Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Nee mimami wat vreselijk voor je :( een dikke knuffel vanuit hier..
    Ik heb zelf niet veel gebloed tijdens de punctie. Een paar uur later was het al weg.
    Jeetje wat denk ik aan je nu... sterkte..

Welkom gweny!

@ all.. hier gaat alles goed, ik heb weinig kwaaltjes. De laatste dagen wel steeds minder korte momenten ff zeer, krampjes en onderrug etc. Schijnt normaal te zijn omdat het nu allemaal van binnen hard aan het werk is.
    Mijn familie en vrienden weten het. Helaas ook mijn werk omdat dit niet anders kon. En ik vrees dat ik geen contract verlenging zal krijgen, ze hebben al gezegd dat ze twijfelen. Klote!

2. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Mimami; wat onwijs balen zeg, ben benieuwd wat ze zeggen woensdag. Sterkte.

Gweny; welkom

Y84; mooi aantal hoor! Succes met de punctie maandag

Hier; ik voel me wat belabberd! Ben gister terug gebeld en mijn hormoonwaarden waren ook heel hoog. Ik moest terug naar 100 IE Gonal in de hoop dat er dan niet meer eiblaasjes bijkomen en de huidige wek groeien. Maandag weer een echo en dan verder kijken. Ik hoop zo dat mijn lichaam begrijpt dat ze nu alleen moeten groeien en er niet meer bijkomen, want dan wordt de poging gestaakt en heb ik dus voor niks 4 weken hormonen gespoten! Merk nu ook voor het eert wat de hormonen met mijn humeur doen ben chagrijnig en verdrietig en erg kortaf tegen mensen. Gelukkig weten mijn familie en vrienden in wat voor traject ik zit dus die begrijpen het wel. Ik moet ook erg rustig aan doen van de arts en heel veel drinken (3liter per dag!), nu is het dus echt een geluk bij een ongeluk dat de opening van de winkel is uitgesteld en ik later begin met mijn nieuwe baan! Sorry voor de ego even, maar ga heel hard duimen draaien dat er maandag niet nog meer eiblaasjes zijn!

3. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0
    @mimami: oh nee!!! Wat mega mega rot voor je!!! Knuffel...

@mamamies: ik hoop ook heel erg dat je lichaam het begrijpt en dat de 24 die je nu hebt rustig doorgroeien!!! Heel erg benieuwd hoe het maandag eruit ziet..!

4. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Mimami, wat oneerlijk!! Knuffel van mij!

Mamamies, hopelijk begrijpt je lichaam het en kun je gewoon door! Ik duim voor je.

Doom, contract niet verlengd vanwege zwangerschap denk je? Zou oneerlijk zijn! Fijn dat je je goed voelt. Vooral genieten en proberen de werksituaties niet de overhand te laten hebben!

Gweny, fijn dat het normaal is.

Hier alles oké. Ging de tijd maar wat sneller.. Komende 2 weken voor al m'n werkafspraken een back-up geregeld, dus daar geen stress over. Kan me richten op thuis en ziekenhuis, fijn! Daarna 2 weken vakantie. De komende tijd dus alleen de mail door blijven spitten.

5. Gweny

Gweny Nieuw lid

Apr 11, 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mimami dat is niet leuk om te horen. Sterkte, neem even de tijd om het te verwerken.

6. Lusvi

Lusvi Bekend lid

Oct 16, 2012
    570
    19
    18
    Mimami, wat rot.. Sterkte!

[ego] Ongi geworden, zojuist aangemeld, nu wachten op telefoontje..[/ego]

7. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Ben gisteren ongesteld geworden, vandaag zet het al flink door. IVF2 officieel over en uit :(. Nog 1 te gaan, zal het ooit nog lukken? Ik neem weer even wat afstand...

Mimami: o wat erg meid, sterkte!
    Mamamies: hoop voor jou dat de punctie door kan gaan!

Heel veel succes allemaal!!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    In afwachting om te starten:

Boboke - 1e kindje - IVF 2 - start april/mei
    Siepie85 - 1e kindje - IVF 1 -
    Beschuitje - 1e kindje - IVF1 -
    Ups and downs - 1 kindje - IVF 1 -
    Kriti81- 1e kindje - IVF2 -
    Klaproos - 1e kindje - IVF1 - pauze
    girlliej -1e kindje - ICSI 2 - wachtend op mk
    Julia1984 - 1e kindje- IVF1- start april
    ster80 - 1e kindje- 5 cryos over ivf 1- tp eind april
    Enschede007 - 1e kindje -
    Jan10 - 1e kindje -

Onderdrukkende fase (lang protocol):

Tebbie27 - 1e kindje - ICSI - 3/4 start spuiten decapeptyl
    Hellentjhuh - 2e kindje - IVF1 - start spuiten 18/4
    Lusvi - 1e kindje - IVF - Start 3 april Decapeptyl

Stimulerende fase:

Nijntje00 - 1e kindje - IVF1 - echo 7/3
    Mimami - 2e kindje - IVF 1 - start gonal-f 25/3 - echo 30/3
    M676 - 2e kindje - IVF 1 - 1/4 start gonalf - eerste echo 10/4
    Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - 31/3 start gonalf - eerste echo 7/4

Punctie/terugplaatsing/nod:

Fisher - 1e kindje - IVF2 - TP 2/4, NOD 14/4

Zwanger:
    Doom8 - 1e kindje

9. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Mimami,heel veel sterkte :( Wat een rotnieuws.

Pien,voor jou ook heel veel sterkte..

Hier: hormoonpompje is goedgekeurd door verzekering. Weet nog niet of ik eerst onze 2 cryo's opmaak of voor het pompje ga.

10. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimami, dikke knuffel wat een rot nieuws!
    Ook voor jou Pien, t zit niet mee :(
    Bij mij ziet het er ook niet goed uit, eerste rood is gespot, zoals ik verwachtte word ik vandaag ongesteld..pffff wat een lange weg zeg

11. Y84

Y84 Bekend lid

Nov 3, 2012
    512
    0
    0

Klaproos - 1e kindje - IVF1 - pauze
    Jan10 - 1e kindje -

Stimulerende fase:

Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Punctie 14-4

Zwanger:
    Doom8 - 1e kindje

Fisher en Pien... Wat rot allemaal... Heel veel sterkte!!!

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,336
    8,341
    113
    Amsterdam
    Pien en mamami wat een tot nieuws voor beide zeg;(

Boboke een huis kopen geeft heel veel afleiding, vorig jaar gedaan nu nog steeds met stukken bezig. Net nog in de tuin bezig geweest.

Naar de rest een zwaai!!

Wij gisteren onze petekindjes te logeren een van 4 en een van 7 maanden, dan ben je wel weer even gesloopt haha, maar het was genieten!

13. Doom8

Doom8 Bekend lid

Aug 7, 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje fisher en pien.. wat leef ik met jullie mee en wat voel ik mij schuldig dat het bij allemaal wel in 1 x is gelukt. Ik heb nikss moeilijks aan het icsi ervaren..

Daarom vind ik het zo vreselijk waarom mogen jullie dit niet mee maken?
    Ik wens jullie sterkte toe en als jullie het prettiger vinden dat ik niet mee klets, snap ik dat ook en hoor ik.dat graag. .

14. mimami

mimami Actief lid

Jan 27, 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, bedankt voor de lieve woorden.

Pien en Fisher, voor jullie ook sterkte! Wat is dit pittig om mee om te gaan he?!

Doom, wat mij betreft blijf je, positieve verhalen geven ook hoop!

Hier probeer ik het allemaal wat weg te stoppen. Er loopt hier een meisje van 5 rond die geen idee heeft van dit alles en ik wil ook niet dat ze er wat.van mee krijgt. We doem dus gewoon vrolijk. We hebben hier 2.bruiloften voor de boeg dus dat is iets om naar uit te kijken. Pas daarna gaan we denk ik weer verder.

15. Fisher

Fisher Bekend lid

May 18, 2013
    598
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk niet doom, juist goed om positieve verhalen te horen, gewoon blijven kletsen en over je zwangerschapskwaaltjes blijven kletsen...tis hier echt einde verhaal, baal echt als een stekker :(

16. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Jan10 - 1e kindje -

Stimulerende fase:

Y84 - 1e kindje - ICSI 1 - Punctie 14-4
    Klaproos-1e kindje ICSI 1 mislukt,tp cryo 5/4

Zwanger:
    Doom8 - 1e kindje

Effe mezelf verandert ;)

17. m676

m676 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,381
    0
    36
    Pien en fisher. Ik voel ontzettend met jullie mee. Wat een vreselijk traject moet je toch doorlopen om iets te laten slagen wat bij de meesten zó vanzelfsprekend lijkt!

18. Mamamies

Mamamies Actief lid

Jul 15, 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Mimami ik begrijp helemaal wat je bedoeld... Hier loopt ook een kereltje van 3,5 rond en ik wil ook niet dat hij mijn stress en emoties mee krijgt. Wel heel moeilijk af en toe. We waren vanmiddag bij schoonzus die net bevallen is en hij mocht de baby op schoot, vraagt ie heel lief of hij ook een broertje of zusje mag... Was het maar zo simpel, maar dat zorgde wel voor tranen bij mij, waarop hij weer heel lief zei dat ik daar niet verdrietig van moest worden, want dat was toch leuk een baby?!
    Daarom vind ik het ook fijn om hier te schrijven, hoe lief ook, mijn familie begrijpt het toch niet helemaal waar je doorheen gaat en hier zit iedereen in hetzelfde schuitje. Lucht je hart hier maar hoor!
    En Doom, blijven hoor, positief nieuws doet goed! :)

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Mimami wat een rotnieuws !! Lijkt me ook moeilijk als je blij moet doen maar van binnen verdriet hebt.. Aan de andere kant kan het je er ook doorheen helpen misschien..Sterkte!
    Pien ook voor jou heel veel troost.. Al heb ik geen woorden ervoor. Ik gun het je zo.. Jij bent al zo lang aan het vechten. Misschien helpt ditje niks, maar ik hoorde deze week van een bekende van een familielid van mij dat het na zeven jaar gelukt is. Ik hoop dat je hier de kracht uit kunt halen om door te gaan. Dikke knuffel.

20. boboke

boboke Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    1,540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden wat een ellende hier :(

Mamamies eindelijk dan tante geworden, gefeliciteerd! Schattig hoor die reactie van je zoontje. Hoe vond hij z'n neefje?
    Wat zeiden ze in het ziekenhuis over je harde buik?
    Na 6 dagen al 24 :$, jeetje dat is wel snel en veel. Hopelijk groeien er nu niet te veel door.
    Wij huren op dit moment dus de ideale koper ;). Mijn vriend wordt dinsdag 39.

Y84 dat ziet er goed uit. Alvast succes voor maandag! Hopelijk blijven er toch iets meer dan die 20% over. Lijkt me ook best frustrerend dat je zo'n mooi aantal eitjes hebt en uiteindelijk er zo veel afvallen.

Mimami jeetje meid, dat is echt iedereen z'n nachtmerrie :(. Deden jullie ivf of icsi? Het kan nl zo zijn dat het schilletje van jouw eitjes te hard is voor de zaadjes. Als dat zo zou zijn dan is icsi een hele goede mogelijkheid voor jullie. Dikke knuffel en sterkte met het verwerken.

m676 dat ziet er toch ook al goed uit. Succes vandaag met je echo. Heel herkenbaar hoor die onzekerheid en het labiel zijn. We geven op het moment van stimulatie toch de controle van onze eierstokken af aan de fertiliteitsafdeling ;) en wij vrouwen zijn vaak controlfreaks :D
    Het klopt dat de behandeling vrijwel hetzelfde is. De embryoscoop staat inderdaad goed aangeschreven, maar ja ik ben ook zwanger geworden met een 3 daagse, en een 5 daagse blastocryo is niet blijven zitten. We wachten nu eerst de uitslagen van het miskramenonderzoek af en dan kijken we wel wat we doen. Nu toch even geen tijd voor om over na te denken met het huis :p. We willen het wel heel graag, maar we hebben nu eerst een makelaar ingeschakeld, we zijn hier echt te onervaren in om dit alleen te doen. Mijn vriend zei gisteren nog dat zelfs als ze niet veel van de vraagprijs af doen hij het toch wel wilde hebben ;) dus ook hij is er weg van :)

Gweny welkom hier. Hopelijk stopt het bloeden nu snel. Zo lang vloeien is niet leuk.

Doom wat balen dat je contract waarschijnlijk niet verlengd wordt. Is er een bepaalde reden dat je het al zo vroeg verteld hebt op je werk? En gewoon mee blijven schrijven hoor.

Pien hè bah wat ontzettend balen meis :(. Begrijpelijk dat je even wat tijd voor jezelf neemt. Dikke knuffel

Klaproos misschien een domme vraag, maar ik begrijp dat dat pompje voor jou natuurlijk voor een goede eisprong zorgt, maar jullie doen toch icsi? Is het zaad van je man dan wel goed genoeg om het op de "natuurlijke" manier te doen?

Fisher hè bah jij ook al geen goed nieuws :(. Ook voor jou een dikke knuffel (hoe is t trouwens met jouw huis gegaan, nog kijkers gehad?)

Siepie lijkt me inderdaad wel vermoeiend 2 van die kleintjes als je het niet gewend bent, maar wel van genoten en dat is het belangrijkste. Weet je nu eigenlijk al wat je gaat doen? Zelf proberen of toch laparoscopie?

Sorry als mijn reactie soms wat warrig overkomt, maar ik reageer elke keer per pagina en lees dan steeds verder en dan komen er weer nieuwe ontwikkelingen ;)
    Het is soms niet echt bij te houden hier met zulke kletskousen :D

Iedereen een fijn weekend!!

Share This Page