Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Y84! Zo door blijven gaan dan heb je een mooie opbrengst, spannend gaat dan opeens snel he?!

Hi Klaproos, lekker aan het broeden dus? We lopen ongeveer gelijk. Wat is jouw historie precies als ik het vragen mag? Als ik jouw handtekening lees lijkt het alsof je zwanger bent geweest van een tweeling of begrijp ik het verkeerd en waren het twee afzonderlijke zwangerschappen? Je hebt het wel over zwangerschappen, hoe voelde een innesteling bij jou?

Ik heb twee keer een miskraam gehad en 1x heb ik duidelijk een inestelling gevoelt, afgelopen zaterdag had ik opeens onwijze buikkramp ik kon niet rechtop staan en was helemaal onderin bij mn schaambeen, uitstraling naar mn lies... Geen idee wat het was maar hoop dat een innesteling was, maar wil mezelf nog niet gek maken.

2. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Klaproos, fijn dat je een tp had, nu weer wachten...

Spannend fisher, wanneer mag jij eigenlijk testen?

Y84, zoiets hoop ik ook te horen as donderdag!

3. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    @m676: dat hoop ik ook heel erg!!! Hoe laat heb je donderdag, meteen in de ochtend?

4. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Om half 9 meteen. Vroeg op dus!

5. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi meiden sorry dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb, maar ik heb echt een super drukke week achter de rug dus vaak geen tijd of puf om te reageren.
    Vrijdag gesprek gehad met de gyn in Nl en ik heb het zowaar voor elkaar gekregen dat ze nu toch chromosomenonderzoek doen :D. Bloed is al geprikt, over een week of 7 nog een keer voor ander bloedonderzoek (mag pas 10 weken na de miskraam). Dan een week of 2 later de uitslagen en als alles goed is kunnen we hopelijk midden juni weer beginnen. Pfff wat duurt dat nog lang!
    Verder is Nl bereid om het medicatieschema in Nl over te nemen, dus nu moeten we gaan bedenken wat we willen Nl of DD??? Er zijn 3 extra's in DD, 1. embryoscoop, 2. infuzen om immuunsysteem af te zwakken (ik heb behoorlijk verhoogde waarde), 3. tp van 2 emmy's. Een groot nadeel is dat we rond de 2 a 3 duizend euro zelf moeten betalen. Ik neig nu eerder naar nog 1x in Nl proberen, want ik vind het toch wel een hoop geld. Maar stel nu dat hetgeen wat ze in DD extra doen nu net de ontbrekende sleutel is....dilemma. Adviezen/meningen van harte welkom.

Weer veel spannende tijden hier met veel groeiende eitjes!
    Alles nog goed met de dames op het wachtbankje?
    Klaproos welkom terug!

Zwaai voor iedereen :)

6. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Y84; dat klinkt goed! Spannend al bijna de punctie! Hoe dichterbij het komt, hoe banger ik word!

M676; ik mag donderdag na jou me melden in het zkh voor de eerste follikelmetong. Ben benieuwd. Voel nu wel kramp in mijn buik, af en toe een steek en heb last van mijn onderrug, maar zolang ik geen hoofdpijn meer heb hoor je mij niet klagen hoor!

Bobo; pff moeilijke keuze sta je voor. Ik zou denk ik toch gaan voor nog een keer in NL. Je kan daarna toch nog naar Duitsland? Ik weet niet of je leeftijd een rol speelt, maar zo niet dan zou ik daar dus voor gaan, zo heb je ook nog wat extra tijd om te sparen, mocht het dus toch nodig zijn om naar Duitsland te gaan.

Klaproos; welkom (terug). Lekker broeden maar en hopen dat ie blijft plakken! Ik duim voor je.

Fisher; ik hoop voor je dat je een innesteling gevoeld hebt! Ik heb echt 2,5 jaar ieder cyclus allerlei symptomen mezelf aangepraat, waar achteraf dus bleek dat ik helemaal niet zwanger kon raken! Ik vertrouw dus nergens meer op en ga keurig wachten tot ik mag testen. Althans dat roep ik nu! ;) Succes nog even.

Hier; het prikken valt me even heel zwaar, mijn buik is hard door alle injecties, wat het moeilijk en pijnlijk maakt om de naald er goed in te krijgen. Vooral de decapeptyl (die ik als eerste zet, dan valt de tweede nml zo mee!) krijg ik echt moeilijk gezet en hij brandt nog steeds onwijs... Alles al geprobeerd, maar niks helpt! Nog een week (hoop ik) en dan punctie. Ik kijk niet uit naar de punctie, maar het prikken valt me toch wel tegen dus ben blij als dat er (even) op zit. Nou nu ben ik weer klaar met zeuren (Oh en ik zei net nog dat ik niet zou klagen!)

7. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

Jun 23, 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Hoi hoi, mag ik me hier ook aanmelden? Ik heb gisteren de eerste teugplaatsing van mijn 1e ivf gehad. Er waren 8 eitjes gevonden, helaas 6 niet rijp genoeg en van de andere 2 is er maar 1 doorgedeeld en die is nu teruggeplaatst. Viel wel ff tegen gisteren, ik had toch meer gehoopt....
    Ik heb al een zoontje van ruim 3 en we zijn al weer 2,5 jaar bezig voor de 2e, ook al 2 miskramen gehad in het begin en daarna niet meer....

8. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Boboke, wat is een embryoscoop? Waarom moet je in dld betalen?
    Fijn dat je een onderzoek krijgt nu, een maandje extra wachten klinkt weer lang, maar het is voor een goed doel!

Mamamies, probeer je bovenbeen eerste x even eng, maar zóveel fijner!!! Ik doe de deca in m'n been, de gonal in m'n buik. Mijn buik is veel gevoeliger dan m'n been.
    Nog een tip waar je mss niets aan hebt: probeer bij het inspuiten minder hard in de huidplooi te knijpen, dit hielp bij mij wel.

Ik voel nog steeds helemaal niks. Begin me wel druk te maken nu: wat als dit en wat als dat...

Hoi nijntje5, klets gezellig mee. Al een tp, dus op t wachtbankje. Succes! Kan me voorstellen dat je even baalde, je leest toch veel dat het er meer kunnen zijn, maar hopelijk blijft deze gewoon zitten en heb je niks meer nodig!

9. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    M676; waar in je bovenbeen spuit je? Gewoon recht naar beneden zeg maar of aan de zijkant? Wellicht probeer ik dat inderdaad morgen even!

10. Nijntje00

Nijntje00 Lid

Jun 26, 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y84 mooie resultaat.

M676 bij het inspuiten hoor je de plooi toch los te laten?

Ik heb woensdag mijn 1ste echo.
    Ik voel trwns telkens plofjes links. Vooral 's avonds. Alsof er luchtbellen ontploffen binnen. Ja ik weet klinkt gek.

11. mimami

mimami Actief lid

Jan 27, 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net de pregnyl gezet. Woensdagochtend punctie. Super spannend allemaal. Uiteindelijk waren het maar 4 follikels, dus een beetje op hoop van zegen... D gyn liet het aan mij over of ik door wou gaan, maar een kleine kans is ook een kans, dus we gaan ervoor.

12. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha allemaal nijntjes hier :) welkom nijntje5!
    Mamamies je kan gewoon recht naar beneden spuiten, dat deed ik altijd.

13. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thats the spirit! En kijk maar naar mij een hoge opbrengst hoeft onderaan de streep niet te betekenen dat je veel overhoudt, kwaliteit is weer wat anders, succes woensdag!

14. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Mamamies, ik spuit of nét iets van het midden van m'n been af, richting buitenkant been, of midden bovenop.

Mimami spannend woensdag!

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Mimami,spannend! Ik had 8 follikels dachten ze en uiteindelijk hebben ze er 13 gevonden. Hopelijk vinden ze er bij jou ook meer!

Fisher,ik was idd zwanger van een tweeling. Alleen bij de echo klopte er maar een hartje en kreeg ik een bloeding naderhand. Het was een vanishing twin. Met 12 weken hadden we een echo en was ons kindje dood :( Maar het was al dood met een week of 11. Ik had toen al een tijdje geen zwangerschapsklachten meer. Heb de innesteling toen heel goed gevoeld,bloed en een vette kramp die zeker 5 minuten duurde. Ik weet nu dus helaas ook meteen wanneer het wel of niet raak is:(

Boboke,fijn dat ze onderzoek doen nu! Moeilijk he die keuze maken..Wij zitten er ook mee,hebben ongeveer 2000 euro zelf moeten betalen nu.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ik duim voor jullie meiden.

16. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Klaproos, moet heftig zijn geweest dat je uiteindelijk toch nog met lege handen stond, knuffel!
    Ik heb het bij de ene zwangerschap wel gevoeld en bij een andere niet, dus wellicht kan het toch per zwangerschap verschillen of je het wel of niet voelt, ik duim voor goed nieuws!

Bij mij slaan de zenuwen alweer toe, ik voel eigenlijk helemaal niets bijzonders dus denk echt dat het niet is gelukt, het liefst zou ik misselijk zijn of heel moe, dat waren de vorige keren de kenmerken dat ik zwanger was, merk dat ik het al een beetje opgeef in gedachte, bah wil ik niet :(

17. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    hey meiden ik heb al een tijdje niet meer meegeschreven maar lees nog wel alles actief mee :)
    ik ben nu aan het wachten op mijn ongesteldheid
    (verplichte rustmaand na ivf 1). Dat zal 1 dezer dagen komen.
    En dan gaan we verder met cryo 1 in natuurlijke cyclus.

fisher geef de moed niet op!! het kan best zijn dat je deze keer niks/weinig merkt. elke zwangerschap schijnt toch weer anders te zijn. denk positieve gedachten :)

mimami heeel veel succes morgen vroeg. spannend hoor !!
    Je hebt maar 1 goede nodig :)

18. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Fisher: herkenbaar! Ik kan ook nog heel moeilijk positief blijven die laatste dagen voor NOD, vreselijk gewoon... Maar ik geloof niet dat je er een zinnig woord over kunt zeggen, ook al heb je heel veel gevoeld of juist helemaal niets, het kan alle kanten nog op. Ook al heb je ervaring, wat Ster zegt: het kan iedere keer weer anders zijn, dus je kunt je niet vasthouden aan eerdere ervaringen, ook al probeer je van wel ;). Ik hoop dat we samen straks een positieve test in handen hebben :)!

Klaproos: welkom terug :). Dat bovenstaande geldt ook voor jou meid. Ook al zou je deze keer geen innesteling voelen, dan zegt dan nog niet dat het over is hoor! Probeer ook positief te blijven zolang je met een poging bezig bent. En laten we elkaar wat opbeuren, want ik weet ook hoe moeilijk het is om positief te blijven na zoveel teleurstellingen...

Ster: jij ook welkom terug :). Hopelijk komt je menstruatie snel (voor deze keer dan ;)) en dan op naar een nieuwe kans :)!

19. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is ook alweer jouw test datum?

20. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Vrijdag of zaterdag en officieel pas maandag (14 dagen na tp). Maar ik haal nooit de testdatum... Mijn ongi begint meestal zo'n 12 dagen na eisprong wel op gang te komen. Dat is morgen...

Share This Page