Dooooooom... Gefeliciteerd! Khoop voor je dat die streep een streep blijft. Mijn menstruatie is nog steeds niet doorgezet. Ik voel wel echt krampen en heb rillingen, wat ik altijd heb als ik ongesteld moet worden. Kwas afgelopen dagen ook koortsig en was van plan om deze maand over te slaan, maar ja.. als er geen menstruatie is kan ik zoizo niet beginnen.
Doom ik kom weer eventjes hier kijken en ik zie goed nieuws! Voorzichtig gefeliciteerd hoor. Pien voor jou ook goed nieuws lees ik. Fijn hoor al die positieve berichten. Ups and downs lief dat je aan me denkt. Ik probeer regelmatig mee te lezen, maar ik vind het zo lastig om op iedereen te reageren. Soms gaan de gespreksonderwerpen mijn petje ook te boven hoor. Al die termen die voorbij vliegen haha... Ik heb een beetje het gevoel dat ik niet veel te melden heb en pas weer mee kan praten als ik ook weer mee doe.. Zoals het er nu uit ziet gaan wij in mei weer van start. Ik begin er wel weer zin in te krijgen. Al zie ik er gekgenoeg ook wel weer erg tegenop. Zo zonder hormonen en zonder steeds te hoeven denken of ik wel of niet zwanger ben, bevalt ook wel even best. Je merkt nu pas hoe erg je ermee bezig bent geweest. De rust doet me echt even goed. Ik vind het nu alleen wel moeilijk om mee te praten met iedereen. Toch denk ik wel veel aan iedereen hier hoor.
Fisher, mooie score! Pien, wat zul je op dat telefoontje gewacht hebben! Gelukkig is t helemaal goed en nu op naar dezelfde foto als doom! Doom, wauw, mooie streep. Laat em maar steeds donkerder kleuren! Gefeliciteerd. Voor alle anderen even een zwaai. Heb niet alles terug gelezen. Ven net terug van een vergadering op het werk en heb hoofdpijn, dus lekker het bed in! Slaap lekker.
Nou zeg... Typ ik een heel verhaal vliegt mijn internet eruit en is mijn verhaal weg! Even snel uit het hoofd dan maar. Doom; wow dat is een duidelijke streep! (Voorzichtig) gefeliciteerd hoor! Pien; fijn dat de cryo goed ontdooide, nu hopen op ook zo'n mooie streep straks. Fisher; hoe vond je de punctie eigenlijk (weet niet of je dat verteld hebt) viel het mee ? Vrees dat ik al te veel horror verhalen gelezen heb, want ik ben best wel bang! Bobo; fijn dat het bloeden is gestopt. Y84; huh nu al 16 eiblaasjes? Ik dacht dat die pas gingen groeien als je gonal ging spuiten en niet al bij de decapeptyl of heb ik ergens niet goed op zitten letten? Ik begreep ook al helemaal niet waarom ik die decapeptyl moest spuiten! Maar mooi resultaat hoor, hopelijk groeien ze goed. Ik moet donderdag voor de eerste echo. Hier; nou het fietsen is niet gelukt, zl was ziek en ging naar bed. Later nog naar de HA-post geweest want hij kreeg wel erg hoge koorts. Nu gaat het weer beter, hij kletst de oren van je kop, maar nog steeds flinke koorts. Zo zielig zo'n ziek kind!
Geweldig doom, nu lekker broeden! Hier helaas geen cryopoging mo, ontdooien is niet gelukt. Ondanks dat ik er rekening mee hield, was het toch weer grote teleurstelling! Houd t ff kort, nu slapen...
Nog ff kort vraagje, moesten jullie ook meteen stoppen met progynova en utrogestan? Wanneer kan ik ongeveer op m'n menstruatie rekenen? Gewoon over 2 weken of eerder nu?
Jan: ach wat ontzettend balen, weet hoe dat voelt . Ik moest volgens mij gewoon per direct stoppen ja... en een paar dagen later werd ik al ongesteld. Ik zou het voor de zekerheid even navragen vandaag. Knuffel!!
Jeetje Jan10, dat is echt flink balen! Snap het hoe veel je je er ook op voorbereid over sommige dingen kan je gewoon niet 'niet verdrietig' zijn...logisch want je wilt het ook gewoon graag, dikke knuf! Punctie was beter te doen dan eerste keer. Alsnog geen pretje en tranen over mn wangen maar ze stopte regelmatig zodat ik mn adem weer onder controle kreeg dat was wel fijn. Heb nu nog steeds last van mn buik, erg strak en beurs voelt het aan. Vooral als ik moet gaan plassen, auwiee! Herkend iemand dat?
Sorry voor de late reactie, maar echt een paar drukke dagen gehad. Doom gefeliciteerd meis, dat is echt een duidelijke streep voor die termijn. Heb je al een echo gepland? Pien jeej de cryo goed ontdooit . Nu weer broeden en hopelijk zet de positiviteit van Doom zich nu voort. Jan10 ach nee . Je had t al wel verwacht, maar toch hoop je dat het wel goed gaat. Dikke knuffel. mogen jullie nu direct door met stimuleren of moet je een menstruatie overslaan? Fisher Heel veel succes morgen! En rustig aan doen als je buik nog zo gevoelig is. Nijntje hoe gaat t nu? Weer wat opgeknapt en ongi al aangebroken? Als je lichaam aangeeft, dat het rust nodig heeft is een maandje pauze misschien nog niet zo verkeerd. Je lichaam moet wel in goede conditie zijn voor een tp. beschuitje heel begrijpelijk hoor, dat je er aan de ene kant zin in hebt, maar er toch ook tegenop ziet. Gaan we straks misschien tegelijk van start in mei Y84 dat is een mooi aantal. Duimen dat ze mooi gaan groeien op de gonalf U&D bah dat zul je net zien als je erop zit te wachten, dat het niet komt. Iets langer alleen de deca spuiten zou volgens mij geen probleem moeten zijn. Zou balen zijn als je nog een maand extra moet wachten. Wanneer hoor je of dit kan? Alvast veel plezier in Madrid! Ego. Gisteren een bijna positieve ovutest (vandaag nog niet kunnen testen ivm werk) dus ik denk morgen mijn eisprong jippie!! Net op tijd het bloedverlies gestopt
Jan10, hè wat vervelend. Ook al had je er een beetje op gerekend, je hoopt toch ook heel hard! Mag je direct verder? Y84, wel fijn dat je een uitgangsecho had, ik hoor de 10e pas voor het eerst wat. Dat is nu natuurlijk ook al snel, maar nóg liever had ik nu al wat geweten haha. Boboke, go girl, mooie maand om t spontaan te laten lukken 😉 Fisher, klinkt nog steeds wel pijnlijk, maar gelukkig was het minder dan vorige keer. Vanavond eerste keer gonalf.. Volgende fase is van start gegaan!
Ben vandaag begonnen met menstrueren en heb besloten om deze maand toch weer mee te doen. Moet donderdag beginnen met 112.5ie gonal f en maandag (dag7) cetotride erbij. Heb woensdag mijn eerste echo. Dit wordt mijn derde keer stimuleren voor ivf 1. Had een keer overstimulatie en een keer 1 eicel.
Nijntje mn duimen draaien voor je...3 maal scheepsrecht? Boboke fijn dat het eindelijk gestopt is met de troep en fijn dat je cyclus het ook doet, hoe ga je nu verder?
Jan wat ontzettend jammer nou dat het niet gelukt is zeg. Boboke fijn dat de bruine troep nu dan gestopt is en dat je ovulatie test bijna positief is wie weet! Nijntje heel veel succes deze keer, 3 maal is scheepsrecht toch. Y84 nou dat ziet er in ieder geval al veel belovend uit Ups en Downs wat ontzettend vervelend dat het dan nu ook helemaal niet door wil zetten zeg, maar later idd zeker je weekend Madrid niet verpesten. Heel veel plezier en hopelijk kan je snel starten. Pien ik duim voor je dat hij blijft plakken!!! Girrlie, klaproos en katja hoe is het nu met jullie?? Even een vraagje van mijn kant, ik heb het hele afgelopen jaar nooit iets van ovulatie testen gebruikt, is het nou voor jullie een meer waarde of ben je er dan juist nog meer mee bezig? Ik weet ongeveer wanneer ik zou moeten ovuleren en laat ik het zo zeggen voor het extra gezellig maken hebben we de testen niet nodig want de frequentie is hoog genoeg. Zit namelijk na te denken hoe we dit jaar nou het beste kunnen benutten of juist wel ovulatie testen gaan gebruiken of gewoon lekker helemaal niks en het wel zien. Ik ben er even goed nog elke maand mee bezig ofc, dat kan je niet uitzetten.
m676 succes met de gonal, maar dat zal een eitje zijn na de deca. Fijn weer een stapje dichterbij Nijntje inderdaad 3x is scheepsrecht! Duim voor een mooi resultaat dit keer Fisher ik moet nu een cyclus wachten en de volgende menstruatie mogen we weer beginnen. Dat zal ergens midden mei worden denk ik. Maar we gaan natuurlijk onze eigen kansen ook nog benutten . Het is ons 1x gelukt dus wie weet... Siepie ik heb vroeger ook nooit ovutesten gebruikt. Ook omdat ik al vrij snel in de mmm kwam door mijn endo. De eerste keer was in een cryocyclus, maar daar had ik net geen goede eisprong dus dat was allemaal beetje vreemd verlopen. De tweede keer was na mijn miskraam in november en toen duidelijk een positieve test gehad en daar ook zwanger mee geworden. Wel een miskraam, maar wij hadden niet gedacht dat het uberhaupt mogelijk was om op natuurlijke manier zwanger te worden. Ik blijf ze nu ook zeker gebruiken Het is net wat je zelf fijn vindt en hoe je vriend ermee omgaat als hij dit weet (tenzij je het niet verteld natuurlijk wanneer hij positief is )
Boboke, mn vriend heeft daar geen problemen mee haha. Hij weet nu ook wanneer het ongeveer zou moeten zijn en typisch een man hoe meer hoe beter he. Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed, als ik de afgelopen maanden kijk wanneer ik ongesteld werd en dan 14 dagen terug tel hebben we eigenlijk nooit echt een ovulatie gemist naar mijn gevoel. Maar aan de ene kant ik als control freak... dan is het juist weer prettig om te weten wanneer etc. Welke ovulatie testen gebruik jij?
Ik ben ze wel gaan gebruiken. Vroeger was mn cyclus precies goed. Na mn eerste zwangerschap niet meer. Wisselt van 28 tot 32 dagen. Ben er door de testen ook achter gekomen dat mijn ovulatie maar een dag of 10 tot 12 voor mn menstruatie zit
Ik vond het ook heel fijn om zr te gebruiken. Of anders evt temp. Een eitje leeft tenslotte maar 12 uur.. Boboke wat fijn dat er weer actie is. Ik heb 25 april dr eerste echo en anders is dit de hoe nu verder afspraak.. Ik vroeg mij af, gezien mijn positief resultaat of jullie.nu ook tarwekiemolie gaan gebruiken na de punctie? Ik geloof echt dat dit zorgt voor een grote.kans op innesteling.