doom wij zijn van de zelfde leeftijd ja jij zat in beverwijk? of haal ik je nu met iemand door elkaar.. wat voor medicatie krijg je bij de punctie? gelukkig duurt een punctie heel kort! wel spannend he! hoop dat het in 1 x lukt bij jullie. maar ik snap die eenheden niet hoor want ik spuit 100 eh gonal F maar dit is dus best heel erg laag? als de meeste bij 112 of zelfs 150 zitten..? en wat is een goed aantal eitjes..? mijn arts vond 8 super mooi maar mij lijkt 13/14 toch net wat mooier als ik zie hoeveel er verloren gaan? ik heb geen idee waarom ik zo vaak moet prikken soms komt er geen eens meer bloed uit me armen volgens mij moet ik nu om de week prikken tot het op 0 staat.. ben der wel klaar mee het is niet gelukt en dan moet je telkens naar dat ziekenhuis toe.. en hoe groot is de kans dat 1 cryo ontdooit? pff en zijn jullie ook zoveel aangekomen door die medicatie?
Beschuitje: fijn dat het weer wat beter gaat. Ook al hebben jullie natuurlijk wel een groot verlies gehad. Knap dat je een paar kilo's kwijt bent! En inderdaad even zonder hormonen: daar knapt een mens van op . Ben daarom ook blij dat ik de cryo in eigen cyclus kan krijgen, dus geen polonaise aan mijn lijf! Ik zit er wel wat dubbel in hoor, vind het lastig te geloven dat het ooit nog goed komt, en ik zie ook op tegen de wachtweken en de waarschijnlijke teleurstelling (als het al zo ver mag komen natuurlijk, want de cryo moet eerst goed ontdooien). Maar ja dat zal volgende maand niet anders zijn, dus we doen het nu toch maar. Ik denk dat als dit niet lukt we niet direct doorgaan met IVF 3, maar ook even een paar maandjes rust nemen. Bobo: je zou zeggen dat het jullie ook wel in NL zou moeten lukken aangezien het jullie toch wel lukt om zwanger te worden. Ik zie Duitsland meer als een optie voor als het hier in NL erg moeilijk wordt. Maar voor jou is dat juist weer handiger in DD omdat je in Duitsland werkt denk ik? Maar je had gedoe met de verzekering toch? Ik hoop voor je dat er in elk geval iets uitkomt waar jullie je goed bij voelen! Siepie: net vergeten te reageren op jou... ben ook wel benieuwd wat jullie opties worden. Flauw dat die rechter eierstok nog wel eitjes produceert dan he... Kunnen ze daar eventueel ook iets aan doen? Het zou op zich wel mooi zijn als jullie met IUI toe zouden kunnen. Scheelt toch weer belasting.
Pien ik zie ook dat ik jouw helemaal ben vergeten Neem aan dat nu je menstruatie er is je al snel naar het ziekenhuis moet voor echo's etc om de juiste tijd voor de terug plaatsing te bepalen? We hopen allemaal natuurlijk dat je helemaal meer de volgende IVF nodig hebt! En ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ze kunnen doen, want ja dit valt buiten de protocollen boekjes Enige wat ik me kan voorstellen is met hormonen en echo's en dan hopen dat de linker ook produceert en dan IUI. Terwijl ik dus echt geen hormonen etc nodig heb
In afwachting om te starten: Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 25 maart Fisher - 1e kindje - IVF2 - start april? Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start april/mei Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 - Beschuitje - 1e kindje - IVF1 - Tebbie27 - 1e kindje - IVF/ICSI -- 2e spermaonderzoek afwachten Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 - Mimami - 2e kindje - IVF 1 - Kriti81- 1e kindje - IVF2 - Klaproos - 1e kindje - IVF1 - pauze girlliej -1e kindje - ICSI 2 - wachtend op mk Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start april Onderdrukkende fase (lang protocol): M676 - 2e kindje - IVF 1 - 18/2 start pil - eerste echo 10/4 Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4 Stimulerende fase: Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo 7/3 Punctie/terugplaatsing/nod: Ster - 1e kindje - IVF 1 - punctie 17/02 - TP 20/02-NOD 8/3 Enschede007 - 1e kindje - ICSI 1 -punctie 1/3 - tp 4/3 - NOD 17/3 Jan10 - 1e kindje - IVF2 - cryoTP 27/2 - NOD 14/3 Katja77 - 1e kindje - IVF1 - TP 12/3 - TD 27/3 Doom8-- 1e kindje- ICSI 1 - Punctie 18/3 Pien - 1e kindje - IVF 2 - cryo-TP eind maart/begin april Zwanger:[/QUOTE]
Hey dames...ik breng ook geen goed nieuws in dit forum! Gisteren ongesteld geworden, helaas. . Best verdrietig naar realistisch dat we nog twee pogingen hebben.. moet goed komen! 31ste controle en als het goed is mag ik dan bij de volgende menstruatie weer beginnen
Nee wat rot enschede Zijn hier ook meiden die de medicatie zelf moeten betalen? Het ziekenhuis heeft mij teveel mee gegeven. Ik heb 1 onaangebroken gonal-f en 6 injecties decapeptyl. . Helaas ( hoe belachelijk ook) moet het ziekenhuis je een volle doos mee geven ipv 1 injectie die ik nodig had van de deca..
Ach enschede, wat vreselijk rot! Bah! Doom, ik krijg het vergoed. Waarom jij niet als ik mag vragen? Pien, fijn dat je weer kunt starten! Beschuitje, knap die kilo's en ook fijn dat je je weer iets beter voelt. Het is idd fijn om even geen hormonen te hebben hè? Ik ben nog aan de pil, daar heb ik meer last van dan de andere hormonen die ik tot nu toe gespoten heb. Siepie, iui als optie, zou mooi zijn! Boboke, lekker rustig aan blijven doen hoor!
M676 ik krijg het ook gewoon vergoed hoor! Maar heb nu dus zoveel over.. en ziekenhuis neemt zulke dingen niet terug ondanks niet aangebroken. Dacht daarom als ik iemand blij kan maken die het niet vergoed krijgt?
Hoi, Ik ga meteen door ja, met deze ene cryo nog is de kans toch erg klein dat hij ontdooit. Vorige Kee 4 nodig voor er 1 goede was. Van de 9 AKwaliteit maar 2 goed ontdooit grrr. Nu ff doorpakken, wonderen bestaan soms ook toch? En anders kan ik in mei starten met poging 3. Succes girls...
Pien en Boboke jullie hebben gelijk. K heb a.s. maandag weer een echo. Is er dan nog steeds maar 1 dan kap ik ermee. Ik baal er wel echt van. Kga der dan een iui van maken. Dat wordt dan mijn 6de iui poging, maar stiekem hoop ik dat het er maandag meer zijn. Zoveel hormonen en zoveel hoofdpijn voor niks.
Doom8 waarom bewaar je die medicatie niet? Misschien heb je het zelf nog nodig. Ik hoop het niet voor je, maar je weet maar nooit.
Moeilijke beslissing nijntje maar ik denk dat dat ook de verstandigste is. Je heb gelijk dat ik ze beter zelf nog even kan bewaren. Eerst de punctie en terug llaatsing maar even afwachten
Meiden weer even een kort berichtje van mij, ik leef nog! Een paar meiden vroegen hoe het gaat, niet echt super goed. Ik baal ontzettend van de extra maand die ik moet wachten. Al weet ik natuurlijk dat het goed is dat ze dit aangeven, weer een poging starten en af moeten breken is nog erger. Maar we hebben een vakantie geboekt in april omdat dit hoe dan ook een wachtmaand zóu zijn... Ben bang dat het allemaal in de knoei komt. En dan? De verzekering zal dit niet vergoeden wilden we een keer de MMM ons leven niet laten bepalen krijg je dit... Hoop dat ik snel ongesteld wordt of er een wonder gebeurd deze maand natuurlijk. Zijn iig hard aan het klussen haha. Heb geen regelmatige cyclus dus kan nergens een touw aan vastknopen. Pien, goed dat je toch voor de tp gaat! Ik duim voor je en misschien doet deze natuurlijke cyclus juist wonderen! Nijn ik had hetzelfde als jou vorige maand. Ik had er 2 en ben voor IUI gegaan. Kreeg er toch een goed gevoel bij dat het niet helemaal voor niets was. Enschede bah! Had je nog cryo's? Girlliej had jij ook nog cryo's? Doom super mooie score! Ik duim voor je dat de punctie je mee gaat vallen! Boboke lekker rustig aan blijven doen idd. Tijd gaat snel en het is zo 4 april. Hoop dat je nog even bij kunt komen van alles. Nieuwe meiden; gezellig! Welkom! Spannende tijden allemaal. Succes met het beginnen met prikken woensdag y84! Beschuitje jee, heel veel sterkte nog hoor komende tijd! En succes met het afvallen. Heb er veel respect voor dat je de tijd neemt! Zou willen dat ik dat geduld had! Siep spannend wat het gaat worden. Dubbel denk ik hè? Aan de ene kant wens je dat het minst ingrijpende genoeg is. Aan de andere kant wil je een zo groot mogelijke kans op resultaat en dat is in je gedachten dan weer IVF. Goed dat je het lot laat bepalen door je artsen M676 ja zoveel last van de pil? Sterkte dan hoor! Daar wordt het gewacht ook niet beter op. Voor alle andere meiden een zwaai!!!!
Hoi meiden Ik zou me hier ook graag aansluiten. Ik start donderdag met decapeptyl en vind het nu toch behoorlijk spannend worden! Las al ergens iets over 5 maanden wachten bij de VU voor cryo tp, dat maakt me niet heel blij... We wachten al zo lang! Ach eerst maar eens zien hoe ik op die hormonen ga reageren! Ik zal later even reageren, zit er nog niet helemaal in.
Hoi doom, zie dat je online bent. Ik zou ook de medicijnen bewaren en anders ah zh schenken. Mocht je zelf in de toekomst dan een x wat nodig hebben, vraag je het aan hun. Zo helpen we "elkaar".. Goed weekend! Gr. Jantine
Welkom mamamies! Ik begin komende woensdag voor de eerste keer met decapeptyl, dus we gaan echt gelijk op, leuk!!!
Welkom mamamie, In zit in ede en Nijmegen, daar heb ik de eerste x 2 maanden moeten wachten, verder altijd meteen gekund. Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten en je wens in vervulling mag gaan... Ik zit nu 4 jaar in MM en achteraf is het toch wel snel gegaan... Ik hoop uiteraard dat t voor jullie niet zo lang gaat duren. Sterkte!
Welkom nieuwe dames! Ook hier eindelijk weer actie, ga de eerste spuit deca zetten vanavond, zin in! Haha gek is dat het dat je zin hebt om naalden in jezelf te steken maar ja eindelijk weer actie! Ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan en hoeveel het verscheelt met de eerste keer.
Ik denk dat je met zh ziekenhuis bedoeld? Die neemt ze namelijk hoe idioot ook niet terug. Wat ik ergens ook wel begrijp want je weet niet hoe iemand omgaat met gekoelde producten. Vind alleen zo onzinnig dat ze mij een hele doos deca meegeven ipv gewoon 1 prik omdat ik er nog maar 1 nodig had.. maar moet allemaal van de regering. . Zo idioot!