Bijnamama nou ik vind t toch een behoorlijk aantal dingen die niet goed zijn. Ik lees vaak over mensen met stollingsproblemen die met medicatie wel een zwangerschap kunnen voldragen. Wat is dat MThFR gen? Bij mij is het nu veranderd in het niet zwanger kunnen worden, in het niet zwanger kunnen blijven . Hopelijk dit jaar voor ons allemaal wel een goede zwangerschap. Siepie dank je wel voor je advies. Ben gisteren begonnen met de paracetamol. Hopelijk is bij jou het bloedverlies weer weg en kun je t alsnog gezellig maken met je man Pien wat fijn dat het nu in natuurlijke cyclus mag, op die klachten van de vorige keer zit je inderdaad niet te wachten. 11-cellig op dag 3 is inderdaad heel netjes. Hopelijk ontdooit deze mooi. Hebben jullie t ook nog gehad over de hoeveelheid hormonen voor een volgende poging, die je hopelijk niet meer nodig gaat hebben natuurlijk. Want je laatste poging viel toch enigszins tegen qua hoeveelheid follikels. Maar zoals ik al zei hopelijk is er geen volgende nodig. Hoe gaat t verder met je? Girlliej schijnbaar is er toch wel iets gebeurd in je lichaam, maar heeft t niet goed doorgezet. Het stoppen met de utro heeft niks te maken met geen vertrouwen van het ziekenhuis. Ik moest ook stoppen rond 14 dagen na de tp. Dit is vaak protocol in het ziekenhuis. Er zijn er ook waar je het langer moet doorgebruiken. Ik denk dat de lange wachttijd vnl is voor de planning van het VU, want lichamelijk is 1 rustmaand voldoende. Enschede fijn dat de punctie erop zit en dat het meeviel. Weet je ook hoeveel eitjes je had? Lekker rustig aan doen vandaag. Ster volgens mij heb je gemist dat Klaproos een aantal dagen geleden negatief getest heeft en ook al bloedverlies heeft helaas. T gaat nu spannend worden de laatste dagen voor jou. Weet je al wanneer je gaat testen? Fozzy hopelijk gaat alles goed met je en kom je hier binnenkort goed nieuws brengen. Ego. Vanochtend de cytotec ingebracht, maar tot nu toe gebeurd er nog niks . Speciaal deze keer 's ochtends ingebracht, omdat ik vorige keer op aanraden van het ziekenhuis voor het slapen gaan gedaan en toen heb ik heel de nacht lopen spoken van de pijn. En nu gebeurt er niks! Hopelijk niet alsnog vannacht. Morgenochtend anders de tweede dosis. Katja hoe gaat t met stimuleren? Hoe gaat t met de rest? Fijn weekend iedereen
Pien wat fijn dat het in je eigen cylus mag we zullen dan allemaal weer duimen dat het dan een succes mag worden. Je zou toch bijna denken van wel, statisch gezien moet er nu toch iemand zwanger worden in deze groep!! Ster wat ontzettend fijn dat je geen pijnaanvallen meer hebt gehad zeg. Het klonk echt niet fijn hoor, hoop wel dat je deze ellende niet voor niks hebt doorstaan. Ga je over 5 dagen dan zelf testen of bloedprikken? Boboke vervelend dat er nog niets is gebeurd, hoop inderdaad niet dat het feest vannacht begint. Als het trouwens morgen een beetje milde krampen zijn gewoon de volgende dosis inbrengen hoor! Weet niet welk protocol je mee hebt gekregen maar neem aan dat je morgenochtend pas weer je volgende dosis mag he? Want weet vanaf een bepaald aantal weken mag je het sneller achter elkaar. Slaap lekker straks hoop ik! Lusvi wat vervelend dat je dan bloedverlies houdt, ga je als je met de pil stopt dan meteen de hormonen spuiten? Waar woon je trouwens precies als ik vragen mag aangezien je in de Vu gaat lopen. Girrlie ik hoop ook nog een beetje met je mee hoor. Ook voor jou ben even nieuwsgierig waar jij woont haha aangezien jij dus ook in het Vu loopt, Neem aan dat je dan ook in amsterdam woont. Het bloedverlies is gelukkig sinds gisteren over en daar hebben we al gebruik van gemaakt, vond mn vriend ook helemaal niet erg haha. Klinkt heel stom maar volgens mij ovuleer ik nu nog niet, want elke keer als ik ovuleer bloed mn tandvlees als een rund met tandenpoetsen. Mijn haar is wel zo vet als maar kan dus zal er tegen aan zitten. Zoals de fertiliteits arts zei ik maak meer dan voldoende progesteron aan, dat is te zien aan mn vette kop met haar en mijn tweede termijn jeugdpuistjes. Dat vind ik nog het ergste met de Diane 35 was dat echt super onder controle heb nu steeds het gevoel dat ik weer terug in de pubertijd ben.
Bobo en siepie van het zkh mag ik pas 16 dagen na tp testen maar dat vind ik echt veel te laat eigenlijk..... woensdag dan zijn mijn man en ik allebei vrij het is dan 13 dagen na tp. Dan willen we testen. Dat kan wel toch? Mocht het positief zijn test ik elke dag tot en met zaterdag Wij krijgen geen bloedtest gewoon zelf een test doen. Zit vandaag op 10 dgn na tp... zo spannend. .... ik hoop het zo..... Klaproos sorry ik had het bericht gemist van jou. Wat balen zeg dat het niet gelukt is. Dikke knuffel
Hallo ik kom ook snel weer meeschrijven ... De medicijnen vallen niet goed. Ben heel emotioneel, labielig en niet rationeel geweest. Het gaat nu wat beter... Maar wat is me dit zwaar gevallen zeg... Op een punt gestaan dat ik er wel klaar mee was ... 'Dan maar niet' ... Maar zet nu maar door. Maar mocht dit niet lukken dan twijfel ik of ik hier verder mee wil gaan. Ik herken mezelf helemaal niet meer.
ster spannend hoor volgens mij kan je wel 13 dagen na tp testen want je punctie telt als eisprong en 14 dagen daarna moet je zwanger kunnen testen! hopelijk heb jij goed nieuws Fozzy jij mocht vandaag toch ook testen?? katja jeetje wat heftig... je moet goed naar je lichaam luisteren hoor! hopelijk is het gewoon nu raak voor jullie!(K) siepie ik woon vlakbij alkmaar wij doen alles in alkmaar maar de tp word in het vu gedaan en de bevruchtingen ook.. opzich wel blij mee omdat het vu toch wel goed aangeschreven staat! boboke hoe gaat het met jouw? heeft het iets gedaan? sterkte!! Ik hoor morgen pas de uitslag maar ik begin al een beetje bloed te verliezen! dus ga ervan uit dat het dan een zeer vroege miskraam is geworden helaas
Ster ja hoor dan kan je al gerust testen. Wat Girlliej al zegt, punctie=eisprong. Theoretisch kan je dus 14 dagen na de punctie al testen, maar het is wel fijn als jullie t samen kunnen doen en niet direct naar het werk moeten. Katja jeetje wat vervelend dat je zo heftig reageert op de hormonen. Moet je zoveel spuiten? Heb je al n punctiedatum in zicht? Sterkte nog even Girlliej balen meis Siepie gelukkig is het bloedverlies op tijd weg . Vervelend hè al die puistjes. Kun je nagaan hoe ik me voel met 36 Helaas was t dus toch nog raak vannacht, maar gelukkig pas om 5 uur. Daarna nog een dutje gedaan op de bank om de slaap weer in te halen. Ego. Wat was het dit keer een verademing tegenover de vorige keer. Het voelt wel een beetje vreemd om zo te schrijven over een miskraam, maar mijn vorige miskraam opgewekt met cytotec was echt een hel. Dit keer geen krampen gehad. Vanochtend om 5 kwam het er vrij makkelijk uit en het bloedverlies is tot nu toe ook echt minimaal. Juist daarom heb ik toch de tweede dosis gebruikt, maar tot nu toe niks. Hopelijk was het dit dan en kunnen we snel weer verder.
Girlliej wat grappig ik woon ook vlakbij alkmaar ( sint pancras) Ik voelde mij alleen bij het mca een nummertje en werd nogal onbeschoft op dezelfde dag door 2 personen te woord gestaan. Ik ben toen verder gaan bellen en voelde mij bij beverwijk een stuk prettiger. Ook kon ik daar sneller op afspraak. De keuze was dus snel voor ons gemaakt. Katja77 welke medicatie gebruik je nu dan? Ik voel van de decapeptyl werkelijk niets. . Misschien omdat het nu nog maar een week is? Ben wel wat feller/ kattiger.. maar dat is ook wel aard van beestje als ik eerlijk ben. Borsten zijn wel wat gevoeliger
ow echt doom wat grappig Ik kon bij het mca vrij snel terecht! 1 vrouwtje die vind ik ook niet leuk maar de rest is eigenlijk heel lief vind ik dan... en voor mij is dit wel het makkelijkste het zit vlakbij mijn werk dus kan mooi tussendoor! Gelukkig voel je niet zoveel dat is alleen maar beter ik had ook geen klachten hoor! kon misschien sneller huilen om dingen maar niet extreem Gelukkig viel t mee boboke hopelijk is alles eruit en kan je precies snel weer verder! gek eigenlijk he dat als het niet lukt me hopen dat we snel weer verder kunnen hopelijk worden we allemaal nog zwanger dit jaar
In afwachting om te starten: Tammie87 - 2e kindje - ICSI 1 - Midden feb. start prikken Enschede007 - 1e kindje - ICSI 1 - Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - Start feb? Beschuitje - 1e kindje - ntb Fisher - 1e kindje - IVF 2 - ntb Boboke - 1e kindje - IVF 2 - Eerst onderzoek naar herhaalde miskramen Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten Lusvi - 1e kindje - IVF - Start april/mei In afwachting om een nieuwe behandeling te starten (in dit topic): Pien - 1 kindje - IVF 2 met cryo Ups and downs - 1 kindje- IVF 1 Mimami - 2 kindjes - IVF 1 - Opnieuw vanwege overstimulatie Girlliej - 1e kindje - ICSI 1 - afwachting cryo- 14/3 nagesprek Onderdrukkende fase (lang protocol): Katja77 - 1e kindje - IVF 1 -- 1/2 start Decapeptyl - 20/2 uitgangsecho M676 - 2e kindje - iVF 1 -- 18/2 start pil - tp ergens in april Doom8 - 1e kindje -- ICSI 1 - Start deca 22/2 - 4-3 echo Stimulerende fase: - Punctie/terugplaatsing/nod: fozzy - 1e kindje - IVF 1 - punctie 13/2 - TP 16/02 - NOD 2 maart Klaproos - 1e kindje - ICSI 1- NOD 1/3 Kriti- 1e kindje - IVF 1- punctie 11/2 -tp 14/2- bloedtest 25/2 ster - 1e kindje - IVF 1 - punctie 17/02 - TP 20/02-NOD 6 maart
Bobo: meid, toch heftig natuurlijk, maar fijn dat het qua pijn meeviel. Ik hoop ook voor je dat dit het gewoon was! Bij mijn miskraam heb ik ook weinig pijn gehad, alleen wat menstruatieachtige krampen. Wel enorm veel bloed en stolsels. Sterkte meid! Katja: hou vol meid! Jezelf niet te serieus nemen op dit moment, trekt echt wel weer bij! Ik kom vanavond weer even wat uitgebreider schrijven (of morgen ).
Net de uitslag gehad hcg is gestegen van 7 naar 47 dus nu moet ik woensdag weer bloedprikken om te kijken wat t doet! Ben namelijk gister ongesteld geworden ze vinden t wel erg vreemd....
In afwachting om te starten: Tammie87 - 2e kindje - ICSI 1 - Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - Beschuitje - 1e kindje - Fisher - 1e kindje - IVF 2 - Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 25 maart In afwachting om een nieuwe behandeling te starten (in dit topic): Boboke - 1e kindje - IVF 2 - Eerst onderzoek naar herhaalde miskramen Pien - 1 kindje - IVF 2 met cryo Ups and downs - 1 kindje- IVF 1 Mimami - 2e kindje - IVF 1 - Opnieuw vanwege overstimulatie Kriti81- 1 kindje- Grirlliej - 1e kindje - Klaproos - 1e kindje - Onderdrukkende fase (lang protocol): M676 - 2e kindje - iVF 1 -- 18/2 start pil - eerste echo 10-04 Doom8 - 1e kindje -- ICSI 1 - Start deca 22/2 - 4-3 echo Stimulerende fase: Katja77 - 1e kindje - IVF 1-- Menopur -- 25/2 eerste FM Punctie/terugplaatsing/nod: fozzy - 1e kindje - IVF 1 - punctie 13/2 - TP 16/02 - NOD 2/3 ster - 1e kindje - IVF 1 - punctie 17/02 - TP 20/02-NOD 8/3 Enschede007 - 1e kindje - ICSI 1 -punctie 1/3 - tp
katja wat balen zeg dat je je zo onstabiel voelt. rot hormonen ook. je gevoel gaat dan alle kanten uit. Nog effe volhouden hoor meid!! Jij kunt dit!! Heb je al een punctie datum in zicht ? hoe groeien de eiblaasjes? girliej jeetje wat een onzekerheid, je bent ongesteld geworden, urine testen zeggen negatief, maar je hcg is wel gestegen? das ook niet leuk zeg. je wilt gewoon horen of het positief of negatief is. ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. doom wat fijn dat je niet zoveel merkt van de decapeptyl. Ik had er ook niet zo'n last van, maar ik was al een half jaar lucrin gewend en daar werd ik af en toe helemaal gek van. Wat goed dat je naar een ander ziekenhuis bent gegaan als je je bij het andere zkh niet prettig voelde. Je mag bijna beginnen met stimuleren zie ik, wat spannend, succes bij de echo morgen bobo wat fijn dat het "meeviel" . die taferelen van de vorige keer wil je ook echt niet nog een keer meemaken. dikke knuffel voor jou. hoe gaat het verder met jou ? emotioneel gezien ? pien ook aan het aftellen om weer te mogen beginnen. fijn om ergens naar uit te kunnen kijken he Enschede heb je de tp al gehad ? weet je al hoeveel bevruchtingen / cryo's je hebt ? fozzy heb je al getest ? ben zo benieuwd...... tammie hoe gaat het ? ben je al begonnen met injecties ? lusvi ook eindelijk deze maand beginnen, spannend, he, voor je het weet is het eind maart ego, met mij gaat het goed, ik voel me al een stuk beter ten opzichte van een paar dagen geleden. Nog geen boedverlies gehad, dus das een goed teken. Bijna test datum. zo spannend !!
Spannend ster nee bij mij was t vrijdag 7 hcg en zondag 47 hcg dus zou nu gewoon positief testen hoor.. Maar ze hadden vrijdag verwacht dat t zou zakken omdat 7% erg laag is... Maar nu is dit dus gestegen.. Heel gek allemaal Nu is het voor ons iid maar wachten tot woensdag en we meer weten.. Wie weet een wonder maar daar gaan we maar niet vanuit!
girliej pffff ooh wat spannend dan woensdag. ben je echt ongesteld geworden ? kan het geen innestellings bloeding zijn ? als je hcg stijgt lijkt me dat een goed teken toch.... misschien maak je gewoon langzaam hcg aan, dat kan ook toch ?
Pien dat vind ik deze keer dus zo vreemd, ik heb bijna helemaal geen bloedverlies. Af en toe alleen bij t afvegen...en ik heb ook geen krampen gehad. Girlliej je houdt het wel spannend zo en wie weet hoor jij wel bij de (kleine groep) waarbij het wel goed gaat. Ik blijf voor je duimen. Ster slopend hè die laatste dagen voor je mag testen. Je gaat echt op alles letten. Ik duim voor goed nieuws woensdag. Op zich gaat t wel goed. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog niet echt onder de mensen ben geweest (op een keer boodschappen doen na ) Zo thuis alleen en met mijn vriend gaat t goed, maar ben bang dat het straks als ik weer ga werken wel zwaar gaat zijn met al die zwangeren om me heen . Doom succes morgen, hopelijk groen licht om te kunnen starten Enschede morgen de tp toch? Weet je al of er bevruchtingen zijn en hoeveel? Succes Hoe gaat t met de rest? @ Lijstje. Kunnen we de in afwachting om te starten niet gewoon weer samenvoegen? Vind ik persoonlijk overzichtelijker en dan wordt je ook niet elke keer extra geconfronteerd met een mislukte poging. Daarbij heb ik nog geen poging gedaan Ster , was tenslotte spontaan. Als jullie het ermee eens zijn, wil ik dat best chronologisch aanpassen.
Ha meiden, sorry dat ik zo weinig van me laat horen. Ik had er even geen puf in, er speelt nogal veel verdriet in de familie momenteel waar ik moeilijk los van kan komen. Ik wil liever niet teveel hierover zeggen hier. Ik lees wel steeds mee hoor. Girliejjj wat een vreemd verhaal. Wel ongesteld maar toch een stijgend Hcg. Ik zou er niet al te veel op hopen hoor meis, het is wel heel laag en ook een beetje om jezelf te beschermen tegen de al te grote teleurstelling als het uiteindelijk toch niet gelukt is.. Wel balen dat het niet gewoon flink stijgt dan heb je wat meer zekerheid. Heb je trouwens nog wel negatieve testen of positief? Ster goed dat je nog geen bloedverlies hebt, de komende dagen worden vreselijk spannend voor je. Ik duim voor je ! Fozzy hoe is het met jou? Ik ben ook wel benieuwd of jij al getest hebt? Pien goed dat je er ook weer eventjes was hier. Ik begrijp dat jij ook misschien weer kan beginnen. Dat zou fijn zijn zeg. Al kan ik me voorstellen dat je wel met een erg zenuwachtig gevoel weer van start gaat. De druk komt er steeds meer bij kijken hè. Boboke wat fijn dat het toch een soort van mee viel , al is dat raar om zo te zeggen. Ik had echt mega giga veel pijn tijdens de miskraam dus ik kan me moeilijk voorstellen dat er ook mensen zijn die het met minder pijn door komen. Gelukkig maar want het is al triest genoeg allemaal. *Dikke knuf* Sorry heb even de rest niet meer helemaal in mijn hoofd zitten.
Lekker een weekendje uitgewaaid aan zee. Intussen hier weer veel gebeurd! Ster, spannend voor je! Girliej voor jou dus toch ook nog spannend? Iig vreemd zoals je al zegt. Fozzy, mocht je al testen gisteren? Boboke, krijg je binnenkort een controle of alles goed weg is? Sterkte met alles weer oppakken, moeilijk hoor! Knap hoe je alles steeds beschrijft vind ik. Lijstje aanpassen vind ik prima! Enschede, wanneer heb je je tp? Kriti hoe is het met jou? Alle anderen, hoe is het met jullie? Fisher, nog steeds in Mexico?