Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nijntje jij had toch vandaag je echo? Hoe was t? Dit keer hopelijk niet zoveel follikels.

Enschede en hoe bevalt t wachtbankje ;)? Bij icsi is het zo dat het "beste"zaadje door de laborant wordt uitgezocht, maar je weet natuurlijk nooit of dat zo is. Bij ivf is er een natuurlijke selectie. Misschien dat hier het verschil in zit?? Ik weet het ook niet zeker hoor, maar ik kan me het zo voorstellen.

Jan10 ook jou ken ik nog van het maart-topic. Jeetje meis ik wist helemaal niet dat het ook mis is gegaan bij jou :(. Helaas weet ik maar al te goed hoe je je voelt. Duimen dat dit nu een blijvertje is.

Ster wat een emotionele rollercoaster heb jij doorgemaakt. hoe gaat t nu met je? Dikke knuffel

U&D vervelend al dat wachten :(

Pien hopelijk komt je menstruatie snel en kan je weer verder. Dat wachten is maar niks.
    Mijn controle is maandag. We hebben 4 april een afspraak bij mijn gyn om te bespreken hoe nu verder. Gezien de problemen met mijn verzekering zou ik (voor nu) weer terug willen naar Nl, maar dat ligt er ook een beetje aan of ze open staan om veranderingen aan te brengen in hun protocol. Zo heb ik nog voor een volledige poging menopur liggen en zij werken eigenlijk met puregon. Ook wil ik liever geen deca, maar de synarelneusspray. Dit gaan we dan voorstellen en maar afwachten hoe ze hier op reageren. Dan nemen we ons defintieve besluit waar we verder gaan. Wat ook meespeelt is dat ze ook in DD weigeren er 2 terug te plaatsen :x

Beschuitje gecondoleerd meis :( en heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel

Tebbie Fijn dat jullie zulke lieve reacties hebben gekregen in de omgeving. Nog 2 weken en dan is er denk ik voor jullie ook meer duidelijkheid wanneer jullie kunnen starten toch?

Girlliej mag je nu tussendoor dan niet meer terug om bloed te prikken?

Hellentjhuh welkom hier. Wat een voorgeschiedenis heb jij ook al. Wat een wonder dat je zoontje dan toch nog spontaan gekomen is. Hopelijk brengt de ivf snel een brusje.

Katja ook ik maak me wel zorgen....

Kriti hoe gaat t met jou? Weet je al of en wanneer je weer verder kan?

Iedereen alvast een heel fijn en zonnig weekend :)

2. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    In afwachting om te starten:
    Pien - 1e kindje - IVF 2 - cryo-TP maart?
    Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 25 maart
    Fisher - 1e kindje - IVF2 - start april?
    Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start april/mei
    Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 -
    Beschuitje - 1e kindje - IVF1 -
    Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten
    Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 -
    Mimami - 2e kindje - IVF 1 -
    Kriti81- 1e kindje - IVF2 -
    Klaproos - 1e kindje - IVF1 - pauze

Onderdrukkende fase (lang protocol):
    M676 - 2e kindje - IVF 1 - 18/2 start pil - eerste echo 10/4
    Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4

Stimulerende fase:
    Katja77 - 1e kindje - IVF 1 - echo?
    Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo 7/3
    Doom8-- 1e kindje- ICSI 1 - 11/3 2de echo

Punctie/terugplaatsing/nod:
    Fozzy - 1e kindje - IVF 1 - punctie 13/2 - TP 16/02 - NOD 2/3
    Ster - 1e kindje - IVF 1 - punctie 17/02 - TP 20/02-NOD 8/3
    Enschede007 - 1e kindje - ICSI 1 -punctie 1/3 - tp 4/3 - NOD
    Jan10 - 1e kindje - IVF2 - cryoTP 27/2 - NOD 14/3

Zwanger:
    Grirlliej - 1e kindje - IVF1 - echo 18/3

3. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    nou meiden

de moed zakt in m´n schoenen, ik weet het echt niet meer.

zoveel onzekerheid

vanmorgen weer 2 testen gedaan. na 5 minuten was niks af te lezen. maar na iets langer te hebben laten liggen heb ik weer een lijntje. alleen is de lijn wel lichter dan gisteren....

als ik geen hcg in mijn bloed had zou ik toch geen lijn moeten krijgen? Ook niet als je het langer laat liggen toch ?

maar als het positief is, waarom verschijnt de lijn dan niet gewoon in de 5 minuten ? en waarom lichter dan gisteren ?

ik heb het zkh gebeld. morgen is mijn testdatum, maar morgen en zaterdag is er niemand aanwezig van de ivf afdeling. alleen spoedgevallen en puncties.... pffffff heb ik weer....

nu heb ik op aanraden van de ivf vpk een test gekocht bij de apotheek en die doe ik dan morgenvroeg.

maandag moet ik de uitslag doorbellen. wel of niet zwanger...

als ik niet zwanger ben moet ik toch met de utro bollen doorgaan totdat ik helder rood bloed verlies krijg. maar moet ik niet onderhand een keer mijn menstruatie verwachten als het niet gelukt is ? morgen is dag 16 na tp, ik heb nog geen druppel bloed verlies gehad

ik en mijn man hebben afgesproken als ik maandag nog geen bloedverlies heb gehad, dat we dan naar de dokter gaan voor een bloed test. hopelijk wil hij die afnemen, want van die urine testen wordt ik nu zo onzeker

mijn zus vertelde trouwens, dat bij alle 3 haar zwangerschappen , ze thuis negatief teste. en pas bij de dokter met bloed test kwam er uit dat ze hartstikke zwanger was. en dan 3 keer. vreemd toch ?
    ik wil niet zeggen dat dat bij mij ook is, maar is wel raar toch

4. ster80 Verschrikkelijk he die onzekerheid ....Had je maar een luikje in je buik om te zien wat er binnen gebeurd ...
    Helaas ben ik zoown gevalletje die al meerdere positieve testen gehad heeft met de kruidvat en dit dus niet zo was ,dus voor mij nooit meer die testen ...ziekenhuis raad ook echt de cb aan ....

Suc6 meid en ik duim nog even voor je door ....s

5. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje ster wat een onzekerheid....voel je je wel zwanger?
    maar die ultro bollen kunnen toch je menstruatie tegen houden?
    dus dan heeft doorgaan toch geen zin? ik moest meteen vrijdag al stoppen omdat ik maar 7% hcg had...
    bloedtest is iid wel makkelijker te zien ik testte eerst ook negatief natuurlijk omdat het zo laag begon..hopelijk toch zwanger meis!

jan 10 spannend hoor nog 1 week wachten hopelijk blijft deze lekker zitten!:)

hellentjuh welkom hier!

Katja en fozzy?? hoe gaat t bij jullie?

ik mag maandag weer bloedprikken! hopelijk is het allemaal nog meer gestegen!:) ik vind t maar dood eng allemaal en t duurt nog zo lang!

6. tebbie27

tebbie27 Actief lid

Jan 14, 2013
    409
    0
    16
    @boboke en pien Ik hoop dat we dan idd meer duidelijkheid krijgen over wanneer starten en welk traject. Want of het ivf of icsi wordt is nog niet zeker.

7. jan10

jan10 Actief lid

Aug 4, 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi,

Pff wat kruipen de dagen voorbij..

Ster ik hoop dat t pos voor je is, maar is onzeker zeg..
    De utrogestan kan absoluut je menstruatie tegenhouden. Ik word pas 3 dagen na stoppen ongesteld.
    Wil je niet je hoop wegnemen, maar wel goed om te weten...
    Succes!

8. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Lieve meiden

ik ben niet zwanger :(
    Vandaag witte test. Zowel apotheek als kruidvat.
    wss heeft er wel iets gezeten en is het al vroeg misgegaan.. Waarom anders eerst wel streepjes?
    Van zkh moet ik doorgaan met utro totdat ik bloed verlies krijg. Ik zie daar het nut niet van in. ik denk dat ik vandaag al stop. Dan maar ongesteld worden.
    maar niet zwanger en niet ongesteld is helemaal erg.

Ik ben zo verdrietig. Voel me ontroostbaar

9. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Lieve ster, wat ontzettend verdrietig! Sterkte meid!

Pien, volgens mij vroeg mimami naar je eisprong, ik merk daar zelf niet echt iets van. Nu idd zo snel mogelijk op naar de ongi zodat je cryo teruggeplaatst kan worden!

Vraagje: hoe denken jullie over een wijntje / biertje oid in de tijd voor een ivf?

10. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Ster: meid wat ontzettend ellendig :(. Baal er maar flink van, gun jezelf de tijd om verdrietig te zijn. Dikke knuffel!

m676: o sorry... andere 'M' ;).
    Wat betreft biertje/wijntje: ik heb het tijdens de IVF behandelingen niet gedaan. Dus zowel in de stimulerende fase als in de wachtweken. Niet dat ik serieus denk dat het heel veel uitmaakt, maar het is meer voor mijn eigen gevoel, dat ik zo gezond mogelijk leef en dat het daar dus niet aan gelegen kan hebben als het niet lukt...

All: zat gisteravond ineens te twijfelen of ik komende cyclus wel de cryo terug wil... was echt een beetje down gisteren en had helemaal geen zin om weer die hoop en eventuele teleurstelling mee te moeten maken... Ik weet het even niet meer...

11. jan10

jan10 Actief lid

Aug 4, 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    K.. Zeg Ster! Sterkte! X

12. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje ster sterkte wat balen zeg!:(

maar wanneer zou je moeten stoppen met die bollen dan? want dat houd je menstruatie toch tegen? dat word bij ons iig verteld.
    Knuffel voor jouw!(K)

13. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    lastig he pien! als je je er nu niet goed bij voelt zou ik even wachten een maandje rust is ook wel fijn denk ik?

jammer dat er niet iets bestond waardoor het gewoon zou moeten lukken in 1 x he:(
    Blijf goed met iemand praten zodat je het een plekje kan geven! en je weer verder kan gaan maar doe vooral niets te overhaast!
    sterkte meis!

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    In afwachting om te starten:
    Pien - 1e kindje - IVF 2 - cryo-TP maart?
    Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 25 maart
    Fisher - 1e kindje - IVF2 - start april?
    Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start april/mei
    Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 -
    Beschuitje - 1e kindje - IVF1 -
    Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten
    Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 -
    Mimami - 2e kindje - IVF 1 -
    Kriti81- 1e kindje - IVF2 -
    Klaproos - 1e kindje - IVF1 - pauze

Onderdrukkende fase (lang protocol):
    M676 - 2e kindje - IVF 1 - 18/2 start pil - eerste echo 10/4
    Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4

Stimulerende fase:
    Katja77 - 1e kindje - IVF 1 - echo?
    Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo 7/3
    Doom8-- 1e kindje- ICSI 1 - 11/3 2de echo

Punctie/terugplaatsing/nod:
    Ster - 1e kindje - IVF 1 - punctie 17/02 - TP 20/02-NOD 8/3
    Enschede007 - 1e kindje - ICSI 1 -punctie 1/3 - tp 4/3 - NOD 17/3
    Jan10 - 1e kindje - IVF2 - cryoTP 27/2 - NOD 14/3

Zwanger:
    Grirlliej - 1e kindje - ICSI1 - echo 18/3

15. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ah ster...... shit!!!!

16. Girlliej

Girlliej Bekend lid

Dec 7, 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    nijntje hoe was je echo gegaan gisteren?

doom dinsdag de 2e echo?hopelijk is alles mooi aan t groeien:)

ik mag maandag weer bloedprikken hopelijk is me hcg dan weer gestegen... bloedverlies is gelukkig gestopt nu alleen wat oud bloed maar dat is niet veel meer..

17. Nijntje00

Nijntje00 Lid

Jun 26, 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, ik had gister mijn eerste echo. Had rechts vijf eitjes rond de 10cm en links ook een paar rond de 8. Ze waren nog niet zo groot, maar dat kom omdat de echo vroeg was namelijk dag 7. Kben gisteren begonnen met cetotride. Wat een rotprik... pffff. Ik heb ook de griep te pakken en ben egt doodmoe. Ik heb maandag de volgende echo.

18. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Girlliej: dinsdag mijn 2 de echo inderdaad.
    Ik ben nu 5 dagen gonal f aan het prikken maar moet zeggen dat het wel wat aan het rommelen is in mijn buik. Heb wat steekjes, voel het soms drukken met lopen.
    Mijn gevoel zegt ook dat rechts voller zit als links straks.

We shall see!!

19. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Nijntje wat is cetrocide?.

20. Nijntje00

Nijntje00 Lid

Jun 26, 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cetrotide is net als decapeptyl. Had veel bijwerkingen van de decapeptyl.

Share This Page