Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Liefde overwint
    3e iui: 25-8 cd: 13
    Nod: 7-9
    Medicatie voorheen 100 mg clomid 5000 eh.pregnyl.
    Volgende ronde medicatie: 50 gonal-f + ovitrelle.
    Lovely:
    IUI 28-08 op cd 12
    NOD 12-09
    medicatie: Menopur 75 IE + Ovitrelle
    Pien:
    1e IUI op 6-9,
    NOD 20-9,
    medicatie: menopur 75 eh + pregnyl 5000 eh
    Zuuske:
    2e IUI op 11-9,
    NOD 26-9,
    medicatie: gonalF+ pregnyl
    MissMiranda:
    1e IUI: datum nog onbekend
    Medicatie: in de volgende ronde puregon 100 eh + pregnyl
    nu eerst Provera om een ongi op te wekken.
    Mysterious Girl:
    2e IUI: datum nog onbekend
    Medicatie: Menopur 75 eh, Pregnyl 5000 eh & vanaf deze ronde ook Utrogestan voor een betere tweede helft.

2. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Ahw Pien, dikke knuf meid. 2 paracetamolletjes kan vast geen kwaad, maar je daar niet druk over. (altijd beter dan Advil of Aleve). Ik hoop dat je er baat bij hebt gehad. Zijn jullie nog uit eten geweest? Balen dat je je op zo'n leuke dag zo vervelend voelt... bah....lekker vroeg op bed, massage van je mannetje, muziekje op, filmpje kijken. Ik hoop dat je nog een leuke aaf hebt gehad...Hier net thuis, pizza gegeten en samen met mijn zusje bijgekletst. Maak je niet teveel zorgen, gelukkig kun je hier even goed klagen daar zijn we ook voor! Ik hoop dat het bloeden snel over is. Ik duim zo hard als ik kan voor je!

De lijst ziet er al goed uit, er missen nog een paar, dus iedereen die mee wil doen zet je op de lijst of vermeld je gegevens!

3. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    Liefde overwint
    Lovely:
    IUI 28-08 op cd 12
    NOD 12-09
    Pien:
    1e IUI op 6-9,
    NOD 20-9,
    Zuuske:
    2e IUI op 11-9,
    NOD 26-9,
    MissMiranda:
    Mysterious Girl:
    Medicatie: Menopur 75 eh, Pregnyl 5000 eh & vanaf deze ronde ook Utrogestan voor een betere tweede helft.
    miracle87:
    1e iui: datum nog niet bekend
    Starten nod: 11-09-12
    medicatie: decapeptyl, gonal f 75eh, ovitrelle, utrogestan.

4. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

May 18, 2012
    200
    0
    16
    Vanmorgen wakker geworden met krampen en ja hoor ook nummer 3 is mislukt.
    Jammer en verdrietig maar niks aan te doen. Vanavond dan maar gezellig met mijn vriendinnen naar de kroeg. Zitten er 2 in ongeveer het zelfde schuitje. 1 mag in okt. Voor icsi de ander mag jan. Ivf. Even onder het genot van een wijntje heerlijk zeuren dat het allemaal niet lukt!
    Hoop dat er de komende tijd toch wat meer positive resultaten zullen komen.

5. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Liefde...wat sheisse. Bah, echt vervelend. Ga inderdaad vanaaf maar eens lekker je hart luchten bij je vriendinnen. Dikke knuffel meis.

6. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Lovely: thanks meid! Heb jij een leuke avond gehad met je zussie? Ik heb al met al nog wel een leuke avond gehad, heb het van me af proberen te zetten en ging redelijk. Lekker gegeten en daarna gewoon lekker luit op de bank. Ik had de hoop dat het vandaag wel over zou zijn, maar nee jammer genoeg nog steeds bloed en buik voelt nog steeds niet fijn... Denk dat ik straks een mailtje naar fertilteitsafdeling stuur. Spreekuur is alleen door de week en ik vind het overdreven om het spoednummer te bellen. Wil alleen graag horen dat het geen kwaad kan en dat onze poging nog niet mislukt is...;).
    Liefde: ach balen meis :(. Je zag het al aankomen he... Toch op zich wel mooi dat je 2 vriendinnen hebt die in het zelfde schuitje zitten. Sneu voor hun natuurlijk, maar wel prettig dat je ook in levende lijve dichtbij mensen hebt met wie je er goed over praten kunt en die je ook echt begrijpen... Dikke knuffel!

7. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Liefde Overwint, met spijt me echt voor je meid..je had idd gelijk, balen! Het is wel fijn om medelotgenoten te hebben die ook nog eens vriendinnen zIjn, ik hoop dat jullie allemaal goed nieuws krijgen binnenkort, eens zal het positief zijn, blijf geloven en proost vanavond lekker op de volgende succesvolle IUI!

Pien, gelukkig heb je nog een leuke avond ervan gemaakt, ik bewonder je wel jij bent volgens mij ook een doorzetter. Je hebt het ook zo verdiend... onze avond was gezellig, veel gekletst, calzone pizza was weer heerlijk en de tijd ging eigenlijk te snel (een x wat anders).... Ik hoop dat jij een beetje rust kan vinden in jezelf dit weekend. Echt balen dat je nog steeds bloedverlies hebt. Als je nu een mailtje stuurt krijg je dit weekend dan nog antwoord terug? of weet je dat niet en anders maandagochtend gelijk bellen hoor! Ik zou je zo graag gerust stellen, maar dat kunnen alleen zij doen. Ik hoop voor je dat dit een gezonde reactie is en dat de bevruchting heeft plaatsgevonden...Ik blijf aan de denken en leef met je mee. Een hele dikke virtuele knuffel!

8. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Lovely:
    1e IUI op 28-08. cd: 12
    NOD 12-09
    Pien:
    1e IUI op 6-9,
    NOD 20-9,
    Zuuske:
    2e IUI op 11-9,
    NOD 26-9,
    MissMiranda:
    Mysterious Girl:
    Liefde overwint
    4e iui: ?
    Nod: ?
    50 gonal-f + ovitrelle.

9. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Lovely:
    1e IUI op 28-08. cd: 12
    NOD 12-09
    Pien:
    1e IUI op 6-9,
    NOD 20-9,
    Zuuske:
    2e IUI op 11-9,
    NOD 26-9,
    MissMiranda:
    Mysterious Girl:
    miracle87:
    Liefde overwint
    4e iui: ?
    Nod: ?
    4e ronde medicatie: 50 gonal-f + ovitrelle.

10. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Sorry voor de correctie, ik moet er geen potje van maken he... Ik hoop dat het zo goed is, wie wil er nog meer bij??

Fijn weekend allemaal!

11. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Dag meiden,

@liefde overwint wat jammer dat je 3e IUI is mislukt:(
    Gelukkig heb je mensen in je omgeving bij wie je je verhaal kwijt kunt en die je steunen. Hopelijk heb je een beetje afleiding vanavond.
    Heel veel sterkte meid! Dikke knuffel!

@Pien gelukkig heb je een leuke avond gehad meid.
    wat vervelend meid dat t bloedverlies nog niet is opgehouden.
    Hopelijk kan het ziekenhuis je gerust stellen.
    Sterkte meid! Een hele dikke knuffel.

@lovely hoe is 't met jou meid? Hopelijk heb jij wel goed nieuws.
    Mag onderhand wel iemand van ons de eerste zijn.

@all nog plannen voor vanavond?
    Wij gaan vanavond naar de film en op stap met vrienden.
    Lekker even afleiding.
    Fijn weekend dames!

Ik wil ook nog even zeggen dat ik respect heb voor al jullie dames die er alles aan doen om zwanger te mogen zijn.
    Het is allemaal niet makkelijk, maar toch doen we het.
    Dat laat zien hoe sterk we zijn.
    Ik hoop echt dat we allemaal een keer mogen beleven wat het is om zwanger te zijn.
    We verdienen het allemaal!
    Dikke knuffel!

12. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Hoi allemaal!
    Mooi gezegd mysterious girl. Het is echt fijn dat we hier wat stoom kunnen afblazen. En fijn dat we elkaar kunnen steunen. Het is toch ook niet makkelijk allemaal wat we moeten doorstaan. Maar we doen het mooi maar toch :)! Hopelijk voor ons allen snel mooi resultaat :)!

Ben vanochtend op kraamfeestje van achterneefje geweest. Was gezellig om de familie weer te zien. Ik vond het niet echt pijnlijk ofzo. Mijn nicht heeft zelf ook heel veel moeite gehad om zwanger te worden. Ze hadden de hoop al opgegeven en toen kwam het toch nog spontaan. Dus ja, ik gun het haar dus van harte.

Bloedverlies is er nog steeds. Misschien ietsje minder dan gister, maar ben er nog niet echt gerust op. Maar goed, ik wacht het maar af. Als ik geen reactie op mijn mail krijg, bel ik maandag wel ff. Ik weet toch dat ze niets voor me kunnen betekenen op het moment. Dus ik moet het maar even laten gaan. Het is zoals het is. Maar ik hoop wel dat ze me maandag kunnen geruststellen en dat er nog hoop is voor deze ronde.

Bij jullie ook zulk mooi weer? Ik ga zo ff lekker in ons tuintje zitten zonnen :). Goed weekend allemaal verder!!

13. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Hey hoi Mysteriousgirl, wat een mooie tekst en helemaal mee eens! We zijn sterk en geven de moed niet op :) Bedankt voor je support meid.. dinsdag is ook een spannende dag voor jou he? Misschien weet je dan al wanneer de IUI is, nog ff in spanning afwachten! Leuke avond heb je gepland, ik wens je heel veel plezier.

Pien, hier is het heerlijk weer, beetje broeierig en heel zonnig! Gelukkig heb je wat afleiding gehad! Spontaan zwanger worden nadat je de hoop al opgegeven hebt is zeker een verrassing, leuk!!... nu jij ook nog en hopelijk deze ronde! Fijn dat het bloedverlies minder is geworden al kunnen ze je alleen geruststellen dat scheelt al een heel stuk. Hier is geen zuchtje wind, veel plezier in je tuin en lekker relaxen meis!

Wij hebben een stukje rond het meer gelopen, beetje bootjes en mensen kijken. Morgen gaan we zelf varen en ik wilde nu even de stad in gaan voor wat boodschapjes en ook gelijk even langs de Kruidvat voor een paar testen. Ik las dat de testen van hun eigen merk (2 voor 5 €) goed zijn. Clearblue vind ik zo duur.

14. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Wonen jullie dicht bij het water? Lekker! Oh en dan ook nog lekker gaan varen morgen, heerlijk! Ik woon in het hoge noorden dus het is nog net niet te heet bij ons in de tuin. We hebben maar een klein tuintje, dus het kan er flink warm worden ;).
    Spannend meid, je gaat gewoon al testen kopen! Ik heb er een goed gevoel over bij jou, weet niet waarom ;). Die van kruidvat schijnen inderdaad erg goed te zijn. Dinsdag ga je testen toch? Ik duim me suf :)!

Heb net nog boekje van IUI doorgelezen en daar staat in dat bloedverlies en kramperig gevoel na IUI wel voor kan komen, maar het had dan nu wel afgelopen moeten zijn... Maar goed wie weet ben ik een uitzondering he en gewoon wat bloederig van aard ;). Het gaat mij idd om de geruststelling, meer kunnen ze vast niet voor me doen...

15. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Helemaal mee eens! En kan je nagaan hoe een goede mama 's (en papa's) wij zullen zijn als we er zoveel voor over hebben. Van die beebs worden straks zó veel gehouden. Natuurlijk is dat bij iedereen zo, maar wij moeten er extra lang op wachten. Want dát wij allemaal mama worden...dat moet gewoon!

Ik geloof dat die kruidvat testen helemaal prima zijn. Heb er iig al vele over gehoord. Hopelijk wordt die van jullie nu echt dubbelgestreept!

16. Lovely79

Lovely79 Actief lid

Jun 19, 2012
    183
    0
    0
    Goedenavond meiden,

Pien, dankjewel :) Lekker bruin geworden in de tuin? Wat voor boek heb jij over IUI, een van het ziekenhuis of...? Is het bloedverlies nu sterk verminderd?
    Ik kom ook uit het noorden, we wonen zelfs aan het water en dat is heerlijk! Op mijn 4e zat ik al elk weekend op het water in een zeilboot. Mijn vriend is ook een waterrat, maar we kennen elkaar van het uitgaan! Toen we de kans kregen om aan het water te wonen waren we verkocht :) Ik laat het jullie dinsdag meteen weten als ik de test heb gedaan, ik vind het zooo spannend!

Zuuske, idd. mama's en papa's die heel veel liefde te geven hebben! Ik heb de testen in huis nu, dinsdag doe ik DE test! Ik wens jou heel veel succes met je IUI meid, zet um op!

Ik zag net een luchtballon overwaaien heel dicht boven ons huis en dat deed me denken aan een wensballon. Ik vond het altijd al een mooi idee om samen met mijn vriend eentje op te laten :) Ik wens ook dat we allemaal mogen ervaren wat het is om achter een wandelwagen te lopen, flesjes te geven en op visite gaan MET een beebje!

Knuffels voor iedereen en een fijne avond!

17. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    @liefde overwint ahhhhh wat verschrikkelijk jammer zeg dat de iui mislukt is :( echt balen...inderdaad fijn dat je zulke goede vriendinnen hebt waarmee je even je hart kan luchten!
    @pien ellendig dat bloedverlies! kan inderdaad voorkomen na die iui heb ik ook gelezen! alleen wat er in het boekje staat is standaard en wij zijn allemaal juist niet standaard dus hou goede hoop :) ik hoop op een succesvolle iui voor jullie!! dat afwachten lijkt me wel erg moeilijk allemaal.
    @lovely die van kruidvat zijn perfect heb ik ook gehoord en kan zelfs worden gebruikt als zeer vroege test zo gevoelig schijnen ze te zijn! Ik hoop echt voor jullie dat ie lekker super positief is!!

ik ben nu ongesteld aan het worden buikkrampen zijn alweer begonnen. gaat nu dus ook beginnen morgen...het spuiten! best wel eng nu het zo dichtbij komt allemaal.

liefs,

18. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Miracle: spannend meid, het gaat dus echt beginnen... Het is ons ook allemaal gelukt, dus het komt ook vast goed met jou meid! Heb ff het lijstje erbij gepakt om te zien wat je spuiten moet ;). Zie dat jij direct ook al utrogestan meekrijgt. Is dat standaard bij jullie of heb je een korte 2e fase? Zet 'm op meid!

All: het bloedverlies lijkt langzamerhand ietsje minder te worden, wordt ook wat bruiner i.p.v. rood... Maar buikpijn blijft :(. Het zijn geen helse pijnen (hoewel net toch wel ff stekende pijn), maar 't zeurt steeds heel laag in mijn buik... Jeetje ik mag toch hopen dat het wel iets positiefs betekent, want anders vind ik het wel erg sneu voor mezelf zo ;).

Fijne zondag allemaal!! Lovely veel plezier op het water!

Liefde overwint
    Lovely:
    IUI 28-08 op cd 12
    NOD 12-09
    Pien:
    1e IUI op 6-9,
    NOD 20-9,
    Zuuske:
    2e IUI op 11-9,
    NOD 26-9,
    MissMiranda:
    Mysterious Girl:
    miracle87:

19. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @liefde overwint, he meid *knuffel* wat jammer en verdrietig dat het niet gelukt is! ga je nu meteen weer verder naar de volgende iui?

@pien, wat vervelend van de bloeding en buikpijn... gelukkig zakt het weer wat af maar het is toch wel weer onzeker... heb je nog wat gehoord van je fert. afdeling? anders gewoon bellen hoor meid!!

@all ... hier weinig nieuws... zit vandaag op de 7e dag dag van de 10 dat ik provera meot slikken.. nog geen ongi te bekennen tot nu toe...
    als ik test gebruik ik ook altijd de kruidvat testen van 2 voor 5 euro... die moeten heel goed zijn en zijn in ieder geval niet zo belachelijk duur!

fijne zondag meiden

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoi Meiden, sorry dat ik even niets heb laten horen, waren hier nogal druk en bovendien een nachtje uit logeren bij mijn schoonouders.
    Maar ik ben er weer. Wat een weertje he? Ik wilde even in de tuin zitten, maar het is veel te heet pffff haha altijd wat hier. Maar wel genieten dat het nog een mooie nazomerdag is hoor.
    Hier is het bloeden gelukkig eigenlijk meteen gestopt nadat ik in paniek jullie had gemaild. Nu al wel dagen een licht zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Ik ben toch zooooo nieuwsgierig.
    Ik reageer later even op de rest, er komt zo iemand wat halen via marktplaats dus ik kan niet al te uitgebreid mailen nu.

Share This Page