Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees alles braaf mee, vind echt heel balen voor girl dat het zo vaag verloopt heel de tijd onzekerheid is ook rot, ik duim dat het goed uitpakt.

Ster wat fijn dat de

2. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijkdaar heb je het al regeren via mob gaat nieg optimaal :)

Take 2: ster wat fijn dat de pijn aanvallen nu wegblijven en hopen op positieve test!

Boboke fijn dat het dit keer qua pijn meeviel, ik heb zelf ook ene keer meer last van gehad dan de andere keer, blijft verschillen.

Ik zit inderdaad nog in mexico, moest een week langer blijven dus aankomend weekend hopelijk naar huis!

3. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    woensdag ging jij testen toch ster? ik hoop t zo?

fozzy hopelijk ben je zwanger...heb je al een tijdje niet meer gezien!

boboke krijg je ook nog een na-controle? om te kijken of alles goed weg is..? gelukkig heb jeniet veel pijn gehad..maar is weinig bloed verlies wel goed? het moet toch helemaal opschonen?

enschede succes morgen met je tp!

4. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje wat spannend girlliej!!

Hier morgen de uitgangsecho.. spannend!

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    M676: lekker even zo'n weekendje eruit he :).
    Beschuitje: vervelend dat je moeilijkheden in de familie hebt. Niet fijn om er ook nog naast te hebben... Sterkte daarmee!
    Boboke: laten we hopen dat dit het was, maar het lijkt me, zoals andere meiden ook al vroegen, wel een goed idee dat je z.s.m. een echo krijgt om te kijken of alles goed schoon is geworden. Weet je ook even waar je aan toe bent... Is die al ingepland? Hoe voel je je er verder onder?
    Girliejj: wat een aparte toestand, erg onzeker lijkt me. Maar denk wel dat Beschuitje een punt heeft. Het is wel erg laag voor hoe ver je zou moeten zijn... Maar misschien heeft het dan toch in elk geval eventjes gezeten en toch wat hcg afgegeven. Aan de andere kant ben ik de eerste keer ook zwanger geweest terwijl ik flink ongesteld was. Alleen ik had geen bloedtest in het begin, waardoor het toen dus niet aan het licht kwam. Misschien dat het hcg toen bij mij ook wat laat op gang kwam, maar ja tis dan ook niet goed afgelopen... Maar ik duim natuurlijk nog wel eventjes voor je door, want je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Ster: ik vind het wel goed klinken eigenlijk, heb goede hoop voor je :). Die onbestemde pijnen zijn misschien wel ergens goed voor geweest ;)
    Fisher: succes nog eventjes in Mexico, hopelijk kun je gauw naar huis!
    Tsja en hier valt nog niet zoveel te melden. Ben wel benieuwd wanneer ik weer ongesteld ga worden. Heb niet strak in beeld wanneer mijn eisprong was. Wel weet ik dat ie vorige week donderdag in elk geval gesprongen was, omdat ik toen een controle echo had ;). Maar als de cyclus normaal verloopt zal het eind deze week al wel 'feest' zijn. Dan kan ik bellen met de poli en kan ik me voorbereiden op de cryo in eigen cyclus!

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Girliej, je hoeft niet perse lang na te bloeden bij een mk. Dat verschilt.

Doom succes morgen!

Fischer, wel fijn dat je weer naar huis kunt lijkt me na zo'n tijd van huis!

7. Nijntje00

Nijntje00 Lid

26 jun 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik wil me graag bij jullie melden. Ben vandaag begonnen met spuiten voor ivf. Ik spuit 100ie gonal f en moet dag 7 beginnen met cetotride. Er zijn volgens mij niet zoveel dames die cetotride spuiten? Ik zit nu op dag drie. Ik heb eerder een ivf poging gedaan een jaar geleden en had toen erge overstimulatie. Dat is ook de reden dat ik nu pas er weer aan begin. Het duurde een jaar om die zware tijd te vergeten.

8. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beschuitje even een dikke knuffel voor jou. Naast je eigen verdriet ook nog familieprblemen valt niet mee. Kun je je verhaal en gevoelens wel goed kwijt bij je psycholoog? En het forum is geen verplichting hè! Als jij je goed voelt om weer mee te schrijven dan kom je weer buurten.
    Vwb pijn tijdens een miskraam kende ik het dus ook heel anders van mijn eerste miskraam. Hier heb ik echt 4 uur weeen gehad voor het bloeden begon. Ik ben toen uiteindelijk ook opgenomen in het ziekenhuis door het vele bloedverlies en de hevige pijnen. Dus voor mij is dit nu ook heel vreemd, maar wel een verademing.

m676 oh lekker hoor even een weekendje ertussen uit. Kan je het wachten nog een beetje volhouden?

Fisher jeetje nog een week extra. Kan me voorstellen dat je het nu na 2 weken wel gezien hebt aangezien je niet kunt gaan sigtseeing. Sterkte nog even.

Pien wordt nu toch wel weer spannend nu het weer dichterbij komt.

Nijntje welkom hier. Volgens mij heb jij toen ook meegeschreven in het maart/april-topic toch? Was behoorlijk heftig die overstimulatie hè? Gaat t nu weer goed met je? Volgens mij is hier inderdaad niemand die cetrotide gebruikt. Wanneer heb je je eerste echo? Succes!

Ego. Er zijn er meerder die gevraagd hebben vanwege controle, maandag heb ik mijn afspraak staan hiervoor. Je moet je lichaam wel de tijd geven alles op te ruimen dus vandaar dat het niet te vroeg is. Sinds gisteravond ook donkerbruine stolseltjes (sorry voor details :)) dus ik neem aan dat het proces van opruimen nog aan de gang is.

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    In afwachting om te starten:
    Pien - 1e kindje - IVF 2 - cryo-TP maart?
    Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 25 maart
    Fisher - 1e kindje - IVF2 - start april?
    Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start april/mei
    Tammie87 - 2e kindje - ICSI 1 -
    Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 -
    Beschuitje - 1e kindje - IVF1 -
    Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten
    Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 -
    Mimami - 2e kindje - IVF 1 -
    Kriti81- 1e kindje - IVF2 -
    Klaproos - 1e kindje - IVF1 - pauze

Onderdrukkende fase (lang protocol):
    M676 - 2e kindje - IVF 1 -- 18/2 start pil - eerste echo 10/4
    Doom8 - 1e kindje -- ICSI 1 - Start deca 22/2 - 4/3 echo

Stimulerende fase:
    Katja77 - 1e kindje - IVF 1 - echo?
    Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo?

Punctie/terugplaatsing/nod:
    Fozzy - 1e kindje - IVF 1 - punctie 13/2 - TP 16/02 - NOD 2/3
    Ster - 1e kindje - IVF 1 - punctie 17/02 - TP 20/02-NOD 8/3
    Enschede007 - 1e kindje - ICSI 1 -punctie 1/3 - tp 4/3 - NOD ?
    Grirlliej - 1e kindje - IVF1 - hcg stijging? 5/3 controle

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Voor zover ik alle info had, heb ik t lijstje aangepast. Ik hoop dat ik alles goed gedaan heb.
    Nijntje ik heb jou er ook gelijk bijgezet, wist alleen niet meer zeker of het voor een eerste of tweede kindje is.

11. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    In afwachting om te starten:
    Pien - 1e kindje - IVF 2 - cryo-TP maart?
    Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 25 maart
    Fisher - 1e kindje - IVF2 - start april?
    Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start april/mei
    Tammie87 - 2e kindje - ICSI 1 -
    Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 -
    Beschuitje - 1e kindje - IVF1 -
    Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten
    Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 -
    Mimami - 2e kindje - IVF 1 -
    Kriti81- 1e kindje - IVF2 -
    Klaproos - 1e kindje - IVF1 - pauze

Onderdrukkende fase (lang protocol):
    M676 - 2e kindje - IVF 1 -- 18/2 start pil - eerste echo 10/4

Stimulerende fase:
    Katja77 - 1e kindje - IVF 1 - echo?
    Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo?
    Doom8-- 1e kindje- ICSI 1 - 4/3 start Gonal-f - 11 maart 2de echo

Punctie/terugplaatsing/nod:
    Fozzy - 1e kindje - IVF 1 - punctie 13/2 - TP 16/02 - NOD 2/3
    Ster - 1e kindje - IVF 1 - punctie 17/02 - TP 20/02-NOD 8/3
    Enschede007 - 1e kindje - ICSI 1 -punctie 1/3 - tp 4/3 - NOD ?
    Grirlliej - 1e kindje - IVF1 - hcg stijging? 5/3 controle[/QUOTE]

12. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Zo meiden, lijstje aangepast. Ik ben weer een tabel verplaatst :)
    Valt me op dat er een hoop meiden aan het wachten zijn.. hoop dat jullie snel weer aan de slag mogen allemaal!

Ik was vandaag binnen 10 min ziekenhuis uit. Alles zag er picobello uit en dus mag ik vanavond beginnen met Gonal-f

13. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Nijntje, fijn dat je er nu weer aan toe bent! Lange weg zo hè? Wat is cetotide en waarom krijg jij dit ?

Boboke, fijn dat je ma even kunt laten controleren. Hoor je dan ook al meer over het onderzoek dat je gaat krijgen?

Doom, dat schiet nu lekker op! Fijn dat alles goed is!

Enschede hoe ging het?

14. Nijntje00

Nijntje00 Lid

26 jun 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boboke, ik zat inderdaad ook in die topic toendertijd van maart. Was een heftige periode idd. Ik ga voor mijn eerste kindje en heb vrijdag een echo. Vind het weer erg spannend.

M676, cetotride is een middel zoals decapeptyl. Ik had een jaar geleden decapeptyl gebruikt en de arts zegt dat daar de overstimulatie waarschijnlijk van kwam. En had ook aangegeven dat ik erg veel bijwerkingen van decapeptyl had.

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Dank je voor je info Nijntje, succes vrijdag!

16. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    beschuitje, ooh wat naar dat er zoveel verdriet in je familie is. ik hoop dat er niks ernstigs is ? Gaat het met jou wel goed ?
    geeft toch niks als je minder mee schrijft. kom je gewoon lekker meeschrijven op het moment dat je eraan toe bent. Weet je al wanneer je gaat starten met je ivf behandeling ?

m676 lekker een weekendje aan zee. heerlijk. heb je het leuk gehad ?

fisher, als je zo lang bent weggeweest dan is naar huis gaan ook wel weer fijn he, weer al je dierbaren zien. je eigen huisje. Je gaat volgende maand starten met ivf zie ik ? wat spannend zeg.

girliej heel veel succes morgen !! ben zo benieuwd naar wat er nou uitkomt bij jou

doom, jeeejj jij bent nu ook begonnen. spannende tijden voor je

Nijntje welkom!! wat naar zeg van die over stimulatie!! hopelijk werkt de cetotide beter voor je. lijkt me wel een beetje eng dan om weer te beginnen als het de vorige keer zo heftig is geweest

bobo succes maandag, en bedankt voor het lijstje aanpassen

pien, ai de stomme ongesteldheid die eraan zit te komen, nooit leuk! maar dat betekend wel dat je weer mag beginnen, das het enige voordeel eraan

Enschede , tp gehad ? ging het goed ?

ego, morgen (onofficiele) testdag ! morgen dag 13 na tp.
    .....zenuwen.....

17. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff kort via mn tel.

Nijntje, hoeveel follikels had je dan? Bij mij is de vorige poging afgebroken omdat ik 45 follikels had. Heb jij wel een punctie en tp gehad?

18. enschede007

enschede007 Actief lid

9 nov 2013
    123
    27
    28
    Ster succes morgen met testen!!
    Tp ging goed. Er Was 1 8cellige en die is teruggeplaatst, de anderen zagen er minder goed uit. . Toch bijzonder dat er naar 1 goede tussen zit terwijl we de 8 hadden...heb jij dat niet?

19. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb toch nog even een testje gedaan en das was meteen positief dus het is nog niet gedaald deze 2 dagen...!

morgen middag hoor ik meer dus ik ben benieuwd! bloede is veel minder als normaal en ben wel steeds misselijk..ach we zullen het zien hopelijk is t geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap..

20. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend doom hopelijk krijg je een mooie score:) ik moest ook gonal F lekker dun spuitje in vergelijking van de decapeptyl haha:)

Welkom nijntje! spannend dan weer he hopelijk dit keer geen overstimulatie en gewoon een mooi aantal eitjes:) succes!

boboke hoop dat alles er uit is maandag! nog steeds geen pijn gehad?

ster spannend he morgen testen! hopelijk ben je de eerste die zwanger is:D

Deel Deze Pagina