Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pien, maf he, dat je de ene maand hoopt dat de rode duivels niet komen en de andere maand bijna niet kan wachten. Merk je trouwens zelf niet wanneer je ovuleert? Ik heb dat meteen in de gaten door de afscheiding...

2. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij is de hcg weer 3 maal verdubbeld in 2 dagen dus nu 193...ik mag voorzichtig hopen....

18 maart me eerste echo en dan hopen dat ik een wondertje heb in mijn buik!met een kloppend hartje...

3. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow wouwew girl! Dat klinkt ook goed! Ik ga je ook gewoon feliciteren!

4. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ster en Girliej, goed nieuws! Wauw!

U&d, wat balen! Het wachten duurt al zo lang. Heb je eig lang of kort protocol? Ik mag in april voor m'n eerste echo, duurt voor mijn gevoel nog heel lang..

Pien, het kan niet snel genoeg gaan hè?

Enschede, 8 cellig klinkt goed! Nu op t wachtbankje, net als jantien. Spannend

Wij hebben het heerlijk gehad, huisje aan het strand!

5. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girliej, super goed nieuws!! Heel spannend! Ik duim voor jou!

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Girlliej super meis gefeliciteerd! Op naar een goede echo

U&D balen zeg, zo duurt het wel heel lang. Jij had toch een cyste of vergis ik me nou :)?

Rest zwaai :)

7. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Girllie ik duim met je mee! Dat je hcg zo mooi oploopt is in ieder geval een goed teken!!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Girliejj: wow mooi zeg! Dat gaat vast goed komen, gefeliciteerd!!

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden, ik ben er even niet, maar lees af en toe wel mee zoals ik al eerder schreef. Ster je wilde weten wat er is.... De vader van mijn man is (veel te jong) overleden...

10. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    girliej gefeliciteerd meid, je mag in het zwangeren rijtje :)

beschuitje, oohhh wat wat erg!! gecondoleerd!! wat verscrikkelijk

hier heel veel onzekerheid
    vanmorgen een test gedaan van de kruidvat
    timer op 5 minuten gezet.
    we gingen kijken en geen streep, dus we hadden echt zoiets van huh ? dat kan toch niet.....
    na een minuut of 8 stond er ineens wel een steep, en ook een stuk donkerder dan gisteren.
    maar ja, in de gebruiksaanwijzing staat dat je de test na 5 minuten moet aflezen en daarna niet meer

nog een test gedaan. weer hetzelfde verhaal....na 5 minuten niks, na 8 minuten een streep....
    dus ja een hoop verwarring
    is dit een indroogstreep ???

ik heb voorheen heel vaak getest, maar nooit een streep gehad , ook niet al liet ik hem uren liggen

dus ik daarna een clear blue test gedaan
    maar die geeft aan niet zwanger
    nu hoor ik over clear blue wel wisselende verhalen van vrouwen die al 8 weken zwanger zijn en de clear blue zegt dan niet zwanger, of zwanger 1-2 weken, dus ja echt betrouwbaar is dat dan ook niet

nu weet ik het niet.....
    heb heel hard moeten huilen, ik denk dat het over is, vriendinnen zeggen dat het wel raak is, die zeggen en staat een duidelijke streep
    mijn man zegt: je moet geen valse hoop houden het is niet gelukt

hebben jullie hier ervaring mee ?

11. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje lastig, door de streep zou ik zeggen wel gewoon zwanger hoor..
    ik heb helaas ook nog nooit een positieve streep gehad maar wel heel veel zwangerschapstesten er door heen gejaagd en allemaal zonder indroogstreep.

Maar dat die clearblue aan geeft van niet is wat vervelend! Maar dit heb je natuurlijk niet met hetzelfde plasje gedaan of wel?

12. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    en beschuitje gecondoleerd met je schoonvader..

13. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Jawel met hetzelfde plasje... had ik in een plastic bekertje gedaan

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ster, hoe moeilijk ook, het lijkt me dat je het best tot de 8e kunt wachten, dat was toch je officiële testdag als ik het in het lijstje lees?
    Wat moeilijk dit zo hè? Ik heb nog nooit gehad dat het na langer laten liggen een streepje werd, maar ook nog nooit dat het niet meteen een streepje werd. Ieder x dat ik zwanger was, werd het meteen een streepje. Ik kan je dus helaas niet verder helpen, maar leef wel met je mee!

Beschuitje, wat een vreselijk nieuws! Gecondoleerd.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: o wat erg, gecondoleerd! Sterkte!
    Ster: he getsie... Maar wat ik gisteren ook zei: het moet zich om de dag verdubbelen en een dag later testen levert vaak niet zoveel meer op. Probeer het morgen, of beter nog overmorgen nog een keer. Dan moet de clearblue ook wel positief worden, zo niet ist misschien wel iets geweest, maar heel vroeg misgegaan... Ik duim voor je meid!

16. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hallo meiden,

Hier weer even een berichtje van mij. Ik ben niet zoveel op het forum maar probeer wel mee te lezen.

Hier gaat het steeds een beetje beter. Al duurt het me aan de ene kant te lang voordat we verder kunnen, is het aan de andere kant ook goed dat we even de tijd hebben om alles op een rijtje te zetten. De rust begint langzaam weer een beetje te komen. We hebben inmiddels wat familie en goede vrienden verteld wat ons te wachten staat. De reactie daaruit zijn heel lief en fijn. We hebben die mensen straks hard genoeg nodig als we eenmaal in het traject zitten want dat wordt pittig.
    De komende weken nog wachten tot we weer naar het zkh mogen. En ondertussen ook wachten op mijn ongi. Dat is trouwens ook iets wat ik de afgelopen maand gemerkt heb. Ik voelde op een gegeven moment mijn eisprong en toen dacht ik moet dit, laat het nu maar zitten want zwanger worden lukt toch niet op deze manier. Bewaar ze liever voor straks maar dat kan helaas niet :(....
    Nu is dat gevoel gelukkig aan het afnemen. Maar wordt wel constant heen en weer geslingerd tussen angst en hoop, dat zal ook nog wel even blijven...

17. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    @beschuitje Gecondoleerd met je schoonvader. Heel veel sterkte!

18. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3658 Girlliej, 6 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
    beschuitje gecondoleert!:(*Knuffel*

ster Misschien heb je wel net als mij een laag hcg mijn eerste test die ik 14 dagen na mijn punctie deed was ook eerst negatief en na 10 min(die test mocht je tot 10 min aflezen)kwam er een 2 de streepje maar goed ik ging uit dat het negatief was en toen heb ik vrijdag bloed geprikt en die was natuurlijk 7 hcg..

dankjulliewel voor de felicitaties ik kan er nog niet echt van genieten verlies nog steeds bloed die bollen hoefde ik niet meer te gebruiken en hoewel het super goed aan t verdubbelen is ben ik een beetje bang... 18 maart duurt nog zo lang!

ik hoop dat mijn embryo-tje lekker blijft zitten en we straks een hartje horen kloppen maar ben zo bang!:O

19. Hoi meiden ..

Ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven .....
    Ik ben hellen 31 jaar en mama van een zoontje van 6 .....We zijn sinds 2000 al in de MMM..(Ik heb PCOS) .....
    Voor we onze zoon kregen ,hebben we alles gedaan wat mogenlijk was ...Clomid ,spuiten ,Leo-behandeling ,IUI en IVF ....Helaas mocht hier niks uit voortkomen ,en zijn we gestopt met behandelen in 2005 en dachten samen verder te moeten ...December 2006 raakte ik SPONTAAN zwanger ,maar dit werd een miskraam in februarie .....2 Maanden later hadden we weer een positieve test in onze handen ,En was ik zwanger van onze zoon ...Gelukkig is hij naar een bewogen zwangerschap gezond geboren ,want met 23 weken werd ik opgenomen naar bloedverlies en een wekke baarmoedermond ,ik heb een spoedcerclage toen gehad ,want anders zou hij binnen een paar dagen geboren worden ,en dit niet overleven ...Vanaf de 23e week en de 38e week heb ik plat op bed moeten liggen ,maar twas het allemaal waard ...
    Wij zijn vanaf 2010 begonnen aan een brusje voor Jasper ,en dachten dat misschien de natuur weer een handje zou helpen ,helaas is niks minder waar ,en zijn we weer de MMM ingestapt ...
    Vorige jaar hebben we 6 x IUI gedaan ,en heb naar een hsg te horen gekregen dat er 1 eileider dicht zit ! Of dit altijd al geweest is weten we niet .....Maar nu gaan we aan de gang met IVF ....Dit zal ook het laatste zijn ,want naar 14 jaar maand naar maand hoop en verdriet ,gaan we er dan een streep onder zetten ,dan is het ook echt over en uit ,dus we gaan hopen dat er nog een ivf wondertjuhh mag komen :)
    Vanaf 18 april ga ik spuiten voor de eerste ivf poging voor een brusje voor onze zoon ...
    In sept 2013 zijn we even gestopt na 6 x IUI omdat ik graag wou afvallen en ben nu bijna 20 kilo kwijt en ben nog steeds bezig om aftevallen :)
    Maar de eerste stap is weer gezet ,Ik ben sinds een week met de pil begonnen :)Deze slik ik tot 21 april en vanaf 18 april gaan we spuiten voor de 1e ivf poging ...
    We mogen de punctie onder narcose doen,omdat ik voor mijn zoon ook ivf gedaan heb en de pijn ondragelijk is bij mij met overgevoelige eierstokken ook de hsg was bij mij echt een hel ... ...Dus ik ben erg blij dat de punctie nu onder narcose gaat gebeuren
    ....

Heel verhaal ,maar dit was mijn verhaal in het kort .......
    Groetjes hellen

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tebbie: dat gevoel tussen hoop en angst te leven is heel herkenbaar voor alle meiden die in de MMM zitten. Ook al is de kans nog zo klein, dan nog hoop je iedere maand dat er een wonder gebeurt. Ik heb wel goede hoop voor jullie, want meestal als het het echt alleen aan de man ligt, is er best grote kans op zwangerschap met ICSI, dat is ook de reden dat ICSI een hoger slagingspercentage heeft dan IVF. Ik hoop dat jullie binnenkort een betere zaaduitslag krijgen en er goede kansen met ICSI zijn!

Ster: alweer getest? Of wacht je nu tot morgen? Zenuwslopend lijkt me..

Girliejj: voor jou ook zo spannend. Maar wat bloedverlies hoeft echt niet erg te zijn, als dat hcg maar mooi stijgt! Die echo duurt inderdaad lang. Maar ik duim op een goede afloop! Ze noemen dit niet voor niets ook wel de verlengde wachtbankjes...

Hellentjuh: welkom! Wat een verhaal zeg. Maar wel super fijn dat jullie een zoon hebben mogen krijgen! Jammer genoeg toch weer in de MMM, maar ja, je wilt zo graag he! 20 kilo afgevallen? Respect hoor!

M676: je vroeg of ik niet wist wanneer mijn eisprong is: normaal gesproken wel. Maar omdat dit mijn eerste cyclus na de IVF is, is het niet zoals anders. Heb gelezen dat je lijf even weer op gang moet komen en de cyclus meestal langer duurt. Had ik niet echt rekening mee gehouden eigenlijk. Na m'n eerste IVF was ik eventjes zwanger, dus toen liep het helemaal anders. Maar het blijkt dus wel zo te zijn dat mijn cyclus langer duurt dan anders. Anders was ik nu wel ongesteld geweest namelijk. En zwanger ben ik ook niet, want heb vanochtend maar een testje gedaan. Ik wist eigenlijk wel voor 99,9% dat het niet zo was, maar goed... Ik denk dat mijn eisprong ongeveer een weekje later was dan normaal. Alleen jammer dat we die dan niet benut hebben zeg maar... Dus nu is in elk geval wel zeker dat we volgende maand onze cryo gaan proberen. En dan wil ik ook zo snel mogelijk ongesteld worden nu, want mijn berekening voor de evt terugplaatsing klopt nu niet meer ;).

Katje: meid we horen niets meer van je... gaat het wel goed? Heb je inmiddels de punctie al achter de rug? Dat zal toch haast wel... Hopelijk laat je snel weer wat van je horen!

Bobo: heb je vandaag de echo? Hoe voel je je verder? Is er al duidelijkheid over het vervolg, ga en kun je verder in DD of niet?

Deel Deze Pagina