Goed nieuws Katja! Ik hoop dat deze blijft plakken! Ennuh, testdatum in maart hoop ik? 27 april duurt nog laaang...
jeetje bobo wat vervelend he dat wachten en dan voor niets.. wat doen ze met een curretage:O? nou bij mij komt t ook nog niet...moet morgen weer bloedprikken en na een uur langs komen op gesprek krijg dan ook gelijk me uitslag.. vanochtend heel erg kwampen kon niets meer deed zo een zeer maar geen bloed... en vooral aan de rechter kant en in me ribben enzo...maar het kan geen bbz zijn omdat mijn waardes te laag zijn daarvoor..
jan10 heb je al getest?ik hoop t zo op goed nieuws voor jouw! enschede al bijna testen hespannend katja lekker he 2 weken geen spuiten meer hopelijk een heel mooi resultaat bij jouw! na hoeveel dagen plaatsen ze de embryo bij jouw terug? Julia welkom spannend allemaal he! hopelijk kan je snel weer uit de mmm fisher je bent volgens mij iid een van de weinige die het in der been doet ik zou dan bang zijn dat ik juist in me spier prik..haha geen idee waarom en me buik heeft een heerlijk vet randje(al doet dat bij mij alsnog zeer stomme spuiten) nijntje en doom wanneer heb jullie je volgende echo? of heb ik dat gemist?
In afwachting om te starten: Pien - 1e kindje - IVF 2 - cryo-TP maart? Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 25 maart Fisher - 1e kindje - IVF2 - start april? Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start april/mei Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 - Mimami - 2e kindje - IVF 1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - Klaproos - 1e kindje - IVF1 - pauze girlliej -1e kindje - ICSI 2 - wachtend op mk Onderdrukkende fase (lang protocol): M676 - 2e kindje - IVF 1 - 18/2 start pil - eerste echo 10/4 Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Stimulerende fase: Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo 7/3 Doom8-- 1e kindje- ICSI 1 - 11/3 2de echo Punctie/terugplaatsing/nod: Ster - 1e kindje - IVF 1 - punctie 17/02 - TP 20/02-NOD 8/3 Enschede007 - 1e kindje - ICSI 1 -punctie 1/3 - tp 4/3 - NOD 17/3 Jan10 - 1e kindje - IVF2 - cryoTP 27/2 - NOD 14/3 Katja77 - 1e kindje - IVF1 - TP 12/3 - TD 27/3 Zwanger:
Katja goed nieuws! Nu lekker broeden Girlliej bij een curettage halen ze dmv een zuigslangetje of een soort lepeltje je baarmoeder leeg. Dit gebeurt (bij mij) onder sedatie. Dit is een soort licht roesje, is minder zwaar dan een narcose en hierdoor zou je er ook minder last van hebben naderhand. Hopelijk komt t bij jou vanzelf op gang. Succes morgen
jeetje bobo! nou hopelijk is het daarna wel klaar voor je! is het niet pijnlijk het klinkt pijnlijk:O met een lepeltje.. vind het echt zo K*t voor je! alsof je nog niet genoeg heb gehad
Bobo, thnx, jij heel veel sterkte meid! Het word idd de eerste keer dat ik moet gaan spuiten. Zie er best wel tegenop, maar het kan niet anders en het is voor het goede doel Girllie, bedankt voor het welkom! Het is even wennen wie precies waar in welk traject zit....heb mezelf alvast toegevoegd aan jullie lijstje.
In afwachting om te starten: Pien - 1e kindje - IVF 2 - cryo-TP maart? Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 25 maart Fisher - 1e kindje - IVF2 - start april? Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start april/mei Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 - Mimami - 2e kindje - IVF 1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - Klaproos - 1e kindje - IVF1 - pauze girlliej -1e kindje - ICSI 2 - wachtend op mk Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start april Onderdrukkende fase (lang protocol): M676 - 2e kindje - IVF 1 - 18/2 start pil - eerste echo 10/4 Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Stimulerende fase: Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo 7/3 Doom8-- 1e kindje- ICSI 1 - 11/3 2de echo Punctie/terugplaatsing/nod: Ster - 1e kindje - IVF 1 - punctie 17/02 - TP 20/02-NOD 8/3 Enschede007 - 1e kindje - ICSI 1 -punctie 1/3 - tp 4/3 - NOD 17/3 Jan10 - 1e kindje - IVF2 - cryoTP 27/2 - NOD 14/3 Katja77 - 1e kindje - IVF1 - TP 12/3 - TD 27/3 Zwanger:
Boboke, sterkte vandaag! Girliej hoe is t bij jou? War vervelend dat wachten! Ster, ging jij vandaag weer bloed prikken? Katja, ik duim vast voor je. Jan10 en Enschede, jullie zitten al dichtbij je nod. Spannend Fischer, hoe doe je dat prikken in je been? Lijkt me niet verkeerd, na een tijdje zijn de plekjes op m'n buik ook wel gevoelig. En mag dat met alle spuiten? Groetjes aan iedereen. En thx voor de antwoorden, zaterdag een meidenavondje, en weet nog niet of ik een wijntje zou nemen, maar denk dat 1 of 2 niet erg is een x.
Helaas dames, net neg getest... Had er zo'n goede hoop op naar de vorige keer.. Is niet anders, op naar de volgende ronde.. "Hopelijk komt het ooit goed..."" Bobo sterkte..
Jeetje wat onwijs balen Jan10, ooit gaat het wel goedkomen! Dikke knuf! Boboke veel succes vandaag, hopelijk is het een beetje te doen voor je! Nijntje succes met de echo, hopelijk goed nieuws en op naar de volgende stap! Uhm ja prikken in de been hoe doe je dat...hetzelfde als in je buik denk ik, je pakt een stuk bovenbeen knijpt erin en in dat stukjes zet je dan de spuit, soms kan het ook erg pijnlijk zijn maar kan soms afwisselen per been en dat vind ik wel fijn.
Julia de eerste keren zal het wat vreemd zijn om jezelf te spuiten, maar het went snel m676 alvast veel plezier voor zaterdag! Nijntje hoe was je echo? jan10 ach nee wat balen . Had je nu nog meer cryo's? Meen me te herinneren dat je er heel veel had, maar ik kan me vergissen. Ego. Dank jullie wel allemaal voor de sterkte wensen . Het zit erop. Was wel een beetje een circus hoor. Ik werk nl in een Duits ziekenhuis en daardoor moesten er extra voorzorgsmaatregelen genomen worden ivm MRSA. Zo had ik een speciale quarantainekamer, iedereen volledig vermomd en werd ik ook zo min mogelijk aangeraakt . Om even na 11 werd ik naar de ok gereden met mondkapje . Van de curretage heb ik bijna niks gemerkt. Alleen toen ik weer helemaal bijkwam, merkte ik dat het roesje de rem qua emoties eraf haalde en gingen de sluizen open . Gelukkig geen complicaties dus om half 3 weer naar huis. Nu lekker relaxen op de loungebank en me laten verwennen door mijn vriend