Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi meiden!
    Ik doe het wat rustig aan op het forum momenteel. Dat bevalt me eigenlijk wel goed. Maar wat ontzettend jammer dat er nog steeds geen goed nieuws hier te melden is :(. Alle hoop is nog op Girlliej, Fozzy en Ster op dit moment, ik duim voor jullie!! (hoop niet dat ik iemand vergeten ben, want heb lijstje niet gecheckt...)

Kriti: jeetje meid wat ontzettend teleurstellend. 3 emmies die niet bleven plakken... :(. Maar je had nog wat cryo's toch? Maar wat erg dat jullie alles zelf moeten betalen vanaf de eerste poging. Dat is echt oneerlijk. En wij al klagen dat 3 vergoede pogingen te weinig is... Sterkte meid!

Klaproos: bij jou al slecht nieuws :(. Heb je later nog een keer een test gedaan? Gelukkig heb je nog wat cryo's dus voorlopig geen spuiten meer neem ik aan. En balen dat je je ondertussen weer zo ziek voelt van die stomme lyme!

Beschuitje: hoe ist nu met jou? Denken jullie voorzichtig al na over wanneer te beginnen?

Bobo: ik duim echt heeeeeeel hard dat er donderdag een wonder is gebeurd meid!! Ik vind het zo vreselijk voor je die onzekerheid. En natuurlijk dek je jezelf in, maar dat kleine beetje hoop zal je toch ergens hebben denk ik. Lijkt me zo moeilijk! Denk aan je!

Katja: hoe gaat het met jou? Ben je in een gat gevallen nu de olympische spelen voorbij zijn? ;). Wel een super score qua medailles he, echt mooi! Hoe gaat het met stimuleren? Heb je al een echo gehad?

Siepie: fijn dat er in elk geval 1 eileider goed is :). Je hebt er op zich maar eentje nodig, dus dat is wel positief. Maar ja, waarom lukt het dan niet he... bij ons is ook vrijwel alles goed dus hoeft ook echt niet zo lang te duren in theorie...

Ster: jeetje meid zoveel pijn is niet normaal :(. Hopelijk is het nu klaar met de pijn en hopelijk gaat alles goed met je emmy!

Zwaai naar alle andere meiden die ik nu niet genoemd heb!!

2. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Hey lieve meiden bedankt voor jullie lieve reacties
    De dokter heeft gebeld ben dus wel heel even zwanger geweest maar het is misgegaan (ze dachten al dat er iets niet goed zat naar aanleiding van de telefoontjes en dat de klachten anders werden) Hij gaat nu met de embryologe praten om te kijken hoe het zo snel mis kon kan gaan (omdat het vorige jaar ook heel snel mis is gegaan).

Ster: hoe is het gisteren gegaan bij de dokter/ziekenhuis (hopelijk heb je veel minder pijn nu

Boboke: wat zal je nu een moeilijke tijd door maken (duurt te lang voordat het donderdag is) maar hopelijk komt het toch nog allemaal goed(duim voor je)

Klaproos: wat ook een vervelend nieuws voor jouw, is je menstruatie al doorgebroken omdat je met de ultro gestopt bent.Heb je al met de dokter gebeld om zien wannneer je weer verder mag of moet je eerst een maand rust. En mannnen (af en toe) begrijpen er niks van. Ik heb er hier ook zo een.

Girlliej : hopelijk heb jij wel goed nieuws (we kunnen hier wel een positief ivf verhaal gebruiken)

Beschuitje: gaat elke week een stukje beter met je?

Siepi: ben benieuwd wat de dokter zegt (is nu wel handig dat je er verstand van hebt en dat je het zelf al op de foto hebt kunnen zien)

Mimami: hopelijk mag je 7 maart al weer beginnen

Pien: leuk om wat van je horen. Hoe gaat het nu met je, weet je al wanneer je weer mag gaan beginnen

Bijnamama: helaas welkom , wat heb je al een hoop meegemaakt hopelijk gaat het met deze poging wel lukken krijg je een mooie plakbaby

Jan10: heel veel suc6 weet je al wanneer je mag beginnen

ik ga wel iets minder op het forum aanwezig zijn (anders ben ik er veel te veel mee bezig) Bij deze wil ik jullie allemaal veel suc6 (ook diegene die ik niet genoemd heb) wensen

Veel liefs kriti

3. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18

4. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Meiden ik ben vannacht weer op de SEH geweest :(
    weer dezelfde pijn aanval gehad....3 dagen achter nu, weer bloed gecontroleerd , inwendige echo, buik onderzoek, ze kunnen niks vinden :(
    Ik heb net de ivf afdeling gebeld of dr schoot, dat is mijn eigen gyn en hij heef me ook geopereerd, of hij eens naar mijn situatie wil kijken.

wat moet ik nu doen? Wat nou als ik vanavond weer pijn krijg?

Het is niet leuk meer....

zou het endo aanval kunnen zijn? Maar in principe kan dat niet want ik ben geopereerd en vanuit lucrin ivf gestart, en voor de operatie ook geen endo pijnen

misschien reactie op utro bollen? Maar die neem je 3x per dag en ik heb het alleen savonds

of reactie van mijn darmen op het avond eten? Maar heb elke dag wat anders gegeten

5. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Kriti wat balen meid. Echt klote dat het niet gelukt is

Sorry dat ik even niet op iedereen reageer. Ik lees sowieso alle verhalen. Hopelijk heb ik snel minder pijn en dan ook de energie om op iedereen te reageren

6. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Heb de brief voor de intake ontvangen, 25 maart.. Benieuwd wanneer we dan met IVF mogen starten..

Lees trouwens wel iedereens verhalen hier, maar reageer niet altijd even vlot

7. enschede007

enschede007 Actief lid

9 nov 2013
    123
    27
    28
    @ster80...Wat vervelend en vooral als niemand je kan helpen. Hopelijk is er voor jou snel duidelijkheid en weet je wat het is en wat je er eventueel aan kan doen.

vandaag tweede fm gehad. het is goed gegroeid. Rechts zijn er 10 geteld en links was erg moeilijk te zien waardoor ze het niet weet...Maar ach; 10 is toch al goed?
    Het blijft wel spannend. Mijn vriend kreeg gisteren koorts/verhoging. Dit onderdrukt met paracetamol en aspirines. Dit helpt en hij gaat ook niet naar zijn werk, dit terwijl hij zich niet eens echt ziek voelt. Mij arts zei dat het vervelend was maar dat ze zich geen zorgen maakte. Tenslotte hebben we maar 1 goede zaadcel nodig; dus ik heb er alle vertrouwen in. Ze laat het niet door gaan als ze het niet vertrouwen toch?
    Nou zaterdag de punctie...ook zo spannend. Ik moet een muziekje meenemen en proberen te ontspannen...Nou ik kan bij de fm al niet ontspannen laat staan bij de punctie, haha...komt vast goed.,

Voor jullie allemaal...succes!

8. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Vandaag de cryo brief ontvangen
    Van de 6 embryo's hebben we 1 verse tp gehad
    en de overige 5 zijn 5 cryo's jeuujjjj

9. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Kriti, goed dat ze gaan kijken waar het mss aan kan liggen! Wat enorm balen dat het niet gelukt is! Ik hoop dat het je snel lukt om voor een 2e poging te gaan.

Ster, goed nieuws ondanks alle pijn die je moet doorstaan! Hoop dat je vannacht lekker doorslaapt en nergens last van hebt.

Enschede, idd. Als ze het niet vertrouwen blazen ze het af. 10 is al erg mooi lijkt me!

Pien, goed dat je alleen op t forum bent wanneer jij het wil! Ik zit er zoals jullie merken ook minder op eventjes.

Mimami, 7-3 is al snel gelukkig.

Boboke, ik hoop zo voor je dat je goed nieuws krijgt! Ik duim voor je.

Bijna mama 2 maanden rust is idd wel goed, ook al wil je het liefst natuurlijk morgen resultaat. 8 mk is niet mis. Sterk dat jullie door kunnen gaan!

Jantine, gezellig. Wat is jouw verhaal?

Lusvi, ik hoop snel! Welk zh bezoek jij (als je dat wilt delen uiteraard)

Ik heb nu vakantie, tot 3 maart, heerlijk! En als het goed is ga ik daarna iets minder druk op het werk krijgen zodat ik me op ivf en een gezellige thuissituatie ;) kan richten. Ik merk dat dat wel een beetje tijd wordt..
    Nog steeds gewoon aan de pil, dus geen bijzonderheden.

Voor iedereen een zwaai!

10. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18

Ik ga IVF doen in VUmc A'dam. Ik hoop ook snel haha! :cool:

11. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ster jeetje zeg wat vervelend dat ze niet weten waar t vandaan komt:O hopelijk vinden ze snel de oorzaak deze onzekerheid is ook niet leuk! wel goed die 6 cryo's:)

spannend lusvi waarschijnlijk kan je met je eerste menstruatie beginnen...(hadden wij tenminste)

kriti jeetje wat erg zeg...:Ohopelijk kunnen ze de oorzaak vinden:(

enschede ze zullen iid stoppen als ze denken dat t geen zin meer heeft! spannend zaterdag je punctie!

Ik ga morgen denk ik een testje doen... dan zit ik 14 dagen na punctie dus officieel moet t kunnen toch?

12. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    @Girlliej: Spannend! Voel je al iets? En hoeveel dagen is het morgen na terugplaatsing?

Ik heb nu geen menstruatie, omdat ik 3 maanden lang de pil moet doorslikken. Sinds ik aan de pil zit ben ik al ongesteld, en daarom moest ik 'm doorslikken. Heb er nu Provera bijgekregen om het bloeden te laten stoppen..

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

vandaag weer een echo gehad en het is nu echt definitief einde verhaal. Het vruchtje was niet gegroeid en er was ook geen hartactie meer. Wel bleek er op deze echo een tweede vruchtzakje zichtbaar, dus het was ook nog eens een tweeling. Morgen de cytotec ophalen en zaterdag de eerste dosis inbrengen.

Girlliej hopelijk ben jij de eerste die eens goed nieuws kan brengen vandaag.

Kom binnenkort weer eens uitgebreid op iedereen reageren.

liefs Boboke

14. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte boboke en alle andere meiden waarbij de terug plaatsing deze ronde nier goed gegund was :(

Vind het erg rot voor jullie en ben hierdoor wel wat onzekerder geworden.
    Mijn gevoel zei mij continu dat het bij ons bij de eerste keer wel lukt. Maar daar ben ik van terug gekomen..

15. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Boboke ik vind het heel erg voor je meid!! Ik had zo gehoopt op ander nieuws. Ook al weet je dat het eigenlijk niet kan, toch houd je hoop. Dikke knuffel

enschede wauw spannend zaterdag punctie. Veel succes!!

Girljie al getest ??? En ????? Ik ben zo benieuwd. ...

m676 fijne vakantie! Ga je nog wat leuks doen?

Lusvi eind volgende maand beginnen dus. Spannend he

doom blijf positief! Misschien is het bij jou wel de 1e raak. Kan best toch

ego, gisteren geen pijn aanval gehad. Jeeuujj ik voel me vandaag ook al zoveel beter.
    ik heb gisteren geen granaatappelsap gedronken. Toen ik daarmee begon, begon ook ongeveer de pijn. Misschien is het toeval, maar misschien ligt het wel daaraan

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Jee boboke, wat naar! Heel veel,sterkte!

Ster, fijn dat de pijn weg is.

LusvI, wij in Nijmegen. Ik moest na de intake nog even wachten, maar kon na de voorlichtingsbijeenkomst meteen de volgende dag starten.

Ster, we gaan met familie een weekendje naar zee. Later in de week een dagje shoppen, altijd leuk!

Girliej. Het klinkt logisch dat je 14 dgn na punctie mag testen, maar ik weet het niet.
    Heb je al getest?

17. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Meestal test je 14 dgn na tp en niet na punctie toch?

18. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden dank jullie wel voor de lieve woorden :). Ik moet zeggen dat ik er nu (nog) vrij rustig onder ben aangezien we dit eigenlijk al 2 weken weten. Zal zaterdag misschien anders zijn als de daadwerkelijke miskraam op gang komt ;)

Doom laat je niet afschrikken door alle verhalen. Natuurlijk is het niet bij iedereen gelijk de eerste keer raak, maar er zijn er genoeg bij wie dat wel zo is. Dus hou hoop.

Ster gelukkig geen pijnaanval meer gehad. Wie weet kan je inderdaad niet tegen de granaatappel. Belangrijkste is dat je nu zonder zorgen en pijn verder kan broeden :)

m676 fijne vakantie, klinkt gezellig wat je op de planning hebt staan.

@testen, ziekenhuizen houden altijd een ruime marge aan voor de testdatum, omdat het helaas ook nog zo vroeg mis kan gaan. Je kan de punctie zien als je eisprong en normaal gesproken test je ook 14 dagen na je eisprong. Ik had deze keer zelfs al een duidelijk positieve test op 12 na mijn eisprong.

19. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    #3559 ster80, 27 feb 2014
    Laatst bewerkt: 27 feb 2014
    In afwachting om te starten:
    Tammie87 - 2e kindje - ICSI 1 - Midden feb. start prikken
    Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - Start feb?
    Beschuitje - 1e kindje - ntb
    Fisher - 1e kindje - IVF 2 - ntb
    Boboke - 1e kindje - IVF 2 - Eerst onderzoek naar herhaalde miskramen
    Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten
    Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 25 maart

In afwachting om een nieuwe behandeling te starten (in dit topic):
    Pien - 1 kindje - IVF 2 met cryo
    Ups and downs - 1 kindje- IVF 1
    Mimami - 2e kindje - IVF 1 - Opnieuw vanwege overstimulatie
    Kriti81- 1 kindje- ivf 2

Onderdrukkende fase (lang protocol):
    M676 - 2e kindje - iVF 1 -- 18/2 start pil - eerste echo 10-04
    Doom8 - 1e kindje -- ICSI 1 - Start deca 22/2 - 4-3 echo

Stimulerende fase:
    Katja77 - 1e kindje - IVF 1-- Menopur -- 25/2 eerste FM

Punctie/terugplaatsing/nod:
    Grirlliej - 1e kindje - ICSI 1 - punctie 13/2 - TP 16/02 - NOD 2/3
    fozzy - 1e kindje - IVF 1 - punctie 13/2 - TP 16/02 - NOD 2/3
    Klaproos - 1e kindje - ICSI 1- NOD 1/3
    ster - 1e kindje - IVF 1 - punctie 17/02 - TP 20/02-NOD 8/3
    Enschede007 - 1e kindje - ICSI 1 -punctie 1/3 - tp

Zwanger:

20. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

3 mei 2012
    266
    119
    43
    Goedemiddag allemaal,
    Boboke; wat een verdrietig nieuws weer zeg! Ik ken niet je hele verhaal, maar volgens mij ben je bekend met meerdere miskramen? Ben je onder behandeling in Nederland? Heb je al onderzoeken laten uitvoeren? Je zit misschien echt niet op advies te wachten, maar misschien kunnen we eens verder kletsen over herhaalde miskramen. Eerst dit maar even verwerken, neem de tijd en rust. Huil, klets....
    Ster; gelukkig valt de pijn nu mee!
    Er zijn nog veel meer meiden, maar reageer op telefoon, dan kan ik het allemaal niet zo goed bijhouden!
    Hier is alles rustig, 1 april naar Gent, naar de dienst genetica voor uitleg en dan pas beginnen met hormonen, even rustfase dus, al vind ik dat zelf erg vervelend. Ergens weet ik dag het goed is, maar heb zo weinig geduld, wil verder, wil een kindje! Afgelopen eisprong wel geprobeerd, laatste kans, daarna aan de pil, maar verwacht er weinig van!
    Wel weer volop aa de Utrogestan, prednison en fraxiparine.... Bleh! Daarnaast heb ik vandaag laatste bloeduitslagen binnen gehad, las bij iemand over een laag AMH waarde, dus er zit kennis bij jullie ;). Mijn AMH was 5.39, kan iemand daar iets over zeggen? Kan het ook te hoog zijn?
    Gelukkig is het bijna weer weekend, druk weekje op het werk gehad! Wat doen jullie voor werk? Ik ben leerkracht op een basisschool!
    Fijne avond allemaal meiden!
    Groetjes!

Deel Deze Pagina