Oh jee wat vervelend? Ik heb echt niets met de decapeptyl gevoeld. Nu ik gonal f spuit vind ik wel de naald van de deca minder fijn hihi Tot nu toe valt het mij gelukkig nog alles mee!
Hoi allemaal ... Sorry dat ik zo afwezig ben ... Morgen heb ik de punctie. Ik heb maar drie follikels dus ik verwacht er niet zoveel van. Ik schijn al de hoogste dosis te gebruiken. Het is een lange fase geweest. Drie weken decapeptyl en ook zo'n beetje drie weken van stimuleren met menopur.. En dan zo'n teleurstellend resultaat. Ik ben nog steeds labielig onder de medicijnen.. Als komt veel harder binnen. Ik werk op een AZC en daar maak ik dagelijks best wel heftige dingen mee (gedwongen uitzettingen, zelfmoordpogingen, oorlogsgetraumatiseerde mensen) en heb daar nu meer moeite mee dan anders.
Weer ff snel met mn tel... Ster balen!! Ik zou wel doen wat het ziekenhuis zegt vwb die bollen Ik begin vandaag weer met de deca! Mn lijf heeft alles supersnel opgelost! Ik heb zelfs alweer een ovulatie gehad. Ik hoef dus niet nog een maand te wachten. Super blij mee!
@Ster: ben je al gestopt met die bollen? Ik moest die bollen gebruiken tot aan testdatum, of het nou positief of negatief eindigde. Dus volgens mij zou je prima kunnen stoppen. Dan kan je lichaam weer op orde komen... Sterkte meid! @Katja: goh meid, ik snap je teleurstelling wel hoor. Ik had ook weinig follikels, eentje meer dan jij. Maar er kwamen wel gewoon netjes 4 eitjes uit. Vreemd genoeg 2 uit de linker en 2 uit de rechter, terwijl er rechts maar 1 follikel zat! Dus je kunt ook meerdere eitjes in 1 follikel hebben. En ook bij mij ging de bevruchting op 4 eitjes best netjes: 50%. Dus het kan bij jou ook goed gaan he! Probeer positief te blijven ook al voel je je nu ellendig. Het kan nog alle kanten op, en ook zeker de goede! Laat die gevoelens maar over je heen komen, ze gaan weer over, echt waar! En uiteindelijk doe je het voor je grote wens, wees trots op jezelf dat je het probeert. Succes bij de punctie: ennuh elk naadeel heb z'n voordeel: hoe minder follikels, hoe sneller voorbij . Nou ik hoop dat je wat aan deze peptalk hebt! .
In afwachting om te starten: Pien - 1e kindje - IVF 2 - cryo-TP maart? Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 25 maart Fisher - 1e kindje - IVF2 - start april? Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start april/mei Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 - Mimami - 2e kindje - IVF 1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - Klaproos - 1e kindje - IVF1 - pauze Onderdrukkende fase (lang protocol): M676 - 2e kindje - IVF 1 - 18/2 start pil - eerste echo 10/4 Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Stimulerende fase: Katja77 - 1e kindje - IVF 1 - echo? Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo 7/3 Doom8-- 1e kindje- ICSI 1 - 11/3 2de echo Punctie/terugplaatsing/nod: Ster - 1e kindje - IVF 1 - punctie 17/02 - TP 20/02-NOD 8/3 Enschede007 - 1e kindje - ICSI 1 -punctie 1/3 - tp 4/3 - NOD 17/3 Jan10 - 1e kindje - IVF2 - cryoTP 27/2 - NOD 14/3 Zwanger:
Uhm ja ik schrik er ook een beetje van...girl is het verkeerd afgelopen?? Ik hoop het niet! Ster een hele dikke knuffel meid, zo onwijs balen als het dan net niet lukt, grrr frustrerend! Katja veel succes morgen met ju punctie en snap dat je teleurgesteld bent, zou ik ook hebben met dat aantal...er hoeft er gelukkig maar een bij te zitten die je droom kan waarmaken daar gaan we dan voor! Ego: ben gister 17u terug gekomen uit mexico waar ik drie weken achter elkaar 12u per dag heb gewerkt en vandaag de halve marathon van den haag gelopen. Ben geloof ik 10x dood gegaan jemig wat had ik het zwaar maar wel netaan in twee uur gerend dus wel even trots momentje, helemaal uitgeteld qua lichaam maar slapen hoo maar. Ik ga morgen even bellen met de dokter want verwacht precies een dag voor het gesprek van de uitslag mn menstruatie en ik wil even vragen of ik dan toch alvast mag beginnen anders zijn we weer vijf of zes weken verder.. Xx
Girliejj: Toch geen slecht nieuws meid? Fisher: zo respect voor die halve marathon! En dat na een aantal weken zo hard werken, knap hoor! Doe je nu wel een beetje rustig aan? Je lijf moet straks ook weer hard aan het werk he .
Katja succes vandaag!! Fisher wauw wat ben jij stoer!! @ hier. Nu bijna een weekje bezig met gonal f. En begin vanaf gisternacht wat last te krijgen. Plat op mijn buik liggen voelt niet fijn, ik moet echt half zij / buik liggen. Heb vandaag een wat strakker gevoel bij mijn buik met soms lichte buikkrampen. Tot op heden mag ik in mijn handjes knijpen denk ik. Hoe was jullie gevoel met gonal f?
Ster dikke knuffel meis Girlliej heb je al de uitslag van het bloedprikken? Ik hoop ook dat het geen slecht teken is dat je je van het lijstje gehaald hebt.... Tebbie als de kwaliteit van het zaad niet goed is, zal het denk ik wel icsi worden, dan heb je over het algemeen toch meer kansen op bevruchting. Eerst nog maar de volgende zaadtest afwachten m676 vwb wijntje/biertje in het begin heb ik het ook allemaal laten staan, maar nu na zoveel tijd en toch elke keer dat het fout gaat, ben ik er wel iets losser in geworden. Vanaf het moment dat ik de punctie heb gehad of tp dan laat ik wel alles staan. Pien wat k***traject is t ook hè. Elke keer hoop en teleurstelling breekt een keer op. Doe wat goed voelt voor jou. Als je er deze maand nog niet aan toe bent, dan volgende maand. Het is wel belangrijk denk ik dat je zelf positief erin staat. Dikke knuffel Nijntje dat ziet er een stuk beter uit dan vorige keer gelukkig. Doom succes morgen met je echo. Ik heb alleen puregon gespoten dus geen ervaring met gonal. Katja jeetje wat vervelend dat je zo heftig reageert op de medicatie. Je hebt ook best emotioneel zwaar werk, kan me voorstellen dat dat wel moeilijk is. Misschien heb je je punctie al gehad, maar in ieder geval succes en hopelijk valt het resultaat toch nog mee. Hoeveel heb je eigenlijk gespoten? Is jouw amh wel eens gecontroleerd? Mimami wow super nieuws! Eindelijk weer actie. Wanneer mag je gaan stimuleren? Fisher welkom thuis ! Inderdaad petje af hoor dat je na 3 zulke zware weken nog een halve marathon loopt. Heb je nu dan nog een paar dagen vrij of moet je gelijk weer aan t werk? Hopelijk mag je al beginnen en hoef je niet op de uitslag te wachten. Stoppen kan altijd nog na 1 dag zou ik denken... Ego. Vandaag controle gehad in t ziekenhuis en zoals ik al had verwacht is het weer niet schoon. De hoeveelheid restweefsel is ook zodanig veel, dat het niet met een hysteroscopie kan. Donderdag dus curretage
Oh nee toch Boboke, ook dat nog?! Getverderrie. Ik wens je heel veel sterkte en succes. Van mijn vriendin heb ik begrepen dat je lichaam daar echt een optater van krijgt... Hoop dat je erna toch snel weer de oude bent! Met het meelezen lijkt het steeds meer of het ene slechte nieuws het andere opvolgt... Helemaal nu Girliej zich ook nog van het lijstje af heeft gehaald Mimami, gelukkig heb jij nog wat goed nieuws! Katja, ik hoop dat je iets hebt gehad aan de peptalk van Pien, ik werd er zelf al opgevrolijkt van dus hoop van wel Als je dit leest hoop ik dat je een paar mooie eitjes hebt! Doom ik heb ook geen gonal F gebruikt, dus geen idee. Met de puregon heb ik alleen last gehad van een opgezet gevoel van mijn buik... Pien ik snap je twijfel! Je moet er ook goed over nadenken! Maar bedenk ook voor jezelf, zal je er over een maand anders tegenaan kijken of niet? Dan kun je het misschien maar beter gewoon doen... Sterkte met je keus maken! Zo, en nu de zon is gaan schijnen écht tijd voor beter nieuws hier! Jan10, Enschede en Katja: zet em op meiden!
hee meiden sorry dat ik me gister er al had afgehaald maar ik dacht als je daar eenmaal staat loopt t ook niet goed af.. Helaas vandaag de uitslag gehad en na een moeizaam begin toch een beetje hoop gekregen maar helaas word het een miskraam...me hcg was mooi gestegen maar nu weer dalende.. ik moet donderdag weer bloedprikken om te kijken of t verder daalt..mijn armen zijn bond en blauw van al dat geprik zeg... en daarna hoor ik meer ik ben bang dat het bij mij ook niet vanzelf weggaat want het bloeden komt niet opgang afentoe met plassen wat rood verlies en verder alleen wat oud bloed en heel weinig.. pff wat baal ik zeg ik begon eindelijk te hopen dat het nou eindelijk eens bij iemand zou lukken en dan toch weer een slechte afloop Was ik zomaar zwanger...:Ozwanger... en helaas is t ons ook niet gegunt.. ik moet nu weer afwachten pff en ik haat wachten... hopelijk krijgen we binnenkort goed nieuws van de andere meiden.. doom ik had ook geen last van de gonal F wel net als jouw nu je eitjes groter worden wat last met er op liggen of wat steekjes enzo maar meer niet gelukkig!Vond gonal F heel fijn Jeetje bobo wat balen he dat het niet uit zich zelf weggaat of met die medicijnen moet je nu ook al een curettage ondergaan... knuffel voor jouW!
Ik heb vandaag mijn tweede echo gehad. Nou, niet bepaald goed nieuws. Mijn eitjes waren ingeslonken ofzo, er was er nog maar eentje van 7cm. Kmoet nu een hogere dosis gonal-f 112.5ie. Ik lees hier veel slecht nieuws. Sterke dames.
kan dat ook nog nijntje? wat balen zeg hopelijk werkt de verhoging! en heb je straks als nog een mooi aantal eitjes! We zijn nu weleens toe aan goed nieuws!!
Jeetje meiden. Inderdaad wat een slecht nieuws continu... hoe kan dit nou toch wat is het kwetsbaar allemaal he... Ik denk door al deze berichten ook steeds minder dat het ons bij de eerste keer lukt. Dan maar een cryo.. hoop maar dat ik die prikken en puncties niet meer hoef en er genoeg de vriezer in kan. Morgen eitjes tellen, heel benieuwd! Maar jeetje meiden wat een teleurstelling
Jeetje girl, jouw verhaal is wel een soort herkenbaar, toen het bij mij eenmaal was gedaalt had ik mij er al bij neergelegd dat het was mislukt, even flink gejankt en jeetje wat een gezeik elke keer weer dagen wachten pfff knuffel meid! Op t ander forum hebben we ook wel een maand gehad dat het bij niemand lukte en toen ineens floep waren er weer heel veel zwanger, volgende maand word beter! Ego: vandaag goed nieuws gehoord! Heb de dokter gebeld en uitgelegd dat ik dit weekend mijn menstruatie verwacht en we volgende week maandag pas uitslag krijgen van dna onderzoek. Ik heb nog een paar deca spuiten en mag dus beginnen als ik na vrijdag mn menstruatie krijgt dus niet nog een extra maand wachten, jeej! Nu de uitslag nog afwachten maar volgens mij wist hij het al want hij begon het gesprek met: volgens mij ben ik je nog een uitslag verschuldigd...maar toen onderbrak ik hem al door te zeggen dat we dat volgende week pas zouden horen, pff achteraf denk ik...had ik hem maar laten uitpraten...naar goed als het er slecht uit zou zien dan zou hij denk ik niet instemmen met dat ik zou beginnen
Hahaha fisher, ik begrijp het hoor maar ik hoop toch echt dat ik wel goed nieuws mag hebben deze maand. Gelukkig wel pas in april testen, wie weet brengt het me een beetje geluk! Fijn meid dat je kan starten!
Haha ja Doom, uiteraard hoop ik dat er snel iemand goed nieuws brengt...laten we hopen dat jij de spits af bijt!
ik hoop t ook dat we snel goed nieuws gaan krijgen succes doom vandaag hopelijk heb je een mooi aantal.. Yes fisher dat is fijn dat je toch al mag beginnen heb iemand hier ervaring met te weinig progesteron tijdens de zwangerschap? kan het hierdoor mis gaan? en kunnen ze dat nog testen? ik ben natuurlijk al 3 dagen eerder gestopt met die bolletjes en misschien ligt t daar wel aan omdat dit mijn 2 * is.. ik ga vandaag toch even t ziekenhuis bellen om te vragen of ik daar op mag testen al zullen hun dat onzin vinden denk ik..