag weer terug.. Spannend..
Enschede: 13 eitjes is zeker een mooi aantal spannend hopen dat ze woensdag mooi zijn gegroeid Siepie: hoe ging je hsg test vandaag Katja: veel suc6 morgen met je eerste fm morgen hopelijk zijn er veel mooie eitjes te zien Klaproos Girlliej Fozzy en Ster hoe gaat het op het wachtbankje