Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijntje, balen zeg! Gelukkig kost het je geen verzekerde poging, maar zuur is het wel!

2. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamamies, hier ook geen pil en starten op dag 23. Maf he dat elk ziekenhuis het weer allemaal anders doet.

3. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt lieve meiden jullie zijn toppers! Op naar morgen, als jullie het kunnen.. lukt het mij ook!

4. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doom heel veel succes morgen komt goed! goed op je ademhaling letten!

Bobo jeetje het houd ook niet op he! gelukkig gaat t alweer wat beter anders moet je gewoon bellen he beter te vaak dan te weinig..lekker rustig aan doen hoor *Knuffel*

Nijn jeetje wat balen is dat dan he...maar gelukkig is het niet voor niets en kunnen ze er nog een iui achteraan doen... een punctie voor 1 eitje is een beetje zonde van je vergoeding! hopelijk word je nu gewoon zwanger:)

Nou ik bloed nog steeds en morgen weer bloedprikken ik ben benieuwd hopelijk is t heel snel aan t dalen..

5. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Bobo; wat vervelend dat je zo'n pijn hebt hopelijk gaat het snel beter

Nijn; balen maar 1 eitje. Heb je dan te weinig moeten spuiten of ligt dat ergens anders aan? Ik merk dat ik zoveel nog niet weet en het gaat me een beetje duizelen!

Doom; succes met de punctie. Ik hoop dat het meevalt. Krijg je verdoving?

Vind het wel vreemd dat ieder zkh het anders doet! Kan me wel voorstellen dat je de pil moet als je een onregelmatige cyclus hebt. Die van mij is super regelmatig. Ik moet donderdag dus beginnen met decapeptyl dan 3 april echo en kijken of ik kan starten net gonal f en dan 10 april weer echo of de follikels goed gaan en hopelijk dan ook bekend wanneer ik de laatste spuit moet zetten. Als alles goed gaat heb ik in de week van 16 april de punctie. Kwam vandaag wel tot de conclusie dat het 20 april pasen is dus ben dan wel benieuwd hoe dat dan gaat met de tp!
    Iemand vroeg wat de oorzaak was van mijn beschadigde eileiders (weet even niet meer wie, sorry!)... Dat is niet bekend, althans het zkh ontkend in alle toonaarden! Mijn zoon is natuurlijk ontstaan, sterker nog ik was met de pil gestopt met het oog om de maand erop de eerste ronde te doen, maar toen was ik al zwanger! Ik heb een hele heftige bevalling gehad die veel te lang duurde en ik heb toen een infectie opgelopen. Zkh zegt van niet maar ik voelde me niet goed en na een half jaar (!) mocht ik eindelijk bloed prikken en kreeg ik meteen antibiotica. Ondanks dat het mij niet lekker zat werd ik door de gyn weggestuurd want op de echo was niks te zien en ik was nog geen 30 dus waar deed ik moeilijk over?! Na de antibiotica voelde ik me wel wat beter, maar nog niet helemaal mezelf maar volgens de HA kon dat prima, een bevalling en zwangerschap konden nml je hormoonhuishouding veranderen dus niks om me zorgen over te maken. Toen wij na 1,5 jaar nog niet zwanger waren weer na de HA en die vond het toen toch wel vreemd zeker omdat ik de eerste keer zo snel zwanger was. Zo is het balletje gaan rollen en in dec heb ik een laparoscopie gehad en daaruit bleek dat beide eileiders zijn afgesloten en aan de buitenkant zijde dusdanig verkleefd/beschadigd dat ze de kans dat een hersteloperatie slaagt nog geen 10% geven dus ivf was de enige optie. Ik merk dat ik zelf nog steeds zo boos ben! Ik had al die tijd gewoon gelijk, maar werd gewoon niet serieus genomen en ik had absoluut niet zien aankomen dat ik voor mijn 30e te horen zou krijgen dat ik niet meer natuurlijk zwanger kan raken! Sorry voor het lange verhaal!

6. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Zit erop viel alles mee! Nu partner richting vu met de box en ik ga mijnn ogen even sluiten..

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fisher gelukkig is er niks uitgekomen met de onderzoeken. Is natuurlijk ook wel een beetje dubbel, want je hebt nog steeds geen antwoord op het waarom. Domme pech blijft toch moeilijk te accepteren. Maar nu op naar een nieuwe poging :)

Nijntje jeetje wat ontzettend balen :(. Wat is een vrouwenlichaam toch een raar iets, zo heb je zware overstimulatie en nu maar 1 eitje...Succes vandaag met de IUI

Mimami ik denk dat het meer een inschatting is van de gemiddelde stimulatietijd en de grootte van de follikels bij de eerste echo, waardoor de punctie ongeveer ingeschat kan worden.

Girlliej succes weer met het prikken, hopelijk daalt t goed. Je wilt nu ook wel weer eens verder

Mamamies jeetje wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat je daar nog steeds boos over bent. Ze hebben je gewoon niet serieus genomen met alle gevolgen van dien! Het is nu natuurlijk inderdaad niet meer te bewijzen, maar het klinkt wel verdacht. Dat is dan wel een grote stap van zwanger in ronde 1, naar ivf.

Doom gelukkig is het meegevallen. Weet je ook hoeveel eitjes ze geoogst hebben? Lekker rustig aan doen vandaag

Ego. Het gaat gelukkig nu elke dag beter. Voel mn buik nog wel, maar heb nu geen pijnstillers meer nodig. Ik denk dat het bij mij ook allemaal extra gevoelig is door mijn endo en darmproblemen (die liggen nu ook al 2 dagen zo goed als stil ;)) Vandaag maar eens iets meer in beweging komen en kijken hoe t gaat.

8. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Doom wat fijn dat het is meegevallen! Weet je al hoeveel eitjes ze hebben kunnen halen? Mijn partner mag straks ook met de box naar de VU! Welk zkh loop jij als ik vragen mag?

9. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Mamamies heb jij vandaag ook de punctie gehad?

Ik loop in beverwijk.
    Partner net zaad ingeleverd nu afwachten en hopelijk hoor ik dan ook hoeveel eieren ik heb.

Verveel me rot in dit bed hahaha

10. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee ik begin donderdag met spuiten. Ik bedoelde met straks als ik ook de punctie heb gehad in april!

11. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Pfff voel me klote van de 11 follikels maar 4 eicellen.
    Hoop zo enorm dat ze goed bevrucht raken..

12. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Oh doom, dat kan ik me voorstellen, echt een flink balen! Maar vier is nog steeds vier maal kans! Ik duim enorm voor je!!!

13. mimami

mimami Actief lid

27 jan 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe Doom, ik begrijp dat het een teleurstelling is! Maar inderdaad wel 4 kansen! FIjn dat de punctie wel mee is gevallen.

Mamamies, je verhaal lijkt een beetje op het mijne. Ik ben in de 2e ronde op een natuurlijke manier zwanger geworden. Ze is met een keizersnede geboren. Een paar weken (of dagen ik weet het niet eens precies meer) kreeg ik erge steken. Ze hebben toen van alles bekeken, maar konden niet met contrastvloeistof aan de gang ivm de borst voeding. Ik kan bijna niet lopen van de pijn en ben naar huis gegaan zonder resultaat. Uiteindelijk is het vanzelf over gegaan. Toen mn dochter 4 was gingen we voor een 2e. Een zwangerschap bleef uit, naar de dokter, ook een laparascopie en daaruit bleek inderdaad een eileider helemaal afgesloten en de andere eileider krijgen ze met moeite was door heen gespoten, maar de kans was ook minimaal dat die goed genoeg zou zijn voor een zwangerschap. Nu dus met IVF bezig. Heel vreemd om eerst zo makkelijk zwanger te raken en nu gewoon te weten dat mijn lijf het echt niet zelf gaat doen... Uiteraard lijkt het me voor iedereen in de MMM onwerkelijk. Ik denk dat iedereen toch in beginsel denkt dat het vanzelf een keer gaat lukken.

14. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig viel t mee doom! weet je ook hoe het kan dat er maar 4 eitjes waren? of is dat gewoon op goed geluk? van 11 naar 4 scheelt best een hoop!

Wanneer hoor je of ze zijn bevrucht? hopelijk zit er een goede tussen!

Bobo gelukkig voel je je weer wat beter.. niet meteen teveel doen he:)

mamamies jeetje wat een verhaal gek he dat het dan opeens niet meer gaat! heb je nu net zoveel kans als mensen met goede eileiders? of zit dat dan ook weer anders in elkaar omdat ze dicht zitten?

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Doom, ik duim voor je dat ze alle 4 perfect zijn. Wanneer hoor je dat? Fijn dat de punctie meeviel.

16. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Mimami dat lijkt inderdaad veel op elkaar! Natuurlijk is de mmm voor niemand leuk, maar ik vond dit wel echt een klap die ik niet zag aankomen... En ik vraag me ook af hoe dit 'zomaar' kan!

Girlie ik heb hele goede kansen. De eileiders zijn niet nodig bij ivf en verder ziet alles er goed uit. Bovendien heb ik al met succes een zwangerschap voldragen dus ze geven me 80-85% dat ivf slaagt. De oorzaak van het niet zwanger worden is immers nu bekend en verder is alles goed. Ik ben als de dood voor naalden dus dat spuiten ga ik echt vreselijk vinden en ik ben ook vang voor de punctie, maar ik onderga alles onder het mom 'alles voor een kind'! Ben blij dat ik deze club heb gevonden want het geeft op de een of andere manier een soort rust (als jullie het ook allemaal kunnen) en het zet je ook wel weer met beide benen op de grond, ik ben door die kans inschatting heel er geneigd om er heel luchtig en positief over te zijn, maa. die kans is de maximale kans na 3 pogingen dus dat zegt nog helemaal niks over poging 1!

Doom jammer dat er van de 11 maar eitjes zijn maar wellicht worden het alle 4 prachtige embryo's en heb je 4x kans!

Bobo fijn dat het weer wat beter gaat en wat de rest zegt, neem je rust!

17. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig maar mamamies dat je een goede kans heb..:)
    ik ben ook als de dood voor naalde mijn vriend heeft het in het begin gedaan maar het deed zo zeer als hij het deed(de vloeistof inspuiten) en toen heb ik het zelf gedaan..
    ik zag er wel elke avond tegenop en ging met tril handjes aan de slag..maar uiteindelijk heb ik toch helemaal alleen gedaan dus dat vond ik wel erg knap haha..

Al zie ik er toch weer tegenop de volgende x..

Hopelijk is de eerste x gelijk raak voor jullie:)succes alvast!

18. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Haai meiden ik was er natuurlijk niet bij in het vu en de laborant was erg kortaf tegen partner.
    Enige wat hij zei is dat zijn zaad bruikbaar was en ze 4 eicellen hadden.
    Of dit betekend dat dit maar 4 bruikbare eicellen waren of dat er maar 4 gevonden zijn weet ik niet.

Gaan nu ook gedachtes door mijn hoofd hoe het kan zoveel lege follikels of dat niet alles meegezogen is en in de follikel is blijven hangen.

Donderdag mogen wij in ieder geval naar het vu bellen en indien een bevruchting dan vrijdag de terug plaatsing!

19. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Mamamies hier ook vreselijke angst voor naalden. Je gelooft me nu vast nog niet ( deed ik ook bij niemand) maar echt je kan het en is echt allemaal te doen!!

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Doom top dat het goed is gegaan !!

Deel Deze Pagina