Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. enschede007

enschede007 Actief lid

Nov 9, 2013
    123
    27
    28
    Succes girlliej!!!!!

2. enschede007

enschede007 Actief lid

Nov 9, 2013
    123
    27
    28
    En natuurlijk alle anderen die morgen kunnen testen!!!

3. Nijntje00

Nijntje00 Lid

Jun 26, 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Khad bij de eerste echo al rond de 40 en veel vocht en slechte waardes. De eitjes waren ook erg groot en dat na 7 dagen stimuleren. Kmoest meteen stoppen met stimuleren en decapeptyl blijven gebruiken. Kheb dus geen punctie gehad.

4. Nijntje00

Nijntje00 Lid

Jun 26, 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes voor de testers. Ik hoop voor allen een positieve uitslag.

5. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje nijntje dat zijn er veel! passen ze nu de waardes ook aan die je krijgt?

en hoe kan het dan door de decapeptyl komen? want dat zorgt toch juist voor dat het niet te snel gaat?

6. jan10

jan10 Actief lid

Aug 4, 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi,

Pff wat een heftige verhalen hier.
    Ik zal me even wat uitgebreider voorstellen en ben vanaf nu frequenter hier te vinden.

Ik heb in 2010 een mk gehad nadat ik meteen spontaan zwanger werd.
    Vol vertrouwen gingen we verder, maar na een tijd toch na zh gegaan.
    Traject ingegaan van clomid, IUI's en uiteindelijk Icsi.
    Ik zal bij dit laatste beginnen. De eerste poging had ik 4 goede eitjes en uiteindelijk 1 embryo, deze is toen teruggeplaatst.
    Helaas werd dit niks. Toen op naar de 2e poging en uiteindelijk 9 AKwaliteit embryo's. 1 teruggeplaatst en 8 ingevroren, helaas geen succes. Toen op naar mijn 1e cryo tp. 3 ontdooid en daar kwam 1 topper uit ( A-tje), en yes zwanger! Ongelooflijk blij en met 7 en 9 weken een prachtig hartje gehoord. Met 11 weken naar vk, daar bleek geen hartje meer te kloppen... 4 dagen later op 4 okt gecuretteerd. Wereld stortte ff in... Allerlei onderzoeken gehad, maar geen reden te vinden.
    Afgelopen maand weer er tegenaan.
    Afgelopen do weer cryo tp gehad. Nu waren er 4 nodig voor weer 1 topper (A-tje). Nu nog 1 over grrr ( had deze meteen ontdooid).
    Dus nu in afwachting wat dit brengen gaat. Wel spannend weer, voel van alles, dat heb ik alle keren gehad.
    14 maart testen. Duimen jullie mee?

Sterkte voor iedereen die bezig is of wacht...

Groetjes Jantien

7. mimami

mimami Actief lid

Jan 27, 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girliej, de deca remt ook de natuurlijke reactie om die hoeveelheden eitjes tegen te gaan. Althans dat is mij verteld. Bij mij werd gezegd dat het een wisselwerking was van beide prikken.

Nijntje, zo snel al zo veel is inderdaad heftig. Bij mij waren het na 10 dagen 45. De grootste was 2,4 de kleinere weet ik niet. Uiteindelijk waren er 38 groot genoeg, de rest te klein. Gelukkig heeft mijn lijf zich redelijk snel herstelt. Vrijdag hoor ik of het genoeg is hersteld voor een nwe ronde.

Jan10, wat een heftig verhaal ook weer! Hopelijk lukt het nu wel. Ik duim voor je!

Voor sommige meiden is dit weer een erg spannende week! Ik hoop met veel succes!

8. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je al getest ster? ik ga nu bloedprikken!

9. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow zo mimami ik dacht dat de deca alleen maar alles af remde en stil legde maar in combinatie van ka het dus toch niet goed zijn..

jeetje jan10 wat heftig..! ik ga voor je duimen dat je 14 maart een positieve test heb!!

10. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    En girlliej en ster??

Ik wacht met spanning af!!

Mijn gevoel zegt beide goed nieuws! !

11. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    dames

vanmorgen om 7 uur werd ik wakker en ben toen gaan plassen, en ben weer verder gaan slapen.
    om 9 uur gesplast (moest het eruit persen haha) en die urine gebruikt voor de test.

nu baal ik dat ik niet de echte ochtend urine gebruikt heb

je ziet een heeeeeeeeeel licht streepje. maar het is zo licht dat het twijfelachtig is

het is iig geen slecht nieuws, maar ik kan nog niet super overtuigend zeggen van jeeejjj het is gelukt .

maar het is een streepje, hoe licht ook, en ik heb nog nooit eerder een streepje gehad.
    dus ik voel me voorzichtig blij.
    morgen vroeg nog eens testen maar dan met de echte ochtend urine, hopelijk is de streep dan donkerder

12. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! ! Ik heb vernomen dat je gerust op een ander moment deze dag kan testen hoor. Wauw voorzichtig gefeliciteerd meis, dit geeft mij weer wat hoop!

13. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoor altijd een streep is een streep dus ik feliciteer je :)!

14. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ster een streepje is inderdaad een streepje :D. Zeker zo kort na je ochtendurine zal het niet zo geconcentreerd zijn geweest. Morgen zal het dan zeker duidelijker zijn. Of als je niet zo lang kan wachten vanmiddag of vanavond nog een keer als je een paar uur niet gedronken hebt ;) Alvast een voorzichtige gefeliciteerd :)!!

15. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

Aug 5, 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Ster wat super! Ik zeg ook gewoon gefeliciteerd, na al jou ellende afgelopen weken is dit gewoon je 'beloning'. Hopelijk snel een duidelijke test zodat je van de daken kunt schreeuwen!

Girl wat maak je het ontzettend spannend. Je gevoel gaat vast de hele tijd heen en weer... Sterkte! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Pien, ik hoop dat je snel weer kunt beginnen en je cryo het geluk zal brengen!

Kriti, klaproos en boboke, wat vind ik het erg voor jullie! Die frustratie om nog steeds met lege handen te staan. Bah. Veel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel voor jullie.

Ook voor alle andere meiden veel succes. Ik lees alles mee... Hopelijk keert met ster het tij en komt er alleen maar goed nieuws!

Ik kan er nog even niet aan meedoen. Vandaag echo gehad, dacht weer te kunnen beginnen. Helaas, mijn lichaam is nog te veel in de war dus ik moet nóg een maand geduld hebben.
    Voorlopig dus nog niet hier te vinden.

Fischer alvast een goede reis. M676 dit moet ook gewoon jóu maand worden!
    Beschuitje heel veel sterkte met alles.... Het ging net weer iets beter. Hou je taai!!

Liefs

16. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    thanx meiden :) ik durf alleen nog niet blij te zijn.
    mijn man en ik hebben afgesproken vandaag niet meer te testen, maar dit morgenvroeg te doen met ochtend urine.
    ooohhhh ik hoop het zooooo dat de test dan donkerder is. nog geen bloed gehad, en alle kwaaltjes nog aanwezig.

jan10 welkom meid.

girliej waneer krijg je de uitslag van de bloedtest ?

17. mimami

mimami Actief lid

Jan 27, 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Ster! Ik hoop dat het raak is. Inderdaad een streepje is een streepje, maar ik heb het helaas ook al eens gehad dat het toch niet zo was.

Ups en downs, wat jammer dat je nog een maand moet wachten. Je geduld wordt flink op de proef gesteld...

18. jan10

jan10 Actief lid

Aug 4, 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Het klinkt pos Ster!

19. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,335
    8,341
    113
    Amsterdam
    Klinkt goed ster!! Voorzichtig gefeliciteerd!!!

20. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Ster: alvast gefelicitieerd! Het is nog vroeg dus het kan best nog een paar dagen duren voordat je test donker is. Klinkt goed en ik duim voor je dat de test donkerder wordt! Hcg verdubbelt elke 48 uur, dus morgen hoeft de test nog niet direct veel donkerder te zijn hoor.

Ups and downs: wat jammer zeg, wat is er niet goed dat je nog niet verder kan?

Bij mij is het wachten op mijn menstruatie. Ik heb mijn eisprong niet goed bijgehouden, maar het kan best zijn dat deze later was dan normaal. Het voelt wel alsof het niet lang meer zal duren. Dan kan ik een afspraak maken voor de eerste echo. Laat de menstruatie maar komen!

Share This Page