Twee weken na punctie zijn er zeker gevallen van positieve testen.. Ik heb nooit een positieve thuistest gehad maar sommige zijn er gevoeliger voor... K ben nu even aan het fietsen dus kan het filmpje niet kijken, ga ik thuis doen, je maakt me wel nieuwsgierig
Haha, arm arm kind! Doom, ik test pas op de datum dat t zh zegt dat ik testen kan. Als ik ervoor test geloof ik het resultaat toch niet helemaal. Maar mss kan het best, ik weet t niet. Jee fisher, snel al voor mijn gevoel, fijn! En spannend! Na iui mag je volgens mij altijd meteen door toch? Nijntje wat balen, je hoopt er toch op om bij de ivf weg te kunnen blijven! Wat bedoel je met binnenkort beginnen? Mamamies, fijn dat je schoonzus je begrijpt! Wat heb je gekookt? Ik moet maar eens ergens een kooktopic starten, ik weet nóóit iets te bedenken...
Hahaha m676 zullen we anders voortaan zeggen wat we eten?! Hihi hiee vandaag andijvie, gisteren lasagnette
Haha m676! Ik had zelf hamburgers gemaakt op een pitabroodje met guacamole en bacon. Gebakken aardappels en salade erbij. Ik was ook dol op hamburgers tijdens mijn zwangerschap, maar dan liefst wel zo gezond mogelijk! Ik hou heel erg van koken, dus dat zit wel goed hier! Doom; ik zou testen op de datum van het zkh, maar puur omdat ik dan zoiets heb van zij zullen het wel weten. Bovendien had ik bij zl 2 weken overtijd een licht positieve test, dus eerder testen durf ik niet eens! Nog een weekje, you can do it! Nijntje; als het goed is ga ik donderdag beginnen met gonal-f, moet ik wel ongesteld zijn geworden... Had ik vandaag moeten worden d'n het zit er ook wel aan te komen (voel ik!) maar die deca gooit natuurlijk mijn cyclus een beetje in de war! Fisher; spannend, succes zondag. Hier; voel me vandaag iets beter, misschien ook omdat ik ongesteld moet worden en mijn borsten momenteel meer pijn doen dan mijn hoofd! Hoop wel dat ik voor donderdag keurig mijn periode krijg, anders mag ik sowieso niet starten met de gonal.
Hoi doom, Is nog wel vroeg. Hier mag je 21 dagen na punctie testen. Zou zo ie zo wachten tot 17 dagen na tp... Hou vol meis!
Boboke fijn dat je cyclus alweer op gang komt en dat in ieder geval wel alles goed is weg gehaald. Wel frustrerend dat het bloeden dan nog wat blijft, maar jullie kunnen in ieder geval zelf ook weer klussen dan deze maand! Fisher vervelend dat je vakantie zo in het water valt maar het is voor een goed doel he! En ik hoop met een mooi resultaat. Heel veel succes met de punctie morgen! Mamamies fijn dat het spuiten wat beter gaat en dat het gelukkig geen allergische reactie is. Ps Paracetamol zal geen negatief effect hebben hoor dus als je hoofd echt uit elkaar knalt gewoon gebruiken hoor niks is vervelende als erge hoofdpijn. Al tante trouwens? Lusvi wat vervelend dat je bij niemand verder steun kan krijgen dan is het forum wel erg mooi toch? Ik hoop dat je hier genoeg steun kan vinden hoor en succes met het spuiten lief dat je man daar mee helpt! Pien super spannend nog 2 daagjes en dan is je terugplaatsing, hoop zo ontzettend voor je dat dit een blijvertje zal blijven. Doom ik zou wel echt de testdatum van het ziekenhuis aanhouden hoor, kan je ook niet onnodig teleurgesteld worden als je te vroeg test. Gisteren bij het ziekenhuis geweest en de keuze wat te doen ligt bij ons. Omdat zoals ik al dacht ik totaal niet in de protocollen val heel fijn. Via de HSG is bewezen dat mijn rechter eileider gewoon heerlijk vast ligt, waardoor hij niet naar mijn eierstok kan bewegen om eitjes op te vangen. Enige wat je niet weet is hoe erg de verklevingen zijn dus keuze nummer een is een laparoscopie (heb inmiddels al 4 buikoperaties gehad) 2de keuze is nog 1 jaar proberen dus tot dec dit jaar en dan in januari meteen naar IVF. Ik mag vanwege die eileider geen IUI omdat ik daardoor een hele hoge kans heb op een buitenbaarmoederlijker zwangerschap. Verder als we het een jaar zelf proberen en ik raak zwanger moet ik binnen 6 weken in het ziekenhuis me melden voor echo om te kijken of de zwangerschap wel in de baarmoeder zit. Wij neigen zelf naar het 1 jaar proberen omdat elke operatie bij mij tot nu toe complicaties geeft en bij mij nooit in een keer dat soort dingen goed gaan. En omdat de lengte van het traject eigenlijk dezelfde uitkomst heeft en dat is na 1 jaar meteen beginnen met IVF. Maar we denken er nog even over na. Aangezien ik nu nog niet met IVF uiteindelijk ga beginnen weet ik niet of jullie nog willen dat ik af toe wat mee schrijf laat maar weten.
Even kort, hebben jullie er rekening mee gehouden dat je morgen een uur later moet spuiten ivm tijd verzetten??
Haha thx doom en mamamies, klinkt lekker allemaal;ik heb alweer voor 3 avonden te eten 😉 Morgen trouwens wraps met vlees, rode kool, tomaat, sour cream etc. geheel mijn eigen idee haha. Mimami, ik had er ook niet aan gedacht, dan had ik namelijk de eerste week spuiten op een andere tijd gepland, maar ja, een uurtje later gaat nog wel. Tjee siepie, wat een verhaal! Balen dat er niet een kant en klare oplossing is. Ik kan me voorstellen dat je liever geen buikoperatie ondergaat, zeker als het toch ivf gaat worden. Moeilijk om te beslissen hè? Ik zou het leuk vinden als je gezellig mee blijft kletsen als je wil! Doom, ik dacht ook dat je 14 dgn na tp mag testen. Fisher, ik geloof dat ik je al succes heb gewenst, maar nogen x kan geen kwaad: succes morgen!
Siepie ik heb een laparoscopie gehad. Zo zijn ze er bij mij achter gekomen dat mijn eileiders dicht zitten en ernstig verkleefd zijn. Viel op zich wel mee. Ik heb een heel klein litteken net onder het randje van mijn onderbroek (niet heel praktisch met scheren ) en in mijn navel maar daar zie je niks van. Herstel ging prima alleen niet de 1 á 2 dagen die het zkh me gaf... Heb er wel minimaal een week over gedaan. Maar wat willen ze met die laparoscopie bereiken? Kijken of je eileider weer open kan? Bij mij schatte ze die kans nihil (kon niet in zelfde operatie omdat je daarvoor eerst toestemming moet geven) dus ik heb ervoor gekozen om meteen ivf te doen. Uiteindelijk viel de wachttijd mee, ik heb 17-12 de laparoscopie gehad en ben 20-3 begonnen met spuiten. Waarom moeten jullie eerst nog een jaar proberen, omdat nog een eileiders toegankelijk is? Wat betreft spuiten... Ik heb begrepen dat ik ieder avond rond dezelfde tijd moet spuiten. Ik spuit nu tussen half 8 en 8 uur. Vandaag om 8 uur, dus als ik morgen om half 9 spuit (half 8 oude tijd) en dan maandag kan ik weer om 8 uur nieuwe tijd, dan is dat toch prima?
Fisher heel veel succes zo bij de punctie! Lusvi lekker je hart luchten hier meis, daar zijn we voor. Kan me voorstellen dat je nu een beetje overdondert bent nu het allemaal zo snel gaat gebeuren. Maar je groeit er met elke stap in mee. Je kan het! En als je vragen hebt, gewoon hier stellen. Het is ook heel moeilijk voor buitenstaanders te begrijpen wat wij meemaken, vooral het emotionele gedeelte. Pien een spannende dag morgen voor jou. Ik ga heel hard duimen dat deze cryo wel mooi ontdooit en dan een plakkertje wordt. Alvast succes voor morgen! Nijntje en heeft t al doorgezet? Krampjes kunnen nl ook bij een zwangerschap horen... Siepie nou het zelf klussen met die bruine troep zit er nog niet in hoor . Ook geloof ik niet dat ik een goede eisprong krijg, want mijn ovutesten zijn wit. Lijkt me geen goed teken als hij nu ongeveer zou moeten springen. Dat had ik na mijn laatste miskraam ook, geen positieve ovulatietest, wel ongi na 30 dagen. Tuurlijk mag je blijven kletsten hier! Gezellig toch? Ik snap ook niet zo goed wat voor toegevoegde waarde een laparoscopie heeft, aangezien al bekend is dat je eileider verkleefd is. Na een jaar proberen willen ze toch ook niet eerst alsnog een laparoscopie doen? Waarom dan niet gelijk IVF? Persoonlijk zou ik niet zo lang zelf willen proberen. Misschien een half jaar en dan overstappen? De kans met 1 eileider is gewoon ook veel kleiner. Maar het is jullie keuze en jullie moeten er een goed gevoel bij hebben. Rest zwaai en geniet van de heerlijk zonnige zondag !
Idd succes fisher en pien. Spannende dagen weer deze week. Boboke ik ga eigenlijk volledig met jou mening mee over siepie. Lekker mee blijven kletsen hoor als je dat tenminste gezellig vind!
Fisher succes met de punctie! Pien hopelijk een goed ontdooide cryo! Ik ga mijn zoon vandaag zonder zijwieltjes leren fietsen denk ik, perfect weer voor!
Bedankt allemaal voor jullie fijne reacties. Fijn om te weten dat ik hier terecht kan. Ik lees wel veel mee hier, maar reageer eigenlijk niet altijd. Omdat ik van sommige dingen nog geen verstand heb, maar ik zal wel snel een expert worden en met jullie mee kunnen praten haha. Donderdag start ik met Decapeptyl. Moet dit uit de koelkast of kan je de injectie gelijk zetten?
Lusvi het kan direct uit de koelkast, maar de meeste vinden het fijner om het een half uurtje van tevoren eruit te halen. Ik spoot altijd 's ochtends voor ik naar mijn werk ga en had geen tijd het er eerder uit te halen, maar ik vond t goed te doen. De vloeistof langzaam inspuiten vond ik altijd fijner.
Heeft iemand al iets vernomen van Katja? Ik dacht dat zij al mocht testen deze week of ben ik dan in de war? Siep ik deel ook de mening van Boboke en gewoon gezellig blijven meekletsen! Punctie achter de rug en was dit keer beter te doen, de tranen liepen wel weer over mn gezicht en ik moest flink puffen maar ze hadden iets meer pauzes waardoor het goed te doen was. Opbrengst is ook geweldig, 13 eicellen! Had ik echt niet verwacht! Morgen horen we of er bevruchtingen zijn! Heb besloten om sws tot en met dinsdag ziek te melden en dan woensdag na tp weer te werken... Duimen draaien dat de cryo goed ontdooit voor jou Pien!
Hier net fm gehad. Ik mag vanavond gewoon dezelfde tijd prikken. Wat er met mij gebeurt van binnen is mij een raadsel. Ik heb 20 kleine follikels... Weinig eenheden lijkt dus vooral invloed op de grootte te hebben. Woensdag weer kijken. Ik blijf eerst 100 prikken, woensdag misschien meer, afhankelijk van de groei. Hij had het al over punctie zonder verse terugplaatsing. Ik ben er in