Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    jan10 en enschede spannende week...hopelijk testn jullie beiden positief

2. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Zijn net geweest. Er zijn 6 eicellen die zich goed ontwikkelen, en nog 2 of 3 die nog verder kunnen groeien. Dat is positief. De punctie kan misschien eerder plaatsvinden dan 18 maart, wellicht in het weekend!

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    U&D het is inderdaad nog niet echt een positief clubje qua resultaten hè ;), maar na negatief komt er altijd positief, dus wie gaat t tij keren :D?!
    Hoe gaat t met jou?

Girlliej ach nee meis toch een miskraam :(. Ik had zulke goede hoop na je duidelijke stijging van je hcg. Ik herken t gevoel van niet willen wachten :). Van mij mag t nu snel genoeg voorbij zijn, zodat we weer verder kunnen. Het zou kunnen van die progesteron, vragen kan nooit kwaad. En ik zou zowieso bij de volgende tp de bollen langer doorgebruiken. Sterkte en hopelijk komt t toch nog vanzelf op gang.

Nijntje huh hoe kan dat nou :( Dat is wel echt helemaal t tegenovergestelde van de vorige keer. Hopelijk doet de hogere dosering zijn werk. Wanneer heb je nu weer echo?

Doom en de eitjes al geteld ;)???

Fisher jeej goed nieuws hoor. Super fijn dat je niet nog langer hoeft te wachten. en ik denk ook wel, dat als er iets uit de testen was gekomen hij je nu niet zou laten starten.

Jan10 nog niet getest?? Hoe oud was je cryo eigenlijk?

4. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Doom net je berichtje gemist...spannend hoor bijna de punctie! Hopelijk groeien die iets kleinere ook mee

5. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik las even je bericht terug nijntje om te zien hoeveel eitjes je had.
    Ik heb vandaag ook een echo gehad op dag 7

Ik heb 6 eitjes over de 12 mm heen en 3 eitjes die op de 10 zitten.
    Gyn zei dat dat net de grens is van de komende dagen groeien of dat ze niet mee komen en het er 6 blijven. Vrijdag de laatste echo!

6. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    Hoi meiden,

helaas nog geen postief nieuws

Jammer ster en girlliej bij jullie ook geen goed nieuws veel sterkte

boboke wat vervelend dat je donderdag als nog een curretage moet ondergaan

katja wat vervelend die bijwerkingen hoe ging de punctie gisteren nu maar hopen op een mooie tp

beschuitje alsnog gecondoleerd met het verlies van je schoonvader veel sterkte

ups and down wat vervelend dat je nog een maand moet wachten (wat een geduld moeten wij hebben in de mmm)

pien hoe voel je je inderdaad moeilijk wel een cryo terugplaatsen of nog even een maandje wachten je moet doen waar je je goed bij voelt

fisher zal wel heerlijk zijn om thuis te zijn heerlijk dat je niet nog een maand hoeft te wachten en nu mag beginnen

doom mooi aantal en nu bijna je punctie spannend

enschede en jan 10 hoe gaat het op het wachtbankje

mimami fijn dat je zo snel al weer kon beginnen

hellentjuh welkom hier en veel suc6

tebbie fijn dat het steeds een beetje beter gaat
    m676 ik drink niks tijdens de behandeling

voor degene die ik vergeten ben zwaai zwaai

het is tijd voor blijvend postief nieuws zet hem op en een knuffel voor allemaal

Helaas toch geen cryo hier. Dus waarschijnelijk wordt het ivf 2. Hier is altijd 2 maanden wachttijd voor een nieuwe ivf behandeling. Maar we moeten toech eerst testen doen waarom het fout is gegaan. Als ik mijn volgende menstruatie hebt moet ik bellen en gaan ze een test doen van mijn menstruatiebloed want de arst denkt dat er een infectie of zoiets in mijn baarmoeder zit waardoor mijn lichaam de embryo afstoot. Ze kunnen met deze test heel veel zien. Waarschijnelijk krijg ik daarna ook een laparoscopie. (al die testen elke keer pff ) Dus het wordt maar weer afwachten dus zal niet zo vaak meer aanwezig zijn.

Heelveel suc6 meiden

7. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

zo even achter de computer. Ik ga ff wat beter reageren. Ik weet niet meer precies waarop ik al heb gereageerd, ik had ook een langer berichtje op mn telefoon getikt, maar toen klikte ik ergens op en weg was alles...

Kriti, wat vervelend dat je weer allerlei onderzoeken moet hebben. Aan de andere kant wel fijn dat ze verder kunnen kijken en eventueel in elk geval dingen uit kunnen sluiten! Ik heb in september een laparoscopie en tubatest gehad. Geen pretje, je moet echt onder narcose enzo. En ik kon daarna een dag of 10 geen spijkerbroek aan. Sterkte met alles en hopelijk breng je ons tussendoor nog eens op de hoogte.

Doom, goede score hoor! Neem van mij aan, te veel wil je ook niet! En die 3 kleinere komen vast nog wel mee! Ik had ook na een week ofzo buikpijn en dat werd steeds erger. Ik ben gelukkig geen buikslaper, maar bij zitten voelde ik het ook. Bij vlagen werd ik ook misselijk. Maar goed, bij mij is het uiteindelijk dan ook verkeerd afgelopen met te veel follikels. Ik denk dus dat je weinig met mijn ervaring met gonal-f kunt...

Boboke, hoe gaat het nou met jou? Wat balen dat je een curetage moet! Wat is het toch naar dat het bij de meeste van ons allemaal zo moeilijk moet gaan! Eigenlijk niet eerlijk!

Girliej, ik heb geen idee hoe dat zit met de progesteron. Zit dat in die bollen? En mij lijkt het dat je het ziekenhuis ten alle tijden met vragen kan bellen. In mijn ziekenhuis hebben ze dat duidelijk aan gegeven. En ik snap dat je je al van de lijst hebt afgehaald. Het was allemaal zo twijfelachtig. Iedereen hoopt dan wel, maar als je er staat en het gaat mis is het nog zuurder om aan te passen.

Fisher, waarom moet je dan tot volgende week op de uitslag wachten? Als ze het nu al weten kunnen ze het toch ook nu doorgeven? Fijn dat je niet hoeft te wachten en gewoon mag beginnen.

Nijntje, jeetje wat rot! Waarom heb jij eigenlijk zo'n lage dosering?

Katja, hoe gaat het met je?? Hoe was je punctie? Wanneer heb je de terugplaatsing? Weten je werk en je collega's wat er gaande is met je? Misschien kun je wat steun krijgen als je weer moeilijke dingen meer maakt op je werk?

M676 Drank tijdens IVF... Ik drink sowieso bijna niet. Stappen doe ik zelden en thuis alleen in het weekend af en toe iets. Ik neem wel een radlertje of een roseetje, maar daar drink ik hooguit 2 van. Bij mijn vorige keer ben ik gestopt toen ik ging stimuleren. Erger is nog dat ik rook... Bij de zwangerschap van mn dochter ben ik direct gestopt. Nu moet ik het eigenlijk weer doen. Ik denk dat ik het doe op de dag van terugplaatsing.

Op welke dagen doen jullie wat eigenlijk? Ik lees volgens mij ook dat sommige van jullie op dag 1 van de cyclus ergens mee beginnen. Ik begin dag 23 met deca en dag 5 van de volgende cyclus met gonal-f. Ik weet nu dus ook niet wanneer ik met gonal-f mag beginnen, want vorige keer liet mijn menstruatie op zich wachten door de deca. Eigenlijk moet ik nu aanstaande zaterdag menstrueren, maar vorige keer was dat ook zo en werd ik het op donderdag. Ik heb geen idee hoe alles nu verloopt, ook omdat ik natuurlijk minder Gonal-F ga prikken, dus ik weet ook niet hoeveel dagen het duurt voor deze keer de follikels rijp zijn. Ik ga uit van ergens tussen 3 en 8 april.

Afgelopen zondag weer begonnen met deca. Was raar om weer te prikken. Toch gek, het is nog maar een maand geleden en toch was het raar, onnatuurlijk. Gister ging al weer makkelijker. Wat iemand anders hier al zei, als je eenmaal het makkelijke naaldje van Gonal-f hebt gehad is die van deca echt naar!

Nou meiden, hopelijk heel binnenkort allemaal positieve berichten! En dan echt positieve! Enschede? Jan10? Ik hoop het!

Tot snel!

8. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ja hallo allemaal. Gisteren heb ik de punctie gehad en dat is me dan weer 100% meegevallen? Ik voelde nagenoeg niets... Er waren dus drie follikels en gelukkig ook in alledrie een eitje. Morgen wordt ik gebeld als er een terugplaatsing zal zijn in de middag. Spannend, even afwachten dus. Begin me ook alweer wat beter te voelen. Bedankt voor alle lieve reacties.

Maar goed ... het is toch wel er droevig gesteld in dit topic... Nog helemaal geen zwangere. Hoe is het mogelijk.
    Sterkte voor Ster en Girliej ... Wat een rollercoaster van emoties.

Reageer later vandaag even weer eens uitgebreider.

9. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Fijn nieuws katja. Ik hoop dat ik de punctie ook zo ga ervaren!

10. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Katja fijn dat het goed is gegaan en de tot nu toe geen uitval is een mooi begin!

Ik moet op dag 1 beginnen met deca en vanaf dag 4 met gonal.f, zal wel weer wennen worden om de naald weer in mn been te steken, brrr alles voor een goed doel!

Wat jammer trouwens dat je geen cryo's hebt..snap dat ze er nu extra onderzoek gaan doen, toch balen dat je dan weer langer moet wachten he!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Bobo: jeetje meid wat balen dat er toch nog wat zit :(. Had je al eens eerder een curretage gehad of was dat toen niet nodig? Weet het niet meer... Ik vond het op zich wel meevallen hoor, tis even vervelend dat je onder narcose moet enzo, maar voor de rest heb ik er niet veel napijn van gehad. Sterkte!

Katja: mooi zo meid, dat valt dan weer mee! En nu op naar morgen, ik duim voor een mooie terugplaatsing!

Kriti: echt balen dat je geen cryo's heb... jullie moeten alles zelf betalen toch? Echt shit zeg!

Doom: 6 is in elk geval al mooi :), en wie weet nog een paar erbij, zou toch mooi zijn!

Ups and downs: wanneer kunnen jullie beginnen? Hoe ist verder met jou?

All: nou morgen zal ik dan toch wel een keer ongesteld worden, of in elk geval beginnen met bruine afscheiding zoals altijd. En als ik donderdag nog geen bloed heb gezien, begin ik te twijfelen of ik überhaupt wel een eisprong heb gehad... nou dat hoop ik toch niet, want dat zou voor het eerst zijn dat mijn cyclus zo van z'n padje is....

12. Nijntje00

Nijntje00 Lid

26 jun 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net iets heel stoms gedaan. Was vergeten de poeder met water te mengen waardoor ik een half spuitje alleen water voor injectie heb geinjecteerd. Het deed zo een vreselijke pijn. Gelukkig had ik niet doorgespoten, want las dat water voor injectie apart heel gevaarlijk is. T breekt je rode bloedcellen ofzo.

13. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje nijntje, wat moet je mixen dan? Bij mij is gelukkig alles kant en klaar!

Fisher prikken in je been? Niet in je buik?

14. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi,

Tijd voor was pos, ik durf bijna niet te testen, maar wil t mo toch proberen...
    Boboke ik heb geen idee hoeveel dagen cryo was? Alleen dat het een A- kwaliteit was. Wat is dit spannend weer zeg!
    Het ene moment is m'n voorgevoel pos, het ander moment niet..
    Wordt vervolgd!!!! Trusten

15. Fisher

Fisher Bekend lid

18 mei 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Jantien! Mijn duimen draaien!

Nijntje, das wel even balen, had niet gehoord dat het gevaarlijk kon zijn, volgens mij is die prik sowieso altijd venijnig

Ik geloof dat ik een van de weinige ben die in mn been prikt, vind ik makkelijker dan zit ik er recht boven en heb ik niet het idee dat ik in een spier prik ofzo, ieks gatsie de gedachte een naald in mn buik te zetten vind ik dan al eng...het oefenen was bij mij ook in de been, heb ik net wat meer vet beet te pakken

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, ik zou graag met jullie mee willen kletsen.
    Aankomende april ga ik afhankelijk van mijn cyclus starten met spuiten ivm IVF. Over 2 wkn gesprek met de vpk, hoor dat precies wat en wanneer ik het moet spuiten.

17. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Ik lees wel mee dames, en 'hoor' al jullie verhalen ook aan. Neem alleen eventjes afstand van het forum voordat hier het hele IVF gebeuren begint. Dan zal ik nog vaak genoeg advies e.d nodig hebben, dus nu nog even 'rust'.

Succes aan alle testers, spuiters, TP-ers en de rest!

18. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kriti balen dat er toch geen cryo is en je gelijk weer voor een nieuwe poging moet, zeker aangezien jullie alles zelf moeten betalen. Ik vind t wel heel goed dat ze verder onderzoek doen, deden ze dat bij mij ook maar zo grondig ;). Hopelijk vinden ze natuurlijk niks ernstigs, maar als er iets uitkomt en het is eenvoudig te verhelpen waardoor het de volgende keer wel lukt, is het wel de wachttijd waard. Maar al dat wachten blijft vervelend. Laat je af en toe weten hoe t gaat? Sterkte met alle onderzoeken.

Katja ik weet niet of je je tp al gehad hebt, maar in ieder geval succes!

Mimami jeej de eerste spuiten zitten er weer in! Hopen dat je ongi dit keer niet zo lang op zich laat wachten. Volgens mij hanteert ieder ziekenhuis weer een ander protocol, krijg ik soms wel eens het idee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer precies weet hoe het bij mij ging, is alweer bijna een jaar geleden dat ik de eerste spuit heb gezet.

Fisher het lijkt mij juist veel pijnlijker in mn been, maar ik heb in tegenstelling tot jou, ook een mooi zwembandje om in te prikken ;):D

Pien de eerste miskraam heb ik 2 hysteroscopieen gehad om de resten de verwijderen. Dus tot nu toe niet echt succesverhalen met cytotec. Dit keer zit er nog te veel restweefsel om het met een hysteroscopie te doen helaas. Met mijn geluk zal ik ook nog wel verklevingen krijgen :cool:
    Bij ons doen ze trouwens de curettage niet onder narcose, maar met een roesje. Hopelijk is het voldoende...
    Bij jou al zicht op een menstruatie? Duurt lang hè als je erop wacht.

Nijntje dat wist ik ook niet dat dat gevaarlijk kon zijn. Ik heb alleen puregon gebruikt en dat zit in een kant-en-klare pen.

Jan10 en heb je vanochtend getest???

Julia welkom hier. Zo te lezen in je onderschrift ook al wat meegemaakt helaas. Wordt dit de eerste keer dat je moet spuiten?

Lusvi heel begrijpelijk dat je nu nog niet zoveel meeschrijft. Kom maar op straks met je vragen als je bent begonnen.

19. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ja ... Er was een goede embryo ... 4-cellig en die is om 11.00 vanochtend teruggeplaatst. Nu het beste er maar van hopen.
    Niets om in te vriezen dus maar ik treur niet ... Ben blij dat het er eindelijk opzit en ik nu niets anders kan doen dan afwachten.....

27 april is mijn testdatum.

20. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    In afwachting om te starten:
    Pien - 1e kindje - IVF 2 - cryo-TP maart?
    Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 25 maart
    Fisher - 1e kindje - IVF2 - start april?
    Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start april/mei
    Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 -
    Beschuitje - 1e kindje - IVF1 -
    Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten
    Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 -
    Mimami - 2e kindje - IVF 1 -
    Kriti81- 1e kindje - IVF2 -
    Klaproos - 1e kindje - IVF1 - pauze

Onderdrukkende fase (lang protocol):
    M676 - 2e kindje - IVF 1 - 18/2 start pil - eerste echo 10/4
    Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4

Stimulerende fase: