Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Fijn beschuitje dat de iui je meeviel. Nu maar hopen dat er een romani kromonovoofziets tussen zitter of een pietertje hoogenband ;)

Pien twee eitjes! Perfect toch? Hoop er het beste van voor je veel succes.

Control freaks?? Nee joh! Haha, irritant dat je hier helemaal geen zak over te zeggen hebt he? OW en dan die mensen die zeggen... misschien als je het een tijdje loslaat lukt het wel... HOEZO loslaten?! Dat kan toch helemaal niet. Buiten dat je verlangen zo enorm is, moet je rekenen, ovutesten, zkhbezoekjes met allerlei onderzoeken, zaad in een potje, wachten, spuiten!
    Pfff

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    oh inderdaad zuuske, ik kreeg vandaag ook nog zo'n opmerking: als je je er maar niet teveel op focust! Och jeetje hoe irritant zijn die opmerkingen zeg!! Hoe in de vredes naam kun je dit loslaten als je inderdaad midden in het hele MMM circus zit??
    Gelukkig begrijpen we elkaar hier :).

3. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    @ pien jaa inderdaad misschien hebben we de iui wel niet nodig en gebeurd er nog een wonder! maar aangezien ik een week van tevoren al weet dat ik ongi ga worden voel ik het alweer aankomen :(. Laat het dan maar zo snel mogelijk komen hihi.

En inderdaad zo irritant dat mensen dat steeds blijven zeggen: je bent er teveel mee bezig als je er niet meer zoveel mee bezig bent lukt het wel! jaaajaaa....die mensen zijn meestal ook zo zwanger dus makkelijk praten. Het blijft nog steeds een wonder en je weet nooit wanneer het komt dat is wel het vervelende eraan...kon je alleen maar weten of het ooit zou lukken dat zou een hoop stress voorkomen. :p

4. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Sorry heb niet helemaal bij gelezen... 3 pagina's en een bijna lege accu!
    Beachuitje fijn dat het allemaal goed is gegaan!

Wordt gek van me zelf!! Gevoelige borsten op gezette voeten... twijfel twijfel. Aan de ene kant zo zeker dat deze x ook niet gelukt is, aan de andere kant grote hoop dat dit de goede voor bodes zijn! Nog een week wachten...

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Moeilijk he liefde overwint! Ik zit nog niet eens op het wachtbankje maar wordt al gek van mezelf. Ik duim voor je dat het inderdaad goede voortekenen zijn!! Sterkte met wachten!

6. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @liefde overwint moeilijk is 't hè!
    Bij mij is de eerste poging helaas mislukt, want mijn ongie was eerder dan verwacht doorgebroken.
    Hopelijk voor jou wel goed nieuws.
    Succes met 't wachten.

7. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

26 feb 2008
    140
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik had al eens een beetje meegelezen maar nu het voor mij ook dichtbij komt plaats ik ook maar eens een berichtje.
    Wij zijn nu bijna 3 jaar bezig voor een broertje of zusje voor onze zoon van 4 en na wat wikken en wegen toch maar besloten volledig voor het medische circus te gaan. Vorig jaar heb ik een miskraam gehad (net als zwangerschap van mijn zoon nav HSG zwanger geraakt) en buiten die 2 zwangerschappen om ben ik nooit (meer) in verwachting geraakt. Tja, dan moet je toch wat om je droom in vervulling te (proberen) laten gaan...
    Gezien de laatste testen van mijn man zijn zwemmertjes geen fantastische uitkomst hadden gaan we nu eerst voor 3x IUI (indien nodig, ik hoop natuurlijk dat ik maar 1x hoef ;)) en als de resultaten van mijn man niet beter worden gaan we meteen door met IVF of ICSI... We zullen zien wat de toekomst brengt...

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @pien, wat een goed nieuws meid!! echt super, ik duim voor je :)

@miracle, ik denk dat wij straks bijna gelijk op lopen... als mijn ongi tenminst op tijd komt... anders zullen we 1 weekje verschillen...

@liefde overwint, wat spannend, konden we de tijd maar vooruit spoelen ;)

@catootje, welkom meid, helaas zit jij ook in de mmm, maar gelukkig hebben we elkaar hier om te kletsen voor steun ;)
    Ik hoop dat IUI voor jullie genoeg mag zijn... Is er bij jou verder niks mis, heb je bijvoorbeeld geen PCO ofzo?
    Ik heb zelf PCO en vriendlief heeft ook niet goede guppies... daarom krijgen wij IUI en moet ik hormonen spuiten...
    hoeveel guppies heeft jou man ?

@all... hier nog steeds saai... dag 3 van de provera...

9. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Heb besloten om vrijdag te testen. 13 dagen na iui. Dat is eigenlijk te vroeg maar je wie niet waagt wie niet wint. Heb vrijdag een afspraak met de gyn over het hoe nu verder... hoe veel hormonen en welke hormonen. Zou toch leuk Zijn als er voor de verandering 2 streepjes op de test te zien zijn.. nog 2 dagen wachten zou moeten lukken. Indien negatief en van het weekend niet ongi maandag nog ma als testen.

10. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    @miss miranda wanneer moet jij nu ongesteld worden? Ik merk nu al dat het er weer aanzit te komen ik denk bij mij as maandag ongeveer :) zitten jullie nu in ronde 5 als ik het goed lees?

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @miracle... ik ben nu met provera bezig... vandaag neem ik pilletje 3 van de 10... dus woensdag neem ik mijn laatste pilletje...
    ik hoop dat ik dan ook snel ongi wordt.. maar als ik pech heb mag ik daar ook nog eens een week op wachten.

ik zit nu inderdaad in ronde 5... zodra ik ongi ben zitten we in ronde 6...
    helaas nog niet 1 ronde een echte kans gehad...
    afgelopen ronde sloegen de hormonen pas aan... alleen nog niet helemaal hoe het moest... maar er is een begin.
    ik hoop dat de aankomende ronde eindelijk het gewenste resultaat krijg op de hormonen: een groeiend eitje en een eisprong...
    dan kunnen we eindelijk onze eerste IUI krijgen...

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Catootje: welkom! Jammer dat het maar niet wil lukken... hopelijk biedt IUI een goede oplossing!
    Miranda: hou vol meid, de ongi komt vast snel! En dan eindelijk een echte eerlijke poging :).

Morgen IUI. Kon afgelopen nacht al niet slapen. Zit er toch best over in of de IUI op wel tijd is... je komt er gewoon niet achter en dat vind ik zo lastig he... voel me ook niet fit, snotterig, beetje keelpijn, had het de hele dag koud... Vanavond naar een theatervoorstelling met vriendinnen waar ik op zich erg zin in heb, maar tis buiten en ik heb het al zo koud ;). Maar goed, gewoon maar doen, want wat afleiding kan ik ook wel gebruiken.
    Hopelijk valt het morgen allemaal mee en kunnen ze me geruststellen dat het nog op tijd was allemaal...

13. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @liefde overwint spannend meid! Hopelijk heb je vrijdag een knaltest.

@miss Miranda hopelijk breekt je ongie snel door en kun je door met een succesvolle IUI. Sterkte meid!

@catootje welkom en heel veel succes!

@pien spannend! Alvast heel veel succes voor morgen.
    Hopelijk is het meteen de eerste keer raak.

14. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    @miss miranda Nou maar hopen dat dit jullie ronde wordt!! Het is idd een begin. Hopelijk wordt je dan snel ongesteld J
    @pien heel veel succes morgen…zo spannend!!!
    @liefde overwint nog twee daagjes geduld hebben en hopelijk heb je dan 2 dikke vette strepen! Hoop t voor je!

Tel nu de dagen af tot ik ongi wordt voor ronde 1

15. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Catootje, hartelijk welkom. Leuk dat je erbij bent! Ik hoop voor je dat de 1e IUI raak is, wanneer mag je (ongeveer) starten met de hormonen?
    Pien, heel veel succes morgen met de IUI, ik hoop dat je man goed gaat scoren met een voltreffer er misschien wel 2 :) Hou vertrouwen meid en fijne avond met je vriendinnen! Ik denk aan je morgen :)
    Zuuske, wanneer heb jij je follikelmeting? deze week nog? of volgende week, in elk geval succes!!
    Miranda, ik hoop dat je snel na de Provera je ongi krijgt zodat je kan beginnen!
    Mysteriousgirl, succes met spuiten vandaag :)
    Liefde Overwint, wauw vrijdag al! en misschien een meerling toch? Ik ben benieuwd, heel veel succes meid, we horen het wel van je!!
    Miracle, spannend dat jij ook bijna mag beginnen!

@ all fijne aaf, succes allemaal en heel veel liefs :)

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Miracle: je voelt het al weer aankomen? Had ik ook altijd heel sterk, zeker het laatste jaar, dan weet je op een gegeven moment wel hoe je lichaam werkt he... en toch stiekem dan nog een heel klein beetje hoop hebben... Ik hoop voor je dat als je toch ongi wordt, het dan maar snel zo mag zijn, kun je weer verder!

17. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @lovely dankjewel!

Nou het viel weer niet mee.
    Ik heb een beetje lucht mee geïnjecteerd :(
    Hoop dat 't geen kwaad kan.
    Hoe weten jullie eigenlijk dat je niet twee keer op dezelfde plek injecteert? Ik las trouwens op 't internet dat je niet in een cirkel van 5 cm in de buurt van je navel mag injecteren. Hebben ze mij niet verteld.
    Hoooow ik word hier zo onzeker van.

18. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Mysteriousgirl, jammer dat het nog niet helemaal lukt zoals je graag wilt. Om het lucht eruit te krijgen tik ik een aantal x met het topje van mijn wijsvinger tegen de spuit aan (met de naald naar boven gericht) net zolang totdat er geen lucht meer in zit... doe jij dat ook? een beetje lucht kan vast geen kwaad, dat lost vanzelf op. Ik injecteer de ene keer links en de andere keer rechts (van mijn been) en soms zie ik nog waar ik de dag ervoor heb gespoten. 5 cm rechts van je navel en de dag erop links of boven. Komt goed meis, je kan het! Suc6. :)

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mysteriousgirl: he vervelend he die onzekerheid! Heb ik ook zo'n last van... Maar volgens mij is het geen ramp hoor een beetje lucht, misschien dat het alleen maar vervelend voelt. Maar wat Lovely zegt werkt wel: net zo lang tegen de spuit aan tikken dat de luchtbelletjes verdwenen zijn. En soms moet je best hard tikken heb ik wel gemerkt ;). En ik kreeg niet altijd de allerkleinste belletjes weg, maar leek mij geen probleem... Bij mij zeggen ze zelfs 10 cm vanaf de navel, nou bij mij zit je dan zowat op m'n zij en daar heb ik bijna geen vet (tsja waar wel...) dus ik zit denk ik ook rond een straal van 5 cm. Nou en bij mij heeft het spul verder gewoon goed zo'n werk gedaan en daar gaat het om toch? En bij jou sloeg de medicatie vorige keer toch ook prima aan? Geen zorgen meid, dat zit wel goed. En probeer idd ene keer links andere keer rechts te prikken, dan zit je nooit 2 x achter elkaar op dezelfde plek. Bij mij kun je overigens bijna altijd nog wel zien waar ik geprikt heb, hou er toch altijd wel een rood puntje aan over... en zelfs een blauwplek, hoe ik dat gehad heb?

Straks naar het ziekenhuis, ben echt zenuwachtig! Manlief is net vertrokken om alvast zijn potje te brengen en komt dan weer even terug om mij op te halen. Het is gelukkig wel bij ons in de stad. Lief he, anders hadden we daar een uur en 15 min moeten wachten... Gut ik ben zo benieuwd... ga na de IUI denk ik maar niet meer werken, zou misschien nog thuis gaan werken, maar heb nu al zo geen zin ;), neem ik wel een dagje vrij.

20. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @lovely @pien dankjewel voor de tips.
    Ik wissel wel altijd af van links naar rechts, maar dat je niet dichtbij je navel mocht spuiten wist ik niet.
    Vanaf vandaag maar goed doen :)
    En het heeft de vorige keer idd gewoon goed z'n werk gedaan.
    Moet me niet zo'n zorgen maken, maarja soms heb je van die dagen.

@Pien heel veel succes meid!
    Ik zal duimen voor je.
    Laat even weten hoe het is gegaan.

Deel Deze Pagina