Spannend Pien en Fisher! Even een vieze vraag, hadden jullie de dag na de pregnyl ook altijd helder slijmvlies? Ik heb dat altijd bij mn ovulatie. Het is nu behoorlijk veel. Klopt het wel? Ben zo bang dat morgen alles weg is...
Mamamies ben je heel slank, dat maakt het volgens mij ook heel vervelend met het prikken. Maar harde plekken heb ik nooit last van gehad. Mocht er ooit een volgende keer komen, wat ik niet hoop natuurlijk, misschien toch om iets anders vragen ipv de deca. Voor nu nog even volhouden, het einde is inzicht. Helaas speelt leeftijd ook wel mee bij mij, ik wordt in juni 37 . Nijntje5 welkome hier en direct ook al in de spannende wachtweken! Ik kan me voorstellen dat je dan toch teleurgesteld bent in het aantal bevruchtingen. Hebben ze in het ziekenhuis aangegeven waardoor dit kan komen? Succes op het bankje! m676 een embryoscoop is een broedstoof waar de emmy's inkomen direct na de bevruchting en hier staan 24/7 camera's op gericht. Hierdoor hoeven ze er niet uitgehaald te worden om te kijken of ze goed door delen. Ook blijven ze hier tot 5 dagen na de punctie, zodat de zwakke emmy's er al uitgefilterd worden en je dus sterke emmy's terug krijgt. Vwb zelf betalen is omdat de verzekering maar tot 1500 euro betaald en zo'n ivf-poging kost al gauw rond de 4000 euro. Nijntje00 succes morgen bij je fm. Hopelijk dit keer een mooi resultaat Mimami heel veel succes morgen bij de punctie! @ innesteling voelen, dat hoeft echt niet hoor. Ik heb t bij geen van mijn zwangerschappen gevoeld. Pas vlak voor de testdatum zo'n gevoel van het zou wel eens raak kunnen zijn. Nou weet ik natuurlijk niet of ik een goede graadmeter ben met 3 miskramen Fisher, Pien en Klaproos nog even hoop houden hoor, positief blijven denken! De duimen draaien hier. Ego. Vanavond naar een huis gaan kijken en we zijn echt super enthousiast. Nu alles op een rijtje zetten en binnenkort beslissen of we willen gaan kopen. Spannend!
Mimami; succes met de punctie morgen Nijntje0; succes met de fm Innesteling; ik heb bij mijn zoon (natuurlijke wijze verwekt) helemaal niks gemerkt van een innesteling. Althans ik ben me daar absoluut niet bewust van geweest. Ik voelde me al een tijd heel moe en had echt het idee dat ik de griep kreeg, maar dat bleek gewoon mijn eerste kwaaltje! Ik heb me ook weet ik niet hoe vaak grieperig gevoeld in alle rondes voor een brusje en had steeds goede hoop, maar helemaal niks, dus wat mij betreft zegt het allemaal niks! Bobo; ik was altijd heel slank! Ik mag nog steeds niet klagen hoor, maar heb na de zwangerschap toch wel een klein buikje overgehouden (of heeft dat toch meer te maken met de 30 bijna bereiken?!)! Ik ben ook net (weer) begonnen met hardlopen, dus ik train op zich mijn buikspieren en die had ik (zwemverleden) al best veel, dus wellicht dat dat ook mee speelt. Ik ga het donderdag gewoon vragen en dan ook vragen of ze even wil voelen, want mijn buik is echt hard en straks (en een beetje opgeblazen dus!) Als je leeftijd mee speelt, kan ik me voorstellen dat de keus moeilijker is, maar op zich 37 kan toch echt nog prima? Hoe oud is je man en wat vindt hij ervan? Alle voor- en nadelen nog eens op eens rijtje zetten... Succes hoor. Een huis kopen, leuk! Huren jullie nu of moeten jullie ook verkopen? Wij willen graag verhuizen maar moeten ook verkopen. We weten ook nog niet precies waar we heen willen verhuizen, dus dat is niet heel handig! Hier; nou ik ben eindelijk tante hoor! Schoonzus was bijna 42 weken en uiteindelijk is ze ingeleid en de baby is met een spoed keizersnee ter wereld gekomen. Het is een super mooi mannetje. Mijn zoon was boos, want hij mocht zijn neefje nog niet zien omdat ze een paar dagen in het ziekenhuis moeten blijven! We gaan nu zaterdag, dan zijn ze thuis, en dan kan hij de cadeautjes (die hij samen met mij uitzocht) geven.
Goedemorgen meiden! Succes voor degenen die vandaag ook afspraken hebben!! Effe snelle update: net tweede fm gehad (dag 9): er zijn nu 12 actieve eiblaasjes en nog enkele kleinere die misschien ook nog mee gaan doen! De drie grootste waren 18-20 mm en het baarmoederslijmvlies was 10 mm. Vrijdagochtend nog een echo en dan vrijwel zeker maandag de punctie... Hopelijk gaat het goed komen!!!! Tot gauw weer allemaal XX
Ik zit ook op cyclusdag 9. Ik had vandaag mijn eerste echo. Had 3 rond de 11mm en de rest onder de 10. Ik heb zaterdag me volgende echo. Bij jou gaat het wel veel sneller en mooier resultaat.
Hee Nijntje! Oh dus ze beginnen wel al te groeien! Soms is langzamer beter voor de kwaliteit he.... Plus dat ze een groeispurt kunnen maken!!!! Jullie doen geen embryoselectie he? Bij ons weten we nu al dat 80% van de embryo's niet gezond zal zijn dus grote kans dat het er bij jou straks meer zijn... Wij mogen blij zijn als er eentje overblijft .
Vanmorgen punctie gehad. Is me erg meegevallen. Ze hoefden natuurlijk ook maar weinig te prikken. Ik was bang dat de pijn net als bij weeen zou zijn, maar daar ligt het nog een herl stuk vanaf. En het gaat allemaal heel snel. Het vervelendst vond ik nog de eendenbek. Vanwege mn overactieve bekkenbodrmspier weet ik dat dat lastig is en dat bleek ook deze keer weer. En toen hij eruit gehaald werd zat hij vast in mn vlees, dus toen gilde ik even, want dat had de beste man niet door en trok er gewoon wat harder aan. Ondertussen werd manlief niet lekker, dus ging alle aandacht even naar hem en bleef ik alleen over in de kamer. Wat een drolletje is het toch ook. Hij kan het niet hebben als ik pijn heb. Bij het echte werk was hij er dus ook niet bij. Alle 4.de follikels waren gevuld, dus 4 eitjes. Vrijdag eind van middag krijg ik het resultaat te horen en zaterdag eventuele terugplaatsing.
Net trouwens ook voor het eerst die bolletjes erin gedaan. Zal mij benieuwen of ik daar nog wat van merk en of er smurrie komt.
Mooie score tot nu toe Y84! en Nijntje net wat Y84 zegt, kwaliteit boven alles, dat het iets langzamer gaat hoeft niets te zeggen, alleen dat je helaas meer geduld moet uitoefenen, grrrr en dat moet je al zoveel he?! Mimami, wat omschrijf je dat toch grappig al begrijp ik dat het geen pretje voor je was dat met die eendenbek! Bij mij is het juist andersom ik heb nooit last van die eendenbek, en ben dus erg benieuwd hoe de pijn van de punctie te vergelijken is met weeen, ik hoop dat het in de buurt ligt want ik ben geen kleinzerig type maar elke keer weer is het de ergste pijn die ik ooit heb gehad en niet al te lang aankan. Mijn duimen draaien overuren op een mooi resultaat voor je, op naar tenminste een terugplaatsing!
Moet zeggen dat ik de utro dit keer veel vervelende en een kliederboel vind geven dan de vorige keer. Nu heb ik soms dat ik soms nog halve bolletjes tegenkom bij afvegen ofzo terwijl ik ze zo diep mogelijk weg duw, kan mij niet meer herinneren dat ik dat de vorige keer zo had, volgens mij absorbeerde ik het toen meer haha!
Fisher, ik denk dat elke vrouw elke pijn anders ervaart. Ik had vooral rugweeen en was na 6 uur echt op van alle pijn opvangen. Dit duurt allemaal veel korter. Ik heb ook de hele tijd meegekeken op het scherm, dat hielp mij, want dan kon ik precies zien wanneer er pijn komt. Het is zeker vervelend en pijnlijk. Maar ik ging ook uit van de ergst mogelijke pijn en daardoor is het denk ik ook mee gevallen. Het hangt denk ik ook nog af van de ligging van je eierstokken. Mijn linkerkant was een stuk pijnlijker.
Waar en hoe plaatsen jullie die bolletjes? Ik ben gewoon op bed gaan liggrn, benen omhoog en een voor een erin. Zo ver mogelijk duwen. Maar na bijna 1 vingerdiepte was ik ze al kwijt en kan ik ze niet verder duwen.
Fisher: dat wisselde bij mij ook wel, soms zag je er niets van terug en op andere momenten kwam het er bijna helemaal weer uit... Mimami: ik duw het gewoon staande naar binnen, in het toilet. Gaat namelijk wat lastig om te liggen op het werk . En tsja dieper dan een hele vinger kan ook niet. Ik gebruikte de middelvinger want die is het langst en ik heb lange vingers, dus ik denk dat het bij mij diep genoeg komt, haha ). Ik voelde dan de baarmoedermond ook altijd wel en ik heb het idee dat ik om de baarmoedermond heen wat ruimte heb en ik steek ze dus links en rechts van de baarmoedermond, geen idee of ik normaal ben, maar zo past het prima . Ik had er trouwens ook wel inbrenghulzen bij, maar daar zag ik me ook niet meer rondlopen op het werk...
Mimami, fijn dat de punctie een beetje mee is gevallen! Hopelijk niet voor niets allemaal. [ego] Vanavond de laatste pil nemen. Als ik dan ongi word moet ik me aanmelden. 2e/3e dag een echo, om te kijken of er geen cystes aanwezig zijn, en dan mag ik starten met stimuleren. Maar hoelang spuit je Decapeptyl door, als ik vragen mag? [/ego]
Ik moest decapeptyl eerst twee weken spuiten en daarna ging ik en decapeptyl en gonal-f spuiten. Dus in totaal spuit je de deca een week of vier!!
Oh, dat wist ik niet. Dat langzame groei beter is voor de kwaliteit. Kdoe idd geen embryoselectie. Nou, khoop echt op een mooi resultaat voor je. En voor de rest natuurlijk. Heb soms geen geduld meer met alles.
Bedankt Y84 voor je antwoord. Voorlopig dus nog doorspuiten. Ik ben erg afwezig geweest tijdens de intake, heb de helft niet meegekregen. Daar is het forum weer handig voor. Bedankt meiden!
Spannend mimami, hopen dat jou score in bevruchtingen net zo uitpakt als hoe het bij mij is gegaan. Ik doe de utro ook staant bij toilet. Gewoon met wijsvinger. De eerste week veel vocht maar nu ik zwanger ben lijkt het wel alsof de utro meer word opgenomen. Succes meisjes!!