Y84; heel veel succes met de punctie morgen. Ik mag mij ook om 10uur melden, maar dan voor een echo in de hoop dat de poging niet gestaakt word... Ook super spannend. Als ik trouwens een punctie krijg moet ik ovitrelle spuiten. Waarom hebben jullie pregnyl?
Y84, kheb nog geen pregnyl gespoten. Ik denk morgen. Succes voor jou morgen en laat ons weten hoe t was.
Y84; hoe is de punctie gegaan? Hier; zit te wachten op telefoon van het zkh. Er waren nog meer eiblaasjes (zeker 36), dus nu is het afhankelijk van mijn hormoonwaarden of ik een punctie krijg of moet stoppen. Ik hoop zo dat de punctie kan door gaan (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, want zie er hartstikke tegenop).
Bedankt allemaal!!! Ze hebben 13 eicellen kunnen weghalen. Ook het sperma was goed om de ICSI te kunnen doen. Morgen tussen 9.00 en 11.00 horen we hoeveel bevruchtingen er zijn, dan bellen ze op. Moet nu vast starten met Utrogestan. @mamamies: oh my god: 36!! Ik hoop ook enorm voor je dat de punctie door kan gaan!!!!
Y84, mooi resultaat! Ik duim voor je! Mamamies, ik had er de 1e x 45. Uiteindelijk is het niet doorgegaan, maar ze gaven in 1e instantie aan dat ze mogelijk wel een punctie doen, maar geen verse terugplaatsing. Uiteindelijk durfde het ziekenhuis het niet aan. Ik hoop dat ze voor jou de beste beslissing maken. Overstimulatie en daarna lang ziek zijn is ook niet wenselijk. Succes meid!
Y84, wat fijn! Ik duim voor goed nieuws voor je morgen! Hoor je dan ook wanneer de tp is? Mamamies, voor jou ook, wanneer hoor je of je door mag? Pregnyl doet hetzelfde als ovitrelle, volgens mij verschilt het per zh wat je krijgt. Heb al wel een beetje kriebels In mijn buik voor morgen!
Y84; 13 eicellen is een mooi resultaat! Hopelijk ook een aantal bevruchtingen. M676; succes morgen met je punctie, is ook super spannend. Hier; ik mag toch een punctie! Ik sprong bijna een gat in de lucht! Niet dat ik heel erg uitzie naar de punctie maar ik zou wel heel hard gebaald hebben als ik 4 weken hormonen voor 'niks' had gespoten. Ik krijg geen verse tp, want ze wilden dat ik eerst volledig hersteld zou zijn van de punctie om te voorkomen dat het alsnog overstimulatie zou worden. Ik vind het niet erg dat ik geen verse tp krijg, ik ben al lang blij dat al die eiblaasjes niet verloren gaan. Hopelijk valt de punctie alsnog mee, maar vrees van niet... Ik moest nu alvast een spiegel gaan opbouwen met paracetamol. Woensdag moeten we ons om 8:45u melden in het zkh. Spannend hoor!
Mooie score y84!! Mamamies wat super nieuws! Ik hoop zo voor je dat de punctie te doen is voor je maar met zoveel follikels zal je wel last krijgen sterkte en neem je rust de dagen erna! Nijntje geeft niet. Beter 4 of 5 goede dan allemaal kleintjes!
@m676: de tp is bij ons pas komende zaterdag omdat eerst de embryo's moeten groeien tot 8 cellen (donderdag), waarna er dan pas de genetische test gedaan kan worden. Hopelijk zit er minimaal 1 gezond embryootje bij en dan krijgen we zaterdag de tp...
M676 heel veel succes morgen Mooi resultaat hoor y84 Nijntje het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit! Als eentje je maar zwanger maak toch! Mamamies wat fijn dat je punctie door mag gaan. Boboke we kiezen ervoor om niet de laparoscopie te doen, maar gewoon het jaar uitzingen gaan lekker op vakantie en hebben genoeg leuke dingen al in de planning staan. Moeten ook nog genoeg kleine dingen aan het huis gebeuren!
Mamamies jeetje wat een hoop eitjes . Wat fijn dat je in ieder geval wel de punctie hebt. Alvast heel veel succes! Y84 wat een mooi resultaat! Nu hopen dat er ook een mooi aantal gezonde emmy's zijn. Spannende dagen voor jou. m676 heel veel succes met de punctie vandaag! Nijntje ik kan me voorstellen dat je wat teleurgesteld bent over het aantal, maar wie weet zijn het nu wel allemaal supereitjes. Alvast succes! Siepie geeft denk ik voor nu ook wel een hoop rust. Gezien jouw leeftijd hebben jullie denk ik ook niet zo veel haast. Leuk vakantie en rommelen in je huis. Ik hoop dat ik dat ook snel kan doen Mimami hoe gaat t nu met jou? Succes morgen met de bespreking, ben benieuwd wat er uit komt. Lusvi is het bloeden ondertussen gestopt? Pien, Fisher en Klaproos dikke knuffel Sorry als ik mensen vergeten ben Ego. Ik baal echt als een stekker. We hebben we nu lekker een weekje vakantie en denk je dat ik dan kan uitslapen?? Nee hoor, zit elke ochtend al rond 6 uur beneden door een giga verkoudheid, waarbij mijn hoofd helemaal vol zit bah. Zo zeurmodes weer uit. Vandaag een druk dagje, mijn vriend is jarig dus straks een huis vol visite. Fijne dag iedereen!
Y84 mooie opbrengst! Mamamies sow heeey wat een hoop eitjes! Wel fijn dat de punctie door mag gaan, ben bang dat je er last van gaat hebben want ze zullen wel een tijdje mee bezig zijn, als ik een tip mag geven zou ik van te voren vragen of ze regelmatig even een pauze in bouwen kan je even op adem komen mocht het nodig zijn. Succes en hopelijk een heeeel grote voorraad aan embryo's! Ik heb liever geen verse terugplaatsingen meer want daar heb ik weinig succes mee, heb het idee dat mijn lichaam genoeg energie nodig heeft om te herstellen en dan geen energie steekt in een innestelling. Er is afgelopen dagen zoveel gekletst ik ben een beetje de kluts kwijt volgens mij mag Nijntje ook binnenkort voor een punctie, succes meid! Geen reactie gehad op onze open dag trouwens, had ik ook niet verwacht. Ons huis staat al een jaar te koop en zal nog wel even te koop staan denk ik, we hoeven gelukkig niet ala minute weg, we hebben nog twee slaapkamers over en met dit tempo vullen we die niet snel op haha! En een achtertuin dus prima huis! We zouden alleen iets nieuwer willen wonen en gaan pas kijken voor een ander huis als we deze hebben verkocht. Met de dokter afgesproken dat we nog even een maand rust houden en dan eind mei weer verder voor de cryo. Volgende week naar New York dus lekkere afleiding! Boboke is er al meer nieuws over jullie droom huis..? spannend hoor en ook een mooie afleiding voor jullie, helaas nog een tijdje wachten jammer is dat, hopelijk zijn we ergens halverwege dit jaar gewoon saampies zwanger met de rest natuurlijk! Meidens zal denk even een tijdje afzijdig zijn maar wens jullie al het geluk in de wereld, hoop dat er snel meidens zijn die Doom gaan opvolgen!
Shittttt maar 4 bevruchte eicellen, we hadden het dubbele verwacht... Wordt erg spannend nu... Donderdag horen we hoeveel er doorgedeeld zijn en dan kunnen ze de genetische test gaan doen. Zucht....! Weten nog niet waar het aan ligt!
Hoi meiden, mag ik me hier aansluiten? Wij starten pas eind mei begin juni ergens met onze 1e ivf poging. We hebben nu 5 iui gehad, en de laatste is afgebroken omdat er teveel eitjes waren. Maar we mochten gelukkig wel meteen door naar de ivf. Dus we staan nu op de lijst, krijgen binnen nu en 3/4 weken een brief waneer we kunnen starten. Ik dacht ga vast even meelezen met anderen die in hetzelfde bootje varen, dan weet ik wat meer wat ons ongeveer te wachten staat komende maanden. Succes allemaal!
Hoi lile, welkom! Spannend voor je om te gaan starten. Ik heb zelf veel geleerd op dit forum, er is altijd wel iemand die het antwoord op je vraag heeft, en anders is het gewoon fijn om te delen. Y84, 4, ik begrijp dat je op meer had gehoopt, zeker in jouw geval, maar het kan nog steeds hoor! laat het maar snel donderdag en daarna zaterdag zijn! Ik duim voor je! Mamamies, gelukkig kan het doorgaan! Succes woensdag. Het zal mss wel wat langer duren dan normaal, maar stel je voor dat er heel veel goede bijzitten, dan heb je straks je eigen diepvries nodig in het zh! Siepie, fijn dat je nu een besluit hebt genomen, dat geeft vast rust. Geniet van de vakanties en al het andere dat jullie gaan doen. Fisher, niet de ideale tijd om een huis kwijt te verkopen hè? Gelukkig hebben jullie geen haast door bijv 2 hypotheken of zo. Ik hoop je later op dit forum weer te zien en dan voor jou ook positief nieuws! Sterkte en heel veel plezier in new york! Boboke, gefeliciteerd met je man! Balen dat je iedere keer zo vroeg wakker bent zeg. Vakanties zijn er niet voor om verkouden te zijn! Hoop dat je vandaag een gezellige dag hebt. Oh, en die 2 schermen openen werkt goed 😉 Ikzelf: dankjulliewel,voor alle succeswensen. Oxazepam en morfine zijn heerlijke middeltjes haha. Ik heb haast níets gevoeld van de punctie (had ook niet heel veel eitjes) Van de 7 eicellen zijn er 6 goed. Nu tot donderdag wachten of het goed gedeeld is en vrijdag de tp. Dan horen we ook welke kwaliteit het is en of er cryo's gaan komen. Nu even lekker lui in m'n bedje.