Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Jan10, ik heb niets gezien van m'n zorgverzekeraar, hoop ook niet dat dat nog komt. :D

2. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Jan10 ik moest voor de utro een verplichte wettelijke eigen bijdrage betalen, misschien is dat het? Of moet je echt alles 100% betalen? Volgens mij zijn de medicijnen vanuit het basispakket verzekerd tot en met de 3e poging. Maar zou best kunnen dat dit alleen is als je medisch gezien ivf als enige optie hebt? Geen idee hoor, maar zou gewoon even je verzekering bellen. Waar ben je verzekerd?

3. jan10

jan10 Actief lid

Aug 4, 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi ik tot nog toe ook niet, vriendin was net hier en moest de utrogestan ook nu betalen. Ik bij PNOzorg, zij vergoeden een 4e poging uit aanvullend. Tm 3e zit in basis dus moet bij iedereen hetzelfde zijn volgens mij.
    Het viel mee hoor, was iets v 58-, maar toch...

Gr

4. jan10

jan10 Actief lid

Aug 4, 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Mijn eigen risico is waarsch nog niet op, mis ligt t daar aan ja?
    We wachten t af...

5. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff zo iets stoms gedaan, ik had netjes mn spuiten meegenomen naar de training omdat ik wist dat ik nog even zou blijven hangen na afloop, ben ik ze vergeten te zetten, dus nu net thuis gedaan maar wel twee uur later dan normaal, is dat eigenlijk heel erg?

6. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Fisher, balen! Maar volgens mij is een x 2 uurtjes later geen probleem.
    Als het over het algemeen maar op dezelfde tijd is.

7. mimami

mimami Actief lid

Jan 27, 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    O meiden, ik pieker me suf, veel meer als de vorige keer. Ik ben met die 100 eenheden zo bang voor een minimaal resultaat. Ik weet alles beter als 45 eitjes, maar ik wil nu toch wel een stapje verder komen!!

Wie had er ook alweer een lage dosering met.Gonal-f? En wat is jullie leeftijd? Girliej, jij had ook 100 toch? Ik word volgende maand 33...

8. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    @fisher: vlgs mij kan het geen kwaad hoor een keer wat later. Liever natuurlijk steeds ronde hetzelfde uur. Als je je er erg zorgen over maakt kun je misschien even het zkh bellen? Komt goed!

@mimami kan me je zorgen goed voorstellen. Je wil niet meer dat je overstimulatie hebben maar je wil wel eindelijk stapjes verder komen. Maar aan de andere kant: je had toen 45(!) eitjes en dan zul je nu misschien met 100 eh ook wel 20 ofzo eitjes hebben. Maar kan me wel voorstellen dat je bang ben dat je er nu juist te weinig hebt!! Ik duim voor je!

@all: ik hoop toch ook dat alles vergoed word!!!

Ik heb vanochtend mijn achtste spuitje deca gezet, begin nu toch wel wat bijwerkingen te krijgen: moe en misselijk pfffff. Maar het is voor het goede doel :))))!!!! Fijne dag meiden!

9. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Yeah!! Brief ontvangen alles is de vriezer in gegaan :)

10. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super nieuws Doom!
    Vandaag echo en leek soort minder geworden vooral links, ik ga maar uit van dat de opbrengst minder zal zijn dan vorige keer..

11. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    wanneer heb je de punctie fisher is dat al bekend?

12. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fisher waren ze niet gegroeid of is het aantal minder geworden? Wie weet hoe t zich nog gaat ontwikkelen. Ik weet nog dat ik ook elke keer zo teleurgesteld was na de echo's en al een escape iui aan zag komen. Uiteindelijk toch 14 follikels. Wanneer heb je weer een echo?
    Volgens mij maakt een keer wat later spuiten om te stimuleren niet uit. Ik weet wel nog dat in ons andere topic meisje77 toch een keer de deca te laat had gespoten en dat ze daar toen in het ziekenhuis helemaal niet blij mee waren.

Tebbie in ieder geval nu duidelijkheid, gelukkig is icsi ook mogelijk. Fijn dat het nu zo snel gaat. Voor je weet ben je ook aan t prikken

Pien jeej al een mooi groot ei! Hoe was je echo vandaag?

Mamamies goed dat je toch even gebeld hebt, weet je het in ieder geval zeker. Balen dat je weerstand zo laag is op t moment. Beterschap!

Mimami hoeveel had je vorige keer ook al weer gespoten? 150 toch? Dan is het logisch dat je nu maar 100 mag spuiten. Overstimulatie wil je echt niet nog een keer.

jan10 utro zat altijd al een eigen bijdrage op van een 10tje of zo en van de progynova weet ik t niet zeker, omdat mijn eigen bijdrage vorig jaar al lang op toen ik dat meekreeg. Denk dat t inderdaad aan t eigen risico ligt.

Y84 vervelend dat nu toch de bijwerkingen komen. Gelukkig worden die meestal wel mider zodra je ook gaat stimuleren. Nog even volhouden dus..

Doom wow super goed resultaat zeg! Een paar brusjes in de vriezer ;)

Katja hoe gaat t meis? Morgen al je testdatum! Heb je je nog kunnen inhouden of al een testje gewaagd?

Siepie alvast succes voor vrijdag. Ben benieuwd...

Ego. Maandag toch maar het ziekenuis gebeld, omdat het bloeden eerder meer werd dan minder. Vandaag voor een echo geweest en het zag er goed uit, wel nog een klein restje bloed in t uiterste puntje van mijn baarmoeder, maar dit komt er waarschijnlijk met mijn volgende menstruatie uit. Gelukkig geen restweefsel of zo meer. Ook was er een eitje aan t groeien dus cyclus komt weer op gang :)

13. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws boboke! Fijn dat het nu weer eindelijk verder gaat en op gang komt.

Ze waren wel gegroeid de grootste was 17mm en links waren ze ook gegroeid en doen er nog wel twee mee. Ik had het idee dat ik vorige keer alleen iets van 12 aan de ene kant en 6 aan de andere kant..nu is het meer 8 om 2, maar alsnog goed natuurlijk. Ik wacht nog op telefoontje van ziekenhuis maar verwacht dat ik nog even door moet gaan en dan vrijdag weer een punctie.

14. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ik schrijf punctie maar bedoel echo :)

15. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen terug voor een echo en gonal naar 100 ipv 150, ik ben benieuwd! Even klein beetje zeuren ook al ben ik al verwend...ik werk naast het ziekenhuis dus normaal fiets ik in 5 min ernaartoe, deze week ben ik vrij en alsnog moet ik dus drie keer naar leiden rijden en zit ik dus een tijd in de auto, vind gewoon beetje jammer want ik dacht een relaxte week te hebben en misschien twee keer naar ziekenhuis te moeten maar ze willen mij vaker zien dan gedacht...tot nu toe geen ochtend kunnen uitslapen omdat ik naar afspraak moest. Het is voor een goed doel I know en heb het er zeker voor over! Wilde alleen ff beetje zeuren, sorry! Zo dat lucht wel lekker op :)

16. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Fisher; zeur jij maar lekker hoor! Daar is dit forum toch ook een beetje voor?!

Y84; balen hè die bijwerkingen. Ik heb er ook nogal last van. Vandaag al de hele dag enorme hoofdpijn.

Bobo; fijn dat je cyclus weer op gang komt en er geen restweefsel zit.

Mimami; begrijp heel goed dat je baalt dat je maar 100 mag spuiten, maar als je bij 150 45 follikels had... Ik kan me de voorzichtigheid van het zkh heel goed voorstellen ook. En wellicht dat je altijd nog iets meer kan gaan spuiten als blijkt dat je met 100 niet genoeg aanmaakt?

Doom; wat fijn alles in de vriezer!

Hier; vandaag enorme hoofdpijn de hele dag, best wel balen. Ik durf ook niet zo veel paracetamol te gebruiken, omdat ik toch bang ben dat het misschien invloed heeft op de hormonen zo. Spuiten gaat wel beter, al blijf ik die deca een soort van botte schroef vinden, maar als ik jullie moet geloven gaat dat straks met die Gonal veel soepeler!

17. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fisher een aparte ontwikkeling. Misschien dat ze je grote follikels opofferen en nu voor de kleinere gaan??? En het is ook balen dat je nu net zo vaak naar t ziekenhuis moet, dus zeuren mag ;)

Mamamies je mag gewoon paracetamol nemen hoor. Je kunt wel beter nemen zonder coffeine. De hel tijd hoofdpijn is ook niks.

18. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Boboke, fijn dat je voor een echo kon, geeft toch meer rust nu denk ik. Mooi dat het helemaal de goede kant op gaat!

Fisher, ik heb dat tijdens m'n iui's geregeld gehad: een weekje vrij en dan 3x naar t zh, kerst en dan een iui ipv weg met kerstavond, weekendje volgepland en dan za en zo een echo. Helemaal terecht dat je baalt! Natuurlijk heb je het ervoor over, maar eigenlijk wil je ook wel even niets in zo'n vakantie.
    Waarom moet je terug naar 100? Is dat omdat ze de kleintjes dan de kans geven mee te groeien?
    Heb je nog gevraagd of t erg was dat je later spoot?

Doom , wat fijn!! Niet dat je ze nodig hebt, maar toch ;)

Mimami, ik herken je onrust en gepieker, gaat het wel goed komen deze keer... Maar zou je niet net zo hard piekeren als je meer moest spuiten? Probeer rustig af te wachten, ze kunnen altijd nog de dosis verhogen toch?

Y84 en mamamies, ik heb ook steeds hoofdpijn. Ik probeer veel water te drinken, 2 liter (vandaag niet gelukt) en hoop het zo te voorkomen.

19. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamamies hoe lang nog voordat je met gonal mag beginnen?

Boboke dat vermoeden heb ik inderdaad, weet jij hoe dat werkt dan..? Als een follikel te groot word breekt het dan op een gegeven moment zelf af ofzo?

20. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fisher volgens mij verdwijnen ze gewoon als ze te "rijp"zijn. Bij mijn ivf had ik in eerste instantie maar 3 follikels, maar wel een hoop kleintjes. Ik heb toen ook langer door moeten spuiten om die kleintjes een kans te geven en bij de punctie had ik toen 14 follikels, waarvan er 3 leeg waren. Uiteindelijk dus wel 11 eitjes ipv maar 3.

Share This Page