Ik ben (zonder erover na te denken,oeps ), al een paar keer in bad geweest terwijl ik deca spoot. Volgens mij geen probleem, want geen last ervan gehad!
Je kan prima in bad gaan hoor. Je mag na de punctie een paar dagen niet in bad, vanwege infectiegevaar.
Hier gaat het goed meiden, hardstikke zwanger! Voel het enorm aan mijn borsten en heb soms wat baarmoeder krampen. Verder mag ik tot op heden nog in mijn handjes knijpen.. Net een test gedaan ( vandaag is de testdatum) binnen 3 sec was er al een dikke streep.. ziekenhuis gebeld en 25 april mijn eerste echo
Hee pien, nee ik denk niet dat ik daar aan mee ga doen, vraag me ook af of dat wel kan met die utrogestan in mijn urine. Lijkt me niet fijn om steeds die flessen mee te slepen, ook op mijn werk. Beetje ongemakkelijk!
Dat kan wel hoor Doom. Maar snap dat het wel een gedoe is. Lijkt me ook niet echt prettig. Maar je hoeft niet al je urine in te leveren hoor. Je kunt ook alleen de urine verzamelen die je thuis 'produceert'. Ik neem het me wel voor om te doen. Zonder de vrouwen die hun plas inleverden was ik dan niet zwanger worden
Ja precies! Ik heb het ook allebei de keren gedaan tot ik een MK kreeg. En zal het nu als het mag lukken zeker weer gaan doen. Is wel het minste wat ik terug kan doen denk ik altijd maar!!
Even voor de duidelijkheid voor mijzelf hoor: Moeders voor moeders heeft mij toch niet geholpen? Of zit dat in decapeptyl en gonal f? Of utrogestan? Ik ben er ook nog niet uit hoor, zal mij gaan inlezen..
De pregnyl heeft je 'geholpen' Doom. Dat wordt van de urine van zwangere vrouwen gemaakt. De rest van de medicatie niet. Maar het is wel een essentieel spuitje in het hele proces .
Doom het is natuurlijk een eigen keus of je mee doet aan moeders voor moeders. Als je het mij vraagt vind ik dat ik het verplicht ben om te doen. Zonder hun hulp kunnen wij niet zwanger worden. Er is zoveel plas nodig voor 1 spuit. Je helpt een ander weer....misschien wil je er nog eens over nadenken.. Al ben je niks verplicht natuurlijk😉 Je kunt ook besluiten om niet de volle periode eraan mee te werken trouwens.
Het is echt super ego maar ik denk dat als ik eenmaal zwanger ben dat ik zo onwijs klaar ben met dingen die moeten...voor cryo terugplaatsingen moest ik ook altijd bijna een week 3x per dag mn urine opvangen..ben gewoon zo blij als ik gewoon kan genieten zonder ergens aan te denken, maar ja nu twijfel ik toch als ik jullie zo hoor
Fisher ik snap je wel hoor... Al kun je het wel op jouw manier doen he... Bijvoorbeeld een deel van de dag een plasje opvangen of om en om een dag wel een dag niet. Het gaat erom dat ieder plasje welkom is. Maar goed nu stop ik haha ik lijk wel zelf iemand van moeder voor moeder lol
Haha! Nou soms heb je zulke mensen nodig! Je hebt me overtuigd...ik ga meedoen als het zover is..hopelijk volgende maand dus haha
Ik ga mij eens inlezen. Ik heb geen pregnyl gehad maar ovitrelle.. Zal het vast ook in zitten dan? Maar die zorgen toch alleen voor de eisprong?
Ik heb bij mijn zwangerschap niet mee gedaan, maar die keuze heb ik gemaakt omdat ze het hier niet kwamen afhalen. Ik moest het dus steeds ergens heen brengen, wel flink wat kilometers verderop. Dat ging me te ver. Mn zus heeft het wel gedaan en een vriendinnetje van mij nu ook. Ben trots op ze dat ze het doen. En het hoeft alleen de eerste weken he, niet de hele zwangerschap!
Ladies, mag ik jullie nog eens wat vragen over gonal f? Vandaag dag 5.. Hadden jullie ook dat je best veel steekjes voelt links en rechts op de plek van de eierstokken en lage rugpijn en in de heupen pijn (?). Ik voel me op zich niet slecht ofzo, maar voel er best wel veel van, is dat normaal?
Ik begon rond dag 5 ook wel last te krijgen ja, het begint toch te groeien dus hopelijk is dat juist een goed teken. wanneer heb je ook alweer een folikel meting?